eh neequote:Op maandag 7 november 2005 19:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lach je mij nu uit?![]()
Mja ik vind gewoon 1uur dan kunnen er al 300auto's in brand staan volgens mij...
nou, als ik die dingen zou zien in de straat hier, dan zou ik toch mezelf maar schrap zettenquote:Op maandag 7 november 2005 19:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, eerste, he.
Ze gooien ze vooral op de grond, dan krijg je zo'n gezellig vuurmuurtje.
*Floripas beseft ernst van situatie wellicht nog niet echt*
Tja... uh.. ik volg de topics ook wel natuurlijk, maar dit zal uiteindelijk allemaal wel mee gaan vallen. De Franse overheid is tot op heden zeer terughoudend geweest met hard en kordaat optreden. Ben van mening dat dit na vanavond anders zal gaan. Ik geloof dat men nu met een boel plannen op tafel komt. 1 stad heeft al een avondklok ingesteld... als Parijs dat ook gaat doen, dan is de vlam zo gedoofd hoor. Tenzij... er onschuldigen gedood worden doordat men brandsticht in een flatgebouw ofzo... dan voorzie ik nog wel grotere problemen dan nu... maar goed. Zover is het nog lang niet.quote:Op maandag 7 november 2005 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
overwaaien. heb je Frankrijk gezien?
Als ze zó gaan beginnen, schieten op de eigen burgers, dan ga ík zelfs in het verzet.quote:Op maandag 7 november 2005 19:35 schreef NullPointer het volgende:
je moet ook niet zomaar met scherp schieten, gewoon duidelijke regels opstellen, na 10 uur niet meer in groepjes op straat, anders krijg je een kogel. tuurlijk eerst worden ze boos, en zal het een beetje escaleren, maar hoe meer je er neerschiet, des te rustiger het op den duur wordt..
Zeker wel ... Maar dan werden geen brandbommen gegooit, gehandicapten in de fik gestoken en met hagel geschoten. Op de Oosterparkrellen en Sparta-rellen na valt dat allemaal best mee. Echt niet te vergelijken met de problemen in Frankrijk.quote:Op maandag 7 november 2005 19:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nooit de EFCEErellen meegemaakt? Die hebben er wel wat van weg.
uitverkochtquote:Op maandag 7 november 2005 19:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als ze zó gaan beginnen, schieten op de eigen burgers, dan ga ík zelfs in het verzet.
*zoekt op marktplaats naar een bivakmuts*
ja tuurlijk...quote:Op maandag 7 november 2005 19:35 schreef NullPointer het volgende:
je moet ook niet zomaar met scherp schieten, gewoon duidelijke regels opstellen, na 10 uur niet meer in groepjes op straat, anders krijg je een kogel. tuurlijk eerst worden ze boos, en zal het een beetje escaleren, maar hoe meer je er neerschiet, des te rustiger het op den duur wordt..
Nou, molotovs heb ik wel gegooid zien worden, en ze hebben ook heus wel eens mensen doodgeschopt.quote:Op maandag 7 november 2005 19:36 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Zeker wel ... Maar dan werden geen brandbommen gegooit, gehandicapten in de fik gestoken en met hagel geschoten. Op de Oosterparkrellen en Sparta-rellen na valt dat allemaal best mee. Echt niet te vergelijken met de problemen in Frankrijk.
Je had beter mogelijk dikgedrukt kunnen maken. 150 molotovcocktails, daar is ook echt wel een hele planning voor nodig hè. Die kun je met een paar man in een uurtje of twee makkelijk klaar maken.quote:Op maandag 7 november 2005 19:29 schreef Demophon het volgende:
Uit de Belgische krant De Standaard:
Franse politie ontdekt molotov-labo
(Belga) De Franse politie heeft afgelopen nacht een molotov-labo ontdekt in Evry, in de buurt van Parijs. De politie trof in een opslagplaats zo'n 150 zelfgemaakte brandbommen aan. Zes minderjarigen worden ondervraagd. Dit wijst er op dat de rellen van afgelopen week in de Franse steden mogelijk georganiseerd zijn.....
bron: http://www.standaard.be/Kanaal/Index.aspx?kanaalid=62&artikelId=B283441051106
Nee hoor, echt niet hoor! Een journalist op NOVA beweerde hoog en laag dat de rellen écht niet georganiseerd waren.....![]()
Als bij mij in de buurt dit soort gasten mijn bezittingen zouden vernielen nam ik ze graag zelf onder vuur. Echt geen enkel probleem mee.quote:Op maandag 7 november 2005 19:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als ze zó gaan beginnen, schieten op de eigen burgers, dan ga ík zelfs in het verzet.
moet je wel HEEL zeker weten dat je genoeg kogels hebt om het vol te houdenquote:Op maandag 7 november 2005 19:35 schreef NullPointer het volgende:
op het moment dat ze alles in de fik steken en mensen vermoorden ben je in mijn ogen geen burger meer, maar een gevaar voor de maatschappij, en ongedierte moet je uitroeien.quote:Op maandag 7 november 2005 19:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Brussel, bij 't justitiepaleis.quote:
Ah k danquote:Op maandag 7 november 2005 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eh neeIk meende het eigenlijk, al was dat ook niet erg doordacht
Dus jij vindt spullen belangrijker dan mensenlevens?quote:Op maandag 7 november 2005 19:38 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Als bij mij in de buurt dit soort gasten mijn bezittingen zouden vernielen nam ik ze graag zelf onder vuur. Echt geen enkel probleem mee.
Ik heb best een fanatiek voetbal 'verleden' en 'ze' hebben echt niemand doodgeschopt hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, molotovs heb ik wel gegooid zien worden, en ze hebben ook heus wel eens mensen doodgeschopt.
Het nederlands voetbal heeft de afgelopen tien jaar al meer doden opgeleverd dan deze rellen.
Ik trek dat van die gehandicapte trouwens serieus in twijfel, maar daarover zo meer.
och armequote:Op maandag 7 november 2005 19:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Brussel, bij 't justitiepaleis.
Shit, ik moet vanavond eigenlijk wel nog met de trein, er ligt een ouwe zielige lieve kneus te wachten op aanspraak en een hapje.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah k dan![]()
![]()
Jij moet bij de oproerpolitie gaan... hier in België![]()
Als mensen denken zonder reden mijn bezittingen te moeten vernielen of mijn familieleden aan zouden vallen geef ik niets om hun leven. En dat meen ik echt.quote:Op maandag 7 november 2005 19:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus jij vindt spullen belangrijker dan mensenlevens?
Nogmaals, ik trek dat verhaal van die rolstoel in twijfel.quote:Op maandag 7 november 2005 19:38 schreef NullPointer het volgende:
[..]
op het moment dat ze alles in de fik steken en mensen vermoorden ben je in mijn ogen geen burger meer, maar een gevaar voor de maatschappij, en ongedierte moet je uitroeien.
Dat valt wellicht onder molest, of er staat gewoon rellen in je polis. Ben je mooi mee ja.. wordt je doodgeslagen tijdens zo'n rel, wordt er niets gedekt.quote:Op maandag 7 november 2005 19:41 schreef MouseOver het volgende:
Dit soort schades worden trouwens ook niet door verzekeringen gedekt, toch? Dat kan mensen nog wat aardige persoonlijke kostenposten opleveren, als bijvoorbeeld een leaseauto in brand gestoken wordt.
Graag gedaanquote:Op maandag 7 november 2005 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat eerst een jaartje of 2, en dan terug hier modje worden
Wat een idee
Picornie?quote:Op maandag 7 november 2005 19:40 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik heb best een fanatiek voetbal 'verleden' en 'ze' hebben echt niemand doodgeschopt hoor.
Dat van die familieleden vind ik wat anders, maar zou jij met scherp schieten op een fietsendief?quote:Op maandag 7 november 2005 19:42 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Als mensen denken zonder reden mijn bezittingen te moeten vernielen of mijn familieleden aan zouden vallen geef ik niets om hun leven. En dat meen ik echt.
Dat was ook geen gehandicapte in een rolstoel, maar een vrouw met krukken. Dat verhaal wordt nogal overdreven in de media. De buschauffeur (met Arabische achternaam) heeft haar naar het hospital gebracht.quote:Op maandag 7 november 2005 19:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nogmaals, ik trek dat verhaal van die rolstoel in twijfel.
Ik had het over FC-supporters.quote:
Ziek, zeer ziek.quote:Op maandag 7 november 2005 19:42 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Als mensen denken zonder reden mijn bezittingen te moeten vernielen of mijn familieleden aan zouden vallen geef ik niets om hun leven. En dat meen ik echt.
Heb je een bron, voor zolang ik nog internet heb?quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat was ook geen gehandicapte in een rolstoel, maar een vrouw met krukken. Dat verhaal wordt nogal overdreven in de media. De buschauffeur (met Arabische achternaam) heeft haar naar het hospital gebracht.
Mwoah.. zo ziek vind ik zijn standpunt niet hoor. Ok... iemand doodmaken voor het vernielen van iemand zijn / haar bezit... tja..gaat wel iets ver. Maar als ze aan mijn dierbaren komen, gaan er toch wel andere wetten gelden denk ik.quote:
En ik had het over nederlands voetbal.quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik had het over FC-supporters.
Ah, gelukkig maar. Niets aan de hand dus.quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat was ook geen gehandicapte in een rolstoel, maar een vrouw met krukken. Dat verhaal wordt nogal overdreven in de media. De buschauffeur (met Arabische achternaam) heeft haar naar het hospital gebracht.
Jij mag het ziek vinden. Als iemand mijn familie aan zou komen neem ik zeker wraak. Eventuele celstraf zou ik dan zonder problemen accepteren.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 19:47 schreef Meki het volgende:
alles wordt verzekerd als het weer rustig is
Verzekeringen weigeren het te verzekeren
Moord of pogingen daartoe gaan mij altijd te ver.quote:Op maandag 7 november 2005 19:46 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Mwoah.. zo ziek vind ik zijn standpunt niet hoor. Ok... iemand doodmaken voor het vernielen van iemand zijn / haar bezit... tja..gaat wel iets ver. Maar als ze aan mijn dierbaren komen, gaan er toch wel andere wetten gelden denk ik.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb je een bron, voor zolang ik nog internet heb?
bronquote:A woman on crutches in her fifties, Joëlle M., was doused with petrol in Sevran-Beaudotes and set on fire as she exited a bus; "She was rescued by the driver (Mohammed Tadjer) and hospitalized with severe burns"
die verfoeide wraak ook hequote:Op maandag 7 november 2005 19:48 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Jij mag het ziek vinden. Als iemand mijn familie aan zou komen neem ik zeker wraak. Eventuele celstraf zou ik dan zonder problemen accepteren.
mwoah valt wel mee, kijk nou waar het allemaal om gaat, 2 kids op de vlucht voor de politie, moet je maar blijven staan heh, of beter nog, gewoon zorgen dat de politie geen reden heeft om je te achtervolgen.quote:
Ja, nee, ik weet dat de Franse justitie dit naar buiten bracht. Ik zeg ook niet dat het niet is gebeurd, maar ik twijfel er toch sterk aan.quote:
Nu is het opeens familie, net was het nog bezit.quote:Op maandag 7 november 2005 19:48 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Jij mag het ziek vinden. Als iemand mijn familie aan zou komen neem ik zeker wraak. Eventuele celstraf zou ik dan zonder problemen accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |