abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32066377
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:48 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

+1 schizofrenie
  maandag 7 november 2005 @ 19:57:02 #152
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32066405
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:53 schreef popolon het volgende:
Zie Indahnesia, ik loop zelfs op de tijd vooruit.

Bij Floripas vliegen de molotovs nu ook in de rondte.

Maarre Floripas, kun je foto's online gooien?
Hopelijk is het geen experiment om onze goedgelovigheid op de proef te stellen?
---verdwijnt---
  maandag 7 november 2005 @ 19:59:21 #153
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32066472
Ik denk dat de mensen die roepen dat het allemaal alleen maar de eigen schuld is van die jongens maar gedeeltelijk gelijk hebben. Veel Franse bedrijven hebben een strikt postcodebeleid: als je van daar-en-daar komt, dan krijg je die baan ook niet. Dan zie je je afgestuurde broer, ooit aan de ecole normale superieure nog wel, een beetje dealen omdat hij nergens wordt aangenomen. Ga je dan braaf je haartjes in een scheiding kammen en alsnog je diploma halen? Dat heeft volgens mij nog nooit een armoeiige generatie onder die omstandigheden ooit gedaan, zie palingoproer, jodenopstootjes, jacqueries.

Floripas zou bijna zeggen: Klassenstrijd.
maar dat doet ze toch nog maar niet.
  maandag 7 november 2005 @ 20:00:26 #154
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32066515
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:57 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Nee, hoor, maar ik zie al een tijdje niks meer. Het is ook behoorlijk donker hier.
Als ze terugkomen, dan zet ik hier foto's.
pi_32066532
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:55 schreef Floripas het volgende:
[..]

Nu is het opeens familie, net was het nog bezit.
Net was het bezit of familie. Oke, bij bezit gaat het wellicht te ver. Alhoewel een afgebrande woning waarschijnlijk voldoende zou zijn.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  maandag 7 november 2005 @ 20:01:08 #156
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32066541
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:57 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Weet ik niet, ze zei net dat de camera paraat stond, vandaar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_32066589
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:54 schreef Meki het volgende:
.........
In Frankrijk is het al twintig jaar mis, weet de stadssocioloog. ,,Als je toen de route naar het zuiden nam, zag je in de voorsteden al uitgebrande flats. De Franse regering heeft het altijd een beetje ontkend en reageert nu duidelijk veel te laat.''
..........
Frankrijk geeft al sinds decennia grote hoeveelheden geld uit aan sociale projecten zonder enig succes. Mischien dat het tijd wordt dat de sociologen eens hun mond hielden en nu economen en ondernemers aan het woord komen over de achterliggende oorzaken.
De afgesleten mantra's over discriminatie en achterstelling kennen we zolangzamerhand wel, dat is al sinds 35 jaar de standaard verklaring. En dat terwijl die verklaring blijkbaar nooit heeft bijgedragen aan een succesvolle politiek ter bestrijding van de sociale problemen.
  maandag 7 november 2005 @ 20:03:48 #159
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32066623
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:00 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, hoor, maar ik zie al een tijdje niks meer. Het is ook behoorlijk donker hier.
Als ze terugkomen, dan zet ik hier foto's.
Ik vind het ook beetje vreemd dat ze er op de radio niks over zeggen tijdens het nieuws, maar goed. Als er iets gebeurd is, dan zal het tegen morgen wel in de kranten staan vermoed ik.
---verdwijnt---
pi_32066652
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:59 schreef Floripas het volgende:
Ik denk dat de mensen die roepen dat het allemaal alleen maar de eigen schuld is van die jongens maar gedeeltelijk gelijk hebben. Veel Franse bedrijven hebben een strikt postcodebeleid: als je van daar-en-daar komt, dan krijg je die baan ook niet. Dan zie je je afgestuurde broer, ooit aan de ecole normale superieure nog wel, een beetje dealen omdat hij nergens wordt aangenomen. Ga je dan braaf je haartjes in een scheiding kammen en alsnog je diploma halen? Dat heeft volgens mij nog nooit een armoeiige generatie onder die omstandigheden ooit gedaan, zie palingoproer, jodenopstootjes, jacqueries.

Floripas zou bijna zeggen: Klassenstrijd.
maar dat doet ze toch nog maar niet.
Nee, maar aan de andere kant zullen ze ook wel vaak slechte ervaringen hebben gehad met personeel uit die regio's. Vaak genoeg in het bedrijf waar ik werk mensen van een bepaalde afkomst binnen zien komen die er meteen na een dag al de kantjes vanaf liepen. Natuurlijk gebeurt dat ook onder de autochtone jeugd hoor, maar goed... onder de allochtone jeugd gebeurt dat net ff iets vaker. Bovendien staan Noord-Afrikanen bekend om hun temperamentvolle houding. Dit komt erg vaak in botsing met de bedrijfscultuur van het gemiddelde bedrijf. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen op de regel, maar feit is gewoon dat een grote groep het nu eenmaal verziekt.

Edit: Denk dus dat het niet zo zeer met postcode te maken heeft. Eerder dus met de naam Mohammed of Achmed
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_32066982
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:05 schreef indahnesia.com het volgende:
de Villepen moet dadelijk op tv op TV1...
De grote nieuwszenders zenden dat ook uit, neem ik aan.
pi_32067086
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

De grote nieuwszenders zenden dat ook uit, neem ik aan.
de NOS en CNN i.i.g niet..
  maandag 7 november 2005 @ 20:21:43 #164
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_32067190
ned 1 nu, na het weer
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
pi_32067206
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

de NOS en CNN i.i.g niet..
BBC World wel, zie ik nu.
  maandag 7 november 2005 @ 20:22:54 #166
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_32067229
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Nee, maar aan de andere kant zullen ze ook wel vaak slechte ervaringen hebben gehad met personeel uit die regio's. Vaak genoeg in het bedrijf waar ik werk mensen van een bepaalde afkomst binnen zien komen die er meteen na een dag al de kantjes vanaf liepen. Natuurlijk gebeurt dat ook onder de autochtone jeugd hoor, maar goed... onder de allochtone jeugd gebeurt dat net ff iets vaker. Bovendien staan Noord-Afrikanen bekend om hun temperamentvolle houding. Dit komt erg vaak in botsing met de bedrijfscultuur van het gemiddelde bedrijf. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen op de regel, maar feit is gewoon dat een grote groep het nu eenmaal verziekt.

Edit: Denk dus dat het niet zo zeer met postcode te maken heeft. Eerder dus met de naam Mohammed of Achmed
Mja, waar ik werk nemen ze ook geen Marokkaanse jongens/mannen meer aan na een aantal slechte ervaringen. Marokkaanse meisjes (werkt er eentje die me laatst vertelde dat ze dat te horen kreeg bij haar sollicitatie) echter nog wel, aangezien die niet meer problemen geven dan de gemiddelde werknemer.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_32067264
"Het geweld is onacceptabel. De regering zal ferm maar humaan optreden" aldus het NOS-journaal
  maandag 7 november 2005 @ 20:26:05 #170
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_32067349
En er is steun voor de harde aanpak, 2/3de van de Fransen steunt Sarkozy, volgens het NOS-journaal.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_32067374
Ligt het aan mij of is het nu wel rustig in Parijs, laten we het hopen
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_32067450
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef the_undertaker het volgende:
Die zitten allemaal voor de tv .
pi_32067455
quote:
geen idee, elders in ieder geval nog niet echt, getuige de verscheidene media.
pi_32067502
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Die zitten allemaal voor de tv .
als ze er 1 gejat hebben...
pi_32067575
quote:
Idd. Kan het me niet voorstellen, nu al die ettertjes zoveel aandacht hebben weten te genereren met zo"n simpele bezigheid als alles kapotmaken, maar we hopen het maar idd.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32067585
Hmm overal waar nodig zal de avondklok worden ingesteld... aldus De Villepen
  maandag 7 november 2005 @ 20:33:18 #178
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_32067621
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

geen idee, elders in ieder geval nog niet echt, getuige de verscheidene media.
Welke media bekijk je?
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
pi_32067652
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:41 schreef MouseOver het volgende:
Dit soort schades worden trouwens ook niet door verzekeringen gedekt, toch? Dat kan mensen nog wat aardige persoonlijke kostenposten opleveren, als bijvoorbeeld een leaseauto in brand gestoken wordt.
Eigen bak `
Leasebak`: doe eens anderwe sleutels......
pi_32067693
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:32 schreef jagermeister1 het volgende:
Mooi zo. Dat is één. Alles wat op straat loopt zonder 10 cm ontsluiting of een dergelijke dringende reden is zo legitiem in de boeien te slaan. Slaan, vooral
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32067703
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:32 schreef jagermeister1 het volgende:
net nog zon vrouw met een belachelijk bosje haar op nederland 1 journaal die vertelde dat ze het onwaarschijnlijke achte van die avondklok..omdat ie voor een humane aanpak is
You must try to maintain faith and trust in the potentiality of your own brain and the billion year old life process. With your ego left behind you, the brain can't go wrong.
pi_32067780
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:35 schreef Pihkal het volgende:

[..]

net nog zon vrouw met een belachelijk bosje haar op nederland 1 journaal die vertelde dat ze het onwaarschijnlijke achte van die avondklok..omdat ie voor een humane aanpak is
Uh..wat heeft dat bosje haar er mee te maken. Wil je dat er ff buiten houden alsjeblieft
pi_32067782
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:33 schreef Dr.Aart het volgende:

[..]

Welke media bekijk je?
www.tf1.fr
nu.nl
cnn.com

onderandere
pi_32067844
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:35 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Mooi zo. Dat is één. Alles wat op straat loopt zonder 10 cm ontsluiting of een dergelijke dringende reden is zo legitiem in de boeien te slaan. Slaan, vooral
dadelijk allemaal marokkaanse jongens met 11 cm 'ontsluiting' aan de anus
pi_32067887
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:39 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Daar past gemakkelijk een molotov-cocktail in.
pi_32067936
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:39 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Oh, jij hebt ook die fantasie?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 november 2005 @ 20:51:07 #187
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32068208
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nou, molotovs heb ik wel gegooid zien worden, en ze hebben ook heus wel eens mensen doodgeschopt.
Het nederlands voetbal heeft de afgelopen tien jaar al meer doden opgeleverd dan deze rellen.

Ik trek dat van die gehandicapte trouwens serieus in twijfel, maar daarover zo meer.
Eh... net zoveel hoor.
pi_32068279
Maaruh.. hoe staat het nu in Frankrijk? Is het nog rustig of zijn ze alweer aan het rellendellen?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 november 2005 @ 20:54:57 #189
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32068337
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ziek, zeer ziek.
Ah ja, dus als er vanavond een groepje jongeren je auto in de brand steekt, probeer je de dialoog aan te gaan.

Mocht ik op zo'n moment een wapen in huis hebben EN ik zie dat de overheid al 11 dagen lang geen enkele grip op de situatie heeft, schiet ik je gewoon kapot.
pi_32068369
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ah ja, dus als er vanavond een groepje jongeren je auto in de brand steekt, probeer je de dialoog aan te gaan.

Mocht ik op zo'n moment een wapen in huis hebben EN ik zie dat de overheid al 11 dagen lang geen enkele grip op de situatie heeft, schiet ik je gewoon kapot.
erg slim
pi_32068422
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:53 schreef jagermeister1 het volgende:
Maaruh.. hoe staat het nu in Frankrijk? Is het nog rustig of zijn ze alweer aan het rellendellen?
Het is nog rustig. Stilte voor de storm? Maar het is nog vrij vroeg om de boel al in de fik te zetten.. Meestal gebeurt het na tienen.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_32068423
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:56 schreef Logician het volgende:

[..]

erg slim
maar wel fun he, je mag je toch ook wel een beetje fun hebben
You must try to maintain faith and trust in the potentiality of your own brain and the billion year old life process. With your ego left behind you, the brain can't go wrong.
pi_32068437
zou het dan eindelijk wat rustiger worden?
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  maandag 7 november 2005 @ 20:58:40 #194
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_32068445
quote:

[..]

erg slim
Wel begrijpbaar. Het houdt een keer op natuurljik. Ik zou het mischien ook doen.
pi_32068471
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:57 schreef Pihkal het volgende:

[..]

maar wel fun he, je mag je toch ook wel een beetje fun hebben
hadden ze toch gelijk met hun videospelletjes...
  maandag 7 november 2005 @ 21:00:51 #196
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_32068511
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mag je niet doen, krijg je alle have-nots over je heen, maar ja welke voeling hebben die terenden met de presterenden?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 november 2005 @ 21:01:03 #197
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32068518
quote:

[..]

erg slim
Jaja. Uiteraard zal de rest welke hier post heel politiek correct zeggen dat ze hun lagere instincten voor het beschermen van je hebben en houden negeren.
pi_32068553
Gebeurt er nog wat in Brussel, of valt het toch wel mee?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_32068614
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jaja. Uiteraard zal de rest welke hier post heel politiek correct zeggen dat ze hun lagere instincten voor het beschermen van je hebben en houden negeren.
Laat ik het zo zeggen, ik ren liever als een watje weg dan dat ooit een wapen zou kopen met het gevaar dat ik een ander er wat mee aan zou kunnen doen.
pi_32068636
quote:

[..]

erg slim
Door toedoen van zogenaamd slimme mensen mag Europa nu de vruchten plukken van mislukt immigratiebeleid. Wanneer de overheid vervolgens ook nog eens tekort schiet in haar verantwoordelijkheid en burgers niet tegen dit soort tuig kan beschermen is de stap naar eigen initiatief snel gezet.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')