thanks.quote:Op zondag 6 november 2005 20:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kort doch stellig antwoord: jep
Je vergeet bij Naat: "piperdepiep (slis) piep piepiepierdepiepiep(slis)"quote:Op zondag 6 november 2005 20:54 schreef Sonique het volgende:
Converstie tussen de vrouwens
Chantal: "Kraak kraak, knars kraak, gnagnagna"
Ingrid: "omblomomn nonblom.mombmlobml"
Nathalie: "piperdepiep piep piepiepierdepiepiep"
Liske: "blablabladie blabla diebla"
Dido: "Ik heb het helemaal gehad..."
Leer je ook zoquote:Op zondag 6 november 2005 20:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja das overal wel denk ik.
Je moet mij ook niet met een platpratend oost-brabander laten praten. Begrijp ik er ook een drol van
quote:Op zondag 6 november 2005 20:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Alles gaat daar sloom. Stel een vraag en je bent in slaap gevallen als iemand met z'n geleuter eens tot het antwoord komt. Als het al komt, en het gebep niet blijft hangen in één of ander wazig compromis tussen vraag en antwoord.
Een vriendin van me komt oorspronkelijk uit Brabant, heeft daarna een aantal jaar in Rotterdam gewoond en is nu gaan samenwonen in Heerlen (of all places) Ze is blij als ze weer eens hier in Rotterdam langskomt. Al was het maar omdat je dan tenminste een duidelijk (en rap) antwoord krijgt op een vraag. (Of gewoon verrot gescholden wordt. Maar dat heeft ook z'n charmes natuurlijk.)
Nou verwar je toch Nat met Lieske!quote:Op zondag 6 november 2005 20:54 schreef Sonique het volgende:
Converstie tussen de vrouwens
Chantal: "Kraak kraak, knars kraak, gnagnagna"
Ingrid: "omblomomn nonblom.mombmlobml"
Nathalie: "piperdepiep piep piepiepierdepiepiep"
Liske: "blablabladie blabla diebla"
Dido: "Ik heb het helemaal gehad..."
Ik ben zo veel in Limburg geweest dat ik ze bijna overal wel versta, behalve dan in Kirchraaj natuurlijk, want dat verstaat niemandquote:Op zondag 6 november 2005 20:56 schreef frizti het volgende:
[..]
Limburgs bestaat niet. Ieder gehucht heeft hier een eigen dialect. Mensen uit Noord-Limburg (net als ik) verstaan mensen uit Zuid-Limburg maar met moeite.
Dat ze geen verstand hebben hebben van tv maken.quote:Op zondag 6 november 2005 20:59 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
Wat zei die buikspreker nou?
Lieve bewoners en toen.........?
Ik begon net een beetje los te komenquote:Op zondag 6 november 2005 20:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
is het nu klaar met limburgers en heerlen bashen?
en vice versaquote:Op zondag 6 november 2005 20:56 schreef frizti het volgende:
[..]
Limburgs bestaat niet. Ieder gehucht heeft hier een eigen dialect. Mensen uit Noord-Limburg (net als ik) verstaan mensen uit Zuid-Limburg maar met moeite.
gelukkig talpa ook nietquote:Op zondag 6 november 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Die stem
Beste bewoners, gelukkig hebben jullie geen verstand van televisiemaken....
dat bedoel ikquote:Op zondag 6 november 2005 20:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Alles gaat daar sloom. Stel een vraag en je bent in slaap gevallen als iemand met z'n geleuter eens tot het antwoord komt. Als het al komt, en het gebep niet blijft hangen in één of ander wazig compromis tussen vraag en antwoord.
Een vriendin van me komt oorspronkelijk uit Brabant, heeft daarna een aantal jaar in Rotterdam gewoond en is nu gaan samenwonen in Heerlen (of all places) Ze is blij als ze weer eens hier in Rotterdam langskomt. Al was het maar omdat je dan tenminste een duidelijk (en rap) antwoord krijgt op een vraag. (Of gewoon verrot gescholden wordt. Maar dat heeft ook z'n charmes natuurlijk.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |