Je kon maar 1x bestellenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
Kun je voor mij niet 4 kaarten voor Londen bestellen??
15 sept aub.
Ja nogal. Maar hij komt maar eens in de paar jaar. En dit wil ik gewoon niet missen. Ik kan wel afwachten of ik in Nederland aan kaarten kom, maar die kans is zeeer klein. Ook omdat ik die zaterdag van verkoop zelf moet werken.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:28 schreef Vicky het volgende:
tering.. wat zijn die kaarten duur zeg!
Om de paar jaarquote:Op woensdag 9 november 2005 15:45 schreef JeroenV het volgende:
Ja nogal. Maar hij komt maar eens in de paar jaar. En dit wil ik gewoon niet missen. Ik kan wel afwachten of ik in Nederland aan kaarten kom, maar die kans is zeeer klein. Ook omdat ik die zaterdag van verkoop zelf moet werken.
quote:Order Date: 09 November 2005 Time: 15:06:00
For your records, your order details are included here.
The item(s) you have ordered:
Product Name Location Date Qty Price Inc VAT
Standing Amsterdam Arena, Amsterdam Wed 21 Jun 2006 4
¤294.00
Items Subtotal ¤294.00
Postage ¤8.80
Grand Total ¤302.80
De kaarten krijg je eind mei thuisgestuurd.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:20 schreef Koningin het volgende:
Wat een vaag gedoe zeg.
Wanneer krijg je die kaarten thuis?
Verkopen gaat altijd nog.....leuk handeltje
Je kunt nog een InnerSanctumlidmaatschap bestellenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:20 schreef JeroenV het volgende:
Ik kan nu niks meer via internet kopen he
Via de voorverkoop gaat me niet lukken omdat ik dan werk.
Ik kan altijd tzt een advertentie ter ruil op internet zetten ja.
En aan de andere kant, een dag Brussel is ook leuk. En ik heb zeker de beste staanplaatsen.
Kost een kaartje 75,- euro???quote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef detulp050 het volgende:
De kaarten voor Nederland zijn weer te koop
[..]
Wat voor kaarten heb jij? Ik de duurdere staan...quote:Op woensdag 9 november 2005 16:32 schreef Mr_Romano het volgende:
Ik ga naar Brussel, is ook nog eens dichterbij. Nederlandse kaarten waren idd op status 'sold out' vanmiddag en heb geen risico genomen en gekozen voor Brussel :-)
Ja, er waren ook van 53 euro, maar dit is echt vooraan bij het podium; veel te duur, maar goed...quote:
staanplaatsen of zitplaatsen?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:37 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, er waren ook van 53 euro, maar dit is echt vooraan bij het podium; veel te duur, maar goed...
geen idee maar die van mij kostten 73 euro, best prijzig voor staanplaatsen, misschien dat er iets speciaals mee is....quote:Op woensdag 9 november 2005 18:45 schreef partyyboyy het volgende:
maar zit er dan toch verschil in de staanplaatsen?
Je kunt er maar 4 bestellen, dus dat zal niet gaan.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:47 schreef Koningin het volgende:
De eerst volgende die kaartjes gaat bestellen: graag 4 kaarten erbij voor 15 sept in Londen.!!
bestel lekker zelf anders....quote:Op woensdag 9 november 2005 18:47 schreef Koningin het volgende:
De eerst volgende die kaartjes gaat bestellen: graag 4 kaarten erbij voor 15 sept in Londen.!!
Hoe kan het dat jij 'front pen standing' hebt.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:31 schreef muisje26 het volgende:
Nou zeg dat was me het dagje wel................jeetjemineetje.......
Front pen standing, of tewel voorste vak staan..........mega goede plaatsen, maar ook mega duur. 1 kaartje is 90 euro!!!!!
Toch bedankt hoor voor het kijkenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:05 schreef Minnie_ het volgende:
Sorry, kan niet kijken....als ik nu via de link in probeer te loggen, staat er dat ik m'n kans om kaarten te kopen, al gebruikt heb.
Maar ben echt happy: 22 juni Amsterdam en 8 augustus Keulen (maken we een leuk tripje van met hotel, winkelen en al) en geen gestress meer volgende week zaterdag!
Moet je blijven wachten ofzo?quote:Thank you for your visit. As you know, Robbie has just announced his world tour dates.
We are experiencing a heavy volume of traffic. Please bear with us, we are currently queuing access to the store and you will be allowed in soon. We apologise for any inconvenience.
Blijven klikken op 'refresh' totdat je onder in de balk van je internet explorer ziet dat het tijdbalkje blijft hangen. Dan wachten en de pagina wordt geladen.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:45 schreef snoekiesnoek het volgende:
hoe kan je kaarten kopen eigenlijk?
die site blijft maar op dit scherm staan:
[..]
Moet je blijven wachten ofzo?
tja, dan vraagt internet explorer steeds of ik de onbeveiligde items op de site wil weergeven?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:47 schreef partyyboyy het volgende:
Blijven klikken op 'refresh' totdat je onder in de balk van je internet explorer ziet dat het tijdbalkje blijft hangen. Dan wachten en de pagina wordt geladen.
Dat vraagtie bij mij niet. Moet je anders ff naar 'extra' > internet opties > beveiliging; gaan en dan op de laagste beveiliging zetten.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
tja, dan vraagt internet explorer steeds of ik de onbeveiligde items op de site wil weergeven?
nouja, we blijven doorgaan. Wat een gedoe, bij madonna kon ik ze veel makkelijker via haar fanclub kopen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |