Dat is op zicht wel ideaalquote:Op maandag 26 december 2005 12:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Ja dat kan. Maar dat kan naar alle providers
Nee nee dat is t niet. Want als ik dat doe, dan gebeurd er gewoon niks. Het heeft te maken met die 'foute installatie'. Tijdens die installatie verschijnt dit:quote:Op zondag 25 december 2005 21:15 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Als je pcstudio opstart.... naar bestand gaan (links boven) en op usb drukken en dan op verbinding maken drukken en klaar. Ik zie geen pic dus weet niet over welk logo je het hebt
Dat kreeg ik ook te zien tijden installeren. Gewoon doorgaan en bij mij deed hij het toen gewoon.quote:Op maandag 26 december 2005 16:16 schreef DirkDirkDirk het volgende:
[..]
Nee nee dat is t niet. Want als ik dat doe, dan gebeurd er gewoon niks. Het heeft te maken met die 'foute installatie'. Tijdens die installatie verschijnt dit:
[afbeelding]
(hopen dat ie nu wel in beeld komt)
Ik snap t nie![]()
Mm bij mij dus niet. Ik kan gewoon geen verbinding maken.quote:Op maandag 26 december 2005 16:31 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Dat kreeg ik ook te zien tijden installeren. Gewoon doorgaan en bij mij deed hij het toen gewoon.
Koop je toch micro sd/transflash kaartjes>>??quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:21 schreef miomike het volgende:
ik heb een vraagje dat misschien al eens gesteld is maar ik wil het toch cker weten.
kijk ik krijg binenkort een d600 en weet er al zon beetje alles over maar met die mp3 speler.
er zit 80mb in.
in vergelijking met een mp3 speler is dat volop weinig.
je kan er dan zeker niet veel nummers op zetten?
en hoe zit het met filmpjes? dat worden cker hele korte?
geen lange speelfilms voor in de auto.
ik krijg een zakelijk t-mobile 150 abbonement.
van de zaak van mijn ouders, handig toch.
normaal betaal je voor een relax150 21.50 per maand.
ik nu 10.40 per maand![]()
[TK] Samsung D600quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:31 schreef DIA het volgende:
heeft er nog iemand 1tje TK ?
iemand?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:25 schreef GertJanB het volgende:
[..]
euh ja, ja in de zin van ik heb wel in menu lopen kijken.... was nieuwsgierig![]()
Maaar wanneer ik m'n headset gebruik, doet hij dit niet, dan kan ik em wel mute als het ware...
iemand een idee, hoe het kan en hoe ik het ongedaan kan maken...
Was ik inmiddels ook achterquote:Op woensdag 28 december 2005 07:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik denk dat je telefoon door dat 'kijken' niet helemaal okee meer is..
hoi,quote:Op woensdag 28 december 2005 09:43 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Was ik inmiddels ook achter, alleen hoe kan ik het ongedaan maken...
sms idd niet, jammer maar ach...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:50 schreef Gunner het volgende:
Wat een misser. Op de D500 kon je geen MP3 als smstone/wek toon en hebben niet eens aangepast in de D600![]()
http://gathering.tweakers(...)2/26//samsung%2Cd600quote:Op donderdag 29 december 2005 16:10 schreef GertJanB het volgende:
Oh super, thanx, alleen voor ik de code gebruik, wil ik wel wat meer info, over wat je wel en niet kwijt raakt, heb je misschien die link van tweakers?
Een ezel stoot zich geen twee keer aan de zelfde steen
sorry lees foutje van mij...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:14 schreef Gunner het volgende:
Ja ik bedoel wekker. Maar kan dat dan ook op een D500? Volgens mij niet.
Super, ik heb me contacten enzo veilig gesteld, en het gewoon geprobeerdquote:Op donderdag 29 december 2005 16:29 schreef Alessandro het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers(...)2/26//samsung%2Cd600
Volgens mij om de batterij iig te activeren en goed op te laten laden zodat ie langer meekan.. (Onder voorbehoud)quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:19 schreef tha_dark het volgende:
Even een standaard mobiele telefoon vraag, omdat er geen centraal gsm topic is volgens mij.
Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht (maakt even niet uit welk merk) maar de verkoper zei dat je de telefoon altijd eerst 12 uur moet opladen voor dat je hem gebruikt. Waarom moet dat?
Heb je waarschijnlijk een oudje gekochtquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:19 schreef tha_dark het volgende:
Even een standaard mobiele telefoon vraag, omdat er geen centraal gsm topic is volgens mij.
Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht (maakt even niet uit welk merk) maar de verkoper zei dat je de telefoon altijd eerst 12 uur moet opladen voor dat je hem gebruikt. Waarom moet dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |