er is geen rechte lijn in 2012. zo wat nu?quote:op vrijdag 18 november 2005 16:59 schreef ticker het volgende:
[..]
tja eigenlijk hoef je het niet na te bereken op die manier, want waar het de maya's om ging in 2012 was niet dat het getal zo mooi was. maar dat hun grootste god "hunab k´u" (wat wij het zwarte gat noemen) in een rechte lijn staat met alle planeten in onze melkweg zonnestelsel.
we moeten dit nu makkelijk kunnen berekenen dus ik zou eigenlijk wel willen weten of dit ook klopt, misschien iemand even nasa een belletje geven?![]()
google eens op "planets alignment" dan zie je dat er pas 1 geweest is (2000), en dat het jaar 2012 nergens voorkomt.quote:op zaterdag 19 november 2005 14:53 schreef ticker het volgende:
ik zie wel dat ze in 10 october 2012 een stuk meer in een rechte lijn staan. kan iemand verklaren waarom de "voorspelling" niet klopt? tot nu toe is alles toch uitgekomen qua standen van planeten, wat er op de maya kalender voorspelt is?
ik leg de twijfel in zo'n geval eerder bij die site, of heb ik het fout?
d'r is toch niks voorspeld, qua onheil rampen en wat dies meer zij?quote:op zaterdag 19 november 2005 14:53 schreef ticker het volgende:
ik zie wel dat ze in 10 october 2012 een stuk meer in een rechte lijn staan. kan iemand verklaren waarom de "voorspelling" niet klopt? tot nu toe is alles toch uitgekomen qua standen van planeten, wat er op de maya kalender voorspelt is?
ik leg de twijfel in zo'n geval eerder bij die site, of heb ik het fout?
misschien heb je er wel over gelezen maar je kent of begrijpt de verbanden dus duidelijk niet.quote:op woensdag 14 december 2005 16:39 schreef dromenvanger het volgende:
op dit moment voorspel ik gewoon 2012 zoals een ander jaar. ik vind het op dit moment gewoon belachelijk al die ophef over een jaar.
maya of niet, het zal me een zorg wezen. het waren net zo goed mensen als ons en wij kunnen ook niet weten wat zich afspeelt in 4050.
tis tevens een reden waarom ik zelden kom nog hier. ik sta met beide benen op de grond nu. ik geloof niet meer in het einde van de wereld zoals we die kennen, ik geloof in een normaal verloop en dus niet in die fabels dat het in 2012 ineens drastisch zal veranderen allemaal.
heb ook genoeg 2012 gezien, die hele datum hangt me de strot uit van hier tot tokyo. zo vaak gelezen over 2012 dat ik bijna zelf ga geloven in het fenomeen.
de terugkomst van het 'alwetende' wordt dan voorspelt door de maya's. en een nieuwe mensheid. evenals door de egyptenaren en bepaalde indianenstammen.quote:op donderdag 1 december 2005 16:57 schreef yosomite het volgende:
d'r is toch niks voorspeld, qua onheil rampen en wat dies meer zij?
het is toch alleen maar het begin van een nieuwe periode.
zoals "wij" de overgang recentelijk hadden van de 20e naar de 21e eeuw.
wat ik denk is dat die vijfde zon staat voor het aantal rassen in hyarchische lijn.quote:21 december 2012. die datum markeert het einde van de grote kalender en van de cyclus van dertien zogenoemde baktuns en waarna de aarde begint aan de 'periode van de vijfde zon'.
de mensheid is dan de 5e ras in een rechte lijn vanaf de originele schepper. (bovenstaande is het scheppingsverhaal volgens de egyptenaren teruggebracht naar een stamboompje).quote:* pauta creating geb and nut,
* geb and nut creating khepera,
* khepera creating the gods (isis and the nommo from sirius),
* the gods creating mankind.
bron
alignment heeft ermee te maken dat de zon naar ik meen richting het centrum van het melkwegstelsel wijst. de sfinx wijst naar het sterrenstelsel aquarius.quote:op zaterdag 19 november 2005 14:59 schreef knarf het volgende:
google eens op "planets alignment" dan zie je dat er pas 1 geweest is (2000), en dat het jaar 2012 nergens voorkomt.
ik denk eerder dat jou gegevens (en sites) "fout" zijn
waarop is dat gebasseerd? het klopt dat er nu een overgang plaatsvind maar de uiteindelijke gebeurtenissen die beschreven worden vinden wel plaats in december 2012.quote:op woensdag 14 december 2005 21:50 schreef francorex het volgende:
als ik het goed begrepen heb heeft het weinig te maken met de datum 21 december 2012, het is de overgang van het ene tijdperk naar het andere, van vissen naar waterman, van de derde dimensie naar de vijfde, de alignment met het centrum van de melkweg en dit begon in 1987 en eindigt in 2012.
maw, we zitten nu in de overgang, de verandering is nu bezig, de aarde "zuiverd" zich nu.
21 december 2012 is een datum, het einde van dit proces niet meer of minder, tegen dan zullen jullie weten wat de overgang inhoud/inhield of niet inhoud/inhield, 2006 zal extremer zijn dan 2005 en 2007 zal extremer zijn dan 2006.
we bouwen stilaan naar een crescendo.
precies..wat er nu momenteel plaatsvind is een voorbereiding en beginfase en is al een tijd bezig, maar wanneer het begint is 21 decembe 2012, lees nou eens de dingen die ze ons hebben achtergelaten mensenquote:op donderdag 15 december 2005 00:19 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
waarop is dat gebasseerd? het klopt dat er nu een overgang plaatsvind maar de uiteindelijke gebeurtenissen die beschreven worden vinden wel plaats in december 2012.
een beetje scherp gesteld, het meeste wat de maya's hebben achtergelaten is vernietigd, misschien leuk om te vermelden, boekenverbranden doet denken aan de wo2 en hitler, wist je dat zo'n 300.000 maya-boeken zijn verbrand, wat rest is slecht een schim van wat er ooit was.quote:op vrijdag 16 december 2005 16:11 schreef killaht het volgende:
[..]
precies..wat er nu momenteel plaatsvind is een voorbereiding en beginfase en is al een tijd bezig, maar wanneer het begint is 21 decembe 2012, lees nou eens de dingen die ze ons hebben achtergelaten mensen
bekende quote, onlangs nog ergens tegengekomen, maar ik weet niet meer waarquote:op vrijdag 16 december 2005 18:23 schreef dj_white_night het volgende:
"strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
and the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
....
platoquote:op vrijdag 16 december 2005 21:13 schreef francorex het volgende:
[..]
bekende quote, onlangs nog ergens tegengekomen, maar ik weet niet meer waar![]()
plz help me out.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |