Beste Tanjalies,quote:Op zondag 6 november 2005 20:23 schreef tanjalies het volgende:
ik denk dat er muziek uit een bijzonder gebied aan zit te komen
Hoop het nog ff nietquote:Op zondag 6 november 2005 20:29 schreef Pinball het volgende:
Misschien hebben ze iemand voor Chantal gevonden?
Ja precies. Loopt wel heel erg de spuigaten uit inmiddels, Joost zo ongeveer verbieden nog met Menno om te gaanquote:Op zondag 6 november 2005 20:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Beste Tanjalies,
Kun je me een beetje geruststellen dat de anti-Menno-bashers nog aangepakt worden?
Of is dat ijdele hoop?
Eindelijk die bak met hongerige piranha's die ik voor Chantal had besteld?quote:Op zondag 6 november 2005 20:26 schreef tanjalies het volgende:
ik doe een gok, zuid america
quote:Op zondag 6 november 2005 20:34 schreef Sonique het volgende:
De mannen krijgen een ECHT hoerenfeest MET hoeren....
Zal Dido leuk vinden trouwens
Waarom dan gescheiden?quote:Op zondag 6 november 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat er niet veel bijzonders gaat gebeuren, hier en daar wat onderhoud aan cameras enzo en dat was het wel
Oja, hoi hoi btw
Hoi, gezelligquote:Op zondag 6 november 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat er niet veel bijzonders gaat gebeuren, hier en daar wat onderhoud aan cameras enzo en dat was het wel
Oja, hoi hoi btw
Die eten ook ni allesquote:Op zondag 6 november 2005 20:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eindelijk die bak met hongerige piranha's die ik voor Chantal had besteld?
the suspense is killing me
Ik weet niet waarom, maar het zal vast door Menno komenquote:
Heyquote:Op zondag 6 november 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, hoi hoi btw
Ja echt! Die gozer moet echt eens kappen met dat gedoe....quote:Op zondag 6 november 2005 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar het zal vast door Menno komen
Hoiquote:Op zondag 6 november 2005 20:37 schreef teamlead het volgende:ben er weer...
Op tijd voor een feestje ?
mijn geluid stond nog uit.. wat zei zequote:Op zondag 6 november 2005 20:39 schreef Day het volgende:
Ok, met deze uitspraak verliest Lieske dus alle fans uit het zuiden des lands.
Ik zit op kabel dus mij kan het niets schelen. (Geen limiet)quote:Op zondag 6 november 2005 20:38 schreef Sonique het volgende:
Even BTW, die 4 streams trekken toch nog even 250 kB weg met elkaar
M'n download gemiddelde is echt wel een stukje omhoog gegaan de afgelopen maanden.
Zit nu op zo'n 5 Gig download per dag (incl wat ik dan download aan mp3tjes wat trouwens niet echt veel is)
Ja hoor we/ze hebben speciaal op jou gewacht!quote:Op zondag 6 november 2005 20:37 schreef teamlead het volgende:ben er weer...
Op tijd voor een feestje ?
quote:Op zondag 6 november 2005 20:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoor we/ze hebben speciaal op jou gewacht!
![]()
![]()
Ik ook niet hoor, maar vind het best wel veel voor een beetje streamen....quote:Op zondag 6 november 2005 20:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zit op kabel dus mij kan het niets schelen. (Geen limiet)
Heb het niet verstaan met dat bagger geluid, wat zei ze dan?quote:Op zondag 6 november 2005 20:39 schreef Day het volgende:
Ok, met deze uitspraak verliest Lieske dus alle fans uit het zuiden des lands.
Ingrid ook? Of had ik Nathalie verkeerd begrepen? Ingrid zou helemaal leuk zijn, onverstaanbaar mormel.quote:Op zondag 6 november 2005 20:41 schreef teamlead het volgende:
ah.. mijn streams liepen achter.. lieske en ingrid ben ik wel klaar mee dus
Ik vind vrouwen met een zachte G wel wat hebben eigenlijk....quote:Op zondag 6 november 2005 20:41 schreef Pinball het volgende:
Nathalie en Lieske hebben allebei een hekel aan een zachte g.
Gelukkig hebben ze zelf allebei zo'n aangename stem.
Wil best aantikken hoor als je 3 maand dag in dag uit zit te streamen...quote:Op zondag 6 november 2005 20:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar vind het best wel veel voor een beetje streamen....
ik heb ook de pest aan een Limburgse zachte G, de hele intonatie feitelijkquote:Op zondag 6 november 2005 20:41 schreef Pinball het volgende:
Dat ze er niet aan moet denken om met zo'n boer met een zachte g een relatie te hebben (zoiets).quote:Op zondag 6 november 2005 20:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb het niet verstaan met dat bagger geluid, wat zei ze dan?
quote:Op zondag 6 november 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb ook de pest aan een Limburgse zachte G, de hele intonatie feitelijk
die uit Brabant en Gelderland kan ik wel hebben
en hun incasseringsvermogen is ook niet je datquote:
Pffff... taaltje met de zachte g is wel mooi toevallig.quote:Op zondag 6 november 2005 20:41 schreef Pinball het volgende:
Na een uur of zo ben je die ook zat hoor.......quote:Op zondag 6 november 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2005 20:46 schreef milagro het volgende:
[..]
en hun incasseringsvermogen is ook niet je dat
De Limburgse G vind ik juist wel leuk. Heb ook een aantal Limburgse collega's en die wonen al weer eeuwen in de Randstad maar raken die G gewoon niet kwijt.quote:Op zondag 6 november 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
[..]
die uit Brabant en Gelderland kan ik wel hebben![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, hoi hoi btw
Gelukkigquote:Op zondag 6 november 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Vind de zachte G heel mooi klinken hoorquote:Op zondag 6 november 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Aan dat zweverige gewauwel heb ik ook een hekel. Maar Brabants is OK (olé olé).quote:Op zondag 6 november 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
quote:
Wat een vooroordelen daar hé, ik heb hier ook eens een jongen uit Asd gehad die verbaasd was dat wij niet allemaal op klompen liepen hier.quote:Op zondag 6 november 2005 20:44 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ze er niet aan moet denken om met zo'n boer met een zachte g een relatie te hebben (zoiets).
* Arcee denkt dat milagro met een heel fraai accent spreekt.quote:Op zondag 6 november 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
Moet je eerlijk zeggen het ballen stemmetje van dido irriteert mij meer dan een zachte G.quote:Op zondag 6 november 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een opdracht voor de mannen... want die hebben we nog niet gezien.quote:Op zondag 6 november 2005 20:50 schreef Wickedangel het volgende:
Hallo![]()
Wat staat er te gebeuren dat we vier identieke streams hebben?
Ach gossie. Limburgs is ook mooi hoor.quote:
hear hear!quote:Op zondag 6 november 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Moet je eerlijk zeggen het ballen stemmetje van dido irriteert mij meer dan een zachte G.
De vrouwen denken aan opzet...quote:
Dank jequote:Op zondag 6 november 2005 20:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een opdracht voor de mannen... want die hebben we nog niet gezien.
Weer die stem over speakers.
Kort doch stellig antwoord: jepquote:Op zondag 6 november 2005 20:53 schreef regenworm het volgende:
Zitten de dames en heren scheiden van elkaar
Versta Brabants heel goed hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 20:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie. Limburgs is ook mooi hoor.![]()
Vind het lief klinken![]()
Alleen zo onverstaanbaar voor een buitenstaander (als ze echt plat gaan praten dan tenminste), maar dat Brabants waarschijnlijk ook wel zijn.
kan ik me wel voorstellen.. Zelf hoor ik het niet in de dagelijkse omgang met mede-limbo's maar als je er per ongeluk 1 op tv voorbij hoort komen...........plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 6 november 2005 20:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ik krijg zo'n jeuk van een Zuid Limburgse tongval, hè, dat slome irritante zangerige gemeut ...brrrrr![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 20:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
* Arcee denkt dat milagro met een heel fraai accent spreekt.
hoiquote:Op zondag 6 november 2005 20:50 schreef Wickedangel het volgende:
Hallo![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 20:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen zo onverstaanbaar voor een buitenstaander (als ze echt plat gaan praten dan tenminste), maar dat Brabants waarschijnlijk ook wel zijn.
hoiquote:Op zondag 6 november 2005 20:50 schreef Wickedangel het volgende:
Hallo![]()
Wat dacht je van Zeeuws???quote:Op zondag 6 november 2005 20:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2005 20:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Versta Brabants heel goed hoor.
limburgs is ook idd heel mooi![]()
Alles gaat daar sloom. Stel een vraag en je bent in slaap gevallen als iemand met z'n geleuter eens tot het antwoord komt. Als het al komt, en het gebep niet blijft hangen in één of ander wazig compromis tussen vraag en antwoord.quote:Op zondag 6 november 2005 20:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ik krijg zo'n jeuk van een Zuid Limburgse tongval, hè, dat slome irritante zangerige gemeut ...brrrrr![]()
Limburgs bestaat niet. Ieder gehucht heeft hier een eigen dialect. Mensen uit Noord-Limburg (net als ik) verstaan mensen uit Zuid-Limburg maar met moeite.quote:Op zondag 6 november 2005 20:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Moet je eerlijk zeggen het ballen stemmetje van dido irriteert mij meer dan een zachte G.
Géén cent te veel zal je denk ik wel verstaanquote:Op zondag 6 november 2005 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat dacht je van Zeeuws???
De oma van flugelmannetje is absoluut onverstaanbaar voor mij... Ik zit daar dan ook vaak braaf knikkend op de bank... M'n schoonouders doen iets beter hun best, maar ook daar kan ik regelmatig geen tabak van maken...
Ja das overal wel denk ik.quote:Op zondag 6 november 2005 20:56 schreef frizti het volgende:
[..]
Limburgs bestaat niet. Ieder gehucht heeft hier een eigen dialect. Mensen uit Noord-Limburg (net als ik) verstaan mensen uit Zuid-Limburg maar met moeite.
thanks.quote:Op zondag 6 november 2005 20:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kort doch stellig antwoord: jep
Je vergeet bij Naat: "piperdepiep (slis) piep piepiepierdepiepiep(slis)"quote:Op zondag 6 november 2005 20:54 schreef Sonique het volgende:
Converstie tussen de vrouwens
Chantal: "Kraak kraak, knars kraak, gnagnagna"
Ingrid: "omblomomn nonblom.mombmlobml"
Nathalie: "piperdepiep piep piepiepierdepiepiep"
Liske: "blablabladie blabla diebla"
Dido: "Ik heb het helemaal gehad..."
Leer je ook zoquote:Op zondag 6 november 2005 20:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja das overal wel denk ik.
Je moet mij ook niet met een platpratend oost-brabander laten praten. Begrijp ik er ook een drol van
quote:Op zondag 6 november 2005 20:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Alles gaat daar sloom. Stel een vraag en je bent in slaap gevallen als iemand met z'n geleuter eens tot het antwoord komt. Als het al komt, en het gebep niet blijft hangen in één of ander wazig compromis tussen vraag en antwoord.
Een vriendin van me komt oorspronkelijk uit Brabant, heeft daarna een aantal jaar in Rotterdam gewoond en is nu gaan samenwonen in Heerlen (of all places) Ze is blij als ze weer eens hier in Rotterdam langskomt. Al was het maar omdat je dan tenminste een duidelijk (en rap) antwoord krijgt op een vraag. (Of gewoon verrot gescholden wordt. Maar dat heeft ook z'n charmes natuurlijk.)
Nou verwar je toch Nat met Lieske!quote:Op zondag 6 november 2005 20:54 schreef Sonique het volgende:
Ik ben zo veel in Limburg geweest dat ik ze bijna overal wel versta, behalve dan in Kirchraaj natuurlijk, want dat verstaat niemandquote:Op zondag 6 november 2005 20:56 schreef frizti het volgende:
[..]
Limburgs bestaat niet. Ieder gehucht heeft hier een eigen dialect. Mensen uit Noord-Limburg (net als ik) verstaan mensen uit Zuid-Limburg maar met moeite.
Dat ze geen verstand hebben hebben van tv maken.quote:Op zondag 6 november 2005 20:59 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
Wat zei die buikspreker nou?
Lieve bewoners en toen.........?
Ik begon net een beetje los te komenquote:Op zondag 6 november 2005 20:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
is het nu klaar met limburgers en heerlen bashen?
en vice versaquote:Op zondag 6 november 2005 20:56 schreef frizti het volgende:
[..]
gelukkig talpa ook nietquote:Op zondag 6 november 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Die stem
Beste bewoners, gelukkig hebben jullie geen verstand van televisiemaken....
dat bedoel ikquote:Op zondag 6 november 2005 20:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Alles gaat daar sloom. Stel een vraag en je bent in slaap gevallen als iemand met z'n geleuter eens tot het antwoord komt. Als het al komt, en het gebep niet blijft hangen in één of ander wazig compromis tussen vraag en antwoord.
Een vriendin van me komt oorspronkelijk uit Brabant, heeft daarna een aantal jaar in Rotterdam gewoond en is nu gaan samenwonen in Heerlen (of all places) Ze is blij als ze weer eens hier in Rotterdam langskomt. Al was het maar omdat je dan tenminste een duidelijk (en rap) antwoord krijgt op een vraag. (Of gewoon verrot gescholden wordt. Maar dat heeft ook z'n charmes natuurlijk.)
quote:Op zondag 6 november 2005 20:59 schreef Foreverblue het volgende:
BB stem: Beste bewoners.... gelukkig hebben jullie geen verstand van televisie maken
quote:Op zondag 6 november 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Die stem
Beste bewoners, gelukkig hebben jullie geen verstand van televisiemaken....
Ze waren aan het eten en moesten ineens naar de slaapkamer (gescheiden)quote:
oe voor iedere wquote:Op zondag 6 november 2005 21:00 schreef milagro het volgende:
[..]
dat bedoel ik
ik heb verplicht een jaar in Heerlen doorgebracht al pleuter, en toen werd ik al gek.
PRAAT NORMAAL!!!!!! die 'oe' voor iedere 'w' , nu begrijp ik waarom het ook wel Limbabwe genoemd wordt
traumatische ervaring iig![]()
Heb je nooit andere Brabanders limburgers enzo horen praten gaat echt snel hoorquote:Op zondag 6 november 2005 20:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Om het nog complexer te maken (voor mezelf), ik ben een geboren en getogen in Venlo, spreek het dialect maar spreek ook plat helmonds omdat mijn familie van ons mam daar verdaan komt.quote:Op zondag 6 november 2005 20:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja das overal wel denk ik.
Je moet mij ook niet met een platpratend oost-brabander laten praten. Begrijp ik er ook een drol van
laatste offtopic:quote:Op zondag 6 november 2005 21:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Om het nog complexer te maken (voor mezelf), ik ben een geboren en getogen in Venlo, spreek het dialect maar spreek ook plat helmonds omdat mijn familie van ons mam daar verdaan komt.
Persoonlijk voel ik me meer brabander dan limburger, hoe raar dat ook klinkt.
Maar genoeg offtopic gelul, wanneer gebeurd er weer eens wat. 4 streams op dat kippenhok komt me de strot uit.
En wat is daar gelukkig aan?quote:Op zondag 6 november 2005 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
De stem "beste bewoners, gelukkig hebben jullie geen verstand van TV maken"
HEY Friezen zijn wel koppig maar zijn ook heel liefquote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef Burbo het volgende:
Limburgers zijn lang niet zo erg als Friezen
quote:Op zondag 6 november 2005 21:04 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie doet voor hoe Dido vannacht onder de dekens lag bij Roel:
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 november 2005 21:05 schreef FuTilE het volgende:
Het is een kwestie van geduld....
Kom, als mede-Limbo, maar even morele support aan Teamlead verlenen....
Rowen hezequote:Op zondag 6 november 2005 21:05 schreef FuTilE het volgende:
Het is een kwestie van geduld....
Kom, als mede-Limbo, maar even morele support aan Teamlead verlenen....
dat heel holland limburgs lult.quote:
dat heel Holland Limburgs(brabants mag toch ook wel zeker) lultquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 20:54 schreef Sonique het volgende:
Met Brabantse voorouders kan ik Brabants natuurlijk niet gaan zitten afkraken hierquote:Op zondag 6 november 2005 21:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tot heel Holland Limburs(brabants mag toch ook wel zeker) lult![]()
Dat mag ookquote:Op zondag 6 november 2005 21:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tot heel Holland Limburs(brabants mag toch ook wel zeker) lult![]()
Precies!quote:
laat dat zootje lekker in den haag blijven zegquote:Op zondag 6 november 2005 21:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Precies!
Elk weekend zie ik half politiek en bekend Nederland weer door Maastricht sloffen, het Binnenhof kunnen ze binnenkort ook wel verplaatsen naar het zuiden. Hebben ze meteen wat meer aansluiting met de rest van Europa...![]()
Nee! Kan ik dat nog ergens horen?quote:
Merci beaucoup!quote:Op zondag 6 november 2005 21:08 schreef Wickedangel het volgende:
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf
http://stream.garnierprojects.com/streamgate04?MSWMExt=.asf
http://stream.garnierprojects.com/streamgate05?MSWMExt=.asf
http://stream.garnierprojects.com/streamgate06?MSWMExt=.asf
We willen ze hier ook kwijt waar moeten ze heen dan, een onbewoond eilandquote:Op zondag 6 november 2005 21:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
laat dat zootje lekker in den haag blijven zeg
vertel eens wat meer....quote:Op zondag 6 november 2005 21:15 schreef tanjalies het volgende:
ik zat er niet ver naast denk ik zo
Alsof ze daar nog niet genoeg van gehad hebben gisteren.quote:
Das ook weer zo, hoewel Limburgse politici er ook wat van kunnen... De 'Vriendenrepubliek' blijkt toch onverwoestbaar ;]quote:Op zondag 6 november 2005 21:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
laat dat zootje lekker in den haag blijven zeg
quote:Op zondag 6 november 2005 21:15 schreef tanjalies het volgende:
toen hadden ze alleen bier en wijn geen sterke drankquote:Op zondag 6 november 2005 21:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alsof ze daar nog niet genoeg van gehad hebben gisteren.![]()
Zodat minder streamers het feest tot in de diepe uurtjes kan volgen en ze het kunnen bewaren voor de reguliere uitzendingquote:Op zondag 6 november 2005 21:16 schreef regenworm het volgende:
Waarom doe ze dit nou om zondag.
Dat voorspelt niet veel goeds voor Menno danquote:
Nooit.quote:Op zondag 6 november 2005 21:16 schreef Arcee het volgende:
Alsof ze daar nog niet genoeg van gehad hebben gisteren.![]()
Ze moeten de vrouwen op de tenen trappenquote:Op zondag 6 november 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Waarom moesten ze nu in aparte slaapkamers? Hebben de heren instructies gekregen?
Nou ik blijf kijken ben het nog zat van gisterenavond.quote:Op zondag 6 november 2005 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zodat minder streamers het feest tot in de diepe uurtjes kan volgen en ze het kunnen bewaren voor de reguliere uitzending
Hoezo, heeft ie gezegd dat Menno eruit gaat dan?quote:Op zondag 6 november 2005 21:18 schreef Day het volgende:
[..]
Dat voorspelt niet veel goeds voor Menno dan![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 21:18 schreef Day het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 21:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik blijf kijken ben het nog zat van gisterenavond.
Ga ik om 4:00 slapen ga ze een kwartiertje later liggen vrijen
quote:Op zondag 6 november 2005 21:19 schreef F4iTH het volgende:
LOL Joost ziet eruit als de portier van een of ander chique gay-tent![]()
zeker weten dat wordt lachenquote:Op zondag 6 november 2005 21:20 schreef FuTilE het volgende:
Nja, zeer benieuwd naar de moves van Joost. Ongetwijfeld volgt er een sensueel schouwspel dat zijn weerga niet kent...![]()
Tanjalies strikes againquote:Op zondag 6 november 2005 21:15 schreef tanjalies het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 21:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik blijf kijken ben het nog zat van gisterenavond.
Ga ik om 4:00 slapen ga ze een kwartiertje later liggen vrijen
Oke het was niks bijzonders maar ze hebben ons wel twee lopen op te geilen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het ook gemist hoor.
Gelukkig maar
blonTquote:Op zondag 6 november 2005 21:24 schreef teamlead het volgende:
Attentie, jullie hebben nog 30 seconden
Ingrid: voor watte?
Day !!!quote:Op zondag 6 november 2005 21:18 schreef Day het volgende:
[..]
Het is geen weekopdracht, dus die zou zomaar heel kunnen blijven.quote:Op zondag 6 november 2005 21:28 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe is het eigenlijk met haar knie?![]()
Heeft geen partner volgens mij... danst met Casper, het onzichtbare spookje.quote:Op zondag 6 november 2005 21:29 schreef Avenger84 het volgende:
Jammer dat Joost niet in beeld is
Ze mag van mij die ene move doen.quote:
die hufter van een Menno zoekt weer het makkelijkste slachtoffer uit om in te palmenquote:Op zondag 6 november 2005 21:30 schreef regenworm het volgende:
Lieske en Menno worden het BB5 dans paar van het jaar
Het zou GVD tijd worden, jaquote:
Zal wel erg druk zijn maar het is wel op een klote momentquote:Op zondag 6 november 2005 21:28 schreef Pinball het volgende:
Godeskolere... en Fok! stort in als een kaartenhuis....
oh heerlijk om naar een ranzige R&B video clips met lieske te kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Het zou GVD tijd worden, ja
Ik weet niet wie BB bedoelde met natuurlijk danstalent, maar ik kan als ervaren salsadanser wel vertellen dat salsa veel meer inhoudt dat met je reet schudden. Wat Lieske doet heeft dan ook weinig met salsa te maken, maar meer met de ranzige R&B videoclips.
quote:Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet wie BB bedoelde met natuurlijk danstalent, maar ik kan als ervaren salsadanser wel vertellen dat salsa veel meer inhoudt dat met je reet schudden. Wat Lieske doet heeft dan ook weinig met salsa te maken, maar meer met de ranzige R&B videoclips.
Het is maar goed dat hij er donderdag uitgaat!!quote:Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef Bocaj het volgende:
Het is allemaal de schuld van Menno!
* zingtquote:Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
die hufter van een Menno zoekt weer het makkelijkste slachtoffer uit om in te palmen
Iets!!! minder!!! vraagtekens????quote:Op zondag 6 november 2005 21:30 schreef avonne het volgende:
Day !!!
Leg even uit !!!!
Wat zei hij over Menno????
quote:Op zondag 6 november 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
Het is maar goed dat hij er donderdag uitgaat!!![]()
Typerend voor de bewoners.quote:Op zondag 6 november 2005 21:33 schreef Sonique het volgende:
Chantal (de danspartner van Joost) "Nee hoor, we gaan een drankje halen."
nah.. niks aan de hand dus.. zolang lieske er nog is gaat het goedquote:Op zondag 6 november 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Iets!!! Minder!!! vraagtekens????tanjalies in SMS fraude Endemol Big Brother
Gert: Als ze het niet zo zouden doen kost het een klap met geld. In principe houden ze zo veel als mogelijk de werkelijk aan van de tellingen aan. Waarom ook niet. Maar als het volgens de productie nodig is dan wordt er bijgestuurd. Zo denk ik dat Lieske de volgende is die vertrekt en daarna Menno. De nieuwe weekopdracht. Ik geef je een hint. Iets voor de baby maken.
o, die..quote:Op zondag 6 november 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Iets!!! Minder!!! vraagtekens????tanjalies in SMS fraude Endemol Big Brother
Gert: Als ze het niet zo zouden doen kost het een klap met geld. In principe houden ze zo veel als mogelijk de werkelijk aan van de tellingen aan. Waarom ook niet. Maar als het volgens de productie nodig is dan wordt er bijgestuurd. Zo denk ik dat Lieske de volgende is die vertrekt en daarna Menno. De nieuwe weekopdracht. Ik geef je een hint. Iets voor de baby maken.
quote:Op zondag 6 november 2005 21:34 schreef avonne het volgende:
[..]
* zingt
jij bent ja-loe-oers,
jij bent ja-loe-oers.
Ja, maar Lieske is er nog.....quote:Op zondag 6 november 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Iets!!! minder!!! vraagtekens????tanjalies in SMS fraude Endemol Big Brother
misschien bedoelen ze Ingrid welquote:Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat Menno blijkbaar niet als winnaar gecast is. Dat Lieske er nog inzit komt door de verrassende nominatie van Tanja, die exit-volgorde is natuurlijk niet bindend.quote:Op zondag 6 november 2005 21:35 schreef teamlead het volgende:
nah.. niks aan de hand dus.. zolang lieske er nog is gaat het goed
quote:Op zondag 6 november 2005 21:37 schreef Gert het volgende:
Ik dacht eens een avondje zonder al te veel BB te gaan houden.
Maar ze hebben het huis vol sterke drank geplempt ineens?![]()
Sorry Avonnequote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef avonne het volgende:
[..]
o, die..
die is al wat ouder, he.
dan maak ik me geen zorgen om Menno.
Ten eerste is er nog een vrouwenoverschot, en ten tweede staat hij in de telling ruim boven de gevarenzone.
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 6 november 2005 21:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah.. niks aan de hand dus.. zolang lieske er nog is gaat het goed
1 2 3 1 2..... Cocktail!quote:Op zondag 6 november 2005 21:38 schreef Inca het volgende:
1 2 3 12 3 draai 1 2 3 1 2 3 draai
En ik dacht classic albums - Rumours even te gaan kijken. Zit er ook niet meer in.quote:Op zondag 6 november 2005 21:37 schreef Gert het volgende:
Ik dacht eens een avondje zonder al te veel BB te gaan houden.
Maar ze hebben het huis vol sterke drank geplempt ineens?![]()
Heb ik ook gelezen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:40 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry Avonne, zat naar de stuntelende bewoners te kijken!
Ik meende een aantal topics terug ook gelezen te hebben dat Tanjalies had voorspeld dat Menno er deze week uitging? Vandaar mijn bezorgdheid. Maar ik zal het wel verkeerd geelezen hebben dan.
En Roel plast weer eens op heel verkeerde plekken.quote:Op zondag 6 november 2005 21:40 schreef F4iTH het volgende:
Dit gaat helemaal fout aflopen!
- Chantal bespringt Rob
- Roel bespringt Dido en Nattelie tegelijk
- Menno bespringt Lieske en wordt over het hek heen gegooid door Ing.
- Joost bespringt de luchtkussen
En uiteindelijk gaan ze met z'n allen de boel onderkotsen![]()
![]()
![]()
In dat geval zou Talpa de stand wel heel erg bijsturen... Menno is op dit moment de 2de populairste bewoner in het huis. Lijkt me een beetje de eigen glazen ingooien als hij eruit gaat....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |