Je zal maar moeten lerenquote:
Oh, dat moet ik ook welquote:Op maandag 7 november 2005 10:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je zal maar moeten leren [afbeelding]
Portaal zuigt varkens!quote:Op maandag 7 november 2005 10:50 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi Pheno...vertel eens ff.. hoe is jullie kijkdag verlopen? zijn jullie tevreden?
want?quote:Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef teig het volgende:
mannen......... ik snap er geen zak van!
whehehe welcome to our world!quote:Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef teig het volgende:
ooooh afspraakjesquote:Op maandag 7 november 2005 11:40 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara heeft een afspraak en moet nu weg
tot laters![]()
Je moet hun zak ook niet snappenquote:Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef teig het volgende:
batterij leeg, telefoon kapotgevallen toen hij een wanhopig sprintje naar de tafel toe trok om je telefoontje nog aan te pakken?quote:Op maandag 7 november 2005 11:43 schreef teig het volgende:
t zal wel niks zijn.. maar dan zet je je foon toch niet zomaar uit...??
het zal wel aan mij liggen ofzo
whatever
mannen zijn niet zo van het bellen of sms'en hoor..quote:Op maandag 7 november 2005 11:43 schreef teig het volgende:
whatever
Ik zet het nooit uit, ik neem dat kreng gewoon nooit opquote:Op maandag 7 november 2005 11:43 schreef teig het volgende:
whatever
Als je dat bevestigd wilt zien door mijn vrouw, dat kan geregeld worden hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef teig het volgende:
yeah right
Doe eens niet zo vrouwelijkquote:Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef teig het volgende:
yeah right
Ik kan op een hand mijn sms'jes tellen, dat meen ik serieus. Ik heb zo'n mobieltje nu 3 jaar, maar ik heb er misschien maar 5 sms'jes mee gestuurd. Ik ben niet zo van de mobieltjes. Ik kan ook niet begrijpen dat ik mensen tegen kom in het bos die aan het bellen zijn. Ik loop er juist voor de rust met de hond, die mensen schijnbaar niet, constant bereikbaar willen zijnquote:Op maandag 7 november 2005 11:57 schreef GF het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vrouwelijk![]()
Mannen hebben vaak meer schijt aan hun telefoon. Mijne staat altijd wel aan, maar ik neem hem ook zo vaak niet op als ik even geen zin heb. Bel ik later wel terug. Zelfde voor smsen. Vrouwen kunnen volgens mij met hun ogen dicht en handen vastgebonden nog een bericht typen. Ik dus echt niet
Dat kan ik dan weer niet. 400/500 smsjes wel in m'n telefoon. In iets van een halfjaar. Merendeel van 1 bepaald persoonquote:Op maandag 7 november 2005 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan op een hand mijn sms'jes tellen, dat meen ik serieus. Ik heb zo'n mobieltje nu 3 jaar, maar ik heb er misschien maar 5 sms'jes mee gestuurd. Ik ben niet zo van de mobieltjes. Ik kan ook niet begrijpen dat ik mensen tegen kom in het bos die aan het bellen zijn. Ik loop er juist voor de rust met de hond, die mensen schijnbaar niet, constant bereikbaar willen zijn
Ben aan het afkickenquote:Op maandag 7 november 2005 12:12 schreef het.ismij het volgende:
Wheheh GF ook sms junk??
K krijg der gemiddeld 2/3 per dag en in het weekend zijn dat er iets van 7/8 per dag.
Dus ja reken maar uit.
Whehequote:
Same here.quote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef het.ismij het volgende:
Nu maar groter abbonement genomen,..
K ben ook single,.quote:Op maandag 7 november 2005 12:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik stuur en ontvang ca. 15 sms'jes per maand, is weer meer dan genoeg!
Goedkope hobby, dat single zijn
Gewoon niet te druk maken, teig! Wellicht heeft hij heel even andere dingen aan zijn hoofd? Gewoon morgen nog eens bellen/MSN'en! (ik weet niet of dat gebruikelijk is in een relatie overigensquote:Op maandag 7 november 2005 12:26 schreef teig het volgende:
situatie is zo: vriend vannacht nachtdienst ik gewoon thuis. We hebben over de telefoon een goed gesprek gehad. Veel uitgesproken.
Ik ben gaan slapen hij weer verder werken. Vanochtend zet ik de pc aan, hij online op msn. Zegt wat woorden maar niet echt enthousiast. maakt een opmerking die ik niet snap maar wil hem niet uitleggen. Ik vraag om uitleg maar dan dondert ie zijn pc uit. ( ook irc is ie offline) ik bel hem maar wordt weggedrukt en later staat zijn foon uit.
Een uurtjelater bel ik zijn huisnummer, zijn moeder neemt op wil hem roepen maar zegt dat ie in bed ligt....
Ik snap het niet....
Ja met het verschil dat ik dus niet meer zo young benquote:Op maandag 7 november 2005 12:28 schreef het.ismij het volgende:
[..]
K ben ook single,.
Alleen hoop sociale contacten,..
I love to be young,..
Je klinkt zo boosquote:Op maandag 7 november 2005 12:36 schreef teig het volgende:
t zal allemaal wel
Welke gek besluit dan om als het regent naar buiten te gaan . . .quote:Op maandag 7 november 2005 09:15 schreef _Cara_ het volgende:
Báh, rennen in dit regenweer is geen lolletje...
Ik ook niet, maar dan kijk ik ook niet naar mannen (en alsof vrouwen zo duidelijk zijn) . . .quote:Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef teig het volgende:
dat schijnen ze normaal te vinden. Istie moe ofzo en dan wil hij slapen.. Waarschijnlijk zal er verder niks zijn. Maar is inderdaad erg onbegrijpelijk voor een vrouwquote:Op maandag 7 november 2005 12:42 schreef teig het volgende:
ben ik eigenlijk ook wel.. Ik blijf vannacht lang op omdat hij wil praten.. Luister 3 uur naar hem. en dan heb ik hem nu effe nodig wil even wat bespreken en dan is ie er niet?? sorry hoor...
Is toch ook normaalquote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef _Kimmie_ het volgende:
dat schijnen ze normaal te vinden. Istie moe ofzo en dan wil hij slapen.. Waarschijnlijk zal er verder niks zijn. Maar is inderdaad erg onbegrijpelijk voor een vrouw
Duidelijk wel,..quote:Op maandag 7 november 2005 12:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is toch ook normaalals je nachtdiensten werkt dat je dan slapen moet... best slopend hoor..
Niet als zij voor hem opblijft vanacht en nu wil zij even iets weten of iets dergelijks en heeft hij geen tijd. Dat gaat niet, is moeilijk enzo..quote:Op maandag 7 november 2005 12:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is toch ook normaalals je nachtdiensten werkt dat je dan slapen moet... best slopend hoor..
Foon is indd heilig! Maar waarschijnlijk (ik als man zijde kan redelijk oordelen hierover denk ikquote:Op maandag 7 november 2005 13:08 schreef teig het volgende:
ja maar ondertussen ben ik wel zijn halve nachtdienst aan het bellen met hem.. dus ook wakker. Maar moet wel redleijk op tijd op omdat ik zelf ook nog een leven heb.. Heb ik hem effe nodig dan kan het ineens niet.
Dat kan er nu op dit moment effe niet in ofzo
Hij had ook gewoon even kunnen zeggen dat ie ging slapen en dat heeft ie niet eens gedaan.. gewoon past boem offline en foon uit ( wat ie anders NOOOIT heeft dat ding is zo ongeveer heilig)
Wat een knuppels!!quote:Op maandag 7 november 2005 11:04 schreef Pheno het volgende:
Portaal zuigt varkens!
Het was een verkeerd gestuurde brief, er was geen kijkdag voor ons blok. Echt briljant!
Maar we zijn toch binnen geweest, de hoofdopzichter kon een heel blok niet wegsturen
Nou ja, het ziet er kaal uit, maar wel dicht. Deur, ramen, dak, (tussen)muren, trap etc zitten er al in.
Leidingen e.d. moeten nog getrokken worden, maar alle leidingen zitten er wel alvast loos in.
Zaterdag een kingsize boxspring gekocht, omdat het bed wel naar binnen konDus de illegale kijkdag was nuttig.
Ikke dus....als ik me dat voorneem doe ik dat ook.. weer of geen weer..quote:Op maandag 7 november 2005 12:46 schreef ThunderChild het volgende:
[quote]
Welke gek besluit dan om als het regent naar buiten te gaan . . .![]()
![]()
Als de afspraak staat gewoon gaan,..quote:Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef teig het volgende:
ik ga ook zo maar eens naar het werk. En dan zie ik morgen wel hoe het verder gaat. Dan zou ik naar hem toe gaan......
Ook weer in het land der levenden,.?quote:Op maandag 7 november 2005 13:43 schreef melismay het volgende:
Middag!
Het valt me van haar tegen dat ze niet naar Londen is gegaan voor de premierequote:Op maandag 7 november 2005 13:47 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ook weer in het land der levenden,.?
Whehe wat een leven toch,..quote:Op maandag 7 november 2005 13:50 schreef melismay het volgende:
Nog niet helemaal, maar dat komt vanzelf
en dan ga ik dus nog.. ik moet dan toch mijn spullen halen.. ik woon daar zo ongeveer...quote:Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Als de afspraak staat gewoon gaan,..
Mits hij afbeld
Je moet je inkopenquote:Op maandag 7 november 2005 14:06 schreef melismay het volgende:
Nou dat is volgende week over hoor..... dan moet ik ook gewoon werken
En Pheno, dat wilden we wel, maar we konden geen kaartjes winnen
oke ,..quote:Op maandag 7 november 2005 14:03 schreef teig het volgende:
[..]
en dan ga ik dus nog.. ik moet dan toch mijn spullen halen.. ik woon daar zo ongeveer...
Ja fuck, daar ben ik dus niet goed in!quote:
VET! Punk van de bovenste plank. Millencolin en Flogging Mollyquote:Op maandag 7 november 2005 14:11 schreef GF het volgende:
Morgen dan eindelijk de Eastpak antidote tour 2005
Kijk ik echt al maanden naar uit![]()
Gek wijfje . . .quote:Op maandag 7 november 2005 13:31 schreef _Cara_ het volgende:
Ikke dus....als ik me dat voorneem doe ik dat ook.. weer of geen weer..![]()
Een echte fan hoeft geen kaartjes te 'winnen' om erbij te zijn . . .quote:Op maandag 7 november 2005 14:06 schreef melismay het volgende:
Nou dat is volgende week over hoor..... dan moet ik ook gewoon werken
En Pheno, dat wilden we wel, maar we konden geen kaartjes winnen![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
VET! Punk van de bovenste plank. Millencolin en Flogging Molly
Ik heb Bad Religion live gezien op Lowlands 2005, dat was ook ultiem![]()
Veel plezier daar! Maar dat gaat wel lukken met die lineup
'Ouwdoe eej, en adde no'nen botterâm meej kwatt'strooisel wult dan kunde da krègen eejquote:
Wel coffee-flavored coffee mag ik hopenquote:Op maandag 7 november 2005 14:46 schreef _Cara_ het volgende:
Ok...mijn maandag-ochtend bléh gevoel is weg en heeft plaatsgemaakt voor het..."hup ertegen aan gevoel"![]()
Maar niet voordat ikheb gemaakt..
absolutely...Sydney..quote:Op maandag 7 november 2005 14:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wel coffee-flavored coffee mag ik hopen
Ik heb het nu nodigquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 15:11 schreef nixxx het volgende:
ik ben altijd te genieten
als ik geen koffie op heb, dan slaap ik nog en kun je lekker tegen me aanliggen (mits vrouw)
als ik wel koffie heb, dan ben ik wakker en.... kun je lekker tegen me aanliggen
Je moet het ook LEREN drinken, Phenoquote:Op maandag 7 november 2005 15:08 schreef Pheno het volgende:
koffie is gewoon smerig, simpel. Mensen die zeggen dat je het moet LEREN drinken zijn niet goed snik: je lust het of je lust het niet
Dat kan bij mij ook, zelfs zonder de koffiequote:Op maandag 7 november 2005 15:11 schreef nixxx het volgende:
ik ben altijd te genieten
als ik geen koffie op heb, dan slaap ik nog en kun je lekker tegen me aanliggen (mits vrouw)
als ik wel koffie heb, dan ben ik wakker en.... kun je lekker tegen me aanliggen![]()
zou het daarom zijn dat ik ook nooit heb gerookt/geblowed etcetc....Smerigquote:Op maandag 7 november 2005 15:10 schreef het.ismij het volgende:
K luste eerst ook geen koffie,..
Totdat ik in noordwijk werkte en ook meerendeel woonde,.. Sochtends wakker worden en ontdekken dat er alleen nog koffie is,.. najah met beetje suiker en melk (int begin een scheeplading) was het best te drinken. Eerste keer koffie is net als roken/blowen/weet k veel wat,.
smerig.
Suiker en melk in de koffie is voor homo's en vrouwenquote:Op maandag 7 november 2005 15:10 schreef het.ismij het volgende:
K luste eerst ook geen koffie,..
Totdat ik in noordwijk werkte en ook meerendeel woonde,.. Sochtends wakker worden en ontdekken dat er alleen nog koffie is,.. najah met beetje suiker en melk (int begin een scheeplading) was het best te drinken. Eerste keer koffie is net als roken/blowen/weet k veel wat,.
smerig.
quote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Suiker en melk in de koffie is voor homo's en vrouwen![]()
Her enige wat je moet leren drinken, is bier !!quote:Op maandag 7 november 2005 15:08 schreef Pheno het volgende:
koffie is gewoon smerig, simpel. Mensen die zeggen dat je het moet LEREN drinken zijn niet goed snik: je lust het of je lust het niet![]()
Roken is inderdaadquote:Op maandag 7 november 2005 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
zou het daarom zijn dat ik ook nooit heb gerookt/geblowed etcetc....Smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |