1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | 02. (--) Sheridana 12 ( + 12 ) 03. (--) BwennieBren 9 ( + 9 ) 03. (--) dolle_hond 9 ( + 9 ) 05. (--) Mennosson 8 ( + 8 ) 05. (--) RuneRose 8 ( + 8 ) 07. (--) ArtyShock 7 ( + 7 ) 08. (--) Sokolsky 6 ( + 6 ) 09. (--) Patch 5 ( + 5 ) 09. (--) twentemeisje 5 ( + 5 ) 11. (--) InTrePidIvity 3 ( + 3 ) 12. (--) Chielus 2 ( + 2 ) 12. (--) EricusMaximus 2 ( + 2 ) 12. (--) Joana 2 ( + 2 ) 12. (--) Lonewolf2003 2 ( + 2 ) 12. (--) wyccie 2 ( + 2 ) 17. (--) 7eVeNL 1 ( + 1 ) 17. (--) California 1 ( + 1 ) 17. (--) HeaRt_woRm 1 ( + 1 ) 17. (--) MasterWouter 1 ( + 1 ) 17. (--) SaintOfKillers 1 ( + 1 ) |
Haha, ik zeg nietsquote:Op zondag 6 november 2005 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk niet dat ik deze gezien heb. Zo'n scene vergeet je niet snel.
idem ditoquote:Op zondag 6 november 2005 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk niet dat ik deze gezien heb. Zo'n scene vergeet je niet snel.
laurenzo85quote:Op zondag 6 november 2005 17:26 schreef laurenzo85 het volgende:
Dat is natuurlijk uit the Shining
quote:Op zondag 6 november 2005 17:26 schreef laurenzo85 het volgende:
Dat is natuurlijk uit the Shining
Als mrs torrance vlucht voor jack, rent ze naar boven en ziet ze gauw een beeld verschijnen van die mannen in die hotel kamerquote:Op zondag 6 november 2005 17:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Kan ik me de scene helemaal niet meer van herinneren.
Hoe kun je dit nou vergeten?quote:Op zondag 6 november 2005 17:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Kan ik me de scene helemaal niet meer van herinneren.
Inderdaadquote:Op zondag 6 november 2005 18:11 schreef Sokolsky het volgende:
hm, vergeten te refreshen.
40 Year Old Virgin?
Ik snap het niet, wat is dit lijstje?quote:Op zondag 6 november 2005 18:57 schreef 7eVeNL het volgende:
Closer (2004/I)
"Laguna Beach: The Real Orange County" (2004)
Longest Yard, The (2005)
Old School (2003)
Elizabethtown (2005)
White Chicks (2004)
Napoleon Dynamite (2004)
Girl Next Door, The (2004)
Harry Potter and the Goblet of Fire (2005)
Dawn of the Dead (2004)
staat closer op 1?
quote:Op zondag 6 november 2005 19:09 schreef 7eVeNL het volgende:
een lijstje dat van imdb komt,
ik vind 't overigens een vreemd lijstje, maar goed ik doe ook maar een poging![]()
niet de bedoeling dus (volgens mij)quote:Verboden
Het gebruik van IMDb of welke website ook bij het beantwoorden van de vragen is verboden. Als we erachter komen dat dit toch gebeurd is, wordt het punt niet toegekend.
Ik doe pas sinds kort mee, en had er niet bij stil gestaan dat het gebruik van imdb niet toegstaan is, bij deze mijn excusesquote:Op zondag 6 november 2005 19:14 schreef Sokolsky het volgende:
Verboden
Het gebruik van IMDb of welke website ook bij het beantwoorden van de vragen is verboden. Als we erachter komen dat dit toch gebeurd is, wordt het punt niet toegekend.
Wat in deze twee zinnen heb je niet begrepen?
dat doen wij thuis ookquote:Op zondag 6 november 2005 19:25 schreef Sokolsky het volgende:
Natalie Portman gezien? Muziek gehoord?![]()
Ik snap niet waarom mensen die aan een spelletje mee gaan doen niet even de regels lezen. Zoiets als een potje gaan schaken maar twee keer mogen zetten als je dubbel gooit.
mr_anonimous +1quote:Op zondag 6 november 2005 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
of Bin Jip?
Dolle_Hond +1quote:Op zondag 6 november 2005 21:44 schreef dolle_hond het volgende:
een koe
quote:Op zondag 6 november 2005 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Bardem?
Nee, recenter en niet met van Damme.quote:Op zondag 6 november 2005 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
doet me denken aan een film met jean claude van damme, maar kan niet op de titel komen :S...
JS.quote:Op zondag 6 november 2005 22:48 schreef 7eVeNL het volgende:
wat zijn de initialen van de regiseur?
quote:Op zondag 6 november 2005 22:51 schreef Sheridana het volgende:
John Singleton?
Sheridana +1quote:Op zondag 6 november 2005 22:51 schreef Sheridana het volgende:
Four Brothers?
Ha Wyc.quote:
Wel okee.quote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha Wyc.
Best vermakelijke film toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mr_anonimous +1quote:Op zondag 6 november 2005 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Naked Gun.
en nog niet zo lang geleden (2 weekjes of zo)quote:
Minder...quote:Op zondag 6 november 2005 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
en nog niet zo lang geleden (2 weekjes of zo)
quote:Op zondag 6 november 2005 23:22 schreef Sheridana het volgende:
Hannibal en Man on Fire....verder kom ik niet...
sorry ::@quote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach zit nou niet zo over dat plaatje te zeuren. Dat gebeurt wel eens vaker!
Ik zeur niet, merkte het alleen even opquote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach zit nou niet zo over dat plaatje te zeuren. Dat gebeurt wel eens vaker!
Sheri maakte een foutje en daar profiteer ik nu van ja. Maar voor het zelfde geld had jij dat geweest dus nu klaar!quote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zeur niet, merkte het alleen even op![]()
Doe eens niet zo boosquote:Op zondag 6 november 2005 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sheri maakte een foutje en daar profiteer ik nu van ja. Maar voor het zelfde geld had jij dat geweest dus nu klaar!
Okay. Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik vond alleen niet dat Sheri om zo iets pietluttigs aangevallen hoefde te worden. En nu zand er over.quote:Op zondag 6 november 2005 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo boos![]()
Als ik 'm had geweten, had ik het ook opgemerkt.![]()
Ik zeg toch ook niet dat het een fout van Sheri is, of dat het oneerlijk is dat jij ervan profiteert.
't Was alleen jammer dat ik niet op tijd was, terwijl ik het plaatje ook kende.
- In die drieluik zat hij in het stuk dat door FFC was geregisseerdquote:Op zondag 6 november 2005 23:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zag hem verder in:
Een drieluik over een stad
Een horrorfilm met Anna Paquin en Lena Olin
Een film over een wijngaard
Bedoel je Darkness?quote:Op zondag 6 november 2005 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
- In die horrorfilm was het volgens de titel erg donker
Sokolsky +1quote:Op zondag 6 november 2005 00:52 schreef Sokolsky het volgende:
Dawn of the Dead?
Joana +1quote:
Dat is inderdaad zijn naam California!quote:Op maandag 7 november 2005 02:00 schreef California het volgende:
Giancarlo Giannini.
Oh, en:
[..]
Sokolsky +1
Stel er eens 1 johquote:Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is al een tijdje stil hier zeg. Heeft niemand een opstartvraagje? of anders wil ik er ook wel een stellen.
quote:Op maandag 7 november 2005 12:34 schreef Mark het volgende:
The French Lieutenants wife?
Is het een leuke film danquote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef Mark het volgende:
Kijk, nu zie je meteen wie de film gezien heeft
Allemaal
Juist! Maar hoe doet hij dat? Oftewel: waaruit bestaat zijn vermomming?quote:Op maandag 7 november 2005 13:25 schreef RuneRose het volgende:
een kip?
quote:Op maandag 7 november 2005 13:27 schreef RuneRose het volgende:
een handschoen als kam!
quote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef Mark het volgende:
[..]Feathers is een criminele pinguin, in Wallace en Gromit's "The Wrong Trousers".
He disguises himself as a chicken by wearing a red rubber glove on his head. This device is very transparent to the viewer, but is apparently enough to fool Wallace, Gromit, and local law enforcement (at one point in the movie, Gromit spots a wanted poster of Feathers McGraw entitled, "Have You Seen This Chicken?").
[afbeelding]
Feathers zonder vermomming
[afbeelding]
Feathers vermomd als kip
RuneRose +1
Ow. Is dàt Feathers McGraw.quote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef Mark het volgende:Feathers is een criminele pinguin, in Wallace en Gromit's "The Wrong Trousers".
He disguises himself as a chicken by wearing a red rubber glove on his head. This device is very transparent to the viewer, but is apparently enough to fool Wallace, Gromit, and local law enforcement (at one point in the movie, Gromit spots a wanted poster of Feathers McGraw entitled, "Have You Seen This Chicken?").
[afbeelding]
Feathers zonder vermomming
[afbeelding]
Feathers vermomd als kip
quote:Op maandag 7 november 2005 14:14 schreef dolle_hond het volgende:
john waters?
Ik zat net aan Honeymoon in Vegas te denkenquote:Op maandag 7 november 2005 14:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Leaving Las Vegas?
Een soort Koyanisquatsi-achtige film?quote:Op maandag 7 november 2005 14:37 schreef RuneRose het volgende:
This film communicates to you from the realm beyond words. If you want to muck up the purity of the experience by letting the infernal adjective machine stamp out labels and reactive prose poems through its 80 some minutes and afterward, you may not have been the ideal candidate to see this film. It begins with Russian Orthodox style basso profundo voices enunciating the title over images of petroglyphs, and then begins its journey: From the places beyond things, rock and sky, to the things we have girded ourselves in, cities. It is a wordless, feeling thing.
Nu ben je toch wel heel erg warm.quote:Op maandag 7 november 2005 14:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een soort Koyanisquatsi-achtige film?
In rotsen gebeitelde tekens.quote:
De opvolger heb ik nooit gezien; Powasquatsi ofzo.quote:
Petroquatsiquote:Op maandag 7 november 2005 14:45 schreef RuneRose het volgende:
Nee, Artyyy, niet powaqatsi!! Kom nou!
Aah...quote:Op maandag 7 november 2005 14:46 schreef RuneRose het volgende:
Meh, ik geef je maar gewoon het punt.
Arty +1
het was Koyaanisqatsy
quote:Op maandag 7 november 2005 15:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Edward Norton?
Zo wordt 'ie ook wel eens genoemd ja.quote:Op maandag 7 november 2005 15:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Ed Burns?
Ja dus. Geklopt op tijd. Maar da's standaard bij mr_a.quote:
Sheridana +1quote:Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef Sheridana het volgende:
chazz palmientiri
Sindsdien durf ik geen cola meer te drinken.quote:Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef Sheridana het volgende:
chazz palmientiri
Het wordt naar mijn weten wel een trilogie genoemd...quote:Op maandag 7 november 2005 14:59 schreef Sokolsky het volgende:
RuneRose: Baraka is geen derde deel hoor. Wel een film met hetzelfde idee, maar van een andere maker.
Cameraman is geloof ik wel hetzelfde.
quote:: I dreamed someone was raping me. I think it was someone inhuman.
: Thanks a lot.
quote:
kaCHIngquote:Op maandag 7 november 2005 16:01 schreef Sokolsky het volgende:
Rosemary's Baby!
Niks hoor......quote:
Ik denk dat mr_a zieltjes wil winnen voor de komende awards door frustatiegevoelens over veel te snelle antwoorden wat te temperen. Hiervoor had hij graag een punt over.quote:
Joh, weet ik veel. Ik ging er maar vanuit dat er vast een film La Marseillaise genoemd zou zijn. Ik kan eigenlijk geen film bedenken waarbij ik zeker weet dat de Marseillaise er in voorkomt.quote:Op maandag 7 november 2005 17:01 schreef Sokolsky het volgende:
Het liedje dat in enige vorm terug te vinden is in de film.
Wat die complottheorieën betreft: die was ik ook al aan het bedenken. Ik vond "sympathiekste user" namelijk wel moeilijk...
Welke versie bedoel je Arty; uit welk jaar?
Europese talen. Of ik moet me weer eens ernstig vergist hebben en Japans een Europese taal is.quote:Op maandag 7 november 2005 17:34 schreef Sokolsky het volgende:
Japans, bij het uitgaan.
Frans is goed, gelegenheid niet.quote:Op maandag 7 november 2005 17:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Frans door die vriend van Scarlett en een vriedin van hem, die hij tegenkomt in de lobby van het hotel. Geloof ik.
quote:Op maandag 7 november 2005 18:33 schreef ArtyShock het volgende:
Duits. Twee kerels in de sauna.
De Franse scène heb ik nog niet gevonden.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is het dan als die fotograaf vriend van Scarlett met al zijn vrienden aan tafel zit, dat er Frans wordt gesproken.
Nee, nee, het is niet op het vliegveld ofzo.quote:Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is toch niet zoiets lulligs als dat het omgeroepen wordt op het vliegveld ofzo.
quote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef RuneRose het volgende:
Nee, nee, het is niet op het vliegveld ofzo.![]()
Zit toch echt wel frans in hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 19:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb de hele film van voor naar achter, van achter naar voren in stukjes gespeeld. Geen Frans.
Maar ik weet nu wel weer dat de film begint met de schaarsbeklede billen van Scarletten ik me wederom afvraag wat ome Bill tegen haar fluistert tijdens het laatste afscheid.
![]()
Nee. Ik mag toch wel een keer aardig zijn?quote:Op maandag 7 november 2005 16:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik denk dat mr_a zieltjes wil winnen voor de komende awards door frustatiegevoelens over veel te snelle antwoorden wat te temperen. Hiervoor had hij graag een punt over.
Maar hé, ik denk graag in complottheoriën.
Toch iets in de trant van "Het komt goed." of "It's alright."quote:Op maandag 7 november 2005 19:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar ik weet nu wel weer dat de film begint met de schaarsbeklede billen van Scarletten ik me wederom afvraag wat ome Bill tegen haar fluistert tijdens het laatste afscheid.
![]()
Maar... Je neemt me serieus.quote:Op maandag 7 november 2005 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee. Ik mag toch wel een keer aardig zijn?
Zij zegt in ieder geval "okay" op het eind. Wat hij zegt kon ik echt niet ontwaren, maar dat was waarschijnlijk ook de bedoeling.quote:Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Toch iets in de trant van "Het komt goed." of "It's alright."
Nu neem jij mij te serieus Arty.quote:Op maandag 7 november 2005 22:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar... Je neemt me serieus.Dat trachtte ik te voorkomen met een
en
smiley.
Je was ook aardig. Ietwat verwarrend en vreemd, maar wel aardig.
[..]
Ik had gehoopt dat 7eveNL een nieuwe vraag zou stellen, aangezien hij hem zeker weten goed heeft.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 7 november 2005 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Max Schreck
Mr Freeze
Two Face
Joker
Ra's Al Gul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |