Ja. Humor hoort thuis in een goed gesprek. Moppen ga je idd vertellen als je elkaar eigenlijk niks meer te zeggen hebt. Vind ikquote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Humor en moppen zijn 2 hele verschillende dingen wat mij betreft.
Dat is echt te veel informatiequote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef Djoj het volgende:
For the records: Rob doet zijn been af tijdens sex...![]()
gaat niet gebeurenquote:Op zondag 6 november 2005 00:39 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat een kolder dit. Wanneer god, wanneer gaan dido en roel eens een keer van bil en laten ze elkaar daarna met rust?
Gevoel voor humor heeft die Dido wel! Dat moet ik toegeven.quote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef Gert het volgende:
Dido: "Rob, je bent gezegend met een onwijs mooi lichaam en een mooie kop. Als je geen koortslip had gehad, had ik je nu gezoend."![]()
Dido beweerde gelijk na de nominaties dat Chantal en Lieske jaloers op d'r waren. Vóór de nominaties zei ze bovendien tegen Roel dat Lieske toenadering tot hem zoekt. Ze ziet ze vliegen dus.quote:Op zondag 6 november 2005 00:35 schreef Mleentje het volgende:
[..]
Chantal dacht toch hopelijk niet echt dat ze een kans had bij Roel?!En Lieske hoeft Roel niet meer na dat gedoe met Linda geloof ik.
![]()
1. Dido heeft absoluut geen humor.quote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef demins het volgende:
[..]
Gevoel voor humor heeft die Dido wel! Dat moet ik toegeven.![]()
[sub]valt me op dat ik altijd 'die Dido' zeg in plaats van Dido. Kan iemand dat duiden?[sub]
Dat doe je als je iemand niet magquote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef demins het volgende:
valt me op dat ik altijd 'die Dido' zeg in plaats van Dido. Kan iemand dat duiden?
En bij de nominaties van Lieske waren de vrouwen zeker niet jaloers dat Lieske op dat moment zoveel met de mannen optrok? Dat was zelfs de reden voor enkelen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dido beweerde gelijk na de nominaties dat Chantal en Lieske jaloers op d'r waren. Vóór de nominaties zei ze bovendien tegen Roel dat Lieske toenadering tot hem zoekt. Ze ziet ze vliegen dus.
Wat Chantal denkt weet ik niet maar het is wel duidelijk dat ze Roel errug lief vindt en Dido niet. Toeval?
hebben ze nog iets interessant te melden?quote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef D.Rose het volgende:
kennelijk ben ik de enige die naar Menno's en Joost's autopraat zit te luisteren
quote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef D.Rose het volgende:
kennelijk ben ik de enige die naar Menno's en Joost's autopraat zit te luisteren
Ik switch af en toe ff, maar dan blijkt het nog steeds over saaie dingen te gaan dus dan switch ik maar weer terug.quote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef D.Rose het volgende:
die lieske toch, wat is het toch een lekker dingquote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doe je als je iemand niet mag
Het is wel ontzettend overzichtelijk, ja.quote:Op zondag 6 november 2005 00:42 schreef Minouishere het volgende:
wel mooi zo, die camera boven het bad, is me nooit eerder opgevallen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |