Ja. Humor hoort thuis in een goed gesprek. Moppen ga je idd vertellen als je elkaar eigenlijk niks meer te zeggen hebt. Vind ikquote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Humor en moppen zijn 2 hele verschillende dingen wat mij betreft.
Dat is echt te veel informatiequote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef Djoj het volgende:
For the records: Rob doet zijn been af tijdens sex...![]()
gaat niet gebeurenquote:Op zondag 6 november 2005 00:39 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat een kolder dit. Wanneer god, wanneer gaan dido en roel eens een keer van bil en laten ze elkaar daarna met rust?
Gevoel voor humor heeft die Dido wel! Dat moet ik toegeven.quote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef Gert het volgende:
Dido: "Rob, je bent gezegend met een onwijs mooi lichaam en een mooie kop. Als je geen koortslip had gehad, had ik je nu gezoend."![]()
Dido beweerde gelijk na de nominaties dat Chantal en Lieske jaloers op d'r waren. Vóór de nominaties zei ze bovendien tegen Roel dat Lieske toenadering tot hem zoekt. Ze ziet ze vliegen dus.quote:Op zondag 6 november 2005 00:35 schreef Mleentje het volgende:
[..]
Chantal dacht toch hopelijk niet echt dat ze een kans had bij Roel?!En Lieske hoeft Roel niet meer na dat gedoe met Linda geloof ik.
![]()
1. Dido heeft absoluut geen humor.quote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef demins het volgende:
[..]
Gevoel voor humor heeft die Dido wel! Dat moet ik toegeven.![]()
[sub]valt me op dat ik altijd 'die Dido' zeg in plaats van Dido. Kan iemand dat duiden?[sub]
Dat doe je als je iemand niet magquote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef demins het volgende:
valt me op dat ik altijd 'die Dido' zeg in plaats van Dido. Kan iemand dat duiden?
En bij de nominaties van Lieske waren de vrouwen zeker niet jaloers dat Lieske op dat moment zoveel met de mannen optrok? Dat was zelfs de reden voor enkelen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dido beweerde gelijk na de nominaties dat Chantal en Lieske jaloers op d'r waren. Vóór de nominaties zei ze bovendien tegen Roel dat Lieske toenadering tot hem zoekt. Ze ziet ze vliegen dus.
Wat Chantal denkt weet ik niet maar het is wel duidelijk dat ze Roel errug lief vindt en Dido niet. Toeval?
hebben ze nog iets interessant te melden?quote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef D.Rose het volgende:
kennelijk ben ik de enige die naar Menno's en Joost's autopraat zit te luisteren
quote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef D.Rose het volgende:
kennelijk ben ik de enige die naar Menno's en Joost's autopraat zit te luisteren
Ik switch af en toe ff, maar dan blijkt het nog steeds over saaie dingen te gaan dus dan switch ik maar weer terug.quote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef D.Rose het volgende:
die lieske toch, wat is het toch een lekker dingquote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doe je als je iemand niet mag
Het is wel ontzettend overzichtelijk, ja.quote:Op zondag 6 november 2005 00:42 schreef Minouishere het volgende:
wel mooi zo, die camera boven het bad, is me nooit eerder opgevallen....
Weet niet waar die reactie op sloeg, maarquote:Op zondag 6 november 2005 00:44 schreef doka het volgende:
[..]
die lieske toch, wat is het toch een lekker ding![]()
Joost probeert Menno nu ook een Citroen aan te smeren.quote:Op zondag 6 november 2005 00:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
hebben ze nog iets interessant te melden?
(ben naar de jacuzzisession aant kijken)
quote:Op zondag 6 november 2005 00:43 schreef Mleentje het volgende:
En bij de nominaties van Lieske waren de vrouwen zeker niet jaloers dat Lieske op dat moment zoveel met de mannen optrok? Dat was zelfs de reden voor enkelen.
Krijg je met die overactieve Citroen verkopersquote:Op zondag 6 november 2005 00:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Joost probeert Menno nu ook een Citroen aan te smeren.
Die van hem kon wel 180
Zou ze 'klaar' zijn dan?? If so, dan is Dido cool hoor, praten en klaarkomen...vooral na een paar weken geen andere vingers dan die van jezelf...strakke aktie danquote:Op zondag 6 november 2005 00:42 schreef Showtime het volgende:
Ineens kwam Roel zijn hand weer tevoorschijn, keek er even naar, keek vervolgens naar Dido, ze lachten naar elkaar en Roel gaat chill achterover zitten.
jij zei dat je 'die ...' zegt als je iemand niet mag, en ik wou even een voorbeeldje geven waar dat niet opgaatquote:Op zondag 6 november 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet niet waar die reactie op sloeg, maar
Linksdragende of rechtsdragende zijdequote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef milagro het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren
Dido is camera shy en Roel knalt sowieso in slaap... en heeft een kleine pikkie, maar dat terzijde![]()
Yep: "Ze kunnen niks... ze weten niks..."quote:Op zondag 6 november 2005 00:46 schreef Arcee het volgende:
Rob tegen Dido en Roel: "Petje af voor wat jullie allemaal weten".
Kan me ook wel een gesprek tussen Rob en Chantal herinneren waarin Rob zei dat de rest zo weinig weet.
Precies.quote:Op zondag 6 november 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
Yep: "Ze kunnen niks... ze weten niks..."
een punt kan moeilijk scheefhangen, iddquote:Op zondag 6 november 2005 00:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Linksdragende of rechtsdragende zijde
Of schiet hij zelfs daarvoor in lengte tekort?
Jongens....quote:Op zondag 6 november 2005 00:46 schreef Djoj het volgende:
[..]
Zou ze 'klaar' zijn dan?? If so, dan is Dido cool hoor, praten en klaarkomen...vooral na een paar weken geen andere vingers dan die van jezelf...strakke aktie dan![]()
Wie zei dat?quote:Op zondag 6 november 2005 00:49 schreef demins het volgende:
Ik heb de pest aan Dido en ik geef er de voorkeur aan om op grote afstand van haar te vertoeven...
Jaaaah... dat voelt inderdaad goed!
Bedankt mannen!![]()
Heb jij jezelf al opgegeven als kandidaat voor ChanKWAL?quote:Op zondag 6 november 2005 00:48 schreef Giggio het volgende:
wat een walgelijk stel daar in het bad.... daar is Chantal een lieverdje bij...
Rob hoort eigenlijk al lang niet meer in het huis (met dank aan Tanja...grmpffff)
Maar als Dildo donderdag vertrekt ben ik ook tevree
Roel zakt dan vanzelf wel in...
Er liep eentje over camera/stream 2quote:
Wens is de vader van de gedachte, zo gaat dat spreekwoord toch ongeveer?quote:Op zondag 6 november 2005 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Jongens....
Ze heeft gewoon haar bikinibroekje nog aan, en ze is écht niet gevingerd en ze is echt niet klaargekomen. Sorry.
Sorry?quote:Op zondag 6 november 2005 00:48 schreef Giggio het volgende:
wat een walgelijk stel daar in het bad.... daar is Chantal een lieverdje bij...
Kan geen geluid aan zetten, de meerderheid wil Bert Visser kijken, geluid van de streams storen ze.quote:
wie zei dat ?quote:Op zondag 6 november 2005 00:49 schreef demins het volgende:
Ik heb de pest aan Dido en ik geef er de voorkeur aan om op grote afstand van haar te vertoeven...
Jaaaah... dat voelt inderdaad goed!
Bedankt mannen!![]()
Ja zoiets...quote:Op zondag 6 november 2005 00:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wens is de vader van de gedachte, zo gaat dat spreekwoord toch ongeveer?![]()
Ja, en hij moet er zelf om huilen. Pure zelfverheerlijking.quote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef Utwodublin het volgende:
Rob trekt weer een blik cliches open: hou van jeselluf, gun een ander wat, als jij een ander wat gunt, gunt ie jou ook wat.
En de ondertoon is ook nog: ik gun een ander wat, Menno doet dat niet...ik ben sociaal, Menno is niet sociaalquote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef Utwodublin het volgende:
Rob trekt weer een blik cliches open: hou van jeselluf, gun een ander wat, als jij een ander wat gunt, gunt ie jou ook wat.
gos wat kots ik op die vent
quote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan geen geluid aan zetten, de meerderheid wil Bert Visser kijken, geluid van de streams storen ze.Waar is de tijd gebleven dat de man de baas in huis was?
![]()
Gelukkig maar.quote:Op zondag 6 november 2005 00:55 schreef BBscanner het volgende:
Nathalie zit op een ander level!Dan dronken Rob, Dido & Roel
![]()
LKW ik kan daar niet meer tegen. Denk erover om BB te gaan negeren tot die idioot halfpoot eruit is.quote:Op zondag 6 november 2005 00:55 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, en hij moet er zelf om huilen. Pure zelfverheerlijking.
Hey Scannerquote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef BBscanner het volgende:
Hallo Allemaal
Hoor ik nou van Nathalie dat Rob dronken is???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |