Nou zeg dat was me het dagje wel................jeetjemineetje.......
Nou zoals bekend crashte dus de site.......ikke balend naar mijn werk. Belt mijn vriendin om 14.30 uur op, dat we een mail hebben gehad van Inner Sactum dat er iets fout is gegaan met bestellen en dat er om 15.30 uur een nieuwe verkoop start......... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh
Zat ik daar zonder cc op mijn werk. Ik mijn collega superlief aangekeken, ik als een gek naar huis gefietst, ben nognooit zo snel thuis geweest. Ik mijn cc gepakt en mijn vriendin gebeld en zij de gegegvens genoteerd. Op mijn werk hebben we alleen maar tel. internet dus te traag. ZIj ging voor me bestellen.
Amsterdam was nog steeds uitverkocht, helaas, maar ze heeft kaarten voor Brussel geregeld................. yesssssssssssssssssssssssssss Dat is ook nog eens het 1e concert in Europa!!!!!
Front pen standing, of tewel voorste vak staan..........mega goede plaatsen, maar ook mega duur. 1 kaartje is 90 euro!!!!!
Maar ja je moet er wat voor over hebben.
Nu hoorde ik dat Nederland ook weer in de verkoop is gegaan op de site, maar ja ik kon maar 1x bestellen, dus dat wordt dan toch overnachten op het postkantoor de 19e............... die kaarten zijn 80 euro bai de wee.
Ik ga ws 2 dagen in Nederland staan, maar ook dikke kans dat ik de 2e dag mooie zitplaats heb, dat hoop ik eigenlijk, maar dat is afwachten.
Okay strakkies weer veel armer, maar wel supergelukkig...........