Hopelijk wordt het een lange nachtquote:Op zondag 6 november 2005 01:06 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Proost Scanman, Trek ook maar een biertje open!![]()
't is gewoon een trucje van d'r om dido met roel te laten slapen.......quote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef MissX het volgende:
[..]
dat is nog niet opgemaakt en ze wil het niet zelf doen.
Mooie naam 'cockteaser', lijkt wel een nieuw hondenras!quote:Op zondag 6 november 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is Dido toch een cockteaser. Dit loopt weer helemaal op niks uit.
Fantástisch hè!quote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond de classic albums DSotM even gekeken..
quote:Op zondag 6 november 2005 01:07 schreef it_was_me het volgende:
Heeft Rob nog niet door dat hij daar niet meer gewenst is?
Het zou mij erg verrassen als er nog iets gaat gebeuren tussen roel en didoquote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou het er vanavond dan toch eens van gaan komen? Dan moet Rob wel eerst dat bubbelbad uit lijkt me... Ze moeten ff opwarmen.
ik niet, want ik haat vrijwel niemand, maar ik snap wat je bedoeld en ben het met je eensquote:Op zondag 6 november 2005 01:06 schreef lovebear het volgende:
Maar als je uitgaat kan je ook iemand tegen komen die je haat
En die gaat maar niet, daar zit Roel al een uur op te wachten.quote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou het er vanavond dan toch eens van gaan komen? Dan moet Rob wel eerst dat bubbelbad uit lijkt me... Ze moeten ff opwarmen.
Top lijkt me ook als roel eruit zou moeten (uiteraard na rob zijn exit) dat Roel op tv mag zien hoe dido menno in bed uitnodigt ...quote:Op zondag 6 november 2005 01:07 schreef Lkw het volgende:
Dido vindt Rob veel leuker dan Roel, in ieder geval heeft Roel totaal niks toe te voegen aan 'het samenzijn'. O, nu toch: "Als Menno bij Dido in bed komt te liggen, gaan er echt dooien vallen".
Ja, inspirerende jongen, die Roel
Lekker warmquote:Op zondag 6 november 2005 01:07 schreef latevogel het volgende:
[..]
dan probeer ik in bed te kruipen bij scan![]()
Yeah right, alsof er in BB geneukt wordt!quote:Op zondag 6 november 2005 01:08 schreef flugeltje het volgende:
Okay, Rob gaat nu douchen....
Nu kunnen Roel en Dido aan de gang.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:08 schreef Sanne het volgende:
Wat een vreselijk stemmetje zet die Nathalie weer op.![]()
Ik vind great gig in the sky zo geweldig. Lieten ze ook leuke stukjes van horen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Fantástisch hè!![]()
Leuk ook, als Allan Parsons de afzonderlijke partijen laat horen. Of "Us And Them: zonder de echo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |