Je hebt een cursus tot Scientolegy of mormoon gevolgd in de VS?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef Sidekick het volgende:
Zo, vanavond Almere, morgen Vianen, eind van de week Den Bosch, maandag Diemen. Het nieuwe baantje als fulltime reiziger bevalt me wel.
och wel goed opzich al kan hetvoor een bewoner erg lastig zijn. Overigens is ons huis door de gemeente weer goedgekeurd voor kamerverhuurquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:35 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wat denk je, is het goed of juist niet goed als je huis op de rijksmonumentenlijst komt te staan?
[ bron ]quote:Blair blames France for Iraq war in reply to diplomat's claims
Mr Blair told journalists: "If you go back and look at what happened in March 2003, I think you will see that I made the most strenuous efforts to get a second UN resolution and to end up with a second resolution that would have given us more time. The fact is, we couldn't get one for a very simple reason: the French made it clear they would veto any such resolution."
Doet me eraan denken, Blair is door het parlement teruggefloten, goed punt om in mijn topic 'burgervrijheden onder druk' te posten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ bron ]
Hoe heeft die Blair zo diep kunnen zinken? Ik vermoed dat hij gewoon slecht tegen zijn verlies kan. Verlies betekent in dit geval de wanhopige oorlog in Irak, het door Amerika gebruikt wordt als poedel, zo inderdaad ook gezien worden door de gehele wereld en natuurlijk de kritiek op hem uit het binnenland.
Val niet van je stoel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:44 schreef Johan_de_With het volgende:
![]()
![]()
![]()
. Dat bijft een prachtige uitspraak. Precies wat ik nodig had voor ik peentjes begin te zweten tijdens mijn referaat.
En wanneer komt die beertender verkoper langs Eindhovenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef Sidekick het volgende:
Zo, vanavond Almere, morgen Vianen, eind van de week Den Bosch, maandag Diemen. Het nieuwe baantje als fulltime reiziger bevalt me wel.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Val niet van je stoel.
Ik ben nu op school.![]()
Heb je Rome gister nog gezien?
quote:Op maandag 7 november 2005 23:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een obscene serie is dat, Maarten.
Heineken heeft er aan een hoop supermakrten 1 ter beschikking gesteld voor het personeel dus ik kan er zo eentje lenenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En wanneer komt die beertender verkoper langs Eindhoven
Toen had je als man tenminste nog echte vrienden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:00 schreef MrX1982 het volgende:
Coen zou als historicus moeten weten dat in de Romeinse tijd men obsceen was.
De sexuele moraal van toen is ok.![]()
En nog belangrijker, slavenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:01 schreef kLowJow het volgende:
Toen had je als man tenminste nog echte vrienden.
Done, en gelijk is mn internet weer supertraag.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Doet me eraan denken, Blair is door het parlement teruggefloten, goed punt om in mijn topic 'burgervrijheden onder druk' te posten.
Last voor de huurder? In welke zin dan ...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
och wel goed opzich al kan hetvoor een bewoner erg lastig zijn. Overigens is ons huis door de gemeente weer goedgekeurd voor kamerverhuur. Ben bestgelukkig met m'n huisbaas
.
[ bron ]quote:The United States has cut off nearly all contact with the Syrian government as the Bush administration steps up a campaign to weaken and isolate President Bashar al-Assad's regime, according to US and Syrian officials, the Boston Globe will report in Tuesday editions, RAW STORY has learned.
"The United States has halted high-level diplomatic meetings, limited military coordination on Syria's border with Iraq, and ended dialogue with Syria's Finance Ministry on amending its banking laws to block terrorist financing," the Globe's Farah Stockman and Thanassis Cambanis write. "In recent months, as distrust between the two countries widened, the United States also declined a proposal from Syria to revive intelligence cooperation with Syria, according to Syria's ambassador to the United States, Imad Moustapha, and a US official."
[ bron ]quote:Iran has found the wreckage of two U.S. unmanned spy planes on its territory in recent months, Tehran said on Monday, accusing Washington of violating its sovereignty through illegal overflights.
Iran "strongly protests against such unlawful acts and emphasizes the necessity to observe the principles of international law concerning the sanctity of the sovereignty and territorial integrity of states," its Foreign Ministry said.
The Pentagon had no immediate comment to the protest, which came in letters to the U.S. government written months ago but only made public at the United Nations on Monday.
je mag dan veel minder in zo'n woning (vooral aan de buitenkant) qua verbouwingen en schilderwerk enzo.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Last voor de huurder? In welke zin dan ...![]()
Oh boy, men kan nu al niet meer praten met Syrië of Iran.quote:
Nah, dat zat er alquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
je mag dan veel minder in zo'n woning (vooral aan de buitenkant) qua verbouwingen en schilderwerk enzo.
Oh op die manier. Of het er niet toe doet weet ik niet. Je zal nog altijd een bouwvergunning en alles aan moeten vragen. An het is er ook van afhnakelijk hoe bijzonder het pand is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nah, dat zat er al![]()
Ik dacht meer dat het alleen om de gevel ging namelijk.. Het schijnt dat als die blijft staan, het er niet toe doet wat je huisbaas bedenkt als nieuw doel voor z'n pand. Zo zou het maar kunnen zijn dat hij besluit om 2 huizen naar 1 huis door te breken. Dat levert meer cash op ....
Misschien noemden ze het Grieks worstelen, maar masseren deden ze in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Deden ze toen al aan Turks worstelen?![]()
Mooie tijdenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:20 schreef kLowJow het volgende:
Misschien noemden ze het Grieks worstelen, maar masseren deden ze in ieder geval wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |