Ik heb iets tegen 15 jarige meisjes, merk ik.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook al van die spinnenpoten.
Ja. Ik denk meer "Hoe zou het zijn om over haar gezicht te kotsen?"quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:14 schreef Herald het volgende:
ben ik nou de enige die als ie haar snoetje ziet elke keer denkt "hoe zou het zijn om in haar gezicht te ejaculeren?"
Ik wil der best wel wat op doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:16 schreef Ivatje het volgende:
Nou, op zo`n gezicht wil je niets doen...:X
[afbeelding]
Kotsen?quote:
Je bent niet de enige!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:14 schreef Herald het volgende:
ben ik nou de enige die als ie haar snoetje ziet elke keer denkt "hoe zou het zijn om in haar gezicht te ejaculeren?"
Bedankt Vaduz!quote:Op zondag 20 november 2005 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt Vulture.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:43 schreef tonks het volgende:
Je bent niet de enige!
Wat I zegt, yeah.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:27 schreef Insomaniac het volgende:
Ondanks alles vind ik d'r nog steeds leuk..
True truequote:Op zondag 20 november 2005 17:03 schreef Molluck het volgende:
Wat een afschuwelijke 'jurk' had ze aan, het leek wel alsof ze sinds de audities 20 kilo is aangekomen...
Dusz omdat ze van het kamp is, is het meteen Pipo en Mameloe? Dat bewijst wel weer iets over jou.quote:
quote:Als er op de school van zijn dochter Mercha wordt geblowd, is de school een verkeerde omgeving voor haar, vindt Reinard. Hij houdt Mercha van school. Discussies met de overheid zijn het gevolg. Maar Reinard blijft vechten, voor de Sinti-cultuur, zijn gezin en zijn droom.
Bron: NCRV
Je vond t gewoon een lekker grietje dusquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze had wel iets (okee dat was geen talent)
Nou, ze zong nogal slecht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:22 schreef Magics het volgende:
Mercha niet door???????/ Hoe kan dat!!
ze heeft een kut stem???quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:22 schreef Magics het volgende:
Mercha niet door???????/ Hoe kan dat!!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je vond t gewoon een lekker grietje dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |