quote:Op zondag 6 november 2005 20:59 schreef Foreverblue het volgende:
BB stem: Beste bewoners.... gelukkig hebben jullie geen verstand van televisie maken
quote:Op zondag 6 november 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Die stem
Beste bewoners, gelukkig hebben jullie geen verstand van televisiemaken....
Ze waren aan het eten en moesten ineens naar de slaapkamer (gescheiden)quote:
oe voor iedere wquote:Op zondag 6 november 2005 21:00 schreef milagro het volgende:
[..]
dat bedoel ik
ik heb verplicht een jaar in Heerlen doorgebracht al pleuter, en toen werd ik al gek.
PRAAT NORMAAL!!!!!! die 'oe' voor iedere 'w' , nu begrijp ik waarom het ook wel Limbabwe genoemd wordt
traumatische ervaring iig![]()
Heb je nooit andere Brabanders limburgers enzo horen praten gaat echt snel hoorquote:Op zondag 6 november 2005 20:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Alles gaat daar sloom. Stel een vraag en je bent in slaap gevallen als iemand met z'n geleuter eens tot het antwoord komt. Als het al komt, en het gebep niet blijft hangen in één of ander wazig compromis tussen vraag en antwoord.
Een vriendin van me komt oorspronkelijk uit Brabant, heeft daarna een aantal jaar in Rotterdam gewoond en is nu gaan samenwonen in Heerlen (of all places) Ze is blij als ze weer eens hier in Rotterdam langskomt. Al was het maar omdat je dan tenminste een duidelijk (en rap) antwoord krijgt op een vraag. (Of gewoon verrot gescholden wordt. Maar dat heeft ook z'n charmes natuurlijk.)
Om het nog complexer te maken (voor mezelf), ik ben een geboren en getogen in Venlo, spreek het dialect maar spreek ook plat helmonds omdat mijn familie van ons mam daar verdaan komt.quote:Op zondag 6 november 2005 20:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja das overal wel denk ik.
Je moet mij ook niet met een platpratend oost-brabander laten praten. Begrijp ik er ook een drol van
laatste offtopic:quote:Op zondag 6 november 2005 21:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Om het nog complexer te maken (voor mezelf), ik ben een geboren en getogen in Venlo, spreek het dialect maar spreek ook plat helmonds omdat mijn familie van ons mam daar verdaan komt.
Persoonlijk voel ik me meer brabander dan limburger, hoe raar dat ook klinkt.
Maar genoeg offtopic gelul, wanneer gebeurd er weer eens wat. 4 streams op dat kippenhok komt me de strot uit.
En wat is daar gelukkig aan?quote:Op zondag 6 november 2005 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
De stem "beste bewoners, gelukkig hebben jullie geen verstand van TV maken"
HEY Friezen zijn wel koppig maar zijn ook heel liefquote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef Burbo het volgende:
Limburgers zijn lang niet zo erg als Friezen
quote:Op zondag 6 november 2005 21:04 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie doet voor hoe Dido vannacht onder de dekens lag bij Roel:
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 november 2005 21:05 schreef FuTilE het volgende:
Het is een kwestie van geduld....
Kom, als mede-Limbo, maar even morele support aan Teamlead verlenen....
Rowen hezequote:Op zondag 6 november 2005 21:05 schreef FuTilE het volgende:
Het is een kwestie van geduld....
Kom, als mede-Limbo, maar even morele support aan Teamlead verlenen....
dat heel holland limburgs lult.quote:
dat heel Holland Limburgs(brabants mag toch ook wel zeker) lultquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 20:54 schreef Sonique het volgende:
Converstie tussen de vrouwens
Chantal: "Kraak kraak, knars kraak, gnagnagna"
Ingrid: "omblomomn nonblom.mombmlobml"
Nathalie: "piperdepiep piep piepiepierdepiepiep"
Liske: "blablabladie blabla diebla"
Dido: "Ik heb het helemaal gehad..."
Met Brabantse voorouders kan ik Brabants natuurlijk niet gaan zitten afkraken hierquote:Op zondag 6 november 2005 21:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tot heel Holland Limburs(brabants mag toch ook wel zeker) lult![]()
Dat mag ookquote:Op zondag 6 november 2005 21:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tot heel Holland Limburs(brabants mag toch ook wel zeker) lult![]()
Precies!quote:
laat dat zootje lekker in den haag blijven zegquote:Op zondag 6 november 2005 21:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Precies!
Elk weekend zie ik half politiek en bekend Nederland weer door Maastricht sloffen, het Binnenhof kunnen ze binnenkort ook wel verplaatsen naar het zuiden. Hebben ze meteen wat meer aansluiting met de rest van Europa...![]()
Nee! Kan ik dat nog ergens horen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |