Daar heb ik 'm nog nooit op kunnen betrappen mbt anders denkenden. Er bestaat maar 1 waarheid, en dat is SCH's waarheid.quote:Op maandag 7 november 2005 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
ok sch, zand erover. ik hoop binnenkort weer met je te mogen discussiėren op normale wijze.
quote:Op maandag 7 november 2005 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
ok sch, zand erover. ik hoop binnenkort weer met je te mogen discussiėren op normale wijze.
Nee, dat is niet waar. Ik ben wellicht wat vasthoudender dan de gemiddelde user maar ik kan goed een debat aan, zal wel moeten, doe dagelijks niet ander irl.quote:Op maandag 7 november 2005 14:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar heb ik 'm nog nooit op kunnen betrappen mbt anders denkenden. Er bestaat maar 1 waarheid, en dat is SCH's waarheid.
en dan niet te vaak je kop erin steken he?quote:
Ga je je gesprekspartners dan ook bekritiseren op hun priveleven?quote:Op maandag 7 november 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Ik ben wellicht wat vasthoudender dan de gemiddelde user maar ik kan goed een debat aan, zal wel moeten, doe dagelijks niet ander irl.
he shit je maakt mijn grapje kapot. ik had graag gewild dat bsb een omschrijving zou geven van zijn brood waarop mijn reply zou zijn: "ik had het over je vrouw"quote:Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Getint.
Ik kon het niet laten, sorry![]()
Marokkaans brood is niet harig hoorquote:Op maandag 7 november 2005 15:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
he shit je maakt mijn grapje kapot. ik had graag gewild dat bsb een omschrijving zou geven van zijn brood waarop mijn reply zou zijn: "ik had het over je vrouw"![]()
maar is marokkaans brood hetzelfde als turksbrood? even off topicquote:Op maandag 7 november 2005 15:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkaans brood is niet harig hoor![]()
![]()
Grapje hoor BSB![]()
Niet echt, Turks brood bevat meer lucht dan brood zeg maar. Marokkaans brood bevat meer brood dan lucht. Vin het beide even lekker hoor daar niet van.quote:Op maandag 7 november 2005 15:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar is marokkaans brood hetzelfde als turksbrood? even off topic![]()
Zul je veel vrienden maken, met doodsverwensingen en zonder onderbouwing of bronnen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Ik ben wellicht wat vasthoudender dan de gemiddelde user maar ik kan goed een debat aan, zal wel moeten, doe dagelijks niet ander irl.
quote:Op maandag 7 november 2005 15:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet echt, Turks brood bevat meer lucht dan brood zeg maar. Marokkaans brood bevat meer brood dan lucht. Vin het beide even lekker hoor daar niet van.
Als zijn geen compassie met medemensen tonen en luchthartig doen over het sterven van mensen die zij toevallig niet kennen, zal ik hen zeker aanspreken op hun eigen leven en denken.quote:Op maandag 7 november 2005 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ga je je gesprekspartners dan ook bekritiseren op hun priveleven?
Maak je over mijn vriendenkring maar geen zorgen hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 15:17 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Zul je veel vrienden maken, met doodsverwensingen en zonder onderbouwing of bronnen.
Ah ja. Maar doe je dat ook wanneer ze NIET luchthartig over het sterven van mensen denken (iets wat vaak alleen in jouw hoofd bestaat) maar het simpelweg niet eens zijn met jouw oorzaak en gevolgtrekking. Waarbij het leed van de mensen op dat moment voor de discussie opzich niets van doen heeft?quote:Op maandag 7 november 2005 15:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Als zijn geen compassie met medemensen tonen en luchthartig doen over het sterven van mensen die zij toevallig niet kennen, zal ik hen zeker aanspreken op hun eigen leven en denken.
En dat je zelf luchthartig spreekt over de door jouw gewenste dood van een bewindvoerder is natuurlijk volkomen normaal. Toch?quote:Op maandag 7 november 2005 15:33 schreef SCH het volgende:
Ik zou het op prijs stellen als je stopt met dat gezeur over luchthartigheid. Dat is jouw interpretatie.
1. Quote de doodsverwensing.quote:Op maandag 7 november 2005 15:17 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Zul je veel vrienden maken, met doodsverwensingen en zonder onderbouwing of bronnen.
Volgens mij lees je niet maar reageer je als een stier op een rooie lap als je mijn naam ziet.quote:Op maandag 7 november 2005 15:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ja. Maar doe je dat ook wanneer ze NIET luchthartig over het sterven van mensen denken (iets wat vaak alleen in jouw hoofd bestaat) maar het simpelweg niet eens zijn met jouw oorzaak en gevolgtrekking. Waarbij het leed van de mensen op dat moment voor de discussie opzich niets van doen heeft?
Ik heb gewenst dat ze zo snel mogelijk uit de actieve politiek verdwijnt zonder nog brokken te kunnen maken en heb daarbij een hernia gesuggereerd. That's all.quote:En dat je zelf luchthartig spreekt over de door jouw gewenste dood van een bewindvoerder is natuurlijk volkomen normaal. Toch?
Laten we NIET vergeten dat JIJ deze hele feedback discussie met betrekking tot mij gestart ben.quote:Op maandag 7 november 2005 17:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij lees je niet maar reageer je als een stier op een rooie lap als je mijn naam ziet.
Kijk, daar hebben we het al. Naar jouw mening. Dat is prima, echter ga je die verkondigen als de enige waarheid. DAAR gaat je discussie techniek de mist in. Wanneer mensen het niet met jouw mening eens zijn, ga je ongefundeerde uitspraken doen. Mensen zijn per direkt nazi's en indien dat niet het gewenste effect sorteert, ga je mensen proberen op een zeer persoonlijke manier te raken. Vervolgens krijg je uiteraard lik op stuk. Het effect daarvan is dat je vervolgens in feedback gaat klagen.quote:Voor de helderheid nog maar een keer het verloop:
Ik suggereerde dat Verdonk wel eens een moeilijke tijd tegemoet zou kunnen gaan (waarvan we gisteren het begin nog zagen) met o.a. de rapporten over Congo en nieuwe berichten van dezelfde strekking en de herdenking van de Schipholbrand. Waarop L_V zei dat hij van mening was dat Verdonk niks met de Schipholbrand te maken heeft, waarop ik zei dat haar uitspraken over het adequate handelen kwaad bloed hebben gezet. Het leed van de mensen kwam via dat spoor binnen en doet wel degelijk terzake en naar mijn mening deed jij luchthartig over het leed van die mensen.
en DAAR ging de discussie over. de verantwoordelijkheid. Waarbij jij simpelweg vind dat Verdonk schuldig is aan moord en ik dat graag wil nuanceren. Het feit dat elf mensen op een verschrikkelijke manier om het leven gekomen zijn, doet niets af aan deze burocratische discussie.quote:Als dat niet zo is en je trekt het je wel degelijk aan, dan neem ik dat terug. We zullen wel een verschil van mening houden over de verantwoordelijkheid van de overheid in dezen. De oorzaak van de brand is volgens mij niet erg relevant, het gaat om het feit dat er 11 mensen zijn omgekomen van wie de overheid de verantwoordelijkheid op zich had genomen.
En ik was het daar niet mee eens. Thats all. Wat mijn vaderschap daarmee te maken heeft was me tot op heden dus een groot raadsel.quote:Ik heb gewenst dat ze zo snel mogelijk uit de actieve politiek verdwijnt zonder nog brokken te kunnen maken en heb daarbij een hernia gesuggereerd. That's all.
Dat is meer iets voor TRU, of een vermelding waard in het Franse rellen topic. Het gaat over hetzelfde onderwerp, is daar aan bod geweest en kan er dus ook prima tussen.quote:Op maandag 7 november 2005 18:38 schreef OpenYourMind het volgende:
Ik dacht toch echt dat dit nieuws en achtergronden was...
Blijkbaar heb ik me vergist.
Als het nieuws van een andere kant belicht wordt moet het dicht?
Rusland : Amerikanen achter rellen Frankrijk
Ja. Het is toen het nog wel actueel was al uitgebreid aan bod gekomen.quote:Als nieuws niet meer nieuw is moet het dicht?
Frans stadje in greep moslimfundamentalisten
Ok bedankt voor de ophelderingquote:Op maandag 7 november 2005 19:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor TRU, of een vermelding waard in het Franse rellen topic. Het gaat over hetzelfde onderwerp, is daar aan bod geweest en kan er dus ook prima tussen.
[..]
Ja. Het is toen het nog wel actueel was al uitgebreid aan bod gekomen.
Omdat "Ik heb [...] netjes gereageerd" onzin is.quote:Op maandag 7 november 2005 23:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Geachte Mod,
Ik heb in Australische politie voorkomt grote terreuraanslag netjes gereageerd op denigrerende uitspraken over de Australische politie. Waarom zijn deze reacties verwijderd? Ik ben van mening op een correcte manier gereageerd te hebben en zou graag je beweegredenen willen weten.
![]()
Matig be-argurmenteerd, mod-onwaardig. We zitten niet de kerk joh, Andries Knevel-wannabé.quote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Omdat "Ik heb [...] netjes gereageerd" onzin is.
Maar wel duidelijk hč. Daar gaat het om.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Matig be-argurmenteerd, mod-onwaardig. We zitten niet de kerk joh, Andries Knevel-wannabé.
Dat is wel erg privé.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:11 schreef DarkDancer het volgende:
klowjow, is andries knevel echt je idiool?
Een echte vent had die reacties weer teruggeplaatst, geitenwollensokken-boomknuffelaar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maar wel duidelijk hč. Daar gaat het om.
Anders ga je hier even op dezelfde manier verder. Slim.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Een echte vent had die reacties weer teruggeplaatst, geitenwollensokken-boomknuffelaar.
Anders ga je even objectief modden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Anders ga je hier even op dezelfde manier verder. Slim.
Dit was heel objectief. Ik had je nog nooit langs zien komen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Anders ga je even objectief modden.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Een echte vent had die reacties weer teruggeplaatst, geitenwollensokken-boomknuffelaar.
Geen idee. Als ik geitenwollensokken koop ga jij dan reclame voor me maken?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:32 schreef DarkDancer het volgende:
is mod-promotie eigenlijk afhankelijk van hoeveel geitenwollensokken je in je la hebt liggen?
Oh god, nog zo'n modje dat schoolmeestertje wil spelen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dit valt zeker ook onder "netjes reageren"?
sorry te druk, ben bezig met vuurwerende autolak. ik voorzie een goede markt ...quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik geitenwollensokken koop ga jij dan reclame voor me maken?
Ik zie het al helemaal voor me. DarkDancer in een Hot Shit Shirt met mijn avatar folders uitdelend in het lokale winkelcentrum. Kpje thee?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik geitenwollensokken koop ga jij dan reclame voor me maken?
Moet jij niet ergens een pand kraken?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch een gweldig compliment KlowJow!
Eigenlijk vinden ze me ook best lief.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch een gweldig compliment KlowJow!
Daarom, het moet nog even tot ze doordringen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Eigenlijk vinden ze me ook best lief..
Nee ik ga wat auto's in de fik stekenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens een pand kraken?![]()
oh ja, de relschoppers zijn overwegend moslims!quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:36 schreef Meki het volgende:
Moslims rellen in Frankrijk - Deel 14 -
kan deze titel verandert worden
het basseert op leugens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |