Laat je minder leiden door Propria Cures.quote:Op maandag 7 november 2005 00:11 schreef Johan_de_With het volgende:
De Winter is een kwal.
Ik laat mij leiden door mijn geweten, evenals Luther. Maar hij is weer heerlijk, Maarten.quote:Op maandag 7 november 2005 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Laat je minder leiden door Propria Cures.
Zolang je maar geen proclamatie aan de deur timmert vind ik het best.quote:Op maandag 7 november 2005 00:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik laat mij leiden door mijn geweten, evenals Luther. Maar hij is weer heerlijk, Maarten.
Nee, De Winter.quote:Op maandag 7 november 2005 00:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zolang je maar geen proclamatie aan de deur timmert vind ik het best.
En daarom regeren beta's de wereld.quote:Op maandag 7 november 2005 00:21 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een absolute relativist. Wanneer iemand meent dat alle culturen gelijkwaardig zijn, dan kan je zeggen dat het niet zo is, dat er een superieure cultuur is. Aangezien dat niet in de sterren geschreven staat, wat een cultuur superieur maakt, is het subjectief, relatief. Absoluut relativisme.
Dan komt Cohen wel thee met je drinken.quote:Op maandag 7 november 2005 00:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, De Winter.
Waarom?quote:Op maandag 7 november 2005 00:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En daarom regeren beta's de wereld.
Op cursus geweest bij pberends?quote:Op maandag 7 november 2005 00:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Oh ja, Maarten; IK NEUK JE VADER EN MOEDER MET EEN PIK!
hier spreekt overtuiging uitquote:Op maandag 7 november 2005 00:21 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een absolute relativist. Wanneer iemand meent dat alle culturen gelijkwaardig zijn, dan kan je zeggen dat het niet zo is, dat er een superieure cultuur is. Aangezien dat niet in de sterren geschreven staat, wat een cultuur superieur maakt, is het subjectief, relatief. Absoluut relativisme.
Als alles relatief is, dan is er een ding absoluut; dat alles relatief is, alleen is dan niet alles relatief meer. Oftewel als relativisme een beestje was, dan vrat 'ie zichzelf op en was er geen relativismebeestje meer, daarom bestaat er ook geen relativismebeestje.quote:Op maandag 7 november 2005 00:21 schreef Monidique het volgende:
Dat is waar, en vulgair. Wie zegt dat de besten regeren? Ik niet!quote:Op maandag 7 november 2005 00:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat die zich gedwongen zien niet oeverloos te ouwehoeren met vloeibare begrippen.
Superioriteit is ook relatief.quote:Op maandag 7 november 2005 00:29 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind het een beetje tweestrijdig.
Relativeren als het op superioriteit aankomt maar accepteren als het gaat om gelijkwaardigheid.
Ik noem dat selectief relativisme.
Hoe goed? Zo goed! Ik heersch en ben goed!quote:Op maandag 7 november 2005 00:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is waar, en vulgair. Wie zegt dat de besten regeren? Ik niet!
Probeer het eerst op zijn eenden. Je moet het ijs breken.quote:Op maandag 7 november 2005 00:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, die kan het nog steeds niet. Ik mocht ook niet oefenen op z'n schoondochter.
Mensen als gelijkwaardig zien is veruit beter dan bep mensen als superieur zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 00:29 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind het een beetje tweestrijdig.
Relativeren als het op superioriteit aankomt maar accepteren als het gaat om gelijkwaardigheid.
Ik noem dat selectief relativisme.
Kan onze taalkundig heerscher hier zijn licht even over laten schijnen?quote:Op maandag 7 november 2005 00:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe goed? Zo goed! Ik heersch en ben goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |