Nee, ze zitten nu op de stream in de 43ste minuut.quote:Op zondag 6 november 2005 13:07 schreef Noca het volgende:
Kan het kloppen dat er nu reclame op is?
Via welke? Die sopcast of de andere?quote:Op zondag 6 november 2005 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Das klote Vom, zeker omdat ik prima beeld heb.
Prachtige goal van Seedorf ookquote:Op zondag 6 november 2005 15:48 schreef Helly het volgende:
3-0 bij rust alweer
Intikker Inzaghi, mooie aanval die resulteert in een schot van Seedorf en vrije trap van ruim 25m van Pirlo
gewoon beetje met google zoeken dan vind je er meer alleen zijn al die downloads uber traagquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:29 schreef Gunner het volgende:
Niemand mirrors van de install? Die sites zijn haast onbereikbaar!
Yep, sinds ik die nieuwe geinstalleerd heb werkt het niet meerquote:Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef DarkShine het volgende:
Wolfrolf, heb je de laatste versie van PPLive?
precies de link die ik zochtquote:Op maandag 21 november 2005 14:02 schreef kikoooooo het volgende:
http://members.home.nl/koz/PPLive.exe
Snelle url naar de nieuwste versie!
Versatelquote:Op zondag 27 november 2005 12:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet iemand waar Utrecht - Ajax en Feyenoord - Heracles op komen?
quote:Op zondag 27 november 2005 12:41 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Ik heb PPlive aanstaan maar als ik op die link klik bij voetbalinbeeld.nl dan krijg ik een error. Lijkt wel of die link niet klopt. Grrrr. Weet iemand wat ik fout doe..? Thanxs voor de hulp.
Nieuwste PPLive installerenquote:Op zondag 27 november 2005 12:41 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Ik heb PPlive aanstaan maar als ik op die link klik bij voetbalinbeeld.nl dan krijg ik een error. Lijkt wel of die link niet klopt. Grrrr. Weet iemand wat ik fout doe..? Thanxs voor de hulp.
Had ik ook. Heb PPLive van m'n computer afgegooid, vervolgens http://members.home.nl/koz/PPLive.exe gedownload en die geinstalleerd. Na de installatie opent een videoschermpje van PPLive: wegklikken (kruisje, programmatje uitzetten dus), en dan op voetbalinbeeld.nl klikken op het linkje achter ETTV, even wachten en het opent vanzelf in Media Player.quote:Op zondag 27 november 2005 12:41 schreef koekjesmonstertje het volgende:
die kijk ik gewoonquote:Op zondag 27 november 2005 12:55 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Bij mij werkt die link niet. Ik heb PPLive wel aanstaan. Dit is de link maar die doet het dus niet bij mij. Waar zijn julllie naar gelinkt?
synacast://09jN1+TK3K3nmarHotPNm6yS0abQm6OZqKCkltid1aeZzdzL0aKfytmco9Wd5pzI2dSpmqiL29+
Dank u !quote:Op zondag 27 november 2005 12:55 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Had ik ook. Heb PPLive van m'n computer afgegooid, vervolgens http://members.home.nl/koz/PPLive.exe gedownload en die geinstalleerd. Na de installatie opent een videoschermpje van PPLive: wegklikken (kruisje, programmatje uitzetten dus), en dan op voetbalinbeeld.nl klikken op het linkje achter ETTV, even wachten en het opent vanzelf in Media Player.
je hebt de verkeerde versie, deze moet je hebben:quote:Op zondag 27 november 2005 12:55 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Bij mij werkt die link niet. Ik heb PPLive wel aanstaan. Dit is de link maar die doet het dus niet bij mij. Waar zijn julllie naar gelinkt?
synacast://09jN1+TK3K3nmarHotPNm6yS0abQm6OZqKCk
ltid1aeZzdzL0aKfytmco9Wd5pzI2dSpmqiL29+p3trV5KqbmOLO06Sa3O/T0dPN3
OqT09/Zo66VoKCn3trV5KqbmOLO06Ka3O/T0dPN3OqT09/Zo66VoKCn3trV5KqbmOLO06Ga3O/T0dPN3
OqT09/Zo66VoKCS19fS1a3R3erbLhseM0wWIhWmm6aaou0=
quote:Op zondag 27 november 2005 12:55 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Had ik ook. Heb PPLive van m'n computer afgegooid, vervolgens http://members.home.nl/koz/PPLive.exe gedownload en die geinstalleerd. Na de installatie opent een videoschermpje van PPLive: wegklikken (kruisje, programmatje uitzetten dus), en dan op voetbalinbeeld.nl klikken op het linkje achter ETTV, even wachten en het opent vanzelf in Media Player.
http://www.voetbalinbeeld.nl/zondag.htmquote:Op zondag 27 november 2005 13:06 schreef JorgeCampos het volgende:
[..]
die snap ik niet..
ETTV?
moderne tijden.. veel te ingewikkeld.![]()
radio met winamp afspelenquote:Op zondag 27 november 2005 13:21 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Weet iemand dit: ik wil dat nederlandse commentaar maar dan gaat het beeld weg en dan krijg ik inderdaad radio utrecht maar dan zie ik het beeld niet meer. Hoe kan ik EN beeld En radio krijgen?
*zucht*quote:Op zondag 27 november 2005 13:26 schreef Greetings het volgende:
Ik zou maar geen radio nemen, want die loopt zeer waarschijnlijk een paar minuten voor. Dan is het minder leuk kijken vind ik.
Overigens werkt het beeld perfect! Geen haperingen op mijn gemiddelde ADSL-verbindingen is al een hele prestatie. En het beeld was wat wazig, maar als ik de resolutie wat hoger zet is dat probleem verholpen. Ik moet nu wel van dichtbij naar het beeldscherm kijken (anders te klein) maar dat mag de pret niet drukken.
quote:Op zondag 27 november 2005 13:25 schreef Stpan het volgende:
Goed dat niemand www.voetbalinbeeld.nl ff leestDaar staat al maanden wat in ieder topic hier opnieuw moet worden uitgelegd omdat mensen te lui zijn om ff te kijken.
Alles gaat door vandaag.quote:Op zondag 27 november 2005 14:30 schreef Alessandro het volgende:
Gaan ze wel door dan>/
Je hebt de oude versie nog. Lees het topic doorquote:Op zondag 27 november 2005 17:17 schreef stevengerrard het volgende:
ja en heeft iemand een link waar je op kan drukken? Want ik krijg via voetbalinbeeld steeds dat de pagina niet gevonden kan worden en via PPlive krijg ik alleen Deportivo te zien
http://www.voetbalinbeeld.nl/zondag.htmquote:Op zondag 27 november 2005 17:33 schreef Erasmusch het volgende:
West Ham
Niemand nog een kanaal kunnen vinden?
Dat werkt niet op mijn pc. ESPN live trouwens welquote:Op zondag 27 november 2005 17:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
http://www.voetbalinbeeld.nl/zondag.htm.
Ze gingen zelfs bijna uitleggen hoe het moetquote:Op maandag 28 november 2005 12:02 schreef kikoooooo het volgende:
Gister hadden ze t in studio voetbal ook over voetbal kijken via "de chinees"
Ik zie hier ook alleen Schotland - Nieuw Zeelandquote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef stevengerrard het volgende:
weet iemand een link waar sunderland -lfc live te zien is...via de links op voetbalinbeeld krijg ik alleen rugby
18.15 begon 'ie.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:23 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Tis hier 18.21 en de wedstrijd staat op 4 minuten.. Ik dacht dat ie om 18 uur begon, dus da's ongeveer 'n kwartier vertraging. Of hij begon om 18.10u, dan blijft 't ongeveer 5 minuten..
Die hoef je niet via een stream te bekijken hoor, kan ook op de BBCquote:Op zondag 4 december 2005 13:49 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen live:
Worchester City - Huddersfield
Het stadion van Worchester City:
Klik hier.
leuk stadionnetje.quote:Op zondag 4 december 2005 13:49 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen live:
Worchester City - Huddersfield
Het stadion van Worchester City:
Klik hier.
Had nog geen eens in de gids gekekenquote:Op zondag 4 december 2005 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die hoef je niet via een stream te bekijken hoor, kan ook op de BBC
Echt geweldig die streams, ik zit weer lekker te genieten!quote:Op zondag 4 december 2005 17:59 schreef jimjim1983 het volgende:
vanavond maar Barca - Villareal gedeeltelijk volgen
Misschien eens even het topic lezen?quote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef hayder het volgende:
bij pplive welke zender is voor de voetbal?
Me Tarzan, you Jane?quote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef hayder het volgende:
bij pplive welke zender is voor de voetbal?
Ja, maar zie jij Arsenal op één van die zenders?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:22 schreef Helly het volgende:
http://www.voetbalinbeeld.nl/zaterdag.htm
Staan er toch allebei gewoon bij?
En die Shandong vliegt er de hele tijd uit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:40 schreef fernando_redondo het volgende:
ESPN op Sopcast heeft Snooker
jah bedankt werkt goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:03 schreef APK het volgende:
Hé, ik heb effe dat nieuwe TvKoo gedownload en dat loopt super met goede kwaliteit!![]()
daar hebben we een ander topic voorquote:Op zondag 11 december 2005 14:57 schreef kletskop het volgende:
blabla
Hey thanks!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:07 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Manchester United - Wigan Athletic op Star Sports via TvKoofijn beeld
draait die bij iedereen zo bagger of alleen bij mij? blijft maar bufferen en normaal gesproken gaat 't hier vloeiend..quote:Op zondag 18 december 2005 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Via een link van voetbalinbeeld kun je naar Feyenoord kijken.
het 'leuke' is wel: als straks bij mij de eerste helft afgelopen is, begint in Den Haag de tweede helft al... continu voetbal dusquote:Op zondag 18 december 2005 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Het draait bagger inderdaad, helaas.
Krijgen jullie dat TVkoo aan de praat? Hier doet 'ie niets ... laat ook geen lijst zien van beschikbare TV stationsquote:Op zondag 18 december 2005 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Via een link van voetbalinbeeld kun je naar Feyenoord kijken.
Gelukkig was het beeld de tweede helft uitstekend.quote:Op zondag 18 december 2005 13:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
het 'leuke' is wel: als straks bij mij de eerste helft afgelopen is, begint in Den Haag de tweede helft al... continu voetbal dus![]()
![]()
Hier hetzelfde .. uitschakelen van alle beveiliging helpt nietsquote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef Stpan het volgende:
Bij mij doet TVkoo het ook niet, zelfs niet als ik de vuurmuur ff uitschakel. Jammer dat er nog geen uitgebreide handleiding voor is.
dan ga ik ervan uit dat er een probleem is bij hun en niet op mijn pcquote:Op zondag 18 december 2005 14:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hier hetzelfde .. uitschakelen van alle beveiliging helpt niets
van ESPNquote:Op zondag 18 december 2005 17:09 schreef One_conundrum het volgende:
Godver Arsenal Chelsea doet het niet via Sopcast...
Welke zender dan?!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:01 schreef PhatRabbit het volgende:
Voor de TV-lozen: RJC - Fey op Sopcast.
Dat wil niet, nu niet iigquote:Op maandag 26 december 2005 12:35 schreef Greening het volgende:
iemand een linkje met stream in wmv? heb geen windows/lunix voor al die sopcast en pplive dingetjesik weet nog dat az-ajax via een stream op een webpagina heb gevolgd
![]()
Neem dan versatel, zeurquote:Op maandag 26 december 2005 12:37 schreef foetre het volgende:
kunnen ze geen nederlands lullen ipv datitaliaans
![]()
en wat zegt ie?quote:Op maandag 26 december 2005 12:38 schreef fernando_redondo het volgende:
Bono nu met een interview
Heb je wel de nieuwste versie?quote:Op maandag 26 december 2005 12:40 schreef Jopiler het volgende:
PP-live doet het bij mij al tijden niet. Heb sindskort Panda Titanium Antivirus 2005, kan het daar aan liggen? Weet alleen niet hoe ik PP-live weer aan de praat krijg. Hij zoekt wel kanalen, zegt please wait... maar dan gebeurt er nooit iets.
Iemand?
In dit topic heb ik ergens (pag 3 volgens mij) een link gepost naar de nieuwste versie, snelle mirrorquote:Op maandag 26 december 2005 12:44 schreef Jopiler het volgende:
[..]
Hmm, denk het niet. Waar kan ik die vinden?
En waar wordt Ajax - Groningen dan uitgezonden? Kan het nog nergens vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:13 schreef M.Melandri het volgende:
alleen ajax vandaag geen andere wedstrijden?
Werkt dat bij jou? Bij mij heeft het nog nooit gewerkt...quote:Op woensdag 28 december 2005 14:21 schreef Stpan het volgende:
Ik gebruik nu eigenlijk alleen TVKoo (www.voetbalinbeeld.nl voor meer info), op de 1 of andere manier werkt dat bij mij vele malen beter dan Sopcast of PPStream. Ik raad het iedereen aan.
Staan je poorten open?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Werkt dat bij jou? Bij mij heeft het nog nooit gewerkt...
Hoe wanneer wat moet er precies open staan? PPlive and PPstream werken wel hier...quote:
Als je achter router dan wel firewall zit moeten het door het programma gebruikte poorten "doorgelinkt" worden. Als je computer direct het externe adres gebruikt zou het altijd goed moeten werken.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe wanneer wat moet er precies open staan? PPlive and PPstream werken wel hier...
Ik heb Zonealarm en als die vraagt of een programma toegang mag krijgen dan zeg ik ja, maar bij TVkoo krijg ik zelfs die vraag niet...
Maar hoe kun je het bekijken?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:53 schreef Greetings het volgende:
Vandaag nog wat? PSV, Fey wellicht?
Edit: PSV dus volgens voetbalinbeeld
Met dat geld wat jij hebt bij Betfair kan je makkelijk Canal+ en Versatel aanschaffenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:09 schreef Greetings het volgende:
Merci! Ik heb uitstekend beeld nu!
ja heel irriquote:Op donderdag 29 december 2005 18:12 schreef Greetings het volgende:
Helaas hapert ie nu toch wel vaak
Hee, niet over heel FOK rondspuiten aubquote:Op donderdag 29 december 2005 18:11 schreef ericajax het volgende:
[..]
Met dat geld wat jij hebt bij Betfair kan je makkelijk Canal+ en Versatel aanschaffen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |