dat vind ik minder bezwaarlijk, dan dat mijn ouders getuige zijn van mijn gehobbyquote:Op zondag 6 november 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het risico dat een cameraman zo'n filmpje in besloten kring laat zien... brrrr....
ja waar het hart van vol is.............quote:Op zondag 6 november 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
Er wordt van buiten het huis geroepen: "Go Big Brothereeeeer"
Dido: "Dido zeiden ze!"
Rob en Chantal: nee, ze zeiden Go Big Brother
Dido: Nee, ze zeiden Dido!
Chantal: OK, dan lag het aan ons allemaal.
![]()
Weet zeker dat ik dat midden in de nacht onder de tekens dan toch zo stiekem mogelijk zou proberen hoor. Kan het me gewoon niet voorstellen zolang zonder.quote:Op zondag 6 november 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
[..]
\
Oh ik zou het ook makkelijk kunnen laten zo lang als er overal camera's hangen, hoor en ik 200% zeker weet dat mijn ouders met hun neus op het beeldscherm zitten iedere dag
Je mag het ook onder het dekbed doen hoor i.p.v. voor de spiegelquote:Op zondag 6 november 2005 00:23 schreef milagro het volgende:
[..]
dat vind ik minder bezwaarlijk, dan dat mijn ouders getuige zijn van mijn gehobby
het gaat niet om dat zij er niet tegen zouden kunnen, IK kan er niet tegenquote:Op zondag 6 november 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet zeker dat ik dat midden in de nacht onder de tekens dan toch zo stiekem mogelijk zou proberen hoor. Kan het me gewoon niet voorstellen zolang zonder.
En dan daarbij m'n ouders sexen zelf ook hoor, anders had ik er ook niet geweest. Dan weten ze dus ook hoe lekker het is dus. Zullen het me vast wel vergeven.![]()
Goed gezegtquote:Op zondag 6 november 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet zeker dat ik dat midden in de nacht onder de tekens dan toch zo stiekem mogelijk zou proberen hoor. Kan het me gewoon niet voorstellen zolang zonder.
En dan daarbij m'n ouders sexen zelf ook hoor, anders had ik er ook niet geweest. Dan weten ze dus ook hoe lekker het is dus. Zullen het me vast wel vergeven.![]()
[roelmodus] Boeiend [/roelmodus]quote:Op zondag 6 november 2005 00:26 schreef D.Rose het volgende:
Joost en Menno bespreken de voor- en nadelen van het rijden op gas
o dan gaat het niet over hemzelfquote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef Showtime het volgende:
Roel verteld een mop over een neger met een "lange" lul.![]()
Van masturberen word je doof.quote:Op zondag 6 november 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das helemaal boeiendquote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef MissX het volgende:
[..]
net hadden ze het over welke teletekstpagina's bij wat hoorde
Teveel euhquote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Van masturberen word je doof.Ps. hebben jullie ook geen geluid?
quote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geen spelling check vanaaf nu mag t![]()
ik zallet doâh me vinges gedauge voâh deize eine keâhquote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geen spelling check vanaaf nu mag t![]()
Ik denk dat ze hiermee ook Lieske en Chantal probeert terug te pakken omdat ze denkt dat die twee jaloers op d'r zijn, vanwege Roel.quote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef Mleentje het volgende:
Ik begin ook steeds meer een hekel aan Dido te krijgen. Doordat ze zo slecht op die nominaties reageerde en ook omdat ik heeeeeeel erg in de indruk krijg dat zij nu toenadering tot Roel zoekt om stemmen te winnen.
quote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zallet doâh me vinges gedauge voâh deize eine keâh![]()
Ik denk dat het resultaat ze afgeschrokken heeft en ze er in 1 klap van genezen zijnquote:Op zondag 6 november 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 6 november 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Ik hou niet van moppen. Gaan ze nou nog wat leukers doen met die laveloosheid?
Moppen vertel je idd alleen maar als je geen gespreksstof meer hebtquote:Op zondag 6 november 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Ik hou niet van moppen. Gaan ze nou nog wat leukers doen met die laveloosheid?
De mannen kunnen het sowiesó maar beter zelf doen, anders wordt het op een gegeven moment vanzelf een kliederboel 's nachts.quote:Op zondag 6 november 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zallet doâh me vinges gedauge voâh deize eine keâh![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Je mag het ook onder het dekbed doen hoor i.p.v. voor de spiegel![]()
Vandaag wel, ik weet niet waarom, misschien voelt hij zijn exit aankomen en kan hij daar niet mee overwegquote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef Suuz_ het volgende:
rob drinkt toch niet of nu ineens wel?
Chantal dacht toch hopelijk niet echt dat ze een kans had bij Roel?!quote:Op zondag 6 november 2005 00:31 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hiermee ook Lieske en Chantal probeert terug te pakken omdat ze denkt dat die twee jaloers op d'r zijn, vanwege Roel.
Ze hebben het nu over buitenaardse wezens, het gaat vooruit.quote:Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moppen vertel je idd alleen maar als je geen gespreksstof meer hebt![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Dido zit inmiddels al op de 9cm ...
moppen vertel je toch om lekker met elkaar te kunnen lachen? om die reden ga je ook naar cabaret en kijk je naar komische programma's. een dag niet gelachen, een dag niet geleefd enzo... ik zou niet graag met iemand praten als er pas ruimte is voor humor nadat alle gespreksstof op isquote:Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moppen vertel je idd alleen maar als je geen gespreksstof meer hebt![]()
Dido wilde volgens mij tijdens de massage een paar dagen geleden al wel verder gaan, maar hield zich nog net in. Zal me benieuwen of ze zich vannacht weer weet in te houden.quote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef latevogel het volgende:
[..]
zag je die handjes gaan van roel
![]()
Humor en moppen zijn 2 hele verschillende dingen wat mij betreft.quote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef doka het volgende:
[..]
moppen vertel je toch om lekker met elkaar te kunnen lachen? om die reden ga je ook naar cabaret en kijk je naar komische programma's. een dag niet gelachen, een dag niet geleefd enzo... ik zou niet graag met iemand praten als er pas ruimte is voor humor nadat alle gespreksstof op is![]()
Ik voer heel wat gesprekken waarbij nogal wat wordt afgelachen en er komt geen mop aan te pasquote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef doka het volgende:
[..]
moppen vertel je toch om lekker met elkaar te kunnen lachen? om die reden ga je ook naar cabaret en kijk je naar komische programma's. een dag niet gelachen, een dag niet geleefd enzo... ik zou niet graag met iemand praten als er pas ruimte is voor humor nadat alle gespreksstof op is![]()
Heeft hij geen sexbeenquote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef Djoj het volgende:
For the records: Rob doet zijn been af tijdens sex...![]()
het hoeft niet hetzelfde te zijn idd. maar ze overlappen elkaar welquote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Humor en moppen zijn 2 hele verschillende dingen wat mij betreft.
Amen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja. Humor hoort thuis in een goed gesprek. Moppen ga je idd vertellen als je elkaar eigenlijk niks meer te zeggen hebt. Vind ikquote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is echt te veel informatiequote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef Djoj het volgende:
For the records: Rob doet zijn been af tijdens sex...![]()
gaat niet gebeurenquote:Op zondag 6 november 2005 00:39 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat een kolder dit. Wanneer god, wanneer gaan dido en roel eens een keer van bil en laten ze elkaar daarna met rust?
Gevoel voor humor heeft die Dido wel! Dat moet ik toegeven.quote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef Gert het volgende:
Dido: "Rob, je bent gezegend met een onwijs mooi lichaam en een mooie kop. Als je geen koortslip had gehad, had ik je nu gezoend."![]()
Dido beweerde gelijk na de nominaties dat Chantal en Lieske jaloers op d'r waren. Vóór de nominaties zei ze bovendien tegen Roel dat Lieske toenadering tot hem zoekt. Ze ziet ze vliegen dus.quote:Op zondag 6 november 2005 00:35 schreef Mleentje het volgende:
[..]
Chantal dacht toch hopelijk niet echt dat ze een kans had bij Roel?!En Lieske hoeft Roel niet meer na dat gedoe met Linda geloof ik.
![]()
1. Dido heeft absoluut geen humor.quote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef demins het volgende:
[..]
Gevoel voor humor heeft die Dido wel! Dat moet ik toegeven.![]()
[sub]valt me op dat ik altijd 'die Dido' zeg in plaats van Dido. Kan iemand dat duiden?[sub]
Dat doe je als je iemand niet magquote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef demins het volgende:
valt me op dat ik altijd 'die Dido' zeg in plaats van Dido. Kan iemand dat duiden?
En bij de nominaties van Lieske waren de vrouwen zeker niet jaloers dat Lieske op dat moment zoveel met de mannen optrok? Dat was zelfs de reden voor enkelen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dido beweerde gelijk na de nominaties dat Chantal en Lieske jaloers op d'r waren. Vóór de nominaties zei ze bovendien tegen Roel dat Lieske toenadering tot hem zoekt. Ze ziet ze vliegen dus.
Wat Chantal denkt weet ik niet maar het is wel duidelijk dat ze Roel errug lief vindt en Dido niet. Toeval?
hebben ze nog iets interessant te melden?quote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef D.Rose het volgende:
kennelijk ben ik de enige die naar Menno's en Joost's autopraat zit te luisteren
quote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef D.Rose het volgende:
kennelijk ben ik de enige die naar Menno's en Joost's autopraat zit te luisteren
Ik switch af en toe ff, maar dan blijkt het nog steeds over saaie dingen te gaan dus dan switch ik maar weer terug.quote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef D.Rose het volgende:
die lieske toch, wat is het toch een lekker dingquote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doe je als je iemand niet mag
Het is wel ontzettend overzichtelijk, ja.quote:Op zondag 6 november 2005 00:42 schreef Minouishere het volgende:
wel mooi zo, die camera boven het bad, is me nooit eerder opgevallen....
Weet niet waar die reactie op sloeg, maarquote:Op zondag 6 november 2005 00:44 schreef doka het volgende:
[..]
die lieske toch, wat is het toch een lekker ding![]()
Joost probeert Menno nu ook een Citroen aan te smeren.quote:Op zondag 6 november 2005 00:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
hebben ze nog iets interessant te melden?
(ben naar de jacuzzisession aant kijken)
quote:Op zondag 6 november 2005 00:43 schreef Mleentje het volgende:
En bij de nominaties van Lieske waren de vrouwen zeker niet jaloers dat Lieske op dat moment zoveel met de mannen optrok? Dat was zelfs de reden voor enkelen.
Krijg je met die overactieve Citroen verkopersquote:Op zondag 6 november 2005 00:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Joost probeert Menno nu ook een Citroen aan te smeren.
Die van hem kon wel 180
Zou ze 'klaar' zijn dan?? If so, dan is Dido cool hoor, praten en klaarkomen...vooral na een paar weken geen andere vingers dan die van jezelf...strakke aktie danquote:Op zondag 6 november 2005 00:42 schreef Showtime het volgende:
Ineens kwam Roel zijn hand weer tevoorschijn, keek er even naar, keek vervolgens naar Dido, ze lachten naar elkaar en Roel gaat chill achterover zitten.
jij zei dat je 'die ...' zegt als je iemand niet mag, en ik wou even een voorbeeldje geven waar dat niet opgaatquote:Op zondag 6 november 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet niet waar die reactie op sloeg, maar
Linksdragende of rechtsdragende zijdequote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef milagro het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren
Dido is camera shy en Roel knalt sowieso in slaap... en heeft een kleine pikkie, maar dat terzijde![]()
Yep: "Ze kunnen niks... ze weten niks..."quote:Op zondag 6 november 2005 00:46 schreef Arcee het volgende:
Rob tegen Dido en Roel: "Petje af voor wat jullie allemaal weten".
Kan me ook wel een gesprek tussen Rob en Chantal herinneren waarin Rob zei dat de rest zo weinig weet.
Precies.quote:Op zondag 6 november 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
Yep: "Ze kunnen niks... ze weten niks..."
een punt kan moeilijk scheefhangen, iddquote:Op zondag 6 november 2005 00:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Linksdragende of rechtsdragende zijde
Of schiet hij zelfs daarvoor in lengte tekort?
Jongens....quote:Op zondag 6 november 2005 00:46 schreef Djoj het volgende:
[..]
Zou ze 'klaar' zijn dan?? If so, dan is Dido cool hoor, praten en klaarkomen...vooral na een paar weken geen andere vingers dan die van jezelf...strakke aktie dan![]()
Wie zei dat?quote:Op zondag 6 november 2005 00:49 schreef demins het volgende:
Ik heb de pest aan Dido en ik geef er de voorkeur aan om op grote afstand van haar te vertoeven...
Jaaaah... dat voelt inderdaad goed!
Bedankt mannen!![]()
Heb jij jezelf al opgegeven als kandidaat voor ChanKWAL?quote:Op zondag 6 november 2005 00:48 schreef Giggio het volgende:
wat een walgelijk stel daar in het bad.... daar is Chantal een lieverdje bij...
Rob hoort eigenlijk al lang niet meer in het huis (met dank aan Tanja...grmpffff)
Maar als Dildo donderdag vertrekt ben ik ook tevree
Roel zakt dan vanzelf wel in...
Er liep eentje over camera/stream 2quote:
Wens is de vader van de gedachte, zo gaat dat spreekwoord toch ongeveer?quote:Op zondag 6 november 2005 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Jongens....
Ze heeft gewoon haar bikinibroekje nog aan, en ze is écht niet gevingerd en ze is echt niet klaargekomen. Sorry.
Sorry?quote:Op zondag 6 november 2005 00:48 schreef Giggio het volgende:
wat een walgelijk stel daar in het bad.... daar is Chantal een lieverdje bij...
Kan geen geluid aan zetten, de meerderheid wil Bert Visser kijken, geluid van de streams storen ze.quote:
wie zei dat ?quote:Op zondag 6 november 2005 00:49 schreef demins het volgende:
Ik heb de pest aan Dido en ik geef er de voorkeur aan om op grote afstand van haar te vertoeven...
Jaaaah... dat voelt inderdaad goed!
Bedankt mannen!![]()
Ja zoiets...quote:Op zondag 6 november 2005 00:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wens is de vader van de gedachte, zo gaat dat spreekwoord toch ongeveer?![]()
Ja, en hij moet er zelf om huilen. Pure zelfverheerlijking.quote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef Utwodublin het volgende:
Rob trekt weer een blik cliches open: hou van jeselluf, gun een ander wat, als jij een ander wat gunt, gunt ie jou ook wat.
En de ondertoon is ook nog: ik gun een ander wat, Menno doet dat niet...ik ben sociaal, Menno is niet sociaalquote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef Utwodublin het volgende:
Rob trekt weer een blik cliches open: hou van jeselluf, gun een ander wat, als jij een ander wat gunt, gunt ie jou ook wat.
gos wat kots ik op die vent
quote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan geen geluid aan zetten, de meerderheid wil Bert Visser kijken, geluid van de streams storen ze.Waar is de tijd gebleven dat de man de baas in huis was?
![]()
Gelukkig maar.quote:Op zondag 6 november 2005 00:55 schreef BBscanner het volgende:
Nathalie zit op een ander level!Dan dronken Rob, Dido & Roel
![]()
LKW ik kan daar niet meer tegen. Denk erover om BB te gaan negeren tot die idioot halfpoot eruit is.quote:Op zondag 6 november 2005 00:55 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, en hij moet er zelf om huilen. Pure zelfverheerlijking.
Hey Scannerquote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef BBscanner het volgende:
Hallo Allemaal
Hoor ik nou van Nathalie dat Rob dronken is???
Of Rob en Roel gaan Dido nemen in de jacuzzi, maar dan krijg ik meer het idee dat ik naar een goedkope xxxfilm zit te kijken. Maar Rob en Roel in een intieme houding, nee dank je, daar moet ik vanquote:Op zondag 6 november 2005 00:52 schreef Giggio het volgende:
Dildo ga nou douchen, dan kunnen de mannen nog even Menno bashen...
btw: zou Roel de homo zijn en a crush op Rob hebben?
Okee.quote:
Dronkemansgeneuzel, zielig, maar ik zie niet in waarom dat erger is dan het bewuste gestook van Chantal.quote:Op zondag 6 november 2005 00:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ze doen iets goeds dan???? behalve elkaar de hemel inprijzen???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee, 't boeit me niet.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan geen geluid aan zetten, de meerderheid wil Bert Visser kijken, geluid van de streams storen ze.Waar is de tijd gebleven dat de man de baas in huis was?
![]()
Dat moet wel aangenamer zijn dat die bruine armen in het zwembadquote:Op zondag 6 november 2005 00:56 schreef Djoj het volgende:
Nathalie zit dom te zwammen bij Joost en Menno...boeiuhhhhh
hoiquote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef BBscanner het volgende:
Hallo Allemaal
Hoor ik nou van Nathalie dat Rob dronken is???
quote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef flugeltje het volgende:
Ik kom net thuis....
Is Rob echt dronken??
Je kunt ook denken: "hij zit nu tenminste veilig opgeborgen in dat huis"quote:Op zondag 6 november 2005 00:56 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
LKW ik kan daar niet meer tegen. Denk erover om BB te gaan negeren tot die idioot halfpoot eruit is.
Ze hebben een bubbelbad plus bubbels, als vrouw zijnde is het ook erug jummie om daarop te gaan zitten...quote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zoiets...
Maar dat kán gewoon niet, zo onopvallend.
Trouwens, qua onopvallend: er zijn wel vrouwen die klaar kunnen komen door, gewoon met kleren aan, hun benen over elkaar te slaan en vervolgens hun been/bekken-spieren rytmisch te spannen en te ontspannen. Daarmee veraangenamen ze soms ellenlange vergaderingen.
* jaloers is![]()
Gelijk hebben ze.quote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef Arliator het volgende:
![]()
hoiquote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef flugeltje het volgende:
Ik kom net thuis....
Is Rob echt dronken??
Vaakquote:Op zondag 6 november 2005 01:00 schreef doka het volgende:
[..]
hoi![]()
ja![]()
hoe vaak ga ik dit nog zeggen vanavond![]()
![]()
Hee, als je dronken bent, vind je dat ontzettend serieus aan het praten bent, totdat je dag erna hoort wat je allemaal hebt gezegd. Heb daar zeer ruime ervaring in.quote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dronkemansgeneuzel, zielig, maar ik zie niet in waarom dat erger is dan het bewuste gestook van Chantal.
als je wat op hebt, hou je van iedereenquote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef BBscanner het volgende:
Dido gaat een boekje open doen; Weet je wat ik echt van jullie vindt.
Dido; Rob je blijft koste wat het kost jezelf
Wat een geslijm allemaal weer!![]()
Sprak de man die zélf tegen de camera ouwehoerde tijdens zijn rookopdracht...quote:Op zondag 6 november 2005 01:00 schreef cuall het volgende:
Roel heeft geen camera geile individuen nodig ----> over het hek keilen
een vrouw kan in principe al klaarkomen door een penpunt die ritmisch in bijvoorbeeld de been prikt...quote:Op zondag 6 november 2005 00:59 schreef Djoj het volgende:
[..]
Ze hebben een bubbelbad plus bubbels, als vrouw zijnde is het ook erug jummie om daarop te gaan zitten...![]()
Niks mis mee, van die knusse dronken gezelligheid.quote:Op zondag 6 november 2005 01:00 schreef milagro het volgende:
[..]
als je wat op hebt, hou je van iedereen![]()
Uhmmm nee, het helpt niet, dat beurt me toch niet op. Nare man is hetquote:Op zondag 6 november 2005 00:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je kunt ook denken: "hij zit nu tenminste veilig opgeborgen in dat huis"
Valt reuze mee, als ik iemand echt haat hou ik ni van diegene als ik wat op heb hoorquote:Op zondag 6 november 2005 01:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Zou een optie zijn, ware het niet dat de koptelefoon vandaag gesloopt isquote:Op zondag 6 november 2005 00:59 schreef svann het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze.
Wat denk je van een koptelefoon?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sprak de man die zélf tegen de camera ouwehoerde tijdens zijn rookopdracht...
Nog steed wel ff boodschapjes gedaan.quote:Op zondag 6 november 2005 01:01 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ha Lovebear![]()
Zit je nu nog steeds op FOK! of nog weg geweest?
Agreed.quote:Op zondag 6 november 2005 01:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee, als je dronken bent, vind je dat ontzettend serieus aan het praten bent, totdat je dag erna hoort wat je allemaal hebt gezegd. Heb daar zeer ruime ervaring in.Maar zo gek is dat dus niet
Ze zeggen toch ook wel eens dat dronken mensen de waarheid spreken. Merk er weinig vanquote:Op zondag 6 november 2005 01:00 schreef milagro het volgende:
[..]
ik scroll snel naar beneden en dacht toch echt even dat Lies bovenop Joost zat te rijenquote:Op zondag 6 november 2005 01:01 schreef Muerte het volgende:
"Oohhh! Ik voel me zo ontzettend dik vandaag!"![]()
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot109a.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben echt nooit in het gezelschap van iemand die ik echt haat, als ik ga zuipen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Valt reuze mee, als ik iemand echt haat hou ik ni van diegene als ik wat op heb hoor
quote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef flugeltje het volgende:
Ik kom net thuis....
Is Rob echt dronken??
quote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
Ik zat in het verkeerde topic![]()
Truste dan maar![]()
![]()
Zeker gezellig hier! Vooral in de nacht is de sfeer op Fok! goedquote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nog steed wel ff boodschapjes gedaan.
Maar tis hier zo gezellie![]()
I luv yaquote:Op zondag 6 november 2005 01:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef milagro het volgende:
ik scroll snel naar beneden en dacht toch echt even dat Lies bovenop Joost zat te rijen
Their Satanic Majesties Request?quote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry, mijn muziek staat een beetje hard.
Ik zeg altijd de waarheid, som ben ik te recht voor zn raapquote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ze zeggen toch ook wel eens dat dronken mensen de waarheid spreken. Merk er weinig vanOf ze zijn echt naief!
quote:Op zondag 6 november 2005 01:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zeker gezellig hier! Vooral in de nacht is de sfeer op Fok! goed![]()
Zou het er vanavond dan toch eens van gaan komen? Dan moet Rob wel eerst dat bubbelbad uit lijkt me... Ze moeten ff opwarmen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef Bocaj het volgende:
Joost: Dido gaat toch naar bed met Roel....
dat is nog niet opgemaakt en ze wil het niet zelf doen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:04 schreef Minouishere het volgende:
wat is er eigenlijk met naat d'r bed???
En hij brengt het ook zo goedquote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef Utwodublin het volgende:
gos wat kots ik op die vent
Vanavond de classic albums DSotM even gekeken..quote:
Onopgemaakt.quote:Op zondag 6 november 2005 01:04 schreef Minouishere het volgende:
Bij wijze vanquote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben echt nooit in het gezelschap van iemand die ik echt haat, als ik ga zuipen.
Bedplasser.quote:Op zondag 6 november 2005 01:04 schreef Minouishere het volgende:
Proostquote:Op zondag 6 november 2005 01:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zeker gezellig hier! Vooral in de nacht is de sfeer op Fok! goed![]()
Neuh, het is Nathalie, maar ik heb nu even pauze en had even het geluid aangezet en dat was het eerste wat ik hoorde.quote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
ik scroll snel naar beneden en dacht toch echt even dat Lies bovenop Joost zat te rijen
dan probeer ik in bed te kruipen bij scanquote:Op zondag 6 november 2005 01:06 schreef Gert het volgende:
O god, Nathalie probeert Roel en Dido bij elkaar in bed te krijgen.
Hopelijk wordt het een lange nachtquote:Op zondag 6 november 2005 01:06 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Proost Scanman, Trek ook maar een biertje open!![]()
't is gewoon een trucje van d'r om dido met roel te laten slapen.......quote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef MissX het volgende:
[..]
dat is nog niet opgemaakt en ze wil het niet zelf doen.
Mooie naam 'cockteaser', lijkt wel een nieuw hondenras!quote:Op zondag 6 november 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is Dido toch een cockteaser. Dit loopt weer helemaal op niks uit.
Fantástisch hè!quote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond de classic albums DSotM even gekeken..
quote:Op zondag 6 november 2005 01:07 schreef it_was_me het volgende:
Heeft Rob nog niet door dat hij daar niet meer gewenst is?
Het zou mij erg verrassen als er nog iets gaat gebeuren tussen roel en didoquote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou het er vanavond dan toch eens van gaan komen? Dan moet Rob wel eerst dat bubbelbad uit lijkt me... Ze moeten ff opwarmen.
ik niet, want ik haat vrijwel niemand, maar ik snap wat je bedoeld en ben het met je eensquote:Op zondag 6 november 2005 01:06 schreef lovebear het volgende:
Maar als je uitgaat kan je ook iemand tegen komen die je haat
En die gaat maar niet, daar zit Roel al een uur op te wachten.quote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou het er vanavond dan toch eens van gaan komen? Dan moet Rob wel eerst dat bubbelbad uit lijkt me... Ze moeten ff opwarmen.
Top lijkt me ook als roel eruit zou moeten (uiteraard na rob zijn exit) dat Roel op tv mag zien hoe dido menno in bed uitnodigt ...quote:Op zondag 6 november 2005 01:07 schreef Lkw het volgende:
Dido vindt Rob veel leuker dan Roel, in ieder geval heeft Roel totaal niks toe te voegen aan 'het samenzijn'. O, nu toch: "Als Menno bij Dido in bed komt te liggen, gaan er echt dooien vallen".
Ja, inspirerende jongen, die Roel
Lekker warmquote:Op zondag 6 november 2005 01:07 schreef latevogel het volgende:
[..]
dan probeer ik in bed te kruipen bij scan![]()
Yeah right, alsof er in BB geneukt wordt!quote:Op zondag 6 november 2005 01:08 schreef flugeltje het volgende:
Okay, Rob gaat nu douchen....
Nu kunnen Roel en Dido aan de gang.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:08 schreef Sanne het volgende:
Wat een vreselijk stemmetje zet die Nathalie weer op.![]()
Ik vind great gig in the sky zo geweldig. Lieten ze ook leuke stukjes van horen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Fantástisch hè!![]()
Leuk ook, als Allan Parsons de afzonderlijke partijen laat horen. Of "Us And Them: zonder de echo.
retorische vraag. biertje natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef Minouishere het volgende:
wat een gezeik zeg.......sta wel voor een dilemma nu, nog een biertje en hopen dat het spannend wordt, of naar bed en morgen gezond weer op, suggesties iemand?
Heej die heb ik in het blauw!quote:
Zou nog maar ff een biertje open trekken, eens moet het ervan komen ...denk ik hoor...gezond opstaan kan altijd nog...quote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef Minouishere het volgende:
wat een gezeik zeg.......sta wel voor een dilemma nu, nog een biertje en hopen dat het spannend wordt, of naar bed en morgen gezond weer op, suggesties iemand?
Dan ligt ze wel naast de verkeerde persoonquote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef MissX het volgende:
volgens mij heeft Nathalie gewoon een filnke beurt nodig
ha doka, gezellig ! ok dan neem ik er nog eentje.....of twee.... ofzow....quote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef doka het volgende:
[..]
retorische vraag. biertje natuurlijkhoop en bier doet leven
![]()
Niet over jezelf in derde persoon enkelvoud praten ajbquote:
Wrom dan, hij heeft toch een poot staan bij ut badJE??quote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd hoe rob na de slaapkamer loopt.
k hoop dat ie met zijn kop tegen die plantenbak aanduikelt, waar het geld van Roel in zit.quote:Op zondag 6 november 2005 01:11 schreef Showtime het volgende:
whahah Rob kan zijn evenwicht niet behouden op 1 been
Scanmannen zijn ook APP fan!quote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet over jezelf in derde persoon enkelvoud praten ajb![]()
geen flauw idee met zoveel drank op gaat het niet meer zo makkelijkquote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef flugeltje het volgende:
Zou het pukkeltje van Roel al strak staan?
Nahh, zolang ze bukt en haar kop houdt.quote:Op zondag 6 november 2005 01:11 schreef cuall het volgende:
Nathalie is echt zat, daar wordt toch geen enkele man opgewonden van
![]()
Geen idee. Hoe kan je het verschil zienquote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef flugeltje het volgende:
Ze zeiden tegen de zangeres: denk aan dood, denk aan vergankelijkheid.quote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind great gig in the sky zo geweldig. Lieten ze ook leuke stukjes van horen.
Zelfde als bij een puist... Gewoon kijken of er al een klein kopje opzitquote:Op zondag 6 november 2005 01:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe kan je het verschil zien![]()
Antwoord: je ziet geen verschilquote:Op zondag 6 november 2005 01:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Halfuurtje terug nog wel volgens Didoquote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef flugeltje het volgende:
Hij valt toch wel weer in slaapquote:Op zondag 6 november 2005 01:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor. Roel maakt niks klaar, die wil alleen maar tieten knijpen en heeft verder totaal geen inhoud. Er zijn maar weinig vrouwen die dat op prijs stellen.quote:
goedzo. doe maar twee... of drie... ofzow... en proost. op robquote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef Minouishere het volgende:
[..]
ha doka, gezellig ! ok dan neem ik er nog eentje.....of twee.... ofzow....
Ze snapt dat er nou wat moet gebeuren maar stelt het moment nog even uitquote:Op zondag 6 november 2005 01:13 schreef flugeltje het volgende:
Nee Dido... Roken doe je achteraf... Niet ervoor..
Daarna plast hij in bed en slaapt weer verderquote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij valt toch wel weer in slaap
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat de zangeres een soort van geboorte uit probeerde te beelden met haar zang. Zat ik dus helemaal misquote:Op zondag 6 november 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zeiden tegen de zangeres: denk aan dood, denk aan vergankelijkheid.
Ik zag het ook gebeurenquote:Op zondag 6 november 2005 01:16 schreef Utwodublin het volgende:
Roel draait zich in de *zoen*houding
Verlegen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:16 schreef flugeltje het volgende:
O god... En nu wil ze eerst nog prietpraat doen...
'Nou, daar zitten we dan met z'n tweetjes...'
Nee, volgens mij wil Dido wel....quote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef Gert het volgende:
Roel maakt dadelijk een move en wordt keihard afgewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |