Ja dat wel, maar wel kort in beeld. Ik denk dat ze net haar BH uit deed, want die draaide ze.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:49 schreef versabommie het volgende:
ohw? niet wegdraaiende cam?
Hou op schei uit, had een hele text gecopied om in het nieuwe topic te plaatsen en toen kwamdie niet ...quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:49 schreef Jappie het volgende:
lol![]()
en maar wachten en wachten...totdat iedereen het uiteindelijk zat was en er nu 3 topics teveel staan
thnx...nu kan ik met gerust hart mijn ogen laten laserequote:
*rilll*quote:
Mooiquote:
check ..ze zitten er nogquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:52 schreef StephanL het volgende:
Ingrid keek effe tussen haar tieten, kijken of ze er nog wel zaten
En?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:52 schreef StephanL het volgende:
Ingrid keek effe tussen haar tieten, kijken of ze er nog wel zaten
pas drie keer, een unicumquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:43 schreef avonne het volgende:
Nathalie staat voor de derde keer in een uur in de badkamerspiegel te kijken
![]()
eh... leg eens uit?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:52 schreef versabommie het volgende:
nieuwe stelletjes:
Menno -dido
Roel- psycho
af en toe vermoed ik dat haar geheim is dat ze medicijnen slikt en als ze dat niet doet totaal aan het seriemoorden gaat ...quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
MooiLieske heeft zojuist haar eerste prooi te pakken
Ze zaten ineens op d'r rug. Met erg veel moeite heeft Roel ze terug op hun plaats weten te rammenquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god, mag ik een teiltje... Ingrid en Roel die Rob nu veren in zijn reet zitten te steken....
En zegt Ingrid nou dat Menno haar iets geflikt heeft
Wie heeft wie nou iets geflikt blonde kutbimbo met je haakneus? je hebt hem kaalgeschoren, afgebekt, zwartgemaakt achter zijn rug en dan als Menno afstand neemt zeggen: "ik voel een afstand" Ja Duh.... pleuriswijf...
Ingrid heeft altijd dezelfde mening als de laatse persoon waarmee ze heeft gesproken want zelf nadenken daar heeft ze de hersencellen niet voor
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
thnx...nu kan ik met gerust hart mijn ogen laten lasere
Topquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:48 schreef versabommie het volgende:
het nieuwe topic pffffffffff
Okee, bedankt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze waren nog niet gegroeid, zaten er wel
Ik hoop het ook niet voor je.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:55 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat nu even offline en Idols kijken, hopelijk mis ik niets
Ingrid heeft een soort usenet in d'r kop ...first in first outquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ingrid heeft gewoon geen eigen mening, heeft alleen maar een herhaal knop in haar hoofd alle voorgaande informatie wordt bij opname onmiddellijk gewist
![]()
Graag gedaan jongenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:55 schreef versabommie het volgende:
Bij deze wil ik iedereen voor zijn inzet bedanken om dit topic te uppen tot the one and only 663![]()
Kan je niet eerst waarschuwenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:51 schreef Ferdii het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/chantal12.JPG]afbeelding][/URL]
voor de liefhebbers
Goede vraag. Ik kan me ook niks concreets voor de geest halen wat Menno zou hebben moeten gezegd of gedaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:51 schreef Day het volgende:
Mensen, wie kan me vertellen waarom Rob zo'n hekel heeft aan Menno (al vanaf week 1)?
Bij mij werd het pas goed duidelijk toen hij zo denigrerend over 'm praatte tegen Ingrid (in de wie is de homoweek), toen begon ook het geroddel over hem (Chantal, Tanja, Menno en Ingrid, die hem zelfs een enge man vond).
Ik kom nl. niet verder dan jaloezie, want ik kan me niet heugen dat Menno Rob echt iets heeft aangedaan. In mijn ogen heeft Menno meer recht om een hekel aan Rob te hebben dan andersom.
Iemand? En graag seeeeeeeeerieus
Ja, en nu?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:56 schreef yantjes het volgende:
laatste half uur over Rob hier op Fok gepost
enge psychopaat
luldebehanger met een enge psychopatenkop
Wat mij betreft mag hij met zijn eigen benen tot pulp geslagen worden
WAT EEN WALGELIJK STUK VRETEN IS HET TOCH
Michelle, je vader is een walgelijke, kinderachtige vent
Kan er iemand donderdag as met rotte eieren bij de poort gaan staan en dat misbaksel proberen te raken
Ik zou het liefste nu het huis in stappen en die Rob alle hoeken van de kamer laten zien...
Ik zou er een flink geldbedrag voor overhebben om nu dat huis in te mogen en Rob eens flink zijn vet te geven zeg. Dat zelfvoldane smoelwerk is gewoon te erg....
he op mijn mening zit wel copywrite hequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:56 schreef yantjes het volgende:
enge psychopaat
Kan er iemand donderdag as met rotte eieren bij de poort gaan staan en dat misbaksel proberen te raken
Ik zou het liefste nu het huis in stappen en die Rob alle hoeken van de kamer laten zien...
Ik zou er een flink geldbedrag voor overhebben om nu dat huis in te mogen en Rob eens flink zijn vet te geven zeg. Dat zelfvoldane smoelwerk is gewoon te erg....
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:52 schreef versabommie het volgende:
nieuwe stelletjes:
Menno -dido
Roel- psycho
Eigenlijk kijkt ze hier precies zo als Jack Nicholson doet op scanmans avatarquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
af en toe vermoed ik dat haar geheim is dat ze medicijnen slikt en als ze dat niet doet totaal aan het seriemoorden gaat ...
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:55 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat nu even offline en Idols kijken, hopelijk mis ik niets
Hey!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:56 schreef yantjes het volgende:
enge psychopaat
Nietus! Slome!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:57 schreef Day het volgende:
Dubbel!
ja, het is gewoon een heel nare manquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:56 schreef yantjes het volgende:
enge psychopaat
* Zapt ook alvast over, streams uit. Klaar voor Idolsquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:55 schreef BONG4002 het volgende:
gaat nu even offline en Idols kijken, hopelijk mis ik niets
Menno heeft Rob nooit iets aangedaan. Rob heeft gewoon een gevoel van antipathie tegen Menno vanaf dag 1 en onze Teringpoot probeert met allerlei vergezochte theorieen dat gevoel feitelijk te onderbouwen maar hij maakt zichzelf met de seconde meer belachelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:57 schreef Day het volgende:
Dubbel!
Ik voel toch een bepaalde strijd tussen ons nu.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:55 schreef versabommie het volgende:
Bij deze wil ik iedereen voor zijn inzet bedanken om dit topic te uppen tot the one and only 663![]()
even kijken naar het nummer van de topic.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:56 schreef cuall het volgende:
![]()
kunnen jullie voortaan ff afspreken wie er het topic gaat openen, nou moet ik al mijn quotes gaan copy/pasten, want die wil ik jullie niet onthouden
![]()
stelletje sukkels hier![]()
Het meest vage vind ik dat die manke pisneuroot ( deze is voor yantjes verzameling) vandeweek een paar keer zei:quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik kan me ook niks concreets voor de geest halen wat Menno zou hebben moeten gezegd of gedaan.
Misschien dat Menno als een van de enige gelijk al niet in het spelletje van Rob (de "vertrouwenspersoon") trapte?
Je heb gelijk hij is gewoon erg, en we houden het netjes hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef Day het volgende:
[..]
Hey!
Ten eerste: we kunnen allemaal lezen
Ten tweede: over Tanja zijn er veel ergere dingen gezegd.
Ten derde: het is gewoon een rat!
![]()
Hey, dat is natuurlijk wel heel speciaal.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef Arcee het volgende:
[BB SC] deel 663, Nathalie wordt te dik....drama
Woohoo, post 32.000.000!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik kan me ook niks concreets voor de geest halen wat Menno zou hebben moeten gezegd of gedaan.
Misschien dat Menno als een van de enige gelijk al niet in het spelletje van Rob (de "vertrouwenspersoon") trapte?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:56 schreef yantjes het volgende:
enge psychopaat
Het wachten is op het moment dat ze met een vleesmes door het huis huppelt zingend :"wie niet weg is mist een ledemaat"quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Eigenlijk kijkt ze hier precies zo als Jack Nicholson doet op scanmans avatar
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, het is gewoon een heel nare man
Jij bent jezelf niet en teveel bezig met het spelletje. Wat jij deed was intens gemeenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik voel toch een bepaalde strijd tussen ons nu.
Ik ben "mesjelf" niet meer.![]()
ik ook!quote:
Mijn fotoonderschrift: KRAK!quote:
Ik moet bekennen dat ik onlangs het woord "intens" gebruikte.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent jezelf niet en teveel bezig met het spelletje. Wat jij deed was intens gemeen![]()
Kan datquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef Arcee het volgende:
[BB SC] deel 663, Nathalie wordt te dik....drama
Woohoo, post 32.000.000!
Graag gedaan hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:02 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had niet eens iets over Rob geschreven afgelopen half uur![]()
Goed gedaan jongens![]()
volgens mij wel gewoon proberenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan datEen post veranderen in een reeds gesloten topic ?
![]()
ehhh...neh...quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Huh?
Dit was het 32000.000ste topic!
Alles wat hij over Menno zegt is pure projectie. Hoe meer hij probeert zelf een spel te spelen, hoe meer hij het Menno zal verwijten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het meest vage vind ik dat die manke pisneuroot ( deze is voor yantjes verzameling) vandeweek een paar keer zei:
Wat die jongen doet is zo intens gemeen!
Ik begrijp dus echt niet wat er zo erg aan is wat hij gedaan zou kunnen hebben
Hij deed niet mee met de rob-show
Hij ging in overleg met Joost voor de groep door met bonen
Hij loog over het homo zijn omdat als hij niet mee zou doen hij automatisch op de bank zou zitten
Hij werkt en sport graag
Hij zit niet graag alleen maar op zijn luie reet
Hij vind dat de bewoners niet zo moesten zeiken over eten en opdrachten
Nou in en intens gemeen hoor lui mank varken ( ook weer voor yantjes verzameling)
Misschien heeft Menno toch iets opgestoken uit zijn "How to win Big Brother" boek.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze hebben beiden een winners-mentaliteit alleen Menno speelt het beter. Kan 'ie niet uitstaan.
Wie steekt de eerste troef afquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.![]()
Zullen we nog maar even verder gaan![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het wachten is op het moment dat ze met een vleesmes door het huis huppelt zingend :"wie niet weg is mist een ledemaat"
Ja, daarom had ik m'n post weer ge-edit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
ehhh...neh...![]()
Het was de 32000000ste post![]()
je ondertitel bij je avater heeft ook wel wat van doen met mijn avatarquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik onlangs het woord "intens" gebruikte.
Gaat niet goed zo.![]()
Ja maar als ik dan de bovenste neem en ga posten blijken er ineens een stuk of honderd te staanquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
even kijken naar het nummer van de topic.![]()
![]()
![]()
Is zeker de moeite van het proberen waard...je weet nooit of je zelf nog eens een keer de 33 miljoenste post binnenhaaltquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij wel gewoon proberen
ikke nie. Straks heb ik die riri hier in m'n achtertuin om het evangelie op te gaan lezen. Ik durf niet meerquote:
Ik vind nu wel dat het enge vormen begint aan te nemen met die manke mokumse mongool ( deze is weer voor yantjes heel erg mooi allllliteratie! )quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Alles wat hij over Menno zegt is pure projectie. Hoe meer hij probeert zelf een spel te spelen, hoe meer hij het Menno zal verwijten.
[..]
Hmm, die link had ik nog niet gelegd. Vertel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
je ondertitel bij je avater heeft ook wel wat van doen met mijn avatar![]()
* Ruby een dikke hug geeft en een glaasje inschenktquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:01 schreef ruby het volgende:
[..]
Hey, dat is natuurlijk wel heel speciaal.
Ik trek gelijk de fles rosé open.![]()
Wil iemand me aanraken?
HET GAAT OP NUM MER VOLG OR DE KUN JE NIET LE ZEN mutsquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan de bovenste neem en ga posten blijken er ineens een stuk of honderd te staan![]()
.......en dan sluit ons modje de verkeerde(cartOWomen die andere was van precies dezelfde tijd hoor)
gelukkig is alles weer goed gekomen en ze leefden nog lang en gelukkig![]()
austin powers :"YEAH BABY YEAH!"quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Hmm, die link had ik nog niet gelegd. Vertel.![]()
-edit- Damn, ik ben echt niet helemaal bij geloof ik.![]()
Ik zie het al.![]()
Senk joe, senk joe!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:09 schreef cuall het volgende:
[..]
* Ruby een dikke hug geeft en een glaasje inschenkt
Ik heb 'm eigenlijk van de Martini reclame.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
austin powers :"YEAH BABY YEAH!"
ooh baby, yeah baby, ooh baby, yeah baby.... Martini babyquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb 'm eigenlijk van de Martini reclame.
deze was de eerstequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan de bovenste neem en ga posten blijken er ineens een stuk of honderd te staan![]()
.......en dan sluit ons modje de verkeerde(cartOWomen die andere was van precies dezelfde tijd hoor)
gelukkig is alles weer goed gekomen en ze leefden nog lang en gelukkig![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
HET GAAT OP NUM MER VOLG OR DE KUN JE NIET LE ZEN muts
Tsja...en dan te bedenken dat zowel BB alsook Idols compleet nergens over gaan.......quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:14 schreef Snaptnix het volgende:
Idols is begonnen en het is hier direct uitgestorven
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
deze was de eerste
775060
de andere hadden de volgende nummers
775061
775062
*meldt*quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:01 schreef ruby het volgende:
Hey, dat is natuurlijk wel heel speciaal.
Ik trek gelijk de fles rosé open.![]()
Wil iemand me aanraken?
Maar die kneuzen in de voorrondes zijn zo geweldig. Humor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsja...en dan te bedenken dat zowel BB alsook Idols compleet nergens over gaan.......![]()
Nah, hij is gewoon een iritante vervelen manipulerende egoistische uitgelopen afgelikte vaatdoekquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ikke nie. Straks heb ik die riri hier in m'n achtertuin om het evangelie op te gaan lezen. Ik durf niet meer![]()
Wat een zielige, achterbakse, tering sukkel is die Rob toch he![]()
Laat die papagaai maar, ik wil wel deelnemen aan de scene waar de papagaai die uitspraak van heeftquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ooh baby, yeah baby, ooh baby, yeah baby.... Martini baby
Wil ook z'n papegaai![]()
Maak je geen zorgen. Het geroddel komt zeker weer terug. En nu is er nog drank ook!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:20 schreef Lkw het volgende:
Waarom is iedereen zo gemaakt 'lief' tegen elkaar aan het doen opeens? Dit is echt walgelijk en de onechtheid druipt eraf. Geef mij dan maar gisteren want dit is echt tenenkrommend.
Wat is er gebeurd? Heeft BB een love drug de kamers ingespoten of zo?
heb geduld Lkw, het gaat nog wel mis vanavond.....quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:20 schreef Lkw het volgende:
Waarom is iedereen zo gemaakt 'lief' tegen elkaar aan het doen opeens? Dit is echt walgelijk en de onechtheid druipt eraf. Geef mij dan maar gisteren want dit is echt tenenkrommend.
owkeequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:15 schreef cuall het volgende:
ik heb voor vanavond genoeg van nummers
effe een idols-break dus daar ben ik weer een splitsecond:quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:20 schreef Lkw het volgende:
Nee hoor doe mij die papegaai maar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Laat die papagaai maar, ik wil wel deelnemen aan de scene waar de papagaai die uitspraak van heeft
maakt nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:17 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb de boodschap begrepen
![]()
mijn excuus: --> ben blond![]()
In de eerste weken ging Rob echt voor de overwinning. Een beetje te vroeg en een beetje te gretig, want het spel duurt nog lang.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze hebben beiden een winners-mentaliteit alleen Menno speelt het beter. Kan 'ie niet uitstaan.
Hij zei van de week zelfs dat hij er na donderdag best uit wil, als Menno maar eerst moet vertrekken. Hoe sneu ben je dan?![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nah, hij is gewoon een iritante vervelen manipulerende egoistische uitgelopen afgelikte vaatdoek
het is wat geforceerd iddquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:20 schreef Lkw het volgende:
Dies goedquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:23 schreef cuall het volgende:
[..]
zo die kan ie in zijn holle been stoppen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nah, hij is gewoon een iritante vervelen manipulerende egoistische uitgelopen afgelikte vaatdoek
Volgens mij is ze er echt heilig van overtuigd dat ze een eerlijk mens is dat nooit roddelt.quote:
Hoe groot kunnen we het achief makenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo die zit. Die kan er weer bij in het archief
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Het feit dat Menno zo sterk omgaat met zijn shit-positie....
.... eerlijk gezegd, denk ik dat Rob daar wel bewondering voor heeft.
Inclusief Chantal zelf, want ze is zo eerlijk, 'voelt dingen' en heeft daarbij heel veel humor. Echt onweerstaanbaar, deze Chantal, ze gaat dan natuurlijk ook winnenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:24 schreef milagro het volgende:
En zo vindt iedereen Chantal toch weer of nog steeds een wereldwijf
Voetballiederen.quote:
Slimquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:24 schreef milagro het volgende:
[..]
het is wat geforceerd idd
Chantal denkt iig haar zaakjes weer op orde te hebben.
Je zet eerst iedereen tegen 1 op, zodat iedereen op die stemt.
Jij stemt dan op een ander.
Zo heb je 2 directe rivalen op de bank.
Dan als de sodemieter je handelen gaan uitleggen, tot in den treure, in 3 versies uiteraard, al naar gelang tegen wie je het hebt, 1 op 1 of in een groep.
Iedereen lijkt er weer in te stinken en doet dat vooralsnog ook.
En dan op naar de volgende 2.
Slim is ze wel
Lekkere bibs!quote:
Ja ze is zo eerlijk als een roddel blad.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:30 schreef Lkw het volgende:
[..]
Inclusief Chantal zelf, want ze is zo eerlijk, 'voelt dingen' en heeft daarbij heel veel humor. Echt onweerstaanbaar, deze Chantal, ze gaat dan natuurlijk ook winnen![]()
Van wie is die kont eigenlijk... Joost?quote:
Hele goeie analyse en ik sta hier voor 100% achter. Denk alleen dat rob geen bewondering meer heeft. Hij is nu te ver doorgeslagen dat hij de teleurstelling van zijn falen nu voortdurend omzet in frustratie jegens Menno. Dat is wat ik op dit moment zelfs gevaarlijk begin te vinden, er zit totaal geen rem op en de frustratie zal alleen nog maar toenemen. Zover ik Rob kan beoordelen is hij nu al ver voorbij het punt om die frustraties nog in de hand te kunnen houden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:23 schreef avonne het volgende:
[..]
In de eerste weken ging Rob echt voor de overwinning. Een beetje te vroeg en een beetje te gretig, want het spel duurt nog lang.
Ik denk dat hij in die periode meteen bepaald heeft hoe hij de verschillende mensen zou benaderen. Met name door de "psycho-sofa" en door indringend praten.
Bij Menno was dat denk ik lastig, omdat hij eigenlijk zich zelf zag, of hoe hij zelf zou willen zijn. Menno manipuleren zou het zelfde zijn als toegeven dat hij zelf gemanipuleerd kan worden.
Hij maakte er geen geheim van dat hij Ingrid voor zich zelf wou. Misschien alleen voor het spel, tuurlijk.
Hij heeft het ook een aantal keren over een mislukte sportcarriere gehad.
Beide dingen doen hem echt zeer, hij heeft er pijn van.
Het minne aan Rob is dat hij niet kan accepteren dat hij hierover teleurgesteld is, en hij reageert dat af op Menno. Menno scoorde op deze 2 punten, en dat trekt hij niet. Ipv te accepteren dat het effe niet mee zit, probeert hij het van Menno af te breken.
Door de eerste nominatie is hij door een diep dal gegaan en heeft zijn manipuleerspelletjes danig ingeperkt, wat echter blijft hangen is de jaloezie. Tel daarbij op dat Menno zich voortdurend heeft onttrokken aan de adviezen van "papa Rob", het is een kwestie van respect die Menno niet toont.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:33 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Van wie is die kont eigenlijk... Joost?
Navondquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:33 schreef Gert het volgende:
Navond.
Is er al iemand dronken?
In het huis, of hier?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:33 schreef Gert het volgende:
Navond.
Is er al iemand dronken?
In het huis, of hier?
Mennoquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:33 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Van wie is die kont eigenlijk... Joost?
Als strategie is het briljant.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:24 schreef milagro het volgende:
[..]
het is wat geforceerd idd
Chantal denkt iig haar zaakjes weer op orde te hebben.
Je zet eerst iedereen tegen 1 op, zodat iedereen op die stemt.
Jij stemt dan op een ander.
Zo heb je 2 directe rivalen op de bank.
Dan als de sodemieter je handelen gaan uitleggen, tot in den treure, in 3 versies uiteraard, al naar gelang tegen wie je het hebt, 1 op 1 of in een groep.
Iedereen lijkt er weer in te stinken en doet dat vooralsnog ook.
En dan op naar de volgende 2.
Slim is ze wel
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:33 schreef Gert het volgende:
Navond.
Is er al iemand dronken?
In het huis, of hier?
Hee wijffie.quote:
Het is niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:41 schreef Michelle-74 het volgende:
Het zingen mag wat mij betreft stoppen.
Wat een kattengejank
dido nath en rob hebben gegeten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:42 schreef avonne het volgende:
effe checke..
hebben dido, roel, nathalie en rob al gegeten?
ja dat vraag ik me dus ook af, het roddelbad mag toch weer gebruikt worden ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:44 schreef Anitra het volgende:
hebben ze het bad alweer gevuld? Of gaan we niet bubbelen vanavond?
de bubbel is niet gevuld ze hebben geen toestemming van BB gehad.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:44 schreef Anitra het volgende:
hebben ze het bad alweer gevuld? Of gaan we niet bubbelen vanavond?
Regel was toch dat hij tijdens rantsoen dicht moest blijven? Dus dan mag hij nu toch weer open of gaan ze nu heel braaf ineens zitten wachten?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
de bubbel is niet gevuld ze hebben geen toestemming van BB gehad.
nee dit was een sanctie voor het niet naleven van de BB regels.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:46 schreef Anitra het volgende:
[..]
Regel was toch dat hij tijdens rantsoen dicht moest blijven? Dus dan mag hij nu toch weer open of gaan ze nu heel braaf ineens zitten wachten?
is dat roel van :"fuck de rules, fuck de rules"?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
de bubbel is niet gevuld ze hebben geen toestemming van BB gehad.
Roel wou gisteren die bubbel al vullen, maar werd door iedereen tegengehouden
douchenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:47 schreef redhair het volgende:
Help heb een uurtje gemist. Waar is Menno zie hem niet meer. Is hij al in elkaar geslagen door RoB?????????
HOHO bij die sanctie werd wel gezegd dat rantsoen betekende OOK geen bubbelbad.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee dit was een sanctie voor het niet naleven van de BB regels.
Heeft niks met het rantsoen te maken![]()
![]()
Ze zijn alweer gestopt. Het ging over dat irritante gezing van ze.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat is't Ruby, neem nog een glaasje meid![]()
een grote bek maar een klein hartje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
is dat roel van :"fuck de rules, fuck de rules"?
Neh, dat was alleen maar grootspraakquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:47 schreef redhair het volgende:
Help heb een uurtje gemist. Waar is Menno zie hem niet meer. Is hij al in elkaar geslagen door RoB?????????
afgaande op haar introductie filmpje "show me the money" (met die kommaar kommaar handjes erbij) zeg ik bewust.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Als strategie is het briljant.
Maar ik kan er niet de vinger op leggen of ze het bewust doet, of dat het haar automatisch goed afgaat.
Als het bewuste strategie is, mag ze van mij nog lang blijven, want dan wil ik wel eens zien wat Plan B is, als de groep kleiner wordt.
nee hoor,quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
HOHO bij die sanctie werd wel gezegd dat rantsoen betekende OOK geen bubbelbad.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:52 schreef wickie het volgende:
Goedenavond.
Idols op TV
Idols in het BB huis.
En allemaal mensen die niet kunnen zingen......
O vandáár dat je hier een kanon kan afschieten zonder iemand te raken.quote:
Aan haar stem te horen wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:53 schreef Gert het volgende:
Is Nathalie al aan haar tweede flesje bezig?
klopt dat heb ik ook gehoord van lieskes Moederquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:52 schreef cuall het volgende:
Lieske zegt net dat haar moedeer het fantastich vond dat ze in BB ging
![]()
Haar moeder zei iets heel anders in de liveshow. Moeder Stokkers wilde helemaal NIET dat Lieske BB in zou gaan, maar dat ze haar school zou afmaken![]()
nah, zo klinkt ze al na een half glas.quote:
nee : een grote bek maar weinig lefquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
een grote bek maar een klein hartje.
Lieske vertelde in t begin dat haar moeder het helemaal niet leuk vind en dat ze dr school moest afmaken, volgens mij.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:52 schreef cuall het volgende:
Lieske zegt net dat haar moedeer het fantastich vond dat ze in BB ging
![]()
Haar moeder zei iets heel anders in de liveshow. Moeder Stokkers wilde helemaal NIET dat Lieske BB in zou gaan, maar dat ze haar school zou afmaken![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:55 schreef cuall het volgende:
[..]
nee : een grote bek maar weinig lef![]()
Ik draai de live-versie van Abel samen met Birgit Schuurman - Onderweg, speciaal voor mezelf.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:55 schreef CartWOman het volgende:
* CartWOman draait speciaal voor Roel: Fight For Your Right to Party - Beastie Boys
dat was de week ervoor, bij de mislukte bonen opdracht werd er gezegd ook bij dit rantsoen mag het bubbelbad niet gebruikt worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee hoor,
die bubbel en de spelletjes zijn de sanctie.
Dat was die dag dat BB het hele huis heeft leeggehaald.
En de bubbel moest in een 1/2 uur leeg.
ja drank tast het geheugen aan denk ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieske vertelde in t begin dat haar moeder het helemaal niet leuk vind en dat ze dr school moest afmaken, volgens mij.
Denk t wel jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:59 schreef cuall het volgende:
[..]
ja drank tast het geheugen aan denk ik![]()
klopt heeft ze gezegdquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieske vertelde in t begin dat haar moeder het helemaal niet leuk vind en dat ze dr school moest afmaken, volgens mij.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:01 schreef Ferdii het volgende:
ze spelen aslof ze naar een feestje gaan
hopelijk komt er heloemaal geen muziek en storten ze zich helemaal op de drank
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das ni echt netjes om t om te draaien
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:06 schreef ruby het volgende:
Ik ga even film kijken. Hopelijk is er straks meer te beleven.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:06 schreef ruby het volgende:
Ja, goeie vraag.quote:
Kijk zequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:06 schreef ruby het volgende:
Jurassic Park zekerquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:06 schreef ruby het volgende:
is niet netjesquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat haar moeder t helemaal niet leuk vind.
En nu dat haar moeder t geweldig vind
Hoiquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:10 schreef BBscanner het volgende:
Goedenavond allen!![]()
Ze zijn al dronken zo te horen! Hoop dat er geen muziek komt, verwende nesten. Het is BB Back to Basic!
Had het al veranderd...quote:
Wb Bongquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:11 schreef BONG4002 het volgende:
Bew
Net terug van Idols en zo te beobserveren is er niet veel boeiends aan de hand
off-topic: Je onderschriftquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:14 schreef Muerte het volgende:
Hap!
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot019a2.jpg]afbeelding][/URL]
hageNAAR LOLquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben weer terug van Idols maar wat de neuk zijn ze aan het doen.... ik wil feestgeen EO-kampvuur taferelen
quote:
Nee, juist geen muziek in het huis voor die verwende nesten. Straks gaat er wel weer iemand uit zijn plaat van die herrie, hoop ik!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben weer terug van Idols maar wat de neuk zijn ze aan het doen.... ik wil feestgeen EO-kampvuur taferelen
Nja zeg. Heb ik me daarvoor helemaal geinstalleerd vanavond. Ach ja, ga ik dadelijk maar een filmpie kijken als het zo saai blijft.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde net al dat Ingrid zo naar bed gaat dus de rest zal denk ik vrij rap volgen
Voordat Ingrid die neus van d'r heeft afgescminkt is het 1.15 uur dus het zal nog wel even durenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde net al dat Ingrid zo naar bed gaat dus de rest zal denk ik vrij rap volgen
Ik vond dat 10 keer, nee 740 keer leuker dan dat zingen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:16 schreef cuall het volgende:
Dido: Dat was leuk
dat was helemaal NIET leuk duffe kakmadam
![]()
Rob, Roel, Joost, Ingrid doe ietsquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:18 schreef BBscanner het volgende:
Als er nu 1 iemand vrijwillig vertrekt wordt er muziek gedraaid door BB![]()
Volgens mij klopt dit voor 99%!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:23 schreef avonne het volgende:
[..]
In de eerste weken ging Rob echt voor de overwinning. Een beetje te vroeg en een beetje te gretig, want het spel duurt nog lang.
Ik denk dat hij in die periode meteen bepaald heeft hoe hij de verschillende mensen zou benaderen. Met name door de "psycho-sofa" en door indringend praten.
Bij Menno was dat denk ik lastig, omdat hij eigenlijk zich zelf zag, of hoe hij zelf zou willen zijn. Menno manipuleren zou het zelfde zijn als toegeven dat hij zelf gemanipuleerd kan worden.
Hij maakte er geen geheim van dat hij Ingrid voor zich zelf wou. Misschien alleen voor het spel, tuurlijk.
Hij heeft het ook een aantal keren over een mislukte sportcarriere gehad.
Beide dingen doen hem echt zeer, hij heeft er pijn van.
Het minne aan Rob is dat hij niet kan accepteren dat hij hierover teleurgesteld is, en hij reageert dat af op Menno. Menno scoorde op deze 2 punten, en dat trekt hij niet. Ipv te accepteren dat het effe niet mee zit, probeert hij het van Menno af te breken.
Door de eerste nominatie is hij door een diep dal gegaan en heeft zijn manipuleerspelletjes danig ingeperkt, wat echter blijft hangen is de jaloezie. Tel daarbij op dat Menno zich voortdurend heeft onttrokken aan de adviezen van "papa Rob", het is een kwestie van respect die Menno niet toont.
nee, ik keek nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond dat 10 keer, nee 740 keer leuker dan dat zingen.
Milagro kijk jij nog? Hoor je dat toontje in Roels' stem? Jawellll!!!![]()
wat was er met dat toontje van Roel?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Milagro kijk jij nog? Hoor je dat toontje in Roels' stem? Jawellll!!!![]()
Ach joh. Hij is gewoon nu al gefrustreerd dat Utreg morgen een pakkie slaag gaat krijgen van ADOquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach joh. Hij is gewoon nu al gefrustreerd dat Utreg morgen een pakkie slaag gaat krijgen van ADO![]()
en terecht wel.... wraak van BB... alhoewel ik een feestje ook leuk zou vinden vind ik dit wel een goeie grap tegen die verwende nestenquote:
Deze 2 of Sjankwal vind ik wel erg goede optiequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rob, Roel, Joost, Ingrid doe iets![]()
Heee dat was mijn zin!quote:
Was dat maar waar, helaas is deze groep iets te braafquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
De volgende keer als ze worden geroepen door BB gewoon niet gaan.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, helaas is deze groep iets te braaf
Nou ok voor deze keer gun ik jou de eerquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:22 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook over mijn snelheid
Normaal ben ik de laatste die iets meld![]()
Oei dat zou hard zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Nu zou er eigenlijk een stem moeten komen die zegt:
Omdat jullie woensdagavond door wilden feesten is er nu geen muziek... alleen Dido en Menno mogen naar een speciale ruimte voor een party for two
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |