Ik heb nog niets van het voetballen gezien omdat ik met mijn vriendin een weekendje weg ben geweest.. straks maar effe kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 22:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Eilandje
Och ja...ik heb de wedstrijd van vorige week nog maar eens opgezocht net, en bekeken. Ik ga uit van een offday vandaag en tegen AZ de 20e is Luirink er weer bij, scoort Buijsie gewoon weer en Nevvie doet met hem mee. Ofzo
gister ook al gezien, nu nog maar een keerquote:Op zondag 6 november 2005 22:19 schreef rubbereend het volgende:
Dit was het nieuws
compilatie dat wel
de 5 mln ging er net dus uit....quote:Op zondag 6 november 2005 22:18 schreef Gollemrulez het volgende:
nr 15 maar hij stopt zometeen al
zitten Jan en de kinderen (Karlijn en Catootje) er ook bijquote:Op zondag 6 november 2005 23:04 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee naar het Sportcafé kijkt met Jans
quote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zitten Jan en de kinderen (Karlijn en Catootje) er ook bij
Die doet steeds hetzelfde riedeltje. Al zolang ze in dat huis zitquote:Op zondag 6 november 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
Lieske is volgens mij ook wel soepel in de heupen
ja als we naar persoonlijkheid gaan kijken zit er weinig boeiends in BB qua vrouwen, maar Lieske is wel lekkerquote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die doet steeds hetzelfde riedeltje. Al zolang ze in dat huis zit
Ik val niet zo op vrouwen. Al heb ik in dat Huis ook geen kerel die me kan bekoren.quote:Op zondag 6 november 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja als we naar persoonlijkheid gaan kijken zit er weinig boeiends in BB qua vrouwen, maar Lieske is wel lekker
qua uiterlijk is Nathalie ook lekker, Dido mag er zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 23:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik val niet zo op vrouwen. Al heb ik in dat Huis ook geen kerel die me kan bekoren.
Hee neuke !quote:Op zondag 6 november 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
ja als we naar persoonlijkheid gaan kijken zit er weinig boeiends in BB qua vrouwen, maar Lieske is wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |