om te overleven?quote:Op zondag 6 november 2005 15:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid ratten en kakkerlakken eten en doden elkaar. naast het feit dat ze parasiteren.
nee ze eten elkaar niet altijd op. gewoon om te doden.quote:
Je doet net alsof Sharon de leider was van de falangistische doodseskaders.quote:16-18 september 1982
Onder leiding van Sharon moorden, martelen en verkrachten falangistische doodseskaders 38 uur lang in Sabra en Shatilla. Zo'n 2750 burgers, voornamelijk vrouwen en kinderen, worden uiteindelijk afgemaakt.
Sharon was de opdrachtgever, je vergeet je kennelijk je plaats in de wereld. Jij bent de pion, zij verzetten de stukken.quote:Op zondag 6 november 2005 16:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Je doet net alsof Sharon de leider was van de falangistische doodseskaders.
Dus ik moet niet met jou discussieren, maar met groot ayatollah Khomenei?quote:Op zondag 6 november 2005 16:17 schreef francorex het volgende:
Sharon was de opdrachtgever, je vergeet je kennelijk je plaats in de wereld. Jij bent de pion, zij verzetten de stukken.
Voorafgegaan door een buskaping. De dadera? De Fatah-beweging, natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2005 15:47 schreef francorex het volgende:
1982
Als minister van Defensie ontwerpt Sharon operatie Vrede voor Galilea, de Israëlische invasie van Libanon. Tienduizenden burgers komen om en een half miljoen mensen vluchten.
Onder leiding van Sharon? Bij mijn weten niet. Wel schiep hij de gelegenheid voor deze misdaad, en dient dus vervolgd te worden. Vergeet echter niet dat de doodseskadrons nogal wat mensen te wreken hadden, met dank aan wederom Arafat de klootzak en z'n veertig zelfmoordcommando's.quote:16-18 september 1982
Onder leiding van Sharon moorden, martelen en verkrachten falangistische doodseskaders 38 uur lang in Sabra en Shatilla. Zo'n 2750 burgers, voornamelijk vrouwen en kinderen, worden uiteindelijk afgemaakt.
Die was allang daarvoor bedacht door de Palestijnse ''verzetsstrijders''.quote:28 september 2000
Ariel Sharon bezoekt met duizend militairen de Al Aqsa-moskee en ontketent hiermee de Tweede Intifada.
Zeshonderd burgers vermoord?! Maak het even.quote:April 2002
Op bevel van Sharons kabinet belegeren Israëlische troepen het Palestijnse vluchtelingenkamp Jenin en bestoken het met Apache-helikopters. Hierbij worden naar schatting zeshonderd burgers vermoord.
er wonen ook hele normale mensen, mensen als jij en ik.quote:Op zondag 6 november 2005 14:13 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
niemand wil oorlog. zijn steeds die moslims die gaan rellen met hun jihad tegen de ongelovigen.
ik zou er al geen traantje meer om laten wanneer amerika een grondoorlog zat is en een atoombommetje dropt daar in die brandhaard.
maar ja dat is mijn mening.
quote:Ik weet niet uit welke sinistere hoek jij je feiten haalt
Het wordt me opeens stukken duidelijker.quote:Dit was/is de oorspronkelijk betekenis van Jihad, Jihad is een spirituele strijd, een spirituele strijd in/met jezelf
Zelfde draak ( Khamenei), aan jouw om hem te erkennen, te identificeren, te isoleren ...quote:Op zondag 6 november 2005 16:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Dus ik moet niet met jou discussieren, maar met groot ayatollah Khomenei?.
http://www.novatv.nl/index.cfm?biografie_id=30&fuseaction=biografieen.detailsquote:Ik weet niet uit welke sinistere hoek jij je feiten haalt, maar de weergave is selectief dan wel foutief
Jihad = heilige oorlog is zeggen, liefde = haat ( omdraaien van symbolisme)quote:Dit was/is de oorspronkelijk betekenis van Jihad, Jihad is een spirituele strijd, een spirituele strijd in/met jezelf
Die betekenis heeft het woord alhaast vanaf den beginne. Zo niet, hoe is de Islam dan verspreid geraakt? Er staan twee Jihads in de Koran, waarvan dit de ''kleinere'' zou zijn.quote:Jihad = heilige oorlog is zeggen, liefde = haat ( omdraaien van symbolisme)
Hoe heeft het christendom zich verspreid?quote:Die betekenis heeft het woord alhaast vanaf den beginne. Zo niet, hoe is de Islam dan verspreid geraakt? Er staan twee Jihads in de Koran, waarvan dit de ''kleinere'' zou zijn.
Onder andere met geweld, zij het allerminst door de directe volgelingen van Christus. Dit is overigens een ongelooflijke dooddoener die ook weinig met het onderwerp van doen heeft.quote:Op zondag 6 november 2005 17:26 schreef francorex het volgende:
[..]
Hoe heeft het christendom zich verspreid?
Denk je dat dat de boodschap was van Jezus Christus?
Vandaar de Dar-al-Harb?quote:De " kleinere" jihad waar je het over hebt, is de enige jihad
" The house of War " volgens de islam.quote:Vandaar de Dar-al-Harb?
De voorsteden in Frankrijk branden, en Iran roept op tot ''den totalen Krieg'', en Sjonnie hier begint te miepen over Sharonquote:Op zondag 6 november 2005 16:57 schreef francorex het volgende:
[..]
http://www.novatv.nl/index.cfm?biografie_id=30&fuseaction=biografieen.details
[afbeelding]
Is: Premier van Israël.
Achtergrond: Sharon wordt 1928 geboren als Ariel Sheinerman in het Britse mandaatgebied Palestina. Zijn ouders zijn Russische migranten. Als 14-jarige jongen wordt hij lid van de Haganah, de joodse ondergrondse die strijdt voor een eigen staat.
Oorlogsmisdaden: Sharon wordt in 2002 in België aangeklaagd door nabestaanden van de slachtoffers van het bloedbad dat christelijke milities in 1982 in de Palestijnse vluchtelingenkampen Sabra en Shatila in Libanon aanrichtten. Hierbij komen bijna achthonderd mensen om. Sharon heeft altijd ontkent dat hij verantwoordelijk is voor het bloedbad, maar na een kritisch Israelisch onderzoek moest hij destijds wel aftreden als minister van Defensie.
Opmerkelijk: Naaste medewerkers van Sharon zouden hebben gemeld dat hij de geschiedenis in wil als vredesstichter. war = peace ( omdraaien van symbolisme)
[..]
Jihad = heilige oorlog is zeggen, liefde = haat ( omdraaien van symbolisme)
Een karaktereigenschap van de draak, de duivel, het kwaad, het duistere, lucifer, moloch, ... enz
Zie je nu hoe makkelijk het is? Iemand beschuldigen, iemand aanwijzen, iemand veroordelen tot oorzaak van het probleem.quote:Op zondag 6 november 2005 17:54 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
De voorsteden in Frankrijk branden, en Iran roept op tot ''den totalen Krieg'', en Sjonnie hier begint te miepen over Sharon![]()
Ze moeten Sharon tot voorzitter maken van de Europese commissie!Eindelijk iemand die van aanpakken weet!
niet zolang de geschiedenis wordt vervalst door mensen die een bedenkelijke wereldvisie hebben. mensen die denken dat de wereldshit opgelost wordt door anderen en zelf lekker vanuit het pluche kritiek kunnen geven.quote:Op zondag 6 november 2005 18:09 schreef francorex het volgende:
[..]
Zie je nu hoe makkelijk het is? Iemand beschuldigen, iemand aanwijzen, iemand veroordelen tot oorzaak van het probleem.
Altijd is het wel iets anders, iemand anders ...
Het vingerwijzen houd nooit op![]()
*kuch* bullshit *kuch*quote:
Inderdaad een bijzonder vermoeiend karaktertrekje van moslimsquote:Op zondag 6 november 2005 18:09 schreef francorex het volgende:
[..]
Zie je nu hoe makkelijk het is? Iemand beschuldigen, iemand aanwijzen, iemand veroordelen tot oorzaak van het probleem.
Altijd is het wel iets anders, iemand anders ...
Het vingerwijzen houd nooit op![]()
Klopt wat je zegt, het woordje vervalsen zou ik vervangen door; het bespelen van emotiesquote:Op zondag 6 november 2005 18:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet zolang de geschiedenis wordt vervalst door mensen die een bedenkelijke wereldvisie hebben. mensen die denken dat de wereldshit opgelost wordt door anderen en zelf lekker vanuit het pluche kritiek kunnen geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |