Je kon maar 1x bestellenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
Kun je voor mij niet 4 kaarten voor Londen bestellen??
15 sept aub.
Ja nogal. Maar hij komt maar eens in de paar jaar. En dit wil ik gewoon niet missen. Ik kan wel afwachten of ik in Nederland aan kaarten kom, maar die kans is zeeer klein. Ook omdat ik die zaterdag van verkoop zelf moet werken.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:28 schreef Vicky het volgende:
tering.. wat zijn die kaarten duur zeg!
Om de paar jaarquote:Op woensdag 9 november 2005 15:45 schreef JeroenV het volgende:
Ja nogal. Maar hij komt maar eens in de paar jaar. En dit wil ik gewoon niet missen. Ik kan wel afwachten of ik in Nederland aan kaarten kom, maar die kans is zeeer klein. Ook omdat ik die zaterdag van verkoop zelf moet werken.
quote:Order Date: 09 November 2005 Time: 15:06:00
For your records, your order details are included here.
The item(s) you have ordered:
Product Name Location Date Qty Price Inc VAT
Standing Amsterdam Arena, Amsterdam Wed 21 Jun 2006 4
¤294.00
Items Subtotal ¤294.00
Postage ¤8.80
Grand Total ¤302.80
De kaarten krijg je eind mei thuisgestuurd.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:20 schreef Koningin het volgende:
Wat een vaag gedoe zeg.
Wanneer krijg je die kaarten thuis?
Verkopen gaat altijd nog.....leuk handeltje
Je kunt nog een InnerSanctumlidmaatschap bestellenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:20 schreef JeroenV het volgende:
Ik kan nu niks meer via internet kopen he
Via de voorverkoop gaat me niet lukken omdat ik dan werk.
Ik kan altijd tzt een advertentie ter ruil op internet zetten ja.
En aan de andere kant, een dag Brussel is ook leuk. En ik heb zeker de beste staanplaatsen.
Kost een kaartje 75,- euro???quote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef detulp050 het volgende:
De kaarten voor Nederland zijn weer te koop
[..]
Wat voor kaarten heb jij? Ik de duurdere staan...quote:Op woensdag 9 november 2005 16:32 schreef Mr_Romano het volgende:
Ik ga naar Brussel, is ook nog eens dichterbij. Nederlandse kaarten waren idd op status 'sold out' vanmiddag en heb geen risico genomen en gekozen voor Brussel :-)
Ja, er waren ook van 53 euro, maar dit is echt vooraan bij het podium; veel te duur, maar goed...quote:
staanplaatsen of zitplaatsen?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:37 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, er waren ook van 53 euro, maar dit is echt vooraan bij het podium; veel te duur, maar goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |