Je zal maar moeten lerenquote:
Oh, dat moet ik ook welquote:Op maandag 7 november 2005 10:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je zal maar moeten leren [afbeelding]
Portaal zuigt varkens!quote:Op maandag 7 november 2005 10:50 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi Pheno...vertel eens ff.. hoe is jullie kijkdag verlopen? zijn jullie tevreden?
want?quote:Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef teig het volgende:
mannen......... ik snap er geen zak van!
whehehe welcome to our world!quote:Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef teig het volgende:
ooooh afspraakjesquote:Op maandag 7 november 2005 11:40 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara heeft een afspraak en moet nu weg
tot laters![]()
Je moet hun zak ook niet snappenquote:Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef teig het volgende:
batterij leeg, telefoon kapotgevallen toen hij een wanhopig sprintje naar de tafel toe trok om je telefoontje nog aan te pakken?quote:Op maandag 7 november 2005 11:43 schreef teig het volgende:
t zal wel niks zijn.. maar dan zet je je foon toch niet zomaar uit...??
het zal wel aan mij liggen ofzo
whatever
mannen zijn niet zo van het bellen of sms'en hoor..quote:Op maandag 7 november 2005 11:43 schreef teig het volgende:
whatever
Ik zet het nooit uit, ik neem dat kreng gewoon nooit opquote:Op maandag 7 november 2005 11:43 schreef teig het volgende:
whatever
Als je dat bevestigd wilt zien door mijn vrouw, dat kan geregeld worden hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef teig het volgende:
yeah right
Doe eens niet zo vrouwelijkquote:Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef teig het volgende:
yeah right
Ik kan op een hand mijn sms'jes tellen, dat meen ik serieus. Ik heb zo'n mobieltje nu 3 jaar, maar ik heb er misschien maar 5 sms'jes mee gestuurd. Ik ben niet zo van de mobieltjes. Ik kan ook niet begrijpen dat ik mensen tegen kom in het bos die aan het bellen zijn. Ik loop er juist voor de rust met de hond, die mensen schijnbaar niet, constant bereikbaar willen zijnquote:Op maandag 7 november 2005 11:57 schreef GF het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vrouwelijk![]()
Mannen hebben vaak meer schijt aan hun telefoon. Mijne staat altijd wel aan, maar ik neem hem ook zo vaak niet op als ik even geen zin heb. Bel ik later wel terug. Zelfde voor smsen. Vrouwen kunnen volgens mij met hun ogen dicht en handen vastgebonden nog een bericht typen. Ik dus echt niet
Dat kan ik dan weer niet. 400/500 smsjes wel in m'n telefoon. In iets van een halfjaar. Merendeel van 1 bepaald persoonquote:Op maandag 7 november 2005 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan op een hand mijn sms'jes tellen, dat meen ik serieus. Ik heb zo'n mobieltje nu 3 jaar, maar ik heb er misschien maar 5 sms'jes mee gestuurd. Ik ben niet zo van de mobieltjes. Ik kan ook niet begrijpen dat ik mensen tegen kom in het bos die aan het bellen zijn. Ik loop er juist voor de rust met de hond, die mensen schijnbaar niet, constant bereikbaar willen zijn
Ben aan het afkickenquote:Op maandag 7 november 2005 12:12 schreef het.ismij het volgende:
Wheheh GF ook sms junk??
K krijg der gemiddeld 2/3 per dag en in het weekend zijn dat er iets van 7/8 per dag.
Dus ja reken maar uit.
Whehequote:
Same here.quote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef het.ismij het volgende:
Nu maar groter abbonement genomen,..
K ben ook single,.quote:Op maandag 7 november 2005 12:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik stuur en ontvang ca. 15 sms'jes per maand, is weer meer dan genoeg!
Goedkope hobby, dat single zijn
Gewoon niet te druk maken, teig! Wellicht heeft hij heel even andere dingen aan zijn hoofd? Gewoon morgen nog eens bellen/MSN'en! (ik weet niet of dat gebruikelijk is in een relatie overigensquote:Op maandag 7 november 2005 12:26 schreef teig het volgende:
situatie is zo: vriend vannacht nachtdienst ik gewoon thuis. We hebben over de telefoon een goed gesprek gehad. Veel uitgesproken.
Ik ben gaan slapen hij weer verder werken. Vanochtend zet ik de pc aan, hij online op msn. Zegt wat woorden maar niet echt enthousiast. maakt een opmerking die ik niet snap maar wil hem niet uitleggen. Ik vraag om uitleg maar dan dondert ie zijn pc uit. ( ook irc is ie offline) ik bel hem maar wordt weggedrukt en later staat zijn foon uit.
Een uurtjelater bel ik zijn huisnummer, zijn moeder neemt op wil hem roepen maar zegt dat ie in bed ligt....
Ik snap het niet....
Ja met het verschil dat ik dus niet meer zo young benquote:Op maandag 7 november 2005 12:28 schreef het.ismij het volgende:
[..]
K ben ook single,.
Alleen hoop sociale contacten,..
I love to be young,..
Je klinkt zo boosquote:Op maandag 7 november 2005 12:36 schreef teig het volgende:
t zal allemaal wel
Welke gek besluit dan om als het regent naar buiten te gaan . . .quote:Op maandag 7 november 2005 09:15 schreef _Cara_ het volgende:
Báh, rennen in dit regenweer is geen lolletje...
Ik ook niet, maar dan kijk ik ook niet naar mannen (en alsof vrouwen zo duidelijk zijn) . . .quote:Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef teig het volgende:
dat schijnen ze normaal te vinden. Istie moe ofzo en dan wil hij slapen.. Waarschijnlijk zal er verder niks zijn. Maar is inderdaad erg onbegrijpelijk voor een vrouwquote:Op maandag 7 november 2005 12:42 schreef teig het volgende:
ben ik eigenlijk ook wel.. Ik blijf vannacht lang op omdat hij wil praten.. Luister 3 uur naar hem. en dan heb ik hem nu effe nodig wil even wat bespreken en dan is ie er niet?? sorry hoor...
Is toch ook normaalquote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef _Kimmie_ het volgende:
dat schijnen ze normaal te vinden. Istie moe ofzo en dan wil hij slapen.. Waarschijnlijk zal er verder niks zijn. Maar is inderdaad erg onbegrijpelijk voor een vrouw
Duidelijk wel,..quote:Op maandag 7 november 2005 12:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is toch ook normaalals je nachtdiensten werkt dat je dan slapen moet... best slopend hoor..
Niet als zij voor hem opblijft vanacht en nu wil zij even iets weten of iets dergelijks en heeft hij geen tijd. Dat gaat niet, is moeilijk enzo..quote:Op maandag 7 november 2005 12:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is toch ook normaalals je nachtdiensten werkt dat je dan slapen moet... best slopend hoor..
Foon is indd heilig! Maar waarschijnlijk (ik als man zijde kan redelijk oordelen hierover denk ikquote:Op maandag 7 november 2005 13:08 schreef teig het volgende:
ja maar ondertussen ben ik wel zijn halve nachtdienst aan het bellen met hem.. dus ook wakker. Maar moet wel redleijk op tijd op omdat ik zelf ook nog een leven heb.. Heb ik hem effe nodig dan kan het ineens niet.
Dat kan er nu op dit moment effe niet in ofzo
Hij had ook gewoon even kunnen zeggen dat ie ging slapen en dat heeft ie niet eens gedaan.. gewoon past boem offline en foon uit ( wat ie anders NOOOIT heeft dat ding is zo ongeveer heilig)
Wat een knuppels!!quote:Op maandag 7 november 2005 11:04 schreef Pheno het volgende:
Portaal zuigt varkens!
Het was een verkeerd gestuurde brief, er was geen kijkdag voor ons blok. Echt briljant!
Maar we zijn toch binnen geweest, de hoofdopzichter kon een heel blok niet wegsturen
Nou ja, het ziet er kaal uit, maar wel dicht. Deur, ramen, dak, (tussen)muren, trap etc zitten er al in.
Leidingen e.d. moeten nog getrokken worden, maar alle leidingen zitten er wel alvast loos in.
Zaterdag een kingsize boxspring gekocht, omdat het bed wel naar binnen konDus de illegale kijkdag was nuttig.
Ikke dus....als ik me dat voorneem doe ik dat ook.. weer of geen weer..quote:Op maandag 7 november 2005 12:46 schreef ThunderChild het volgende:
[quote]
Welke gek besluit dan om als het regent naar buiten te gaan . . .![]()
![]()
Als de afspraak staat gewoon gaan,..quote:Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef teig het volgende:
ik ga ook zo maar eens naar het werk. En dan zie ik morgen wel hoe het verder gaat. Dan zou ik naar hem toe gaan......
Ook weer in het land der levenden,.?quote:Op maandag 7 november 2005 13:43 schreef melismay het volgende:
Middag!
Het valt me van haar tegen dat ze niet naar Londen is gegaan voor de premierequote:Op maandag 7 november 2005 13:47 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ook weer in het land der levenden,.?
Whehe wat een leven toch,..quote:Op maandag 7 november 2005 13:50 schreef melismay het volgende:
Nog niet helemaal, maar dat komt vanzelf
en dan ga ik dus nog.. ik moet dan toch mijn spullen halen.. ik woon daar zo ongeveer...quote:Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Als de afspraak staat gewoon gaan,..
Mits hij afbeld
Je moet je inkopenquote:Op maandag 7 november 2005 14:06 schreef melismay het volgende:
Nou dat is volgende week over hoor..... dan moet ik ook gewoon werken
En Pheno, dat wilden we wel, maar we konden geen kaartjes winnen
oke ,..quote:Op maandag 7 november 2005 14:03 schreef teig het volgende:
[..]
en dan ga ik dus nog.. ik moet dan toch mijn spullen halen.. ik woon daar zo ongeveer...
Ja fuck, daar ben ik dus niet goed in!quote:
VET! Punk van de bovenste plank. Millencolin en Flogging Mollyquote:Op maandag 7 november 2005 14:11 schreef GF het volgende:
Morgen dan eindelijk de Eastpak antidote tour 2005
Kijk ik echt al maanden naar uit![]()
Gek wijfje . . .quote:Op maandag 7 november 2005 13:31 schreef _Cara_ het volgende:
Ikke dus....als ik me dat voorneem doe ik dat ook.. weer of geen weer..![]()
Een echte fan hoeft geen kaartjes te 'winnen' om erbij te zijn . . .quote:Op maandag 7 november 2005 14:06 schreef melismay het volgende:
Nou dat is volgende week over hoor..... dan moet ik ook gewoon werken
En Pheno, dat wilden we wel, maar we konden geen kaartjes winnen![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
VET! Punk van de bovenste plank. Millencolin en Flogging Molly
Ik heb Bad Religion live gezien op Lowlands 2005, dat was ook ultiem![]()
Veel plezier daar! Maar dat gaat wel lukken met die lineup
'Ouwdoe eej, en adde no'nen botterâm meej kwatt'strooisel wult dan kunde da krègen eejquote:
Wel coffee-flavored coffee mag ik hopenquote:Op maandag 7 november 2005 14:46 schreef _Cara_ het volgende:
Ok...mijn maandag-ochtend bléh gevoel is weg en heeft plaatsgemaakt voor het..."hup ertegen aan gevoel"![]()
Maar niet voordat ikheb gemaakt..
absolutely...Sydney..quote:Op maandag 7 november 2005 14:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wel coffee-flavored coffee mag ik hopen
Ik heb het nu nodigquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 15:11 schreef nixxx het volgende:
ik ben altijd te genieten
als ik geen koffie op heb, dan slaap ik nog en kun je lekker tegen me aanliggen (mits vrouw)
als ik wel koffie heb, dan ben ik wakker en.... kun je lekker tegen me aanliggen
Je moet het ook LEREN drinken, Phenoquote:Op maandag 7 november 2005 15:08 schreef Pheno het volgende:
koffie is gewoon smerig, simpel. Mensen die zeggen dat je het moet LEREN drinken zijn niet goed snik: je lust het of je lust het niet
Dat kan bij mij ook, zelfs zonder de koffiequote:Op maandag 7 november 2005 15:11 schreef nixxx het volgende:
ik ben altijd te genieten
als ik geen koffie op heb, dan slaap ik nog en kun je lekker tegen me aanliggen (mits vrouw)
als ik wel koffie heb, dan ben ik wakker en.... kun je lekker tegen me aanliggen![]()
zou het daarom zijn dat ik ook nooit heb gerookt/geblowed etcetc....Smerigquote:Op maandag 7 november 2005 15:10 schreef het.ismij het volgende:
K luste eerst ook geen koffie,..
Totdat ik in noordwijk werkte en ook meerendeel woonde,.. Sochtends wakker worden en ontdekken dat er alleen nog koffie is,.. najah met beetje suiker en melk (int begin een scheeplading) was het best te drinken. Eerste keer koffie is net als roken/blowen/weet k veel wat,.
smerig.
Suiker en melk in de koffie is voor homo's en vrouwenquote:Op maandag 7 november 2005 15:10 schreef het.ismij het volgende:
K luste eerst ook geen koffie,..
Totdat ik in noordwijk werkte en ook meerendeel woonde,.. Sochtends wakker worden en ontdekken dat er alleen nog koffie is,.. najah met beetje suiker en melk (int begin een scheeplading) was het best te drinken. Eerste keer koffie is net als roken/blowen/weet k veel wat,.
smerig.
quote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Suiker en melk in de koffie is voor homo's en vrouwen![]()
Her enige wat je moet leren drinken, is bier !!quote:Op maandag 7 november 2005 15:08 schreef Pheno het volgende:
koffie is gewoon smerig, simpel. Mensen die zeggen dat je het moet LEREN drinken zijn niet goed snik: je lust het of je lust het niet![]()
Roken is inderdaadquote:Op maandag 7 november 2005 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
zou het daarom zijn dat ik ook nooit heb gerookt/geblowed etcetc....Smerig
ze zeggen ook wel dat je eerste biertje smerig is... maar daar had ik helemaal geen last vanquote:Op maandag 7 november 2005 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
zou het daarom zijn dat ik ook nooit heb gerookt/geblowed etcetc....Smerig
Zo ben k ooit begonne,.. geen stress,..quote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Suiker en melk in de koffie is voor homo's en vrouwen![]()
Jij bent dan ook een vrouwquote:
Ik ook niet, dus bier is niet smerigquote:Op maandag 7 november 2005 15:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ze zeggen ook wel dat je eerste biertje smerig is... maar daar had ik helemaal geen last van
Sinds wanneer is suiker zelfs al om te kotsen?quote:Op maandag 7 november 2005 15:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouw![]()
Suiker
quote:Op maandag 7 november 2005 15:35 schreef GF het volgende:
Ik blow teveel
4 per week is m'n gemiddelde nu zo ongeveer![]()
Dat is erg netjesquote:Op maandag 7 november 2005 15:35 schreef GF het volgende:
Ik blow teveel
4 per week is m'n gemiddelde nu zo ongeveer![]()
Dat is juist het fijne ervan, maar daarom moet je het gewoon ook tot iets speciaals maken. Zoals gezegd is een joint per maand echt wel meer dan zat. Het is ook nog eens niet al te goedkoop om regelmatig te doenquote:Op maandag 7 november 2005 15:43 schreef nixxx het volgende:
[..]blowen
word je alleen maar suf van... niets voor mij
Zo wil ik niet eindigenquote:Op maandag 7 november 2005 15:55 schreef het.ismij het volgende:
Vriend van mij tik zoon 3/4 gram per dag weg,..
Die wordt wakker steekt ene peuk op en draaid een blowtje,..
De mensen die hier in de stad hun wiet komen kopen zijn allesbehalve relaxed.. je herkent ze al van verrequote:Op maandag 7 november 2005 15:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dat is juist het fijne ervan, maar daarom moet je het gewoon ook tot iets speciaals maken. Zoals gezegd is een joint per maand echt wel meer dan zat. Het is ook nog eens niet al te goedkoop om regelmatig te doen. Ik wil er dan nog wel eens eentje op zaterdagavond opsteken, een tijdje voordat ik uitga (zodat ik niet persé in de stad loop te spacen), of als ik gewoon lekker thuisblijf, lekker relaxen.
Ik ook duidelijk niet,..quote:
Het is bij mij dan ook meer experimenteel en niet als gewoonte. En dat zal het wel nooit worden ook. Daarvoor vind ik het net niet fijn genoeg. Het is wel leuk, maar da's alles.quote:Op maandag 7 november 2005 15:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
De mensen die hier in de stad hun wiet komen kopen zijn allesbehalve relaxed.. je herkent ze al van verrekomen met autootje de bocht om gescheurd en baf zo de stoep op om maar zo snel mogelijk te kunnen scoren. Sommigen zullen er meer problemen mee hebben dan anderen..
Mja, jouw leven, jouw keuzes en zoveel last heb ik er verder niet van.
[/moraliserend ondertoontje]
Ah zieltjequote:Op maandag 7 november 2005 16:25 schreef Viper_74 het volgende:
hey ik heb me examen niet gehaald, troost me damnit
Ik ook nietquote:Op maandag 7 november 2005 16:21 schreef het.ismij het volgende:
Whehe k hoef niet uit me eigen stad,..
Hij is alleen maar een beetje verlegen johquote:Op maandag 7 november 2005 16:31 schreef melismay het volgende:
Nee hoor Nixxx, hij wil me niet .... Gelukkig maar
quote:Op maandag 7 november 2005 17:57 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, hallo, daar ben ik al.
Was het niet zo dat Frezer de deur ingetrapt heeft en je er uit gesleurd heeft?quote:
Je weet toch dat ik je verboden had om met vrouwen om te gaan.quote:Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
Blijf eens verdomme van haar af. Ze is van mij.
Dan maak je maar een uitzondering voor Twistedquote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik je verboden had om met vrouwen om te gaan.![]()
Nee, regels zijn regels.quote:Op maandag 7 november 2005 19:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan maak je maar een uitzondering voor Twisted
Ja hoor, ik heb het overleefd, ben alleen een bange wezel in het donker. Ik had met de auto moeten gaan ipv lopend (met in mn achterhoofd -beweging is goedquote:Op maandag 7 november 2005 19:23 schreef Frezer het volgende:
'N avond juffrouw C.
Je hebt het toch wel overleefd..
Btw, dat rode rechthoekje in je icoon, is dat ietsOf staat dat er zomaar? Ja sorry, ik heb even niks beters om me druk over te maken,
.
Aha, op die manier. Maar om nu voor die 5 minuten de auto te pakken is ook weer zo iets... Is het niet zo'n fijne buurt dan?quote:Op maandag 7 november 2005 19:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb het overleefd, ben alleen een bange wezel in het donker. Ik had met de auto moeten gaan ipv lopend (met in mn achterhoofd -beweging is goed)
Hé geen spannend verhaal,quote:Dat blokje stelt niets voor hoor. Ik heb het zo van het net afgeplukt omdat ie wel passend is..![]()
Nee integendeel, maar ik ben gewoon wat bang uitgevallen in het donker.. En het is idd maar een paar minuten.. dat klopt..maar toch..quote:Op maandag 7 november 2005 19:32 schreef Frezer het volgende:
[quote]
Aha, op die manier. Maar om nu voor die 5 minuten de auto te pakken is ook weer zo iets... Is het niet zo'n fijne buurt dan?
nee niets van betekenis.... ik vond m gewoon leuk..quote:Hé geen spannend verhaal,.
Mja, kan gebeuren he. Al lijkt me dat wel regelmatig lastig, zeker de komende periode. Maar lampen zijn idd niet voor niks uitgevonden.quote:Op maandag 7 november 2005 19:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee integendeel, maar ik ben gewoon wat bang uitgevallen in het donker.. En het is idd maar een paar minuten.. dat klopt..maar toch..
Ik heb nu hier achterom ook buitenverlichting aan..anders durf ik straks de kat niet binnen te roepen..
[..]
En het dekt de lading als je rood haar hebtquote:nee niets van betekenis.... ik vond m gewoon leuk..
Dat is geen instelling zeg.quote:Op maandag 7 november 2005 19:50 schreef Frezer het volgende:
Ik moet eigenlijk nog vanalles doen achter de comp, maar geen zin,
En als ik nu beloof dat ik een keer een Harry Potter-film zal kijken en in de Champions League voor Ajax zal zijn?quote:Op maandag 7 november 2005 20:37 schreef melismay het volgende:
Nee hoor, ik ben beleefd en zeg je gedag... das alles
Dat jij dat uit je strot kan krijgen. Ben je wanhopig of zo ??quote:Op maandag 7 november 2005 20:39 schreef Plato1980 het volgende:
En als ik nu beloof dat ik een keer een Harry Potter-film zal kijken en in de Champions League voor Ajax zal zijn?![]()
Ja.quote:Op maandag 7 november 2005 20:45 schreef ThunderChild het volgende:
Dat jij dat uit je strot kan krijgen. Ben je wanhopig of zo ??![]()
Ik zal het proberen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef melismay het volgende:
Dat zijn flinke offers! Dan wil ik misschien wel weer vriendjes met je zijn, maar dan moet je t ook wel daadwerkelijk gaan doen
Zit er ook met een schuin oog naar te kijken, mag z'n stijl wel . . .quote:Op maandag 7 november 2005 21:33 schreef melismay het volgende:
Oe! Aflevering van CSI geregiseerd doorTarantino
![]()
Zaterdag al ?? Tering zeg, nog effe en die flippo komt in Oktober al . . .quote:Op maandag 7 november 2005 21:47 schreef QyRoZ het volgende:
Zaterdag de intocht van de Goedheiligman!![]()
oh kutquote:Op maandag 7 november 2005 21:33 schreef melismay het volgende:
Oe! Aflevering van CSI geregiseerd doorTarantino
M'n vrouw en ik gingen altijd wel zo'n markt, was altijd wel aardig. Weet niet meer hoe ze tegenwoordig zijn, de laatste was bijna tien jaar geleden . . .quote:Op maandag 7 november 2005 22:30 schreef GF het volgende:
Iemand leuke ervaringen met kerstmarkten?
Moet er maar gewoon aan geloven dan denk ik. En misschien vind ik het zelf ook nog wel leukquote:Op maandag 7 november 2005 22:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
M'n vrouw en ik gingen altijd wel zo'n markt, was altijd wel aardig. Weet niet meer hoe ze tegenwoordig zijn, de laatste was bijna tien jaar geleden . . .
Doe maar gewoon, je doet er haar toch een plezier mee...quote:
Inderdaadquote:Op maandag 7 november 2005 22:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Doe maar gewoon, je doet er haar toch een plezier mee...en idd misschien vindt je het zelf ook wel leuk.
Hij was echt te spannend. Vond het wel Tarantino stylequote:
quote:Op maandag 7 november 2005 22:30 schreef GF het volgende:
Iemand leuke ervaringen met kerstmarkten?
Jaja, eerst die andere ouwe nog.. Ik weet het.
OEN!! jij zit al met je hoofd in Tallin..quote:Op maandag 7 november 2005 23:04 schreef nixxx het volgende:
halloooooooooooowhad me weer eens vergist in een dagje... zou vandaag bij een vriend gaan eten ipv morgen.. ben ook te verstrooid
Ik ben er ook nog!quote:Op maandag 7 november 2005 23:15 schreef nixxx het volgende:
ben ik hier nu alleen* nixxx grijpt naar de fles rode wijn...
ow.. die heb ik niet.. dan maar kriuidnootjes
ah ik ook zo wel.. dat gaat best lukken.. dat pittenquote:Op maandag 7 november 2005 23:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
Eventjes... Ga ook zo pitten denk ik.
Belangrijke update: Ik heb vandaag niet gescoord, niet geneukt, niet gezoend en ik ben nog steeds single. Het wordt zo langzamerhand wel saai![]()
![]()
En? Iemand al single af?quote:Op maandag 7 november 2005 23:23 schreef melismay het volgende:
BttD leer je t nou nog niet!? Dit mag je pas zeggen als Pheno t vraagt!
quote:
Nooit!quote:
Nieuwtje: Ik heb nog steeds niet geneukt, niet gezoend, niet gescoord en ik ben nog steeds single...quote:
je komt al in de single sfeerquote:Op maandag 7 november 2005 23:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nieuwtje: Ik heb nog steeds niet geneukt, niet gezoend, niet gescoord en ik ben nog steeds single...
Zo beter?
Jahquote:Op maandag 7 november 2005 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
je komt al in de single sfeer
PS Groeten van _arual_
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef nixxx het volgende:
groeten terug aan arualhmmmm zou een renpee topic met de verschillen tussen vrouwen uit de verschillende provincies potentie hebben?
Ik weet niet of dat nu zo positief is,quote:Op maandag 7 november 2005 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
je komt al in de single sfeer
PS Groeten van _arual_
Inderdaadquote:Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nu zo positief is,.
quote:Op maandag 7 november 2005 23:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
Probeer het eens zou ik zeggen
Ik geef je 5 minuten
Geen idee, mijn kennis rijkt niet zo verquote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef nixxx het volgende:
groeten terug aan arualhmmmm zou een renpee topic met de verschillen tussen vrouwen uit de verschillende provincies potentie hebben?
de mijne ook niet.. daarom leek het me wel leuk om die kennis te bundelen sort of.... misschien flans ik morgen wel een OP in elkaar als ik de studie even zat benquote:Op maandag 7 november 2005 23:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Geen idee, men kennis rijkt niet zo ver.
vrees niet, dat overkomt je maar één keer in je leven,quote:Op maandag 7 november 2005 23:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik word over 4 maanden alweer 24![]()
Zijn er dan veel verschillen vraag ik me me dan af?quote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef nixxx het volgende:
hmmmm zou een renpee topic met de verschillen tussen vrouwen uit de verschillende provincies potentie hebben?
het is geen geinquote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
Single zijn
is niet fijn
Ben in een dichterlijke/literaire bui vandaag
dat vraag ik me dus af.. ik ken niet zoveel zuidelije typesquote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef _Cara_ het volgende:
Zijn er dan veel verschillen vraag ik me me dan af?
Nou juffrouw uit het zuiden gaat iig slapen.. moet morgenmiddag werken..![]()
Het zit je wel dwars hé?quote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
Single zijn
is niet fijn
Je gaat er niet dood aan hoorquote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
Single zijn
is niet fijn
ik ookquote:Op maandag 7 november 2005 23:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dan moet je op zoek naar mensen die in verschillende provincies gehokt hebben.quote:Op maandag 7 november 2005 23:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat vraag ik me dus af.. ik ken niet zoveel zuidelije types... en slapen is een goed plan.. ga ik ook doen.. als mijn liedje afgelopen is
Ben ik eigenlijk de jongste hier?quote:Op maandag 7 november 2005 23:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ben je lelijk of valt dat door de bank genomen wel mee?quote:Op maandag 7 november 2005 23:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
Leg die Harlequin boekjes es wegquote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Voorzichtig raakte hij haar aan. Ze kwam behoedzaam dichterbij en fluisterde in zijn oor: "Ik hou van je". Vanaf dat moment wist hij het zeker. Hij kon de liefde voelen, haast aanraken. De avond werd er een stuk kleuriger op dan hij normaal gewend was. Verbaasd was hij allerminst. Dit was het meisje van zijn dromen. Niets of niemand stond hem nu meer in de weg. Dit was het moment. Nu moest het gebeuren! Zachtjes plaatste hij zijn lippen op de hare en vanaf dat moment leek alles om hem heen te vervagen. Kleuren liepen in elkaar over, schaduwen leken weg te glippen. Dit was het allesomvattende moment waar hij al die tijd naar verlangde. "Ik hou van je", zei ze, ditmaal was er een duidelijke opluchting in haar stem voelbaar
Sorry, niet boos worden!quote:Op maandag 7 november 2005 23:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars hé?![]()
Ik heb helaas geen tip voor je, behalve dat je je er niet de hele dag druk over moet maken.
quote:
Jij?quote:Op maandag 7 november 2005 23:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Ben je lelijk of valt dat door de bank genomen wel mee?![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 23:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Sorry, niet boos worden!
Het zit me wel dwars ja, maar het valt nog mee hoor. Ik maak me er allang niet meer zo druk om als dat ik altijd deed, waarschijnlijk komt het wel zo over
Waarom ben je dan nog maagd? Te schijterig om initiatief te nemen?quote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Jij?
Ik ben absoluut niet lelijk, dat kan ik je zo wel vertellen...
Wie zal het zeggen. Sociaal is er in wezen niks mis met me, onderneem veel en leuke dingen, ben echt wel zelfverzekerd etc. Initiatief nemen is niet de sterkste kant, maar daar werk ik aanquote:Op maandag 7 november 2005 23:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nog maagd? Te schijterig om initiatief te nemen?
En niet liegen tegen mij.![]()
Re-fuckin'-laxed !!quote:Op maandag 7 november 2005 23:53 schreef Viper_74 het volgende:
hmm, net van een vriend gehoord dat een meid me wel leuk vindt
goeie shit, maar ff werk van maken, is wel leuke (lees: enorme sexy) meid
quote:
Slapen jijquote:
Mannengesprekquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:08 schreef melismay het volgende:
Ik wou jullie mannengesprek niet verstoren
Das 's avonds pasquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Slapen jij, je moet morgen weer fris en helder zijn om mee te bléren met Flogging Molly
![]()
Gewijzigdquote:
Niet liegen. Je mag best zeggen dat je droomt van grote tieten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
Sweet dreams allemaal! Ik ga dromen dat ik een langdurige relatie heb met een meisje
Komt goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:16 schreef GF het volgende:
[..]
Niet liegen. Je mag best zeggen dat je droomt van grote tieten.
Trusten
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:32 schreef Viper_74 het volgende:
Ja maar ik hou ze binnen
En ik geef ze netjes een spuitje
Weg?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:40 schreef melismay het volgende:
En dan vinden jullie t nog gek dat de vrouwen wegblijven?!
Nee het is vandaag echt dinsdagquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:08 schreef Viper_74 het volgende:
morgen
hhm zal niet gaan, moet toch dat examen maken hequote:Op dinsdag 8 november 2005 08:52 schreef Godlike02 het volgende:
Blijf in bed liggen tot donderdag dan
Van wie?quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm zal niet gaan, moet toch dat examen maken he
manager, ben toch al ingeschreven voor het examen hequote:
Wel vriendelijk van jequote:Op dinsdag 8 november 2005 09:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
manager, ben toch al ingeschreven voor het examen he
Ben je wel gelijk wakkerquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:31 schreef Frezer het volgende:
Oi kerst-Godt.
(, wel helaas automaten-pleur,
)
Dat is de schuld van een niet nader te noemen andere user.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is de schuld van een niet nader te noemen andere user.![]()
Waarbij ik het niet over Godt had.quote:
"Het" is nog slap ook,quote:
automatenkoffie is nooit een succesquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:51 schreef Frezer het volgende:
"Het" is nog slap ook,. En dan zet ik 'em altijd op z'n sterkst.
Ook voor het eerstquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarbij ik het niet over Godt had.![]()
Zo makkelijk kom je er niet van af!quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goeiemorgen
Sorry van gisteren
Ja dat was echt een schandequote:Op dinsdag 8 november 2005 09:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goeiemorgen
Sorry van gisteren
Klopt, normaalgesproken ben je m'n favoriete roddelonderwerp.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goeiemorgen
Sorry van gisteren
Daarom drink ik dubbele expresso extra sterk uit een automaat,..quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:51 schreef Frezer het volgende:
Morgens binnenkomers!
[..]
"Het" is nog slap ook,. En dan zet ik 'em altijd op z'n sterkst.
Inderdaad, zo bleekquote:
Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet van af!![]()
Ik snap eigenlijk niet dat je hier nog binnen durft te komen. Je zult echt diep door het stof moeten om weer geacceptterd te worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |