sinds gisterquote:Op zondag 25 december 2005 14:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe lang heb je die doos met die telefoon al liggen?
Kan je pakbon laten zien, meer heb ik nietquote:Op zondag 25 december 2005 14:18 schreef dahei het volgende:
Heb je een aankoopnota?
en wat is het verschil... of je hem via daar in een dichte gesealde doos koopt, of via mijquote:
Purmerend inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2005 21:13 schreef wootahH het volgende:
purmerend
en hoe weet jij dat ik hem gratis heb gekregenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:19 schreef dddour het volgende:
ja vast wel, mensen weten alleen dat jij hem gratis hebt gekregen, wat niet echt helpt![]()
Lijkt me sterk dat ie hem gratis heeft gekregen, volgens mij moet ie gewoon 24 maanden lang een x bedrag betalen.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:19 schreef dddour het volgende:
ja vast wel, mensen weten alleen dat jij hem gratis hebt gekregen, wat niet echt helpt![]()
en we hebben een winnaarquote:Op maandag 2 januari 2006 19:44 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ie hem gratis heeft gekregen, volgens mij moet ie gewoon 24 maanden lang een x bedrag betalen.
Als ie geen telefoon had genomen dat was dat bedrag per maand een stuk lager.
altijd mensen die het proberenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:44 schreef Reporter het volgende:
200e geboden
tuurlijk, zal hem ff makenquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:40 schreef new_born89 het volgende:
ik heb opzich wel interesse, heb je een foto van de gesealde doos?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |