van achteren..op z'n kampertsquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:24 schreef Stansfield het volgende:
Echt weer zo'n vader die haar dochter lekker pushed.
Volgens mij wordt alleen in Sesamstraat al zingend tot 10 getelt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:05 schreef Croupouque het volgende:
Ze ziet er leuk uit, maar ik vraag me af of ze tot tien kan tellen.
daarom gaat ze ook ontzettend populair worden op Fok!quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 13:14 schreef Tormentus het volgende:
Ik wil die stembanden wel met m'n eikel raken.
off topic:quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:24 schreef Stansfield het volgende:
Echt weer zo'n vader die haar dochter lekker pushed.
Haar vader is heel bekend hier in Den Haag.quote:Op maandag 7 november 2005 13:54 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
off topic:
zijn dochter lekker pushed.
Hij kwam inderdaad nogal pusherig over, maar volgens mij wilde ze zelf ook wel zei ze.
Ze klonk trommelvlies scheurend hard maar volgens mij best goed.
Ga jij maar ff herman rukken danquote:Op woensdag 9 november 2005 22:28 schreef Modwire het volgende:
Ik heb wel leukere koppies voorbij zien komen![]()
Zeker weten. Heel mooi koppie.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:26 schreef Steve-O het volgende:
Dit zijn is nou een reden om idols te kijken(niet luisteren).
Erg mooi zigeuner koppie!
Nu wel:quote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef kwakveense het volgende:
ik weet niet eens meer wie sharon is...
Als alleen het leukste koppie een topic krijgt dan zouden er maar twee staan...dat is ook zo zonde van dat hele subforum hequote:Op woensdag 9 november 2005 22:28 schreef Modwire het volgende:
Ik heb wel leukere koppies voorbij zien komen![]()
is de 'slang' vertaling van raffish niet verslinden? woordenboek zegt: liederlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 16:01 schreef kwakveense het volgende:
oh bah, die later bij raffish (vertaling: vulgair) zat/zit
liederlijk=vulgair/onbetamelijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:17 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
[..]
is de 'slang' vertaling van raffish niet verslinden? woordenboek zegt: liederlijk
quote:
en die vriendquote:Wat zou jij doen met een miljoen?
kankah kleren kopen schoenen sieraden haha en aan me fam. geld geven en een dikke auto
En bloeddom.quote:Op zondag 13 november 2005 01:36 schreef Rnnz het volgende:
Na wat gezoek op Google ben ik achter haar Sugababes site gekomen..
http://www.sugababes.nl/*gipsy_mercha*/pics
Ze is werkelijk bloedmooi.
Ik heb iets tegen 15 jarige meisjes, merk ik.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook al van die spinnenpoten.
Ja. Ik denk meer "Hoe zou het zijn om over haar gezicht te kotsen?"quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:14 schreef Herald het volgende:
ben ik nou de enige die als ie haar snoetje ziet elke keer denkt "hoe zou het zijn om in haar gezicht te ejaculeren?"
Ik wil der best wel wat op doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:16 schreef Ivatje het volgende:
Nou, op zo`n gezicht wil je niets doen...:X
[afbeelding]
Kotsen?quote:
Je bent niet de enige!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:14 schreef Herald het volgende:
ben ik nou de enige die als ie haar snoetje ziet elke keer denkt "hoe zou het zijn om in haar gezicht te ejaculeren?"
Bedankt Vaduz!quote:Op zondag 20 november 2005 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt Vulture.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:43 schreef tonks het volgende:
Je bent niet de enige!
Wat I zegt, yeah.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:27 schreef Insomaniac het volgende:
Ondanks alles vind ik d'r nog steeds leuk..
True truequote:Op zondag 20 november 2005 17:03 schreef Molluck het volgende:
Wat een afschuwelijke 'jurk' had ze aan, het leek wel alsof ze sinds de audities 20 kilo is aangekomen...
Dusz omdat ze van het kamp is, is het meteen Pipo en Mameloe? Dat bewijst wel weer iets over jou.quote:
quote:Als er op de school van zijn dochter Mercha wordt geblowd, is de school een verkeerde omgeving voor haar, vindt Reinard. Hij houdt Mercha van school. Discussies met de overheid zijn het gevolg. Maar Reinard blijft vechten, voor de Sinti-cultuur, zijn gezin en zijn droom.
Bron: NCRV
Je vond t gewoon een lekker grietje dusquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze had wel iets (okee dat was geen talent)
Nou, ze zong nogal slecht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:22 schreef Magics het volgende:
Mercha niet door???????/ Hoe kan dat!!
ze heeft een kut stem???quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:22 schreef Magics het volgende:
Mercha niet door???????/ Hoe kan dat!!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je vond t gewoon een lekker grietje dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |