Ik ben ook benieuwd?quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:01 schreef Alessandro het volgende:
Mensen hebben het steeds over snelmenu van orange toestellen. Heeft iemand een pic ervan?
Ga maar een paar uur mp3 luisteren of foto's schieten dan zie je wel of je er geen last van hebt/ Alleen standby blijft hij bij mij rond de 3 a 4 dagen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:07 schreef DynamicMaster het volgende:
ik had dus ook last van een accu die snel leeg ging. Binnen een dag was ie gewoon helemaal leeg en dan deed ik er niet veel mee. Ben er mee terug gegaan en daar bleek dat de stroomtoevoer in het toestel niet goed was en dat dat vaker voor kwam bij de d600 in van de eerste levering. Heb een nieuwe gekregen en neergens meer last van![]()
Ik heb dat menu ook niet, telefoon was ook helemaal unlocked dus ik kan ook m'n oude T-mobile/Ben sim er ook nog gewoon in doen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd?
Ik heb Orange, maar ik heb dat menu niet...
Ergens heb ik ook gelezen dat het snelmenu nog niet aanwezig was in de eerste levering, dus waarschijnlijk had ik geluk
Dat probleem heeft m'n vriend dus nu ook. Hij heeft vannacht opgeladen, sinds 9:00 's ochtends is hij uit de oplader en hij is 's avonds leeg. En dan heeft hij alleen stand-by gestaan. Hij heeft niet eens gebeld...quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:07 schreef DynamicMaster het volgende:
ik had dus ook last van een accu die snel leeg ging. Binnen een dag was ie gewoon helemaal leeg en dan deed ik er niet veel mee. Ben er mee terug gegaan en daar bleek dat de stroomtoevoer in het toestel niet goed was en dat dat vaker voor kwam bij de d600 in van de eerste levering. Heb een nieuwe gekregen en neergens meer last van![]()
Hmm, das een mooi bedrag denk ikquote:Op maandag 12 december 2005 23:57 schreef TimmyAsd het volgende:
400 euro
Zal er niet ver naast zitten..
je kan er denk ik wel 300 euro voor krijgen
Hahah vertel....quote:Op maandag 12 december 2005 23:56 schreef Dizer het volgende:
Ik ga hem misschien winnen.
Echt niet, Universiteit Tilburg iig niet, Helmond en omstreken ook veel problemen met Orange.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:39 schreef Badabingea het volgende:
Orange overal vol bereik trouwens, beetje jammer van het snelmenu, maar dat slik ik dan maar!
Damn mooi menutje maar uhhh wat kan ik er allemaal mee. Weet nu dat mijn batterij 28 graden is maar durf niet verder te bladeren omdat ik bang ben dat ik mijn foon verneukquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:58 schreef Alessandro het volgende:
Het batterijprobleem van de d600 is een softwareprobleem van samsung. druk:
*#1234# en je ziet de versie van de software, staat er o.a. boei1 dan heb
je een oude versie: kontakt opnemen met je provider of de firma waar je de
telefoon hebt gekocht. Er kan een nieuwe softwareversie worden opgezet en
het probleem van de snel leeglopende batterij zou dan verholpen zijn.
Ik heb versie D600XAEJ4
En voor de mensen die harder geluid willen:
- Als eerst moet je deze code invoeren: *#8999*8378#.
(- Nu ben je in Configuratue van samsung.)
- dan moet je naar nr 2 H/w test.
- en dan nr 2 geluidsinstellingen
- en dan nr 9 ISS normaal
- Dan zie je benden RX vol. daar moet je erin.
- Nu zie je allemaal Niveua's. niveua 10 is de hoogste die op dit moment is ingesteld.
LET OP : HOE LAGER HET CIJFER IS HOE MEER ER GELUID KOMT.
bij mij staat hij bij niveau 10- getal 1 hij staat denk het op het hardst je hoort wel het verschil
Zag dit op tweakers staan
Oke ik ben dom hoe zet je m nou harder?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:58 schreef Alessandro het volgende:
Ik heb versie D600XAEJ4
- Nu zie je allemaal Niveua's. niveua 10 is de hoogste die op dit moment is ingesteld.
bij mij staat hij bij niveau 10- getal 1 hij staat denk het op het hardst je hoort wel het verschil
Ik snap nu niet precies wat ik moet doen, want wil het wel zeker weten. Ik kan dus niveau 1 t/m 10 aanpassen, als ik die allemaal 1 doe, dan heb ik het hardst?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:58 schreef Alessandro het volgende:
Ik heb versie D600XAEJ4
Haha, ja das het enige wat ik kon bedenkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Lekker relaxen
Ik zie er ook het nut niet van in...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand?KLAAS JAN HUNTELAAR
Kon dat ook in het nederlandsquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:20 schreef Badabingea het volgende:
Ik had een vraag sommige mensen praten niet echt heel duidelijk, is er een mogelijkheid om die ook iets harder te doen, dus waar je de mensen uit hoort praten
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |