Ik denk dat mr_a zieltjes wil winnen voor de komende awards door frustatiegevoelens over veel te snelle antwoorden wat te temperen. Hiervoor had hij graag een punt over.quote:
Joh, weet ik veel. Ik ging er maar vanuit dat er vast een film La Marseillaise genoemd zou zijn. Ik kan eigenlijk geen film bedenken waarbij ik zeker weet dat de Marseillaise er in voorkomt.quote:Op maandag 7 november 2005 17:01 schreef Sokolsky het volgende:
Het liedje dat in enige vorm terug te vinden is in de film.
Wat die complottheorieën betreft: die was ik ook al aan het bedenken. Ik vond "sympathiekste user" namelijk wel moeilijk...
Welke versie bedoel je Arty; uit welk jaar?
Europese talen. Of ik moet me weer eens ernstig vergist hebben en Japans een Europese taal is.quote:Op maandag 7 november 2005 17:34 schreef Sokolsky het volgende:
Japans, bij het uitgaan.
Frans is goed, gelegenheid niet.quote:Op maandag 7 november 2005 17:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Frans door die vriend van Scarlett en een vriedin van hem, die hij tegenkomt in de lobby van het hotel. Geloof ik.
quote:Op maandag 7 november 2005 18:33 schreef ArtyShock het volgende:
Duits. Twee kerels in de sauna.
De Franse scène heb ik nog niet gevonden.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is het dan als die fotograaf vriend van Scarlett met al zijn vrienden aan tafel zit, dat er Frans wordt gesproken.
Nee, nee, het is niet op het vliegveld ofzo.quote:Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is toch niet zoiets lulligs als dat het omgeroepen wordt op het vliegveld ofzo.
quote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef RuneRose het volgende:
Nee, nee, het is niet op het vliegveld ofzo.![]()
Zit toch echt wel frans in hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 19:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb de hele film van voor naar achter, van achter naar voren in stukjes gespeeld. Geen Frans.
Maar ik weet nu wel weer dat de film begint met de schaarsbeklede billen van Scarletten ik me wederom afvraag wat ome Bill tegen haar fluistert tijdens het laatste afscheid.
![]()
Nee. Ik mag toch wel een keer aardig zijn?quote:Op maandag 7 november 2005 16:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik denk dat mr_a zieltjes wil winnen voor de komende awards door frustatiegevoelens over veel te snelle antwoorden wat te temperen. Hiervoor had hij graag een punt over.
Maar hé, ik denk graag in complottheoriën.
Toch iets in de trant van "Het komt goed." of "It's alright."quote:Op maandag 7 november 2005 19:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar ik weet nu wel weer dat de film begint met de schaarsbeklede billen van Scarletten ik me wederom afvraag wat ome Bill tegen haar fluistert tijdens het laatste afscheid.
![]()
Maar... Je neemt me serieus.quote:Op maandag 7 november 2005 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee. Ik mag toch wel een keer aardig zijn?
Zij zegt in ieder geval "okay" op het eind. Wat hij zegt kon ik echt niet ontwaren, maar dat was waarschijnlijk ook de bedoeling.quote:Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Toch iets in de trant van "Het komt goed." of "It's alright."
Nu neem jij mij te serieus Arty.quote:Op maandag 7 november 2005 22:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar... Je neemt me serieus.Dat trachtte ik te voorkomen met een
en
smiley.
Je was ook aardig. Ietwat verwarrend en vreemd, maar wel aardig.
[..]
Ik had gehoopt dat 7eveNL een nieuwe vraag zou stellen, aangezien hij hem zeker weten goed heeft.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 7 november 2005 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Max Schreck
Mr Freeze
Two Face
Joker
Ra's Al Gul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |