abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:05:18 #51
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32082536
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:58 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Waarom een smoes? Vertel gewoon de waarheid.
Is een stuk makkelijker.
Weet ik niet.
Het is wel je ex he?

Ik vertelde ook een smoes. Wilde me groot houden. Of beter, haar niet de kennis gunnen dat het kut met me ging.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_32082596
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef avotar het volgende:

[..]

Weet ik niet.
Het is wel je ex he?

Ik vertelde ook een smoes. Wilde me groot houden. Of beter, haar niet de kennis gunnen dat het kut met me ging.
Als je elkaar goed kent heeft ze echt wel door dat het een leugen is,. mijn ex althans wel Die merkt het blijkbaar zelfs al aan me typestyl,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:43:29 #53
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_32102019
Vraag me niet waarom maar sinds een kleine 5 dagen ofzo denk ik ontzettend aan mijn ex. Ik snap er niks van... Heb vannacht zelfs de hele nacht over haar gedroomd.....pppfff hopelijk gaat het snel weer over..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  woensdag 9 november 2005 @ 07:52:31 #54
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32107961
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Als je elkaar goed kent heeft ze echt wel door dat het een leugen is,. mijn ex althans wel Die merkt het blijkbaar zelfs al aan me typestyl,..
Nah.. dat denk je maar.

Ik heb zelf afgelopen donderdag mijn ex voor het eerst sinds een half jaar eigenlijk weer eens gezien. De ex met wie ik meer dna een jaar samenwoonde, zou gaan trouwen... die mij voor 25.000 euro in de schulden heeft gestoken.. die drie dagen later een ander had..

En alles wat ik dacht toen ik haar voor de eerste keer zag was... "Damn, wat heb ik ooit in jou gezien?"
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_32108049
quote:
Op woensdag 9 november 2005 07:52 schreef avotar het volgende:

[..]

Nah.. dat denk je maar.

Ik heb zelf afgelopen donderdag mijn ex voor het eerst sinds een half jaar eigenlijk weer eens gezien. De ex met wie ik meer dna een jaar samenwoonde, zou gaan trouwen... die mij voor 25.000 euro in de schulden heeft gestoken.. die drie dagen later een ander had..

En alles wat ik dacht toen ik haar voor de eerste keer zag was... "Damn, wat heb ik ooit in jou gezien?"
tuurlijk
  woensdag 9 november 2005 @ 08:16:15 #56
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32108112
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:07 schreef Breukink het volgende:

[..]

tuurlijk
EDIT: te veel scheldwoorden en zo... laat maar..

[ Bericht 16% gewijzigd door avotar op 09-11-2005 09:07:59 ]
pi_32108348
quote:
Op woensdag 9 november 2005 07:52 schreef avotar het volgende:

[..]

Nah.. dat denk je maar.

zo lang je je dit blijft voorhouden, zul je je niet rot voelen, ik snap het wel dat je het doet, maar het is zooooooooo overduidelijk...
pi_32108477
Breukink Pleur op als je niks zinnigs te melden hebt, of achterlijke conclussies gaat trekken uit posts van mensen.

@avator: K weet het zeker, ze vraagt er ook meteen naar dan.
We kennen elkaar als geen ander.
hetismij? dit is toch een openbaar forum? Ik geef mijn mening op iets, net als jij een mening geeft op mijn mening...tja en als jij met mijn mening een probleem hebt, dan moet je de oorzaak bij je zelf zoeken....
  woensdag 9 november 2005 @ 09:07:28 #60
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32108818
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:38 schreef Breukink het volgende:

[..]

zo lang je je dit blijft voorhouden, zul je je niet rot voelen, ik snap het wel dat je het doet, maar het is zooooooooo overduidelijk...
Wat is zooooooo overduidelijk dan?
Leg me dat eens uit? En koppel het vooral met mijn leven.. ben errug nieuwsgierig...
pi_32108823
misschien kunnen jullie beter weer ff ontopic ofzo!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:09:33 #62
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32108857
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:46 schreef het.ismij het volgende:
Breukink Pleur op als je niks zinnigs te melden hebt, of achterlijke conclussies gaat trekken uit posts van mensen.

@avator: K weet het zeker, ze vraagt er ook meteen naar dan.
We kennen elkaar als geen ander.
Maar wat vraagt ze dan....?

"Hoi Exje, ja je verjaardag.. ik weet het.. ik kijk er echt naar uit, maar ik moet overwerken / naar m'n oma / de verjaardag van de hond vieren".

Ik zit te denken dat als ze je zo goed kent en om je geeft, zou ze het dan ook niet gewoon begrijpen als jij er te veel moeite mee hebt om met haar geconfronteerd te worden dat je dus niet gaat?

volg het topic te weinig om de preciese achter grond te volgen.. dus sorry voor stomme dingen die ik roep
pi_32108907
Breukink Volgen mij snap je niet helemaal wat ik bedoel,..
het gaat meer om de reactie [/quote]
maar het is zooooooooo overduidelijk[quote].
Kap daar gewoon mee. Als iemand over een situatie tevreden is, het het niet onnozel is. Hoef je dus niet meteen dit soort reacties te plaatsen waar absoluut niet op werd gevraagd in dit topic.
Op woensdag 9 november 2005 09:09 schreef avotar het volgende:

[..]

Maar wat vraagt ze dan....?

"Hoi Exje, ja je verjaardag.. ik weet het.. ik kijk er echt naar uit, maar ik moet overwerken / naar m'n oma / de verjaardag van de hond vieren".

Ik zit te denken dat als ze je zo goed kent en om je geeft, zou ze het dan ook niet gewoon begrijpen als jij er te veel moeite mee hebt om met haar geconfronteerd te worden dat je dus niet gaat?
Ik bedoel over dat liegen he,.. dat dat niet werkt,.. als je elkaar althans goed kent.
Zeer waarschijnlijk zal ze het niet leuk vinden dat k niet langskom, maar ze begrijpt het wel

maargoed is bij mij geen issue
Op woensdag 9 november 2005 09:16 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ik bedoel over dat liegen he,.. dat dat niet werkt,.. als je elkaar althans goed kent.
Zeer waarschijnlijk zal ze het niet leuk vinden dat k niet langskom, maar ze begrijpt het wel

maargoed is bij mij geen issue
Ik denk dat het haar niet zo heel veel uitmaakt of ik kom of niet.
Vind het zo moeilijk om haar te pijlen hoe ze ergens over denkt.

Maarja, als ik zelf niet wil dan ga ik ook niet. Het maakt dan ook niks uit hoe zij erover denkt.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32109363
Precies,.. Alleen gaan als je echt zin heb, Anders niet!
  woensdag 9 november 2005 @ 09:50:30 #67
92655 Ferdi81
omdat............
pi_32109614
tvp
pi_32112087
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:07 schreef avotar het volgende:

[..]

Wat is zooooooo overduidelijk dan?
Leg me dat eens uit? En koppel het vooral met mijn leven.. ben errug nieuwsgierig...
Het is zo overduidelijk dat je behoorlijk gekwetst bent door je ex en bedrogen, en nog een behoorlijke schuld hebt. dat je er nog ontzettend veel pijn en verdriet van hebt. en jou manier om het weg te stoppen is dat je dit soort opmerkingen maakt....

eerst aangegven dat je zo gekwetst bent en belazerd en dan zo opmerking erachter aan...kan maar 1 ding betekenen....maar goed zal me mening voor de rest wel voor me houden, word niet gewaardeerd hier.....maar dit wilde ik je toch nog even toevoegen...
  woensdag 9 november 2005 @ 12:26:11 #69
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32113724
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:27 schreef Breukink het volgende:

[..]

Het is zo overduidelijk dat je behoorlijk gekwetst bent door je ex en bedrogen, en nog een behoorlijke schuld hebt. dat je er nog ontzettend veel pijn en verdriet van hebt. en jou manier om het weg te stoppen is dat je dit soort opmerkingen maakt....

eerst aangegven dat je zo gekwetst bent en belazerd en dan zo opmerking erachter aan...kan maar 1 ding betekenen....maar goed zal me mening voor de rest wel voor me houden, word niet gewaardeerd hier.....maar dit wilde ik je toch nog even toevoegen...
Dan moet je toch eens begrijpend gaan lezen breukingk... de stekking is namelijk dat ie zich gekwest _zou_ moeten voelen, maar het enige wat ie dacht was: wat heb ik ooit in jou gezien...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_32114495
ik liep gisteren naar mijn werk en zag iemand voorbij fietsen die op mijn ex leek..."is hij het?". Mijn hart ging ineens sneller kloppen..ik werd erg zenuwachtig. Heel raar is dat. Hij was het iig niet.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  woensdag 9 november 2005 @ 12:51:43 #71
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32114587
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:27 schreef Breukink het volgende:

[..]

eerst aangegven dat je zo gekwetst bent en belazerd en dan zo opmerking erachter aan...kan maar 1 ding betekenen....
Nou bijna, wat je niet weet is dat het inmiddels al 3 jaar geleden is dat ze de status ex heeft gekregen. En ik haar nu nog sporadisch maar zie. En inmiddels een hele fijne heb.. dus wat dat aangaat...

Maar goed. het had gekund.
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:26 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Dan moet je toch eens begrijpend gaan lezen breukingk... de stekking is namelijk dat ie zich gekwest _zou_ moeten voelen, maar het enige wat ie dacht was: wat heb ik ooit in jou gezien...
Neej hij heeft aan 1 klein stukje tekst gezien dat ik me groot hou.... mar eigenlijk aan het janken ben van binnen..
pi_32115072
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:51 schreef avotar het volgende:

[..]

Nou bijna, wat je niet weet is dat het inmiddels al 3 jaar geleden is dat ze de status ex heeft gekregen. En ik haar nu nog sporadisch maar zie. En inmiddels een hele fijne heb.. dus wat dat aangaat...

Maar goed. het had gekund.
[..]

Neej hij heeft aan 1 klein stukje tekst gezien dat ik me groot hou.... mar eigenlijk aan het janken ben van binnen..
dat jij na 3 jaar nog steeds zo reageerd zegt voor mij genoeg....
pi_32115182
zeker gezien in welk forum je het plaats.....de kunst van het lostlaten van een ex, dus je bent er gewoon nog niet overheen, alleen wil je het niet toegeven......

misschien moet je eens professionele hulp gaan zoeken...
pi_32115290
quote:
Op woensdag 9 november 2005 13:10 schreef Breukink het volgende:
zeker gezien in welk forum je het plaats.....de kunst van het lostlaten van een ex, dus je bent er gewoon nog niet overheen, alleen wil je het niet toegeven......

misschien moet je eens professionele hulp gaan zoeken...

Hou alsjeblieft ff op.
  woensdag 9 november 2005 @ 13:15:11 #75
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32115308
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:51 schreef avotar het volgende:

Ik zou professionele hulp gaan zoeken
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')