Dan gaan we het stuk voor stuk doen:quote:
Dat mag, die stelde je dan ook.quote:Ik had een vraag
Tot zover begreep ik je ook wel.quote:sommige mensen praten niet echt heel duidelijk
Wat wil je harder doen? Die mensen? Ligt aan hen lijkt mequote:is er een mogelijkheid om die ook iets harder te doen
Stap voor stap begrijp ik je nu eindelijk, maar je zin is behoorlijk slecht, en het gebrek aan enters en punten helpt niet echt.quote:dus waar je de mensen uit hoort praten
Haha, eigenlijk heb je best gelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan gaan we het stuk voor stuk doen:
[..]
Dat mag, die stelde je dan ook.
[..]
Tot zover begreep ik je ook wel.
[..]
Wat wil je harder doen? Die mensen? Ligt aan hen lijkt meMaaroed, je bedoeld de telefoonspeaker neem ik aan
[..]
Stap voor stap begrijp ik je nu eindelijk, maar je zin is behoorlijk slecht, en het gebrek aan enters en punten helpt niet echt.
Ontopic: Aan de linkerzijkant van je telefoon kan je de volume omhoog doen.
Is zeker niet normaal, ....heb je toevallig met je volume gespeeld?? DUs je speakers opgevoerd,.. dan zou het wel kunnen jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:25 schreef GertJanB het volgende:
Is het normaal, wanneer je gewoon (zonder headset) mp3 luister, en je volume zo laag zet dat het balkje verdwijnt, dat hij dan in plaats van mute, heel hard gaat?![]()
Iemand een idee?
euh ja, ja in de zin van ik heb wel in menu lopen kijken.... was nieuwsgierigquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:34 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Is zeker niet normaal, ....heb je toevallig met je volume gespeeld?? DUs je speakers opgevoerd,.. dan zou het wel kunnen ja![]()
Als je pcstudio opstart.... naar bestand gaan (links boven) en op usb drukken en dan op verbinding maken drukken en klaar. Ik zie geen pic dus weet niet over welk logo je het hebtquote:Op zondag 25 december 2005 20:13 schreef DirkDirkDirk het volgende:
Heb m onder de kerstboom gehad, maar ik heb problemen bij t aansluiten op m'n PC. Bij het installeren van die PC studio krijg ik deze melding. Ook als ik dan toch doorga doet hij het niet. Het programmatje start wel op enzo, maar de telefoon is niet aangesloten bij 'mijn telefoons'. Wat ik ook doe.
Wie kan mij mss helpen met dat rare 'Windows Logo-test'?
bvd
[afbeelding]
Dan film je waarschijnlijk op mms limiet, dan kapt hij het filmpje af, omdat ie anders te groot word om te versturen via mms.quote:Op zondag 25 december 2005 23:57 schreef Alessandro het volgende:
Ik heb problemen met filmpjes maken. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij op geheugenkaartje gaat zodat ik langer kan filmen? Want nu gaat hij steeds na 30 seconden al uit met de mededeling geheugen vol terwijl ik er een 256 mb kaartje die leeg is er nog in heb zitten.
Hoeveel euro bel je per maand op dan?quote:Op maandag 26 december 2005 11:42 schreef jopper27 het volgende:
Ik vind de D600 een hele mooie telefoon, maar ik wil prepaid blijven bellen wat zo vreselijk veel bel ik ook weer niet, maar dan is de D600 echt pokke duur hoor!!
Zo'n 15 euroquote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hoeveel euro bel je per maand op dan?
Soms meer dus denk ik, toch? Dan kan je toch gewoon een t-mobile abbo nemen? 21,50 per maand, maar elke maand krijg je 10% korting dus wordt dat 19.35 per maand. Toestel gratis, en 150 minuten per maandquote:
Zit daar ook een sms-bundel bij dan?quote:Op maandag 26 december 2005 11:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Soms meer dus denk ik, toch? Dan kan je toch gewoon een t-mobile abbo nemen? 21,50 per maand, maar elke maand krijg je 10% korting dus wordt dat 19.35 per maand. Toestel gratis, en 150 minuten per maand
Dan ga je naar vodafone. 22,50 per maand, eerste 4 maanden halve prijs en bij Belcompany t/m komende zaterdag een waardecheque erbij van 45 euyro. Oftewel 8 maanden halve prijs dus...quote:Op maandag 26 december 2005 11:56 schreef jopper27 het volgende:
[..]
Zit daar ook een sms-bundel bij dan?
Het probleem is dat ik vlakbij de grens van Duitsland woon en dat hier niet altijd alle bereik van alle providers even goed is, zoals Telfort enzo is bagger hier, ik heb nu Hi - KPN die is gewoon goed.
Neem je toch een Hi 20 abonnement... krijg em voor 19 euro (in de hi.nl shop) Hi15 abonnement kan ook, alleen betaal je dan 119 euro voor je telefoon...quote:Op maandag 26 december 2005 11:56 schreef jopper27 het volgende:
[..]
Zit daar ook een sms-bundel bij dan?
Het probleem is dat ik vlakbij de grens van Duitsland woon en dat hier niet altijd alle bereik van alle providers even goed is, zoals Telfort enzo is bagger hier, ik heb nu Hi - KPN die is gewoon goed.
Tsjah 119 euro valt nog wel mee op zich voor zo'n telefoon, maar ik wil verder dan ook niet te veel geld kwijt zijn voor zon abonnement. En zou ik bij een Hi abonnement mijn telefoonnummer mee kunnen nemen, keb nu Hi-prepaidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |