Punt 7 van de voorwaarden:quote:Op woensdag 9 november 2005 11:37 schreef partyyboyy het volgende:
Maar staat er nu duidelijk dat de kaarten uitverkocht zijn?
Want ik heb me niet ingeschreven en bij mij staat dat ze in de verkoop zijn.
De prijzen voor de kaarten voor U2 (waar ik wel fan van ben en ook lid van de website ben) waren via de reguliere verkoop en de voorverkoop gelijk en dat zal nu ook wel zo zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:40 schreef Murray het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het probleem bij de concertpromotor, die heeft gewoon geen zin om voor zulke dingen kaarten ter beschikking te stellen omdat ze er bij bij een normale verkoop meer winst op maken.
"Maar die kaarten zijn toch van RW? Die beslist toch hoeveel kaarten ze ter beschikking stellen?"
Nou nee, de concertpromotor heeft alle kaarten gekocht.
Tenminste, zo werkt het systeem toch?
welke site?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:03 schreef Koningin het volgende:
Ik ga ook voor het postkantoor liggen!! Zeker weten
Ik wil heeeeel graag kaarten.
Wat zullen de zitplaatsen kosten?
Op de site staat dat ze tussen de ¤ 54,- en ¤ 69,- kosten.
Via www.robbiewilliams.com kun je naar de tour overzicht pagina.quote:
Denk je dat als ik het de 19e probeer via ticketservice dat ik dna kans maak op kaarten?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:11 schreef Koningin het volgende:
[..]
Via www.robbiewilliams.com kun je naar de tour overzicht pagina.
De site loopt wel vast wegens drukte.
Als je gewoon als een van de eerste bent en voor de deur gaat wachten heb je er waarschijnlijk wel ja. (denk ik danquote:Op woensdag 9 november 2005 12:13 schreef Leintje het volgende:
[..]
Denk je dat als ik het de 19e probeer via ticketservice dat ik dna kans maak op kaarten?
haha, ik bedoelde eigenlijk ouderwets met de telefoonquote:Op woensdag 9 november 2005 12:16 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als je gewoon als een van de eerste bent en voor de deur gaat wachten heb je er waarschijnlijk wel ja. (denk ik dan)
Kans heb je altijd, maar het blijft een tombola, waarbij je nooit zekerheid hebt en je kans klein is.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:19 schreef Leintje het volgende:
[..]
haha, ik bedoelde eigenlijk ouderwets met de telefoon
Ja de prijs is gelijk, maar toch lijkt het mij dat de promotor die kaarten liever zelf verkoopt, kaarten die ze zelf verkopen zullen voor hun meer opbrengen dan kaarten die RW via zijn website verkoopt.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De prijzen voor de kaarten voor U2 (waar ik wel fan van ben en ook lid van de website ben) waren via de reguliere verkoop en de voorverkoop gelijk en dat zal nu ook wel zo zijn.
Het winstverhaal voor de promotor gaat m.i. dus niet op.
Tuurlijk maak je kans, maar of de kans nou groot is dat denk ik niet nee.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:19 schreef Leintje het volgende:
[..]
haha, ik bedoelde eigenlijk ouderwets met de telefoon
Ligt er ook gewoon aan waar je woont en hoeveel gekken er rond lopen die ook zo vroeg gaan eigenlijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:36 schreef JeroenV het volgende:
Als je er zeker heen wilt moet je om 1 uur in de nacht voor het postkantoor gaan liggen. Ik zou het zo doen, maar ik moet werken.
En kan je dat IS nog cancellen of geld terug vragen?
ja ik weet ook niet waar je ze precies kan halen.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:38 schreef JeroenV het volgende:
Ik woon niet in een super drukke omgeving. Kan je kaarten nu bij elk postkantoor halen?
Probleem is dus dat ik zelf gewoon moet werken.
Alle verkooppunten vind je op www.ticketmaster.nlquote:Op woensdag 9 november 2005 12:41 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ja ik weet ook niet waar je ze precies kan halen.
kaartjes zijn toch uitverkocht staat er?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:00 schreef Minnie_ het volgende:
Maar goed, ik heb een kaartje voor de 22eAls de site het weer doet, wil ik Keulen ook nog proberen.
dankjequote:Op woensdag 9 november 2005 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle verkooppunten vind je op www.ticketmaster.nl
Als de prijzen gelijk zijn en de handeling-fees (t.b.v. het ticketbureau) eveneens, dan zie ik niet in hoe een promotor meer verdiend als ze zelf verkopen, dan wanneer dat via een ander kanaal met een voorverkoop gaat (wat uiteindelijk ook gewoon kaarten van de promotor zijn, bij de U2-kaarten was er geen verschil tussen de voorverkoop-kaarten en de reguliere kaarten, allen kwamen van ticketmaster.nl, via u2.com kon je alleen eerder bij ticketmaster.nl komen dan de rest).quote:Op woensdag 9 november 2005 12:24 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja de prijs is gelijk, maar toch lijkt het mij dat de promotor die kaarten liever zelf verkoopt, kaarten die ze zelf verkopen zullen voor hun meer opbrengen dan kaarten die RW via zijn website verkoopt.
(Dat was het probleem met U2 in Amerika iig wel dacht ik, Clear Channel wilde gewoon niet meer kaarten ter beschikking stellen. Wat je U2 natuurlijk ook kan verwijten, die hadden bij de onderhandelingen met Clear Channel natuurlijk meer kaarten voor de fanclub kunnen bedingen)
Precies. Ik zou nooit kaarten kopen via Marktplaats ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:54 schreef JeroenV het volgende:
Wie van jullie zou er kaarten online kopen? Ik zie dat mensen ze gisteren al aanboden op marktplaats. Beetje gek, zou de verkoop dan vannacht al gestart zijn via IS?
Mensen bieden echt 200 euro per kaartje. Te gek voor woorden. En je moet nog maar zien of je wel binnen komt en ze niet nep zijn
www.ticketmaster.co.ukquote:Op woensdag 9 november 2005 14:28 schreef Koningin het volgende:
Als ik nou kaarten wil voor een van de concerten in Londen, waar moet ik dan zijn om ze te kopen?
Ik kom hier trouwens niet in de shop op zijn site.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:58 schreef JeroenV het volgende:
Je kon er weer op. Maar Nederland is gewoon uitverkocht. Balen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |