abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32026745
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

even voor de duidelijkheid ratten en kakkerlakken eten en doden elkaar. naast het feit dat ze parasiteren.
om te overleven?
  zondag 6 november 2005 @ 15:59:02 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32026847
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:56 schreef Eamon het volgende:

[..]

om te overleven?
nee ze eten elkaar niet altijd op. gewoon om te doden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 6 november 2005 @ 16:03:04 #103
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_32026984
Jammer toch, een beetje ontgoochelend.

De fictie veroordelen terwijl in de realiteit, in de echte wereld, de hoofdfiguren uit het verhaal president worden, een leider van een volk, geen oma's aan de top maar criminelen;

Zelfs de wet, de belgische genocidewet, moeten wijken voor zulke figuren....

Hopelijk kunnen we wel iets doen tegen geweld in tekenfilms

zondag 6 november 2005 @ 16:05:45 #104
8369 speknek
Another day another slay
pi_32027060
quote:
16-18 september 1982
Onder leiding van Sharon moorden, martelen en verkrachten falangistische doodseskaders 38 uur lang in Sabra en Shatilla. Zo'n 2750 burgers, voornamelijk vrouwen en kinderen, worden uiteindelijk afgemaakt.
Je doet net alsof Sharon de leider was van de falangistische doodseskaders.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 6 november 2005 @ 16:17:04 #105
115996 francorex
pi_32027430
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:05 schreef speknek het volgende:

[..]

Je doet net alsof Sharon de leider was van de falangistische doodseskaders.
Sharon was de opdrachtgever, je vergeet je kennelijk je plaats in de wereld. Jij bent de pion, zij verzetten de stukken.

Ben je niet tevreden met jouw positie, jouw rolletje in de wereld, vind je schaken niet leuk?

Verlaat het schaakbord... en creeer je eigen wereld, je eigen baas/basis, één met jezelf bevrijd v jezelf van conflict en help anderen.

Dit was/is de oorspronkelijk betekenis van Jihad, Jihad is een spirituele strijd, een spirituele strijd in/met jezelf.
  zondag 6 november 2005 @ 16:18:53 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_32027487
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:17 schreef francorex het volgende:
Sharon was de opdrachtgever, je vergeet je kennelijk je plaats in de wereld. Jij bent de pion, zij verzetten de stukken.
Dus ik moet niet met jou discussieren, maar met groot ayatollah Khomenei? .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32027562
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:47 schreef francorex het volgende:
1982
Als minister van Defensie ontwerpt Sharon operatie Vrede voor Galilea, de Israëlische invasie van Libanon. Tienduizenden burgers komen om en een half miljoen mensen vluchten.
Voorafgegaan door een buskaping. De dadera? De Fatah-beweging, natuurlijk.

On March 11, 1978 eleven terrorists, again coming from Lebanon with Zoadic rubber commando dinghies, landed at the beach of Kibbutz Ma’agan Michael. They killed an American photographer and a taxi driver and hijacked a bus, whose passengers, including many children, were on a day-trip to the north. The hijackers forced the driver to return to Tel Aviv. Driving on the coastal highway, the terrorists fired on passing cars from the bus.

When the bus approached a blockade set up by the police at an entrance to Tel Aviv, a shootout took place. The terrorists left the bus and fired missiles. The bus burst into flames and most of the passengers were either burned alive or killed by terrorist gunfire.

The massacre left 35 innocent people dead and 100 injured. The terrorists were identified as belonging to Fatah; nine were killed and two captured.

http://www.palestinefacts.org/pf_1967to1991_terrorism_1970s.php

En natuurlijk de moordaanslag op een diplomaat:

http://www.palestinefacts(...)anon_198x_backgd.php

quote:
16-18 september 1982
Onder leiding van Sharon moorden, martelen en verkrachten falangistische doodseskaders 38 uur lang in Sabra en Shatilla. Zo'n 2750 burgers, voornamelijk vrouwen en kinderen, worden uiteindelijk afgemaakt.
Onder leiding van Sharon? Bij mijn weten niet. Wel schiep hij de gelegenheid voor deze misdaad, en dient dus vervolgd te worden. Vergeet echter niet dat de doodseskadrons nogal wat mensen te wreken hadden, met dank aan wederom Arafat de klootzak en z'n veertig zelfmoordcommando's.

quote:
28 september 2000
Ariel Sharon bezoekt met duizend militairen de Al Aqsa-moskee en ontketent hiermee de Tweede Intifada.
Die was allang daarvoor bedacht door de Palestijnse ''verzetsstrijders''.

quote:
April 2002
Op bevel van Sharons kabinet belegeren Israëlische troepen het Palestijnse vluchtelingenkamp Jenin en bestoken het met Apache-helikopters. Hierbij worden naar schatting zeshonderd burgers vermoord.
Zeshonderd burgers vermoord?! Maak het even.

http://www.nationalreview.com/comment/comment-gross051302.asp

Ik weet niet uit welke sinistere hoek jij je feiten haalt, maar de weergave is selectief dan wel foutief.

[/quote]
  zondag 6 november 2005 @ 16:22:41 #108
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32027618
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:13 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

niemand wil oorlog. zijn steeds die moslims die gaan rellen met hun jihad tegen de ongelovigen.

ik zou er al geen traantje meer om laten wanneer amerika een grondoorlog zat is en een atoombommetje dropt daar in die brandhaard.

maar ja dat is mijn mening.
er wonen ook hele normale mensen, mensen als jij en ik.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_32027645
quote:
Ik weet niet uit welke sinistere hoek jij je feiten haalt
quote:
Dit was/is de oorspronkelijk betekenis van Jihad, Jihad is een spirituele strijd, een spirituele strijd in/met jezelf
Het wordt me opeens stukken duidelijker.
  zondag 6 november 2005 @ 16:27:31 #110
115996 francorex
pi_32027781
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Dus ik moet niet met jou discussieren, maar met groot ayatollah Khomenei? .
Zelfde draak ( Khamenei), aan jouw om hem te erkennen, te identificeren, te isoleren ...

Enkel zo, veranderd er iets.

Anders klopt het plot van het verhaal, het plot van de de tekenfilm. Iedereen gaat dood, maar de strijd gaat verder, het schaakbord blijft bestaan.

Slay the dragon
  zondag 6 november 2005 @ 16:57:49 #111
115996 francorex
pi_32028691
quote:
Ik weet niet uit welke sinistere hoek jij je feiten haalt, maar de weergave is selectief dan wel foutief
http://www.novatv.nl/index.cfm?biografie_id=30&fuseaction=biografieen.details

Is: Premier van Israël.

Achtergrond: Sharon wordt 1928 geboren als Ariel Sheinerman in het Britse mandaatgebied Palestina. Zijn ouders zijn Russische migranten. Als 14-jarige jongen wordt hij lid van de Haganah, de joodse ondergrondse die strijdt voor een eigen staat.

Oorlogsmisdaden: Sharon wordt in 2002 in België aangeklaagd door nabestaanden van de slachtoffers van het bloedbad dat christelijke milities in 1982 in de Palestijnse vluchtelingenkampen Sabra en Shatila in Libanon aanrichtten. Hierbij komen bijna achthonderd mensen om. Sharon heeft altijd ontkent dat hij verantwoordelijk is voor het bloedbad, maar na een kritisch Israelisch onderzoek moest hij destijds wel aftreden als minister van Defensie.

Opmerkelijk: Naaste medewerkers van Sharon zouden hebben gemeld dat hij de geschiedenis in wil als vredesstichter. war = peace ( omdraaien van symbolisme)
quote:
Dit was/is de oorspronkelijk betekenis van Jihad, Jihad is een spirituele strijd, een spirituele strijd in/met jezelf
Jihad = heilige oorlog is zeggen, liefde = haat ( omdraaien van symbolisme)

Een karaktereigenschap van de draak, de duivel, het kwaad, het duistere, lucifer, moloch, ... enz
pi_32028877
Ja, ik weet wel waaraan Sharon schuldig is (en Arafat), dat heb ik nog bevestigd. Maar het waren Christelijke milities die met Israel samenwerkten. Ze stonden niet onder leiding van Sharon.
quote:
Die betekenis heeft het woord alhaast vanaf den beginne. Zo niet, hoe is de Islam dan verspreid geraakt? Er staan twee Jihads in de Koran, waarvan dit de ''kleinere'' zou zijn.
  zondag 6 november 2005 @ 17:26:32 #113
115996 francorex
pi_32029620
quote:
Die betekenis heeft het woord alhaast vanaf den beginne. Zo niet, hoe is de Islam dan verspreid geraakt? Er staan twee Jihads in de Koran, waarvan dit de ''kleinere'' zou zijn.
Hoe heeft het christendom zich verspreid?

Denk je dat dat de boodschap was van Jezus Christus?

De " kleinere" jihad waar je het over hebt, is de enige jihad

Ga eens de confrontatie met jezelf aan, probeer antwoorden te vinden in jezelf, al gauw merk je dat het makkelijker is iemand anders de schuld te geven. Je broer, je zus, je ouders, je familie, een ander land, een andere volk , een andere cultuur, het systeem, Allah, God.

Dus klein zou ik het niet noemen.

Het zou de betekenis/inzicht van het leven kunnen zijn!?
pi_32029882
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:26 schreef francorex het volgende:

[..]

Hoe heeft het christendom zich verspreid?

Denk je dat dat de boodschap was van Jezus Christus?
Onder andere met geweld, zij het allerminst door de directe volgelingen van Christus. Dit is overigens een ongelooflijke dooddoener die ook weinig met het onderwerp van doen heeft.
quote:
De " kleinere" jihad waar je het over hebt, is de enige jihad
Vandaar de Dar-al-Harb?
  zondag 6 november 2005 @ 17:35:44 #115
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_32029902
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:26 schreef francorex het volgende:

[..]

blaat
Zelden heb ik zoveel onzin in een post op fok gezien
pi_32029967
Met ''kleinere'' Jihad bedoelde ik overigens de oorlog.
  zondag 6 november 2005 @ 17:43:48 #117
115996 francorex
pi_32030173
quote:
Vandaar de Dar-al-Harb?
" The house of War " volgens de islam.

Dat maakt mijn punt toch duidelijk, you have identified another dragon
pi_32030468
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:57 schreef francorex het volgende:

[..]

http://www.novatv.nl/index.cfm?biografie_id=30&fuseaction=biografieen.details

[afbeelding]

Is: Premier van Israël.

Achtergrond: Sharon wordt 1928 geboren als Ariel Sheinerman in het Britse mandaatgebied Palestina. Zijn ouders zijn Russische migranten. Als 14-jarige jongen wordt hij lid van de Haganah, de joodse ondergrondse die strijdt voor een eigen staat.

Oorlogsmisdaden: Sharon wordt in 2002 in België aangeklaagd door nabestaanden van de slachtoffers van het bloedbad dat christelijke milities in 1982 in de Palestijnse vluchtelingenkampen Sabra en Shatila in Libanon aanrichtten. Hierbij komen bijna achthonderd mensen om. Sharon heeft altijd ontkent dat hij verantwoordelijk is voor het bloedbad, maar na een kritisch Israelisch onderzoek moest hij destijds wel aftreden als minister van Defensie.

Opmerkelijk: Naaste medewerkers van Sharon zouden hebben gemeld dat hij de geschiedenis in wil als vredesstichter. war = peace ( omdraaien van symbolisme)
[..]

Een karaktereigenschap van de draak, de duivel, het kwaad, het duistere, lucifer, moloch, ... enz
De voorsteden in Frankrijk branden, en Iran roept op tot ''den totalen Krieg'', en Sjonnie hier begint te miepen over Sharon
Ze moeten Sharon tot voorzitter maken van de Europese commissie! Eindelijk iemand die van aanpakken weet!
  zondag 6 november 2005 @ 18:09:30 #119
115996 francorex
pi_32030914
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:54 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

De voorsteden in Frankrijk branden, en Iran roept op tot ''den totalen Krieg'', en Sjonnie hier begint te miepen over Sharon
Ze moeten Sharon tot voorzitter maken van de Europese commissie! Eindelijk iemand die van aanpakken weet!
Zie je nu hoe makkelijk het is? Iemand beschuldigen, iemand aanwijzen, iemand veroordelen tot oorzaak van het probleem.

Altijd is het wel iets anders, iemand anders ...

Het vingerwijzen houd nooit op

zondag 6 november 2005 @ 18:13:05 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32031007
quote:
Op zondag 6 november 2005 18:09 schreef francorex het volgende:

[..]

Zie je nu hoe makkelijk het is? Iemand beschuldigen, iemand aanwijzen, iemand veroordelen tot oorzaak van het probleem.

niet zolang de geschiedenis wordt vervalst door mensen die een bedenkelijke wereldvisie hebben. mensen die denken dat de wereldshit opgelost wordt door anderen en zelf lekker vanuit het pluche kritiek kunnen geven.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator zondag 6 november 2005 @ 18:20:18 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32031235
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

minder dan joden.
*kuch* bullshit *kuch*

mwah ik zit er niet mee, tijdens Vietnam films worden er ook hele volksstammen aan Vietnamezen uitgeroeid ... en in Warcraft heb je al jaren een manneke (een aantal mannekes eigenlijk) met een ton vol explosieven die zichzelf vrolijk schreeuwend opblazen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_32031413
quote:
Op zondag 6 november 2005 18:09 schreef francorex het volgende:

[..]

Inderdaad een bijzonder vermoeiend karaktertrekje van moslims Altijd op zoek naar schuldigen voor het eigen falen, en nooit eens in de spiegel kijken.
  zondag 6 november 2005 @ 18:36:13 #123
115996 francorex
pi_32031741
quote:
Op zondag 6 november 2005 18:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niet zolang de geschiedenis wordt vervalst door mensen die een bedenkelijke wereldvisie hebben. mensen die denken dat de wereldshit opgelost wordt door anderen en zelf lekker vanuit het pluche kritiek kunnen geven.
Klopt wat je zegt, het woordje vervalsen zou ik vervangen door; het bespelen van emoties

Wij mensen leven van emoties, wij zijn emotionele wezens en daarop worden we bespeeld.

Figuren die goed zijn in het bespelen van emoties, manipulators, 'managers' zeg maar, zou je ook ' master of the dragons ' kunnen noemen.

(Das hier serieus diep en off- topic )
  zondag 6 november 2005 @ 18:46:23 #124
125878 Gabry
Lento Violento
pi_32032051
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  zondag 6 november 2005 @ 18:56:01 #125
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_32032309
Mwa, volgens mij geeft het filmpje gewoon een redelijk beeld van hoe zoiets (het komen tot een zelfmoordaanslag) in zijn werk gaat. Ik zie het echt puur verheerlijken, door het hele volk, van de aanslag niet.

Dat het verder niet geschikt voor kinderen is, lijkt me buiten kijf staan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Guns_n_Roses op 06-11-2005 19:05:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')