heel erg bedankt. is hat dan misschien mogelijk om hem zo nu en dan een sprongetje te laten maken? dat hij heel even naar de bovenkant van de avatar hipt, en weer terug?quote:Op zondag 13 november 2005 18:26 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]
Veel meer valt er niet van te maken... die wielen kun je niet ronddraaiend maken, ik althans niet.
Als je maar hard genoeg kijkt, kan je je zo inbeelden dat ze wel draaienquote:Op zondag 13 november 2005 18:26 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]
Veel meer valt er niet van te maken... die wielen kun je niet ronddraaiend maken, ik althans niet.
Zou mijn verzoek wel te doen zijn of is dat ook te lastig om te maken?quote:Op zondag 13 november 2005 14:56 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[afbeelding]
Hij is nog niet zo oud, maar ik kreeg net 'n idee. Ik weet niet of 't mogelijk is, maar zou m'n avatar spierballen kunnen krijgen (door 't vele bewegen) en eventueel zelfs uit elkaar kunnen knallen of zo?
Als 't stom is mogen jullie me uitlachen
Zo dan?quote:Op zondag 13 november 2005 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heel erg bedankt. is hat dan misschien mogelijk om hem zo nu en dan een sprongetje te laten maken? dat hij heel even naar de bovenkant van de avatar hipt, en weer terug?
quote:Op maandag 14 november 2005 12:02 schreef Rekkie het volgende:
http://img14.exs.cx/img14/3866/akka1rg.gif
Kan iemand deze voor mij op formaat maken? (mag ook groter dan toegestaan, ik host wel)
MENSEN VOOR FEESTDAGEN ICONS ZIE BOVENSTAANDEquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:41 schreef Yeahinho het volgende:
En voor de feestdagenicoontjesaanvragers nogmaals:
FEE icoontjes klaar terwijl u wacht! Deel 3
dankquote:Op maandag 14 november 2005 21:34 schreef blackmage het volgende:
[..]
MENSEN VOOR FEESTDAGEN ICONS ZIE BOVENSTAANDE![]()
![]()
Niemand?quote:Op zondag 13 november 2005 14:56 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[afbeelding]
Hij is nog niet zo oud, maar ik kreeg net 'n idee. Ik weet niet of 't mogelijk is, maar zou m'n avatar spierballen kunnen krijgen (door 't vele bewegen) en eventueel zelfs uit elkaar kunnen knallen of zo?
Als 't stom is mogen jullie me uitlachen
quote:
Is het ook mogelijk om na de laatste pijl een nieuw scherm met mijn usernaam knipperend te krijgen?quote:
Hoezo alleen voor Fok-doeleinden?quote:Op maandag 7 november 2005 11:04 schreef MutZ het volgende:
[...]
MSN Icons![]()
Omdat sinds MSN 6 ook steeds meer plaatjes hiervoor worden gevraagd is het ook mogelijk hiervoor aanvraagjes in te dienen. Vermeld dat er wel duidelijk bij, want doorgaans wordt enkel aan de Fok!-afmetingen (60x60 pixels) gedacht, zodat een grotere versie misschien niet altijd meer zo makkelijk gemaakt kan worden.
De grootte van de MSN Icons is overigens 96x96 pixels.
[...]
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:00 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
Iemand die deze wil hebben? Gratis af te halen.![]()
Verkleining van
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef Yeahinho het volgende:
Dit topic is wel bedoeld voor Fok-icoontjes he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |