Pffff... taaltje met de zachte g is wel mooi toevallig.quote:Op zondag 6 november 2005 20:41 schreef Pinball het volgende:
Nathalie en Lieske hebben allebei een hekel aan een zachte g.
Gelukkig hebben ze zelf allebei zo'n aangename stem.
Na een uur of zo ben je die ook zat hoor.......quote:Op zondag 6 november 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
[..]
die uit Brabant en Gelderland kan ik wel hebben
quote:Op zondag 6 november 2005 20:46 schreef milagro het volgende:
[..]
en hun incasseringsvermogen is ook niet je dat
De Limburgse G vind ik juist wel leuk. Heb ook een aantal Limburgse collega's en die wonen al weer eeuwen in de Randstad maar raken die G gewoon niet kwijt.quote:Op zondag 6 november 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb ook de pest aan een Limburgse zachte G, de hele intonatie feitelijk
die uit Brabant en Gelderland kan ik wel hebben![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat er niet veel bijzonders gaat gebeuren, hier en daar wat onderhoud aan cameras enzo en dat was het wel
Oja, hoi hoi btw
Gelukkigquote:Op zondag 6 november 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Vind de zachte G heel mooi klinken hoorquote:Op zondag 6 november 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Aan dat zweverige gewauwel heb ik ook een hekel. Maar Brabants is OK (olé olé).quote:Op zondag 6 november 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
quote:
Wat een vooroordelen daar hé, ik heb hier ook eens een jongen uit Asd gehad die verbaasd was dat wij niet allemaal op klompen liepen hier.quote:Op zondag 6 november 2005 20:44 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ze er niet aan moet denken om met zo'n boer met een zachte g een relatie te hebben (zoiets).
* Arcee denkt dat milagro met een heel fraai accent spreekt.quote:Op zondag 6 november 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
Moet je eerlijk zeggen het ballen stemmetje van dido irriteert mij meer dan een zachte G.quote:Op zondag 6 november 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een opdracht voor de mannen... want die hebben we nog niet gezien.quote:Op zondag 6 november 2005 20:50 schreef Wickedangel het volgende:
Hallo![]()
Wat staat er te gebeuren dat we vier identieke streams hebben?
Ach gossie. Limburgs is ook mooi hoor.quote:
hear hear!quote:Op zondag 6 november 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Moet je eerlijk zeggen het ballen stemmetje van dido irriteert mij meer dan een zachte G.
De vrouwen denken aan opzet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |