HANDIG TE WETEN
pimpenquote:Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Pimpen jullie alleen avatars of ook andere foto's/plaatjes?
Ok. Het zit namelijk zo: ik heb al sinds vorig jaar Kerst het idee in mijn hoofd om Yoda (een rat) als onderwerp voor mijn kerstkaartje van 2005 te gebruiken. Nu is afgelopen zaterdag mijn allerliefste Yoda heengegaan.quote:Op maandag 7 november 2005 14:27 schreef blackmage het volgende:
[..]
pimpen![]()
![]()
maar het lijkt mij wel, je moet het gewoon vragem, als mensen het niet willen en het niet vinden passen dan zal je plaatje niet gepimpd worden.
dus geef dat plaatje maar gewoon![]()
Het is zeker wat!!!quote:Op maandag 7 november 2005 11:53 schreef blackmage het volgende:
peder ik heb nog dit oude avatartje
[afbeelding]
hij is nu een beetje druk maar daar doe ik dan wel wat aan.
is het wat?
alleen kan ik m niet uploaden 13 kB...quote:Op maandag 7 november 2005 14:44 schreef Peder het volgende:
[..]
Het is zeker wat!!!
het beweegt EN irriteerd!!!
thanks man!!!![]()
misschien een beetje een lastige vraag maar als je hem als kerstkaart gaat gebruiken hoe groot moet dat plaatje dan precies zijn (zodat hij gelijk op die kaart past)quote:Op maandag 7 november 2005 14:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ok. Het zit namelijk zo: ik heb al sinds vorig jaar Kerst het idee in mijn hoofd om Yoda (een rat) als onderwerp voor mijn kerstkaartje van 2005 te gebruiken. Nu is afgelopen zaterdag mijn allerliefste Yoda heengegaan.
Is het mogelijk om een foto van haar te bewerken zodat ze een engeltje wordt? Met vleugeltjes en misschien zo'n lichtkrans?
Een aantal duidelijke foto's staan in het topic over haar, dat in mijn sig terug te vinden is.
Dank je. Als hij een standaard foto-formaat kan krijgen (9x13 of 10x15) dan kan ik er zelf wel een kaartje van maken.quote:Op maandag 7 november 2005 14:52 schreef blackmage het volgende:
[..]
misschien een beetje een lastige vraag maar als je hem als kerstkaart gaat gebruiken hoe groot moet dat plaatje dan precies zijn (zodat hij gelijk op die kaart past)
gecondoleerd met yoda trouwens, schattig beestje.
Misschien kan iemand hier iets mee:quote:Op maandag 7 november 2005 11:18 schreef sanger het volgende:
Voor het eerst dat ik dit topic zie![]()
Op zich wil ik wel een gepersonaliseerd icoon hebben!
Het lijkt me leuk als er iets met darten in voor komt. Dat is namelijk mijn hobbie!
Iemand die hier iets mee kan? En het zou ook wel leuk zijn als ik die voor zowel MSN als voor Fok! heb, zodat ik bij allebei de zelfde heb?!
Mijn dank is zeer groot.
ah je vind hem nu al goed?quote:Op maandag 7 november 2005 14:47 schreef Peder het volgende:
[..]
alleen kan ik m niet uploaden 13 kB...![]()
damn... hoe krijg ik m kleiner,...
kzit op mn werk dus heb geen software ervoor...![]()
silent ik heb wat aangeprutstquote:Op maandag 7 november 2005 14:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dank je. Als hij een standaard foto-formaat kan krijgen (9x13 of 10x15) dan kan ik er zelf wel een kaartje van maken.
ik heb een beetje gebrainstormt maar ik vind media een beetje een breed iets, dus hoe zit het film geluid ....?quote:Op maandag 7 november 2005 11:32 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer eens een ander icoon.
Thema het liefst iets met media.
Mag ik het resultaat zien?quote:Op maandag 7 november 2005 18:29 schreef blackmage het volgende:
[..]
silent ik heb wat aangeprutstmaar ik zou het toch maar even vragen aan zo iemand als pc freak.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mag ik het resultaat zien?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:52 schreef blackmage het volgende:
[..]
sorry ik heb het werk niet eens gesaved, een beetje instinctief alles wat ik lelijk vind weg gooien.
dus.....![]()
ik zie dat je aardig snel tevreden benquote:Op woensdag 9 november 2005 23:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
die schele vind ik het leukst denk ik
Opeten???quote:Op donderdag 10 november 2005 09:36 schreef Rekkie het volgende:
Kan iemand wat met die appel van mij??
Ah, ook een Sinterklaasmuts op die appel dus...quote:Op donderdag 10 november 2005 09:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Been there done that...... ik knal telkens met mijn bakkes tegen het beeldscherm
Dat is te suggestiefquote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Oeh, of iets met die witte spetters
heb je mischien een orgineel voor me, dat omhoog schieten is niet zon probleem maar de kwaliteit van je avatar is nog al laag.quote:
Iets met veranderende kleuren, en een leuke animatie?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:36 schreef Rekkie het volgende:
Kan iemand wat met die appel van mij??
De versie op mijn computer of de site waar ik m vandaan heb?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:50 schreef blackmage het volgende:
[..]
heb je mischien een orgineel voor me, dat omhoog schieten is niet zon probleem maar de kwaliteit van je avatar is nog al laag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |