abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2005 @ 15:40:55 #151
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32119302
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:28 schreef Koningin het volgende:

[..]

Kun je voor mij niet 4 kaarten voor Londen bestellen??
15 sept aub.
Je kon maar 1x bestellen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_32119394
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:28 schreef Vicky het volgende:
tering.. wat zijn die kaarten duur zeg!
Ja nogal. Maar hij komt maar eens in de paar jaar. En dit wil ik gewoon niet missen. Ik kan wel afwachten of ik in Nederland aan kaarten kom, maar die kans is zeeer klein. Ook omdat ik die zaterdag van verkoop zelf moet werken.
pi_32119438
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Je kon maar 1x bestellen
pi_32119519
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:45 schreef JeroenV het volgende:
Ja nogal. Maar hij komt maar eens in de paar jaar. En dit wil ik gewoon niet missen. Ik kan wel afwachten of ik in Nederland aan kaarten kom, maar die kans is zeeer klein. Ook omdat ik die zaterdag van verkoop zelf moet werken.
Om de paar jaar
Ik heb 10 jaar op mijn heldin moeten wachten.
pi_32119667
Ik heb Robbie al 2 keer gezien met Take That..... maar dat is anders.

Wie is je heldin dan?
pi_32119992
Zooo, geregeld! Ik ga ook nog naar Keulen
pi_32120060
De kaarten voor Nederland zijn weer te koop
quote:
Order Date: 09 November 2005 Time: 15:06:00

For your records, your order details are included here.

The item(s) you have ordered:

Product Name Location Date Qty Price Inc VAT
Standing Amsterdam Arena, Amsterdam Wed 21 Jun 2006 4
¤294.00

Items Subtotal ¤294.00
Postage ¤8.80
Grand Total ¤302.80
pi_32120158
Nu wel weer kaarten voor Nederland?

Vaaag
Dan had ik nog ff gewacht, nu moet ik nog uitzoeken hoe ik naar Brussel kom en terug..
pi_32120221
JeroenV, er zijn vast wel Belgen die willen ruilen denk ik
Of je koopt ze de 19e voor Adam en verkoopt die van Brussel
pi_32120260
Wat een vaag gedoe zeg.
Wanneer krijg je die kaarten thuis?

Verkopen gaat altijd nog.....leuk handeltje
pi_32120267
Ik kan nu niks meer via internet kopen he
Via de voorverkoop gaat me niet lukken omdat ik dan werk.
Ik kan altijd tzt een advertentie ter ruil op internet zetten ja.

En aan de andere kant, een dag Brussel is ook leuk. En ik heb zeker de beste staanplaatsen.

Ben benieuwd hoe lang ze er nu op staan.
pi_32120283
Heb mijn kaarten voor donderdag de 22e ook besteld
Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat!!
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32120291
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:20 schreef Koningin het volgende:
Wat een vaag gedoe zeg.
Wanneer krijg je die kaarten thuis?

Verkopen gaat altijd nog.....leuk handeltje
De kaarten krijg je eind mei thuisgestuurd.
pi_32120310
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:20 schreef JeroenV het volgende:
Ik kan nu niks meer via internet kopen he
Via de voorverkoop gaat me niet lukken omdat ik dan werk.
Ik kan altijd tzt een advertentie ter ruil op internet zetten ja.

En aan de andere kant, een dag Brussel is ook leuk. En ik heb zeker de beste staanplaatsen.
Je kunt nog een InnerSanctumlidmaatschap bestellen
pi_32120375
Probleem is alleen dat mijn buren (met hun creditcard betaal ik) het minder vinden .
Mijn ouders zijn er heel de week niet.

Ach, schijt. Ik mag blij zijn dat ik ga eigenlijk. En dan loop ik nog te zeuren. Dagje Belgie is ook grappig, zo kom je nog ergens
Dan maar een dag geen school haha.
pi_32120406
als je de pagina met tickets selectie refresht, kan je ondanks dat je al kaarten gekocht hebt, ze alsnog kopen. De email zegt alleen duidelijk dat als je fraudeert je problemen krijgt. En ik weet (ook bij Will Young) uit ervaring dat ze dat ook kunnen doen: toen mocht je ook maar maximaal 4 kaartjes kopen maar daar hoefde je geen lidmaatschap voor te betalen dus dat was opgelost door naam, adres en creditcarddetails van anderen te geven voor de andere kaartjes. In dit geval durf ik het toch niet maar misschien een tip voor anderen?
Alle kaartjes zijn weer beschikbaar!
  woensdag 9 november 2005 @ 16:26:56 #167
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_32120439
ach joh, gewoon over anderhalve week lekker een nachtje voor het postkantoor hangen heeft ook wel wat hoor
pi_32120462
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef detulp050 het volgende:
De kaarten voor Nederland zijn weer te koop
[..]
Kost een kaartje 75,- euro???
pi_32120554
Ik ga naar Brussel, is ook nog eens dichterbij. Nederlandse kaarten waren idd op status 'sold out' vanmiddag en heb geen risico genomen en gekozen voor Brussel :-)
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_32120609
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:32 schreef Mr_Romano het volgende:
Ik ga naar Brussel, is ook nog eens dichterbij. Nederlandse kaarten waren idd op status 'sold out' vanmiddag en heb geen risico genomen en gekozen voor Brussel :-)
Wat voor kaarten heb jij? Ik de duurdere staan...
Als ik er dan toch ben, dan maar goed ook.
pi_32120667
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:27 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Kost een kaartje 75,- euro???
Ja, er waren ook van 53 euro, maar dit is echt vooraan bij het podium; veel te duur, maar goed...
pi_32120733
Je moet er wat voor over hebben
pi_32120908
Godverdegodver 73,50 voor staplaatsen, wat een belachlijk bedrag ik kan er maar niet over uit hoe fokkin veel geld het is.

Dus ik heb toch maar 2 kaarten besteld want ik ben toch iets meer fan dan dat ik dat er neit voor over
pi_32122054
JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. IK GA NAAR ROBBIEEEEEEEEE

Robbie Williams Online Tickets NL Payment Confirmation

Congratulations, you have successfully purchased tickets for Robbie Williams Tour 2006.

Please check your order below and advise of any discrepancies immediately by visiting here.

Order Date: 09 November 2005 Time: 16:22:04

For your records, your order details are included here.

The item(s) you have ordered:

Product Name Location Date Qty Price Inc VAT
Best Seats Amsterdam Arena, Amsterdam Wed 21 Jun 2006 4
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_32122430
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:37 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Ja, er waren ook van 53 euro, maar dit is echt vooraan bij het podium; veel te duur, maar goed...
staanplaatsen of zitplaatsen?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32122975
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:47 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

staanplaatsen of zitplaatsen?
zitplaatsen
  woensdag 9 november 2005 @ 18:16:19 #177
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32123178
Ik zou best willen gaan, maar ik vind het wel heel erg duur en het is in die kut-arena...
  woensdag 9 november 2005 @ 18:31:55 #178
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_32123600
Nou zeg dat was me het dagje wel................jeetjemineetje.......

Nou zoals bekend crashte dus de site.......ikke balend naar mijn werk. Belt mijn vriendin om 14.30 uur op, dat we een mail hebben gehad van Inner Sactum dat er iets fout is gegaan met bestellen en dat er om 15.30 uur een nieuwe verkoop start......... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh
Zat ik daar zonder cc op mijn werk. Ik mijn collega superlief aangekeken, ik als een gek naar huis gefietst, ben nognooit zo snel thuis geweest. Ik mijn cc gepakt en mijn vriendin gebeld en zij de gegegvens genoteerd. Op mijn werk hebben we alleen maar tel. internet dus te traag. ZIj ging voor me bestellen.
Amsterdam was nog steeds uitverkocht, helaas, maar ze heeft kaarten voor Brussel geregeld................. yesssssssssssssssssssssssssss Dat is ook nog eens het 1e concert in Europa!!!!!
Front pen standing, of tewel voorste vak staan..........mega goede plaatsen, maar ook mega duur. 1 kaartje is 90 euro!!!!!
Maar ja je moet er wat voor over hebben.
Nu hoorde ik dat Nederland ook weer in de verkoop is gegaan op de site, maar ja ik kon maar 1x bestellen, dus dat wordt dan toch overnachten op het postkantoor de 19e............... die kaarten zijn 80 euro bai de wee.
Ik ga ws 2 dagen in Nederland staan, maar ook dikke kans dat ik de 2e dag mooie zitplaats heb, dat hoop ik eigenlijk, maar dat is afwachten.

Okay strakkies weer veel armer, maar wel supergelukkig...........
pi_32123659
heb net ook even kaartjes gekocht!
vaag, vanochtend dik drama omdat we er niet doorheen kwamen, en ik denk, kijk nog even, en zo heb ik ineens 4 kaarten!
Een dag van veel verschillende emoties! Maar we gaan lekker wel!!!!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_32124004
maar zit er dan toch verschil in de staanplaatsen?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32124070
De eerst volgende die kaartjes gaat bestellen: graag 4 kaarten erbij voor 15 sept in Londen.!!
pi_32124114
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:45 schreef partyyboyy het volgende:
maar zit er dan toch verschil in de staanplaatsen?
geen idee maar die van mij kostten 73 euro, best prijzig voor staanplaatsen, misschien dat er iets speciaals mee is....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_32124115
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:47 schreef Koningin het volgende:
De eerst volgende die kaartjes gaat bestellen: graag 4 kaarten erbij voor 15 sept in Londen.!!
Je kunt er maar 4 bestellen, dus dat zal niet gaan.
pi_32124161
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:47 schreef Koningin het volgende:
bestel lekker zelf anders....
pi_32124607
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef somegirl het volgende:

[..]

bestel lekker zelf anders....
Als ik dat nu al kon zou ik dat zeker doen.
pi_32124916
Als je een CreditCard hebt dan kan het ook (of iemand kent die er een heeft)
pi_32125034
is alles nog niet uitverkocht dan?
pi_32125139
ik heb net halfuurtje geleden nog gekocht, alle soorten kaarten waren nog beschikbaar
pi_32125352
je kunt je niet meer inschrijven voor het IS, staat dat er teveel bezoek is op de site
  woensdag 9 november 2005 @ 19:30:14 #190
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_32125443
Zo ik heb ook via een vriendin kaartje voor 2e dag arena. staanplaatsen.................

Enne Koniingin, je mag wel van adel zijn, maar doe zelf ff moeite voor je kaartje, anders moet je toch voor het postkantoor gaan zitten.
pi_32125757
Zijn er nog kaartjes want dan schrijf ik me nog in bij het IS.
Zou iemand aub even kijken?
pi_32126645
Sorry, kan niet kijken....als ik nu via de link in probeer te loggen, staat er dat ik m'n kans om kaarten te kopen, al gebruikt heb.

Maar ben echt happy: 22 juni Amsterdam en 8 augustus Keulen (maken we een leuk tripje van met hotel, winkelen en al) en geen gestress meer volgende week zaterdag!
pi_32127081
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:31 schreef muisje26 het volgende:
Nou zeg dat was me het dagje wel................jeetjemineetje.......

Front pen standing, of tewel voorste vak staan..........mega goede plaatsen, maar ook mega duur. 1 kaartje is 90 euro!!!!!
Hoe kan het dat jij 'front pen standing' hebt.
Ik heb net ook 4 staankaartjes gekocht, maar dan voor in de ArenA. Daar staat dat het 'standing' kaartjes zijn? Bij wie is dit ook zo?

Ben trouwens echt superblij dat ik kaartjes heb. Had niet gedacht dat het zo gemakkelijk zou gaan. Heb me een uur geleden aangemeld voor het IS en meteen kaartjes besteld en het ging allemaal goed. Eigenlijk had ik niet verwacht dat er nog kaartjes zouden zijn, maar blijkbaar zijn er erg veel gereserveerd voor het IS.

[ Bericht 21% gewijzigd door partyyboyy op 09-11-2005 20:37:57 ]
pi_32127143
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:05 schreef Minnie_ het volgende:
Sorry, kan niet kijken....als ik nu via de link in probeer te loggen, staat er dat ik m'n kans om kaarten te kopen, al gebruikt heb.

Maar ben echt happy: 22 juni Amsterdam en 8 augustus Keulen (maken we een leuk tripje van met hotel, winkelen en al) en geen gestress meer volgende week zaterdag!
Toch bedankt hoor voor het kijken
pi_32127904
hoe kan je kaarten kopen eigenlijk?

die site blijft maar op dit scherm staan:
quote:
Thank you for your visit. As you know, Robbie has just announced his world tour dates.
We are experiencing a heavy volume of traffic. Please bear with us, we are currently queuing access to the store and you will be allowed in soon. We apologise for any inconvenience.
Moet je blijven wachten ofzo?
pi_32127909
Ik heb in Brussel 2nd Seating a 70,50

Geen idee of het goede plaatsen zijn, maar om een of andere vage reden werd mijn 1e bestelling geblokkeerd (1e ring seating). Maar goed, ik ben er bij :-) en kan altijd nog wel ergens een ruil vinden voor locatie / seating of dag.
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_32127957
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:45 schreef snoekiesnoek het volgende:
hoe kan je kaarten kopen eigenlijk?

die site blijft maar op dit scherm staan:
[..]

Moet je blijven wachten ofzo?
Blijven klikken op 'refresh' totdat je onder in de balk van je internet explorer ziet dat het tijdbalkje blijft hangen. Dan wachten en de pagina wordt geladen.
pi_32128049
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:47 schreef partyyboyy het volgende:
Blijven klikken op 'refresh' totdat je onder in de balk van je internet explorer ziet dat het tijdbalkje blijft hangen. Dan wachten en de pagina wordt geladen.
tja, dan vraagt internet explorer steeds of ik de onbeveiligde items op de site wil weergeven?
nouja, we blijven doorgaan. Wat een gedoe, bij madonna kon ik ze veel makkelijker via haar fanclub kopen zeg.
pi_32128094
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef snoekiesnoek het volgende:

[..]

tja, dan vraagt internet explorer steeds of ik de onbeveiligde items op de site wil weergeven?
nouja, we blijven doorgaan. Wat een gedoe, bij madonna kon ik ze veel makkelijker via haar fanclub kopen zeg.
Dat vraagtie bij mij niet. Moet je anders ff naar 'extra' > internet opties > beveiliging; gaan en dan op de laagste beveiliging zetten.
pi_32128129
ik ben er doorheen, alleen is mijn inner sanctum login geregistreerd op mijn chello adres en dat heb ik al 2 jaar niet meer

Afijn, we gaan wel verder en komen er wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')