Sheri maakte een foutje en daar profiteer ik nu van ja. Maar voor het zelfde geld had jij dat geweest dus nu klaar!quote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zeur niet, merkte het alleen even op![]()
Doe eens niet zo boosquote:Op zondag 6 november 2005 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sheri maakte een foutje en daar profiteer ik nu van ja. Maar voor het zelfde geld had jij dat geweest dus nu klaar!
Okay. Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik vond alleen niet dat Sheri om zo iets pietluttigs aangevallen hoefde te worden. En nu zand er over.quote:Op zondag 6 november 2005 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo boos![]()
Als ik 'm had geweten, had ik het ook opgemerkt.![]()
Ik zeg toch ook niet dat het een fout van Sheri is, of dat het oneerlijk is dat jij ervan profiteert.
't Was alleen jammer dat ik niet op tijd was, terwijl ik het plaatje ook kende.
- In die drieluik zat hij in het stuk dat door FFC was geregisseerdquote:Op zondag 6 november 2005 23:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zag hem verder in:
Een drieluik over een stad
Een horrorfilm met Anna Paquin en Lena Olin
Een film over een wijngaard
Bedoel je Darkness?quote:Op zondag 6 november 2005 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
- In die horrorfilm was het volgens de titel erg donker
Sokolsky +1quote:Op zondag 6 november 2005 00:52 schreef Sokolsky het volgende:
Dawn of the Dead?
Joana +1quote:
Dat is inderdaad zijn naam California!quote:Op maandag 7 november 2005 02:00 schreef California het volgende:
Giancarlo Giannini.
Oh, en:
[..]
Sokolsky +1
Stel er eens 1 johquote:Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is al een tijdje stil hier zeg. Heeft niemand een opstartvraagje? of anders wil ik er ook wel een stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |