Ik heb nog niets van het voetballen gezien omdat ik met mijn vriendin een weekendje weg ben geweest.. straks maar effe kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 22:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Eilandje
Och ja...ik heb de wedstrijd van vorige week nog maar eens opgezocht net, en bekeken. Ik ga uit van een offday vandaag en tegen AZ de 20e is Luirink er weer bij, scoort Buijsie gewoon weer en Nevvie doet met hem mee. Ofzo
gister ook al gezien, nu nog maar een keerquote:Op zondag 6 november 2005 22:19 schreef rubbereend het volgende:
Dit was het nieuws
compilatie dat wel
de 5 mln ging er net dus uit....quote:Op zondag 6 november 2005 22:18 schreef Gollemrulez het volgende:
nr 15 maar hij stopt zometeen al
zitten Jan en de kinderen (Karlijn en Catootje) er ook bijquote:Op zondag 6 november 2005 23:04 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee naar het Sportcafé kijkt met Jans
quote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zitten Jan en de kinderen (Karlijn en Catootje) er ook bij
Die doet steeds hetzelfde riedeltje. Al zolang ze in dat huis zitquote:Op zondag 6 november 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
Lieske is volgens mij ook wel soepel in de heupen
ja als we naar persoonlijkheid gaan kijken zit er weinig boeiends in BB qua vrouwen, maar Lieske is wel lekkerquote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die doet steeds hetzelfde riedeltje. Al zolang ze in dat huis zit
Ik val niet zo op vrouwen. Al heb ik in dat Huis ook geen kerel die me kan bekoren.quote:Op zondag 6 november 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja als we naar persoonlijkheid gaan kijken zit er weinig boeiends in BB qua vrouwen, maar Lieske is wel lekker
qua uiterlijk is Nathalie ook lekker, Dido mag er zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 23:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik val niet zo op vrouwen. Al heb ik in dat Huis ook geen kerel die me kan bekoren.
Hee neuke !quote:Op zondag 6 november 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
ja als we naar persoonlijkheid gaan kijken zit er weinig boeiends in BB qua vrouwen, maar Lieske is wel lekker
quote:
Battle of the giants wordt datquote:Op zondag 6 november 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht dat je het nooit zou vragen![]()
quote:
doet ronaldinho even naquote:Op zondag 6 november 2005 23:54 schreef SCH het volgende:
Wat doet Ron?
verliezenquote:Op zondag 6 november 2005 23:54 schreef SCH het volgende:
Wat doet Ron?
leuk he, krijgen jullie ook een beetje PSV jeugdquote:Op zondag 6 november 2005 23:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ron V? Die gaat naar Ajax samen met Klaas Jan!
Trouwens Frankrijk
Daar haal je dan ook vanmiddag echt de punten meequote:Op zondag 6 november 2005 23:55 schreef clauwheee het volgende:
Wij hebben echt één van de leukste trainers hoor![]()
![]()
Wat heeft ie nu weer gedaan?quote:Op zondag 6 november 2005 23:55 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Goh NEC wint ook een keer hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verliezentenminste dat was vanmiddag
Volgende week rust voor Qlimaxquote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk he, krijgen jullie ook een beetje PSV jeugd
voglende week Armin
Boeie. Kan een keer voorkomen. Hij zei het net zelf, we zijn best aardig bezig maar vandaag even niet. Jans is zwaar ok, sowieso als persoonlijkheidquote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar haal je dan ook vanmiddag echt de punten mee
quote:
Wie staat er niet gelijk met Ajaxquote:Op maandag 7 november 2005 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen in het stadion had er trouwens over dat NEC nu gelijk staat met ajaxhilarisch om dat te horen van iedereen
quote:
Ja, als Ajacied moet je je plezier nu maar uit andere zaken halenquote:Op maandag 7 november 2005 00:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ga maar is slapen, dromen over mooie weken die in het verschiet liggen.
Qlimax,Thunderdome,Kerst en Oud & Nieuw
En wij de leukste spitsenquote:Op zondag 6 november 2005 23:55 schreef clauwheee het volgende:
![]()
dat hebben we gelezen in het PSV-topicquote:Op maandag 7 november 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:Appelsientje was ook blij met de voetbalresultaten van afgelopen weekend
vergeet de uitschakeling niet in de CLquote:Op maandag 7 november 2005 00:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ga maar is slapen, dromen over mooie weken die in het verschiet liggen.
Qlimax,Thunderdome,Kerst en Oud & Nieuw
maar ook met de uitslagen van vandaagquote:Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat hebben we gelezen in het PSV-topic
quote:Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, als Ajacied moet je je plezier nu maar uit andere zaken halen
Nog heeeeeeel even en dan is ie van onsquote:
met kerst gaan ze ook verliezen hoorquote:Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, als Ajacied moet je je plezier nu maar uit andere zaken halen
Leuk als in scoren vandaag: jaquote:
ga dan neit naar die takkeherrie maar naar leuke DJ'squote:Op maandag 7 november 2005 00:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik kan trouwens van een goede DJ set en feest net zo intens genieten als een mooi doelpunt of overwinning dus ja feesten maken veel goed
hier sluit ik me toch bij MrD aan, beide kan hetzelfde enorm euforische gevoel oproepenquote:Op maandag 7 november 2005 00:08 schreef Eilanden het volgende:
Ja, maar het plezier van goede muziek of een goede DJ set is wat mij betreft toch een heel ander soort plezier dan een goal of overwinning van FC Utrecht
Same here, al denk ik dat toch het beide even genieten is maar wel op een andere manier.quote:Op maandag 7 november 2005 00:08 schreef Eilanden het volgende:
Ja, maar het plezier van goede muziek of een goede DJ set is wat mij betreft toch een heel ander soort plezier dan een goal of overwinning van FC Utrecht
Jij bent misschien wat meer aan doelpunten en overwinningen gewend dan ikquote:Op maandag 7 november 2005 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier sluit ik me toch bij MrD aan, beide kan hetzelfde enorm euforische gevoel oproepen
Ik krijg altijd kippenvel als je met laten we zeggen 10.000 man in zo'n tegelijk uit je dak gaat. Bijv bij Rank 1 @ TE met Beats @ Rank 1 als die hele zaal gaat springenquote:Op maandag 7 november 2005 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier sluit ik me toch bij MrD aan, beide kan hetzelfde enorm euforische gevoel oproepen
of naar goede bands i.p.v. die scheit DJ'squote:Op maandag 7 november 2005 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga dan neit naar die takkeherrie maar naar leuke DJ's
Probeer gewoon is Thunderdomequote:Op maandag 7 november 2005 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga dan neit naar die takkeherrie maar naar leuke DJ's
Volgens Riemer kunnen jullie hem helemaal niet betalenquote:Op maandag 7 november 2005 00:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nog heeeeeeel even en dan is ie van ons
En dan stopt 'ie acuut met scoren!quote:Op maandag 7 november 2005 00:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nog heeeeeeel even en dan is ie van ons
quote:Op maandag 7 november 2005 00:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij bent misschien wat meer aan doelpunten en overwinningen gewend dan ik![]()
die tijd heb ik gehad, die muziek was het in 1995quote:
iddquote:
zeker, stadion begint al op iets te lijkenquote:Op maandag 7 november 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd
dat kijkje achter de schermen bij Arsenal was erg leuk
wordt heel mooi, jammer van de club die erin gaat spelenquote:Op maandag 7 november 2005 00:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeker, stadion begint al op iets te lijken
Trusteh Clauwtje!quote:Op maandag 7 november 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee moet ook maar eens gaan slapen
Lekker naar dromenland!!Hoolies
idd de club is waardeloos, maarja je kunt niet alles hebbenquote:Op maandag 7 november 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt heel mooi, jammer van de club die erin gaat spelen
900 WC's
veel plezier met Clauwquote:Op maandag 7 november 2005 00:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd de club is waardeloos, maarja je kunt niet alles hebben
ik duik achter clau aan
Is goed, doe je straks de lichten uit?quote:Op maandag 7 november 2005 01:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan blijf ik wel alleen achter hoor
quote:Op maandag 7 november 2005 01:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan blijf ik wel alleen achter hoor
Kijk wel uit, dan kom jij straks ineens weer binnenlopenquote:Op maandag 7 november 2005 01:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Is goed, doe je straks de lichten uit?
Ben je bang voor me?quote:Op maandag 7 november 2005 01:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kijk wel uit, dan kom jij straks ineens weer binnenlopen
En jij een rechtse bal zonder vriendinquote:Op maandag 7 november 2005 01:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je blijft een linkse homo natuurlijk
Stimmtquote:Op maandag 7 november 2005 01:19 schreef SCH het volgende:
[..]
En jij een rechtse bal zonder vriendin![]()
Zolang je maar niet met je volle gewicht op mij gaat zitten vreeSCH ik u niet.quote:Op maandag 7 november 2005 01:20 schreef SCH het volgende:
Ben jij ook bang voor me golfer?
quote:Op maandag 7 november 2005 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met je volle gewicht op mij gaat zitten vreeSCH ik u niet.
Je "ikjes" zijn zooooo goed gevuldquote:Op maandag 7 november 2005 00:54 schreef rubbereend het volgende:
ik ga ook maar eens mn bed opzoeken want ik heb veel te weinig geslapen dit weekend
quote:Leukste hunk van Fok!: Appelsientje
quote:Op maandag 7 november 2005 07:50 schreef DIGGER het volgende:
Goeiemorgen.
iemand nog een gediplomeerd sportmasseur nodig (voor mensen die last hebben van hun NEC bijvoorbeeld)?
quote:Op maandag 7 november 2005 09:20 schreef VoreG het volgende:
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH
Koopstudio had besloten om op maandag 7 november TV en Internet aan te laten sluiten
jeeeeeh
Hoe laat staat de fucking monteurs op mijn deur te bonzen
7 UUR!!! EN ER IS NOG NIKS GEBEURT
Dat Vieira van alles over VantheMan in zijn autobiografie had geschrevenquote:Op maandag 7 november 2005 10:08 schreef Bjoro het volgende:
is er al wat meer bekend aangaande dat relletje tussen v Nistelrooij en Patrick Vieira ?
kan me voorstellen ....staat op mijn "must-read" lijst !quote:Op maandag 7 november 2005 10:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Net in praktisch 1 adem "Nooit meer zaterdag" van Michel Boerebach uitgelezen....
Wat is alles toch relatief als je leest wat die gast heeft mee- en doorgemaakt!
dat het een janker is en een "son of a bitch" dat soort tekstenquote:Op maandag 7 november 2005 10:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat Vieira van alles over VantheMan in zijn autobiografie had geschreven![]()
Klopt, dat moet Ruudje zijnquote:Op maandag 7 november 2005 10:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat het een janker is en een "son of a bitch" dat soort teksten
quote:Op maandag 7 november 2005 10:41 schreef SCH het volgende:
Ik mis de Kady-updates
Geen nieuws is goed nieuws?quote:Op maandag 7 november 2005 10:41 schreef SCH het volgende:
Ik mis de Kady-updates
quote:Op maandag 7 november 2005 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Hools
Net tentamen gehad, geloof niet dat dat helemaal gegaan is zoals het hoort...
oei...da's zonde !quote:Op maandag 7 november 2005 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Hools
Net tentamen gehad, geloof niet dat dat helemaal gegaan is zoals het hoort...
Stomme detail vragen...quote:
Dan word je toch gewoon postbodequote:Op maandag 7 november 2005 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stomme detail vragen...
Wat interesseert mij nou of iemand iets in een artikel uit 1989 heeft gezegd...
Maar dat geeft niet
ligt eraan, als je autohandelaar zou zijn kun je veel geld verdienen, veel mensen zonder auto nu daarquote:Op maandag 7 november 2005 11:31 schreef Lionheaad het volgende:
Ben trouwens blij dat ik niet in Frankrijk woon...
joh, die rellen zijn maar in een klein deel van Frankrijkquote:Op maandag 7 november 2005 11:31 schreef Lionheaad het volgende:
Been there done that...quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 11:45 schreef DarkShine het volgende:
Parijs maakt zijn naam als lichtstad gewoon waar.
Volgens mij heb je daar gewoon meer talent voor, of oesterkweker. De journalistiek vereist nou eenmaal een bovenmatige dosis intelligentiequote:
Ik ook......ik spreek geen woord Fransquote:Op maandag 7 november 2005 11:31 schreef Lionheaad het volgende:
Dat zijn drie moeilijke woorden in één zinquote:Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar gewoon meer talent voor, of oesterkweker. De journalistiek vereist nou eenmaal een bovenmatige dosis intelligentie![]()
Stuk of 5-6 moet toch lukkenquote:Op maandag 7 november 2005 11:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik ook......ik spreek geen woord Frans
Duh.....koekje erbij?quote:Op maandag 7 november 2005 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zijn drie moeilijke woorden in één zin
du pain, du vin, du boursinquote:
KENEELKOEKJESquote:
Neuken?quote:Op maandag 7 november 2005 11:53 schreef FrankyMcG het volgende:
First day unemployed....
Verveel me nu al de tering!
quote:Op maandag 7 november 2005 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]
KENEELKOEKJES
Zeeuwse koekjes met kaneel en honing
Voor 40 stuks
1 eetlepel kaneel
200 gram donkere basterdsuiker
200 gram vloeibare honing
600 gram bloem, gezeefd
extra nodig: uitsteekvorm van 6 centimeter doorsnede
en 2 ingevette bakplaten
quote:De Friesland- 1038,-
DSW (natura) - 1050,-
Menzis (natura) - 1050,-
Trias (natura) - 1050,-
Menzis (restitutie) - 1074,-
Trias (restitutie) - 1078,80
De Goudse - 1080,-
Delta Lloyd - 1122,-
Fortis 0ASR (uitgebreid) - 1179,60
Fortis ASR (optimaal) - 1232,28
Dat klinkt potverdikkie lekker zegquote:Op maandag 7 november 2005 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]
KENEELKOEKJES
Zeeuwse koekjes met kaneel en honing
Voor 40 stuks
1 eetlepel kaneel
200 gram donkere basterdsuiker
200 gram vloeibare honing
600 gram bloem, gezeefd
extra nodig: uitsteekvorm van 6 centimeter doorsnede
en 2 ingevette bakplaten
quote:Op maandag 7 november 2005 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stuk lekkerder dan die Friese duumpkes van jullie
Heb je nog fijn over mij gedroomd?quote:Op maandag 7 november 2005 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat klinkt potverdikkie lekker zeg
katre de kwoa?quote:Op maandag 7 november 2005 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
e katre van die sievoeple
Wéér zo'n moeilijk woordquote:Op maandag 7 november 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]Meteen weer dat competitieve element, enge hetero
![]()
ik dacht eigenlijk ooit ergens gelezen te hebebn dat alle basispremie's hetzelfde zouden zijn maar mooi niet dus...quote:Op maandag 7 november 2005 11:55 schreef Lionheaad het volgende:
overzichtje premies basisverzekering:
[..]
OK.quote:
wwarschijnlijk April...quote:Op maandag 7 november 2005 12:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk ooit ergens gelezen te hebebn dat alle basispremie's hetzelfde zouden zijn maar mooi niet dus...
iemand eigenlijk enig idee wanneer je de no-claim bonus terugkijgt?
Nee, er zijn er een hele hoop nog niet bekendquote:Op maandag 7 november 2005 12:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Is de premie van CZ al bekend?
Zo te zien geen reden van verzekeraar te switchen (Trias)quote:Op maandag 7 november 2005 11:55 schreef Lionheaad het volgende:
overzichtje premies basisverzekering:
[..]
dat is bewustquote:Op maandag 7 november 2005 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, hier in Tilburg-West mag er dan wel wat aan gebeuren, want wij horen hier niente...
wat wordt je eerste doel?quote:Op maandag 7 november 2005 12:02 schreef snellejelle het volgende:
wel een idee om een terroristische aanslag te doen tijdens het alarm![]()
Ik hoop toch echt op april...quote:Op maandag 7 november 2005 12:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
april pasnou ja dan zal het wel tegelijk met het vakantiegeld er zijn
quote:Op maandag 7 november 2005 12:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Is de premie van CZ al bekend?
dan was Pienaar je voorquote:
quote:
quote:element
[zelfstandig naamwoord]
wat kleiner is dan het totaal
vb:deze bank bestaat uit drie elementen
synoniemen: deel stuk part gedeelte onderdeel component bestanddeel segment
tegenstellingen: geheel compleet volledig totaal helemaal heel vol algeheel alleszins schoon [2]
kracht van de natuur
vb:de vier elementen zijn: water, vuur, aarde, lucht
de elementen trotseren [ondanks slecht weer naar buiten gaan]
Ach, Mei = Vakantiegeld + Vakantiegeld + Winstuitkering + Belastingteruggave, + 2 maal salaris.quote:Op maandag 7 november 2005 12:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt op april...
januari : 200 Euro tbv pensioen compenstatie
april: 255 euro no-claim
juni: vakantie geld
![]()
ik heb dit jaar werkelijk (nog) niets geclaimd... extra geld is altijd welkomquote:Op maandag 7 november 2005 12:13 schreef DIGGER het volgende:
Mbt de no claim: Ik had eerder dit jaar al een ziekenhuisrekening van 3500 euro, en nu met vrouwlief en Kady, ik denk dat we als gezin de 25.000 Euro wel royaaaaaaal passeren zullen.no claim
(En de hiervoorgaande jaren was ik uiteraard nooit ziek en kende ik de huisarts alleen van een advertentie wie dienst had in de krant).
De Molotovcocktails zijn nog niet in Eindhoven aanbeland?quote:Op maandag 7 november 2005 12:01 schreef rubbereend het volgende:
ik duik snel onder het bureau, het luchtalarm gaat af hier
Tottigol heeft z'n opvolger, Christiangol, over 17 jaar in het 1e van Romaquote:Si chiama Christian il figlio di Francesco Totti
ROMA, 7 novembre 2005 - Si chiama Christian Totti il figlio primogenito del calciatore dela Roma e della Nazionale e di Ilary Blasi. Solo stamattina il neopapą e la neomamma hanno infatti scelto il nome per il bambino nato ieri sera poco dopo le 21.00. La madre ha passato una prima notte tranquilla nella clinica dove ha dato alla luce il bambino, e con lei ha dormito anche Totti, che ieri si era precipitato da Messina, dopo la partita di campionato, arrivando pochi minuti dopo la nascita del bambino. I genitori non avevano ancora scelto il nome, e dopo sei ore di travaglio Ilary ha preferito riposare. Cosģ la coppia ha scelto il nome Christian stamattina al risveglio. Che il figlio di Francesco Totti ed Ilary Blasi si chiamerą Christian č stato poi anche annunciato da Maurizio Costanzo durante la sua trasmissione del mattino su Canale 5.
net als Maldini JrJr ?quote:Op maandag 7 november 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tottigol heeft z'n opvolger, Christiangol, over 17 jaar in het 1e van Roma
ik ben nu ook wel benieuwd... geef hem trouwens op zich wel gelijk.....quote:Op maandag 7 november 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
http://www.channel4.com/sport/football_italia/nov6h.html
Leuke biografie, die van Vieira![]()
ach die jongen moet ook wat te schrijven hebbenquote:Op maandag 7 november 2005 12:34 schreef pascalheister het volgende:
net of die Vieira zo'n brave jongen is![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Komend weekend geen competitie voetbal
Ik bedoel eigenlijk dat ik zelf niet bij een match ben...quote:
scoren over de rug van 'onze' Ruud !quote:
AUB met terug werkende kracht vanaf juli dit jaar....quote:Kamer wil startende kopers steunen
DEN HAAG Een kamermeerderheid wil dat mensen die voor het eerst een huis kopen geen overdrachtsbelasting hoeven te betalen. De PvdA lanceerde dat plan onlangs en die partij krijgt nu steun van het CDA.
Bij de aankoop van een huis moet zes procent van de koopsom worden betaald aan de Belastingdienst. Vanwege de hoge huizenprijzen wordt het voor starters moeilijker om de financiering van het huis rond te krijgen.
De PvdA wil de overdrachtsbelasting op termijn geheel afschaffen. De Tweede Kamer bespreekt vandaag het PvdA-plan en andere belastingmaatregelen.
Wijn wil alleen niet....... dus ik moet 't nog zien of 't gebeurdquote:Op maandag 7 november 2005 13:04 schreef Lionheaad het volgende:
Komen ze nu mee....
[..]
AUB met terug werkende kracht vanaf juli dit jaar....
Gooi je spellingscontrole er nog eens overheen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wijn wil alleen niet....... dus ik moet 't nog zien of 't gebeurd
nee want dan worden de fouten eruit gehaaldquote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gooi je spellingscontrole er nog eens overheen.![]()
idd, was mooie goalquote:Op maandag 7 november 2005 13:39 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van:
[afbeelding]
Martin Pieckenhagen
Hoe heeft team holland het er vanaf gebracht??quote:Op maandag 7 november 2005 13:35 schreef rubbereend het volgende:
lekkere crash was dit afgelopen weekend bij de A1GP
[afbeelding]
flinke hersenschudding, maar niks ernstigsquote:Op maandag 7 november 2005 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoo, die Jap kwam er nog wel goed vanaf?
7e in de sprintrace en 4e in de hoofdrace.quote:Op maandag 7 november 2005 13:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hoe heeft team holland het er vanaf gebracht??
redelijk dus.quote:Op maandag 7 november 2005 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
7e in de sprintrace en 4e in de hoofdrace.
Leukere foto:quote:Op maandag 7 november 2005 13:35 schreef rubbereend het volgende:
lekkere crash was dit afgelopen weekend bij de A1GP
[afbeelding]
hmm ok. ik dacht dat een van de weinige landen waren met een oudere coureur, maar t valt wel mee dusquote:Op maandag 7 november 2005 13:48 schreef rubbereend het volgende:
Nou een aantal landen hebben ook niet de beschikking over toprijders die vrij zijn, maar Portugal rijdt met Lamy, Ierland met Firman, Duitsland heeft met DTM rijders gereden, de VS met Herta. Dus er rijdt ook best heel wat ervaring mee
Was weer geweldig om te zien afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 7 november 2005 13:49 schreef DIGGER het volgende:
SCH, je Internet sex-dates zijn er: [afbeelding]
quote:
nee hoor, Verstappen doet het prima.quote:Op maandag 7 november 2005 13:48 schreef Lionheaad het volgende:
Nederland dan maar Doornbos inzetten??
Gewoon de rubriek foto van de dag van de Gazzetta bekijken, van vandaag: http://www.gazzetta.it/Rubriche/Foto_Giorno/20051107.shtml en archief is ook te bekijken. Staan vaak echt fantastische foto's tussen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]die ben ik al een half uur aan het zoeken
Je hebt een verkeerd adreSCH opgegeven.... maar geeft niet, SCHtuur maar doorquote:Op maandag 7 november 2005 13:49 schreef DIGGER het volgende:
SCH, je Internet sex-dates zijn er: [afbeelding]
deze mannen weten wat rolle-bollen is !!quote:Op maandag 7 november 2005 14:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd adreSCH opgegeven.... maar geeft niet, SCHtuur maar door![]()
Ha, ze mogen van voor en van achter!quote:Op maandag 7 november 2005 14:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd adreSCH opgegeven.... maar geeft niet, SCHtuur maar door![]()
Makkelijk tongen zonder tandenquote:Op maandag 7 november 2005 14:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
deze mannen weten wat rolle-bollen is !!
geen ervaring mee !quote:
Halloquote:Op maandag 7 november 2005 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Ik vond het een dood vogeltje zonder een eigen mening.quote:Op maandag 7 november 2005 15:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zit nu naar Maduro te kijken, relaxte gozer.
Die heeft nooit mediatraining gehad volgens mijquote:Op maandag 7 november 2005 15:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zit nu naar Maduro te kijken, relaxte gozer.
invloeden van de mediatraining !quote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het een dood vogeltje zonder een eigen mening.
Jong gastje die eens niet hoog van de toren blaast, is het weer niet goed.quote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het een dood vogeltje zonder een eigen mening.
idd die jochies van PSV doen precies hetzelfde en dat vindt iedereen fantastischquote:Op maandag 7 november 2005 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jong gastje die eens niet hoog van de toren blaast, is het weer niet goed.
Zo speelt ie ook.quote:
is wel een leuke club voor Danny Blind, denk ik !quote:Op maandag 7 november 2005 15:29 schreef DIGGER het volgende:
Cagliari heeft voor de DERDE keer dit seizoen de trainer ontslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |