Nee hoor doe mij die papegaai maar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Laat die papagaai maar, ik wil wel deelnemen aan de scene waar de papagaai die uitspraak van heeft
maakt nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:17 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb de boodschap begrepen
![]()
mijn excuus: --> ben blond![]()
In de eerste weken ging Rob echt voor de overwinning. Een beetje te vroeg en een beetje te gretig, want het spel duurt nog lang.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze hebben beiden een winners-mentaliteit alleen Menno speelt het beter. Kan 'ie niet uitstaan.
Hij zei van de week zelfs dat hij er na donderdag best uit wil, als Menno maar eerst moet vertrekken. Hoe sneu ben je dan?![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nah, hij is gewoon een iritante vervelen manipulerende egoistische uitgelopen afgelikte vaatdoek
het is wat geforceerd iddquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:20 schreef Lkw het volgende:
Waarom is iedereen zo gemaakt 'lief' tegen elkaar aan het doen opeens? Dit is echt walgelijk en de onechtheid druipt eraf. Geef mij dan maar gisteren want dit is echt tenenkrommend.
Wat is er gebeurd? Heeft BB een love drug de kamers ingespoten of zo?
Dies goedquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:23 schreef cuall het volgende:
[..]
zo die kan ie in zijn holle been stoppen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nah, hij is gewoon een iritante vervelen manipulerende egoistische uitgelopen afgelikte vaatdoek
Volgens mij is ze er echt heilig van overtuigd dat ze een eerlijk mens is dat nooit roddelt.quote:
Hoe groot kunnen we het achief makenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo die zit. Die kan er weer bij in het archief
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Het feit dat Menno zo sterk omgaat met zijn shit-positie....
.... eerlijk gezegd, denk ik dat Rob daar wel bewondering voor heeft.
Inclusief Chantal zelf, want ze is zo eerlijk, 'voelt dingen' en heeft daarbij heel veel humor. Echt onweerstaanbaar, deze Chantal, ze gaat dan natuurlijk ook winnenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:24 schreef milagro het volgende:
En zo vindt iedereen Chantal toch weer of nog steeds een wereldwijf
Voetballiederen.quote:
Slimquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:24 schreef milagro het volgende:
[..]
het is wat geforceerd idd
Chantal denkt iig haar zaakjes weer op orde te hebben.
Je zet eerst iedereen tegen 1 op, zodat iedereen op die stemt.
Jij stemt dan op een ander.
Zo heb je 2 directe rivalen op de bank.
Dan als de sodemieter je handelen gaan uitleggen, tot in den treure, in 3 versies uiteraard, al naar gelang tegen wie je het hebt, 1 op 1 of in een groep.
Iedereen lijkt er weer in te stinken en doet dat vooralsnog ook.
En dan op naar de volgende 2.
En zo vindt iedereen Chantal toch weer of nog steeds een wereldwijf
Slim is ze wel
Lekkere bibs!quote:
Ja ze is zo eerlijk als een roddel blad.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:30 schreef Lkw het volgende:
[..]
Inclusief Chantal zelf, want ze is zo eerlijk, 'voelt dingen' en heeft daarbij heel veel humor. Echt onweerstaanbaar, deze Chantal, ze gaat dan natuurlijk ook winnen![]()
Van wie is die kont eigenlijk... Joost?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |