Had het al veranderd...quote:
Wb Bongquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:11 schreef BONG4002 het volgende:
Bew
Net terug van Idols en zo te beobserveren is er niet veel boeiends aan de hand
off-topic: Je onderschriftquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:14 schreef Muerte het volgende:
Hap!
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot019a2.jpg]afbeelding][/URL]
hageNAAR LOLquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben weer terug van Idols maar wat de neuk zijn ze aan het doen.... ik wil feestgeen EO-kampvuur taferelen
quote:
Nee, juist geen muziek in het huis voor die verwende nesten. Straks gaat er wel weer iemand uit zijn plaat van die herrie, hoop ik!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben weer terug van Idols maar wat de neuk zijn ze aan het doen.... ik wil feestgeen EO-kampvuur taferelen
Nja zeg. Heb ik me daarvoor helemaal geinstalleerd vanavond. Ach ja, ga ik dadelijk maar een filmpie kijken als het zo saai blijft.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde net al dat Ingrid zo naar bed gaat dus de rest zal denk ik vrij rap volgen
Voordat Ingrid die neus van d'r heeft afgescminkt is het 1.15 uur dus het zal nog wel even durenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde net al dat Ingrid zo naar bed gaat dus de rest zal denk ik vrij rap volgen
Ik vond dat 10 keer, nee 740 keer leuker dan dat zingen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:16 schreef cuall het volgende:
Dido: Dat was leuk
dat was helemaal NIET leuk duffe kakmadam
![]()
Rob, Roel, Joost, Ingrid doe ietsquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:18 schreef BBscanner het volgende:
Als er nu 1 iemand vrijwillig vertrekt wordt er muziek gedraaid door BB![]()
Volgens mij klopt dit voor 99%!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:23 schreef avonne het volgende:
[..]
In de eerste weken ging Rob echt voor de overwinning. Een beetje te vroeg en een beetje te gretig, want het spel duurt nog lang.
Ik denk dat hij in die periode meteen bepaald heeft hoe hij de verschillende mensen zou benaderen. Met name door de "psycho-sofa" en door indringend praten.
Bij Menno was dat denk ik lastig, omdat hij eigenlijk zich zelf zag, of hoe hij zelf zou willen zijn. Menno manipuleren zou het zelfde zijn als toegeven dat hij zelf gemanipuleerd kan worden.
Hij maakte er geen geheim van dat hij Ingrid voor zich zelf wou. Misschien alleen voor het spel, tuurlijk.
Hij heeft het ook een aantal keren over een mislukte sportcarriere gehad.
Beide dingen doen hem echt zeer, hij heeft er pijn van.
Het minne aan Rob is dat hij niet kan accepteren dat hij hierover teleurgesteld is, en hij reageert dat af op Menno. Menno scoorde op deze 2 punten, en dat trekt hij niet. Ipv te accepteren dat het effe niet mee zit, probeert hij het van Menno af te breken.
Door de eerste nominatie is hij door een diep dal gegaan en heeft zijn manipuleerspelletjes danig ingeperkt, wat echter blijft hangen is de jaloezie. Tel daarbij op dat Menno zich voortdurend heeft onttrokken aan de adviezen van "papa Rob", het is een kwestie van respect die Menno niet toont.
Het feit dat Menno zo sterk omgaat met zijn shit-positie....
.... eerlijk gezegd, denk ik dat Rob daar wel bewondering voor heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |