Nee, ze zitten nu op de stream in de 43ste minuut.quote:Op zondag 6 november 2005 13:07 schreef Noca het volgende:
Kan het kloppen dat er nu reclame op is?
Via welke? Die sopcast of de andere?quote:Op zondag 6 november 2005 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Das klote Vom, zeker omdat ik prima beeld heb.
Prachtige goal van Seedorf ookquote:Op zondag 6 november 2005 15:48 schreef Helly het volgende:
3-0 bij rust alweer
Intikker Inzaghi, mooie aanval die resulteert in een schot van Seedorf en vrije trap van ruim 25m van Pirlo
gewoon beetje met google zoeken dan vind je er meer alleen zijn al die downloads uber traagquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:29 schreef Gunner het volgende:
Niemand mirrors van de install? Die sites zijn haast onbereikbaar!
Yep, sinds ik die nieuwe geinstalleerd heb werkt het niet meerquote:Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef DarkShine het volgende:
Wolfrolf, heb je de laatste versie van PPLive?
precies de link die ik zochtquote:Op maandag 21 november 2005 14:02 schreef kikoooooo het volgende:
http://members.home.nl/koz/PPLive.exe
Snelle url naar de nieuwste versie!
Versatelquote:Op zondag 27 november 2005 12:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet iemand waar Utrecht - Ajax en Feyenoord - Heracles op komen?
quote:Op zondag 27 november 2005 12:41 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Ik heb PPlive aanstaan maar als ik op die link klik bij voetbalinbeeld.nl dan krijg ik een error. Lijkt wel of die link niet klopt. Grrrr. Weet iemand wat ik fout doe..? Thanxs voor de hulp.
Nieuwste PPLive installerenquote:Op zondag 27 november 2005 12:41 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Ik heb PPlive aanstaan maar als ik op die link klik bij voetbalinbeeld.nl dan krijg ik een error. Lijkt wel of die link niet klopt. Grrrr. Weet iemand wat ik fout doe..? Thanxs voor de hulp.
Had ik ook. Heb PPLive van m'n computer afgegooid, vervolgens http://members.home.nl/koz/PPLive.exe gedownload en die geinstalleerd. Na de installatie opent een videoschermpje van PPLive: wegklikken (kruisje, programmatje uitzetten dus), en dan op voetbalinbeeld.nl klikken op het linkje achter ETTV, even wachten en het opent vanzelf in Media Player.quote:Op zondag 27 november 2005 12:41 schreef koekjesmonstertje het volgende:
die kijk ik gewoonquote:Op zondag 27 november 2005 12:55 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Bij mij werkt die link niet. Ik heb PPLive wel aanstaan. Dit is de link maar die doet het dus niet bij mij. Waar zijn julllie naar gelinkt?
synacast://09jN1+TK3K3nmarHotPNm6yS0abQm6OZqKCkltid1aeZzdzL0aKfytmco9Wd5pzI2dSpmqiL29+
Dank u !quote:Op zondag 27 november 2005 12:55 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Had ik ook. Heb PPLive van m'n computer afgegooid, vervolgens http://members.home.nl/koz/PPLive.exe gedownload en die geinstalleerd. Na de installatie opent een videoschermpje van PPLive: wegklikken (kruisje, programmatje uitzetten dus), en dan op voetbalinbeeld.nl klikken op het linkje achter ETTV, even wachten en het opent vanzelf in Media Player.
je hebt de verkeerde versie, deze moet je hebben:quote:Op zondag 27 november 2005 12:55 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Bij mij werkt die link niet. Ik heb PPLive wel aanstaan. Dit is de link maar die doet het dus niet bij mij. Waar zijn julllie naar gelinkt?
synacast://09jN1+TK3K3nmarHotPNm6yS0abQm6OZqKCk
ltid1aeZzdzL0aKfytmco9Wd5pzI2dSpmqiL29+p3trV5KqbmOLO06Sa3O/T0dPN3
OqT09/Zo66VoKCn3trV5KqbmOLO06Ka3O/T0dPN3OqT09/Zo66VoKCn3trV5KqbmOLO06Ga3O/T0dPN3
OqT09/Zo66VoKCS19fS1a3R3erbLhseM0wWIhWmm6aaou0=
quote:Op zondag 27 november 2005 12:55 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Had ik ook. Heb PPLive van m'n computer afgegooid, vervolgens http://members.home.nl/koz/PPLive.exe gedownload en die geinstalleerd. Na de installatie opent een videoschermpje van PPLive: wegklikken (kruisje, programmatje uitzetten dus), en dan op voetbalinbeeld.nl klikken op het linkje achter ETTV, even wachten en het opent vanzelf in Media Player.
http://www.voetbalinbeeld.nl/zondag.htmquote:Op zondag 27 november 2005 13:06 schreef JorgeCampos het volgende:
[..]
die snap ik niet..
ETTV?
moderne tijden.. veel te ingewikkeld.![]()
radio met winamp afspelenquote:Op zondag 27 november 2005 13:21 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Weet iemand dit: ik wil dat nederlandse commentaar maar dan gaat het beeld weg en dan krijg ik inderdaad radio utrecht maar dan zie ik het beeld niet meer. Hoe kan ik EN beeld En radio krijgen?
*zucht*quote:Op zondag 27 november 2005 13:26 schreef Greetings het volgende:
Ik zou maar geen radio nemen, want die loopt zeer waarschijnlijk een paar minuten voor. Dan is het minder leuk kijken vind ik.
Overigens werkt het beeld perfect! Geen haperingen op mijn gemiddelde ADSL-verbindingen is al een hele prestatie. En het beeld was wat wazig, maar als ik de resolutie wat hoger zet is dat probleem verholpen. Ik moet nu wel van dichtbij naar het beeldscherm kijken (anders te klein) maar dat mag de pret niet drukken.
quote:Op zondag 27 november 2005 13:25 schreef Stpan het volgende:
Goed dat niemand www.voetbalinbeeld.nl ff leestDaar staat al maanden wat in ieder topic hier opnieuw moet worden uitgelegd omdat mensen te lui zijn om ff te kijken.
Alles gaat door vandaag.quote:Op zondag 27 november 2005 14:30 schreef Alessandro het volgende:
Gaan ze wel door dan>/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |