Wel begrijpbaar. Het houdt een keer op natuurljik. Ik zou het mischien ook doen.quote:
hadden ze toch gelijk met hun videospelletjes...quote:Op maandag 7 november 2005 20:57 schreef Pihkal het volgende:
[..]
maar wel fun he, je mag je toch ook wel een beetje fun hebben
Mag je niet doen, krijg je alle have-nots over je heen, maar ja welke voeling hebben die terenden met de presterenden?quote:Op maandag 7 november 2005 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ja, dus als er vanavond een groepje jongeren je auto in de brand steekt, probeer je de dialoog aan te gaan.
Mocht ik op zo'n moment een wapen in huis hebben EN ik zie dat de overheid al 11 dagen lang geen enkele grip op de situatie heeft, schiet ik je gewoon kapot.
Jaja. Uiteraard zal de rest welke hier post heel politiek correct zeggen dat ze hun lagere instincten voor het beschermen van je hebben en houden negeren.quote:
Laat ik het zo zeggen, ik ren liever als een watje weg dan dat ooit een wapen zou kopen met het gevaar dat ik een ander er wat mee aan zou kunnen doen.quote:Op maandag 7 november 2005 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jaja. Uiteraard zal de rest welke hier post heel politiek correct zeggen dat ze hun lagere instincten voor het beschermen van je hebben en houden negeren.
Door toedoen van zogenaamd slimme mensen mag Europa nu de vruchten plukken van mislukt immigratiebeleid. Wanneer de overheid vervolgens ook nog eens tekort schiet in haar verantwoordelijkheid en burgers niet tegen dit soort tuig kan beschermen is de stap naar eigen initiatief snel gezet.quote:
Fijn voor je.quote:Op maandag 7 november 2005 21:04 schreef Logician het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ren liever als een watje weg dan dat ooit een wapen zou kopen met het gevaar dat ik een ander er wat mee aan zou kunnen doen.
vanwaar je agressie?quote:Op maandag 7 november 2005 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Fijn voor je.
Ik geloof niet zo in de andere wang toekeren. En onthoudt wel dat die ander blijkbaar erg weinig moeite heeft om JOU wat aan te doen.
Allemaal heel nobel om zo te denken.quote:Op maandag 7 november 2005 21:15 schreef Logician het volgende:
Eigen initiatief daar los je dus ook niets mee op, zie Israel bijvoorbeeld. Rubberen kogels zou ik nog wel snappen (politie, leger e.d) maar mensen dood maken? Alsof al die rellers zo zijn, ik denk dat de meeste relschoppers gewoon hang/jongeren zijn die uit opgekropte frustratie (armoede,minderwaardigheidsgevoel etc). en uit puur tijdsverdrijf meedoen.
Welke agressie? Het is heel normaal menselijk gedrag om datgene wat je hebt opgebouwd te beschermen.quote:
Ik denk er qua alle schade hetzelfde over hoor. Dit moet z.s.m stoppen en desnoods met harde hand maar, om nu MENSEN dood te wensen omwege schade toegedaan aan materie... wat is er verdorie belangrijker een auto of een mensenleven?quote:Op maandag 7 november 2005 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Allemaal heel nobel om zo te denken.
Als die opgekropte frustratie zich uit op mijn spullen in die hypothetische situatie, is het dus heel goed mogelijk dat er aan al die frustratie een kort en bondig eind wordt gemaakt.
Blijkbaar denken Fransen er hetzelfde over, aangezien er al burgerwachten worden opgezet.
Ik dacht dat ik je dat al duidelijk had gemaakt.quote:Op maandag 7 november 2005 21:23 schreef Logician het volgende:
wat is er verdorie belangrijker een auto of een mensenleven?
Waar ligt de grens dan? Nu zijn het auto's, morgen huizen. Als jouw huis in de fik wordt gestoken zeg je zeker ook "ach, het is maar een huis, ik heb niks."quote:Op maandag 7 november 2005 21:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik denk er qua alle schade ook zo, over dit moet z.s.m stoppen en desnoods met harde hand maar, om nu MENSEN dood te wensen omwege schade toegedaan aan materie... wat is er verdorie belangrijker een auto of een mensenleven?
Volgens mij is er in Israel (+ vele andere voorbeelden uit het verleden) al lang en breed bewezen dat die reactie geen oplossing is.quote:Op maandag 7 november 2005 21:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waar ligt de grens dan? Nu zijn het auto's, morgen huizen. Als jouw huis in de fik wordt gestoken zeg je zeker ook "ach, het is maar een huis, ik heb niks."
Wat heeft Israel met Parijs te maken?quote:Op maandag 7 november 2005 21:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgens mij is er in Israel (+ vele andere voorbeelden uit het verleden) al lang en breed bewezen dat die reactie geen oplossing is.
Tuurlijk wel. Als de Joden geweldloos waren geweest hadden ze allang allemaal met een kei om hun nek in de middelandse zee gelegen.quote:Op maandag 7 november 2005 21:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgens mij is er in Israel (+ vele andere voorbeelden uit het verleden) al lang en breed bewezen dat die reactie geen oplossing is.
helemaal waar maar dit is ze gelukt door de steun van de VN (daardoor hebben ze nu 1 van de sterkste legers terwereld..)quote:Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef klez het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als de Joden geweldloos waren geweest hadden ze allang allemaal met een kei om hun nek in de middelandse zee gelegen.
maarruhm..quote:Op maandag 7 november 2005 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Met het verschil dat Palestijnen uit hun EIGEN land zijn gezet. Noord-Afrikanen hebben nog een eigen land waar ze naar terugkunnen als ze het zo slecht bevalt in Europa.
Toch kan ik wel een beetje begrip daarvoor opbrengen, zeker voor aanslagen op de Westoever.quote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
maarruhm..
dat is voor de palestijnen toch geen reden om de joden aan te vallen???
de VN heeft de palestijenen daar weggehaald...
Leasebakken zijn over het algemeen duurder en je krijgt die hogere rekening hoe dan ook voor je kiezen, want je zult en moet hem in goede staat teruggeven of vergoeden. Met een eigen auto kun je in dat opzicht iets meer creatief oplossenquote:Op maandag 7 november 2005 20:34 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
Eigen bak`
Leasebak`: doe eens anderwe sleutels......![]()
ik kan het ook wel begrijpen waarom ze het doen hoor maar toch... \quote:Op maandag 7 november 2005 21:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Toch kan ik wel een beetje begrip daarvoor opbrengen, zeker voor aanslagen op de Westoever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |