austin powers :"YEAH BABY YEAH!"quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Hmm, die link had ik nog niet gelegd. Vertel.![]()
-edit- Damn, ik ben echt niet helemaal bij geloof ik.![]()
Ik zie het al.![]()
Senk joe, senk joe!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:09 schreef cuall het volgende:
[..]
* Ruby een dikke hug geeft en een glaasje inschenkt
Ik heb 'm eigenlijk van de Martini reclame.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
austin powers :"YEAH BABY YEAH!"
ooh baby, yeah baby, ooh baby, yeah baby.... Martini babyquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb 'm eigenlijk van de Martini reclame.
deze was de eerstequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan de bovenste neem en ga posten blijken er ineens een stuk of honderd te staan![]()
.......en dan sluit ons modje de verkeerde(cartOWomen die andere was van precies dezelfde tijd hoor)
gelukkig is alles weer goed gekomen en ze leefden nog lang en gelukkig![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
HET GAAT OP NUM MER VOLG OR DE KUN JE NIET LE ZEN muts
Tsja...en dan te bedenken dat zowel BB alsook Idols compleet nergens over gaan.......quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:14 schreef Snaptnix het volgende:
Idols is begonnen en het is hier direct uitgestorven
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
deze was de eerste
775060
de andere hadden de volgende nummers
775061
775062
*meldt*quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:01 schreef ruby het volgende:
Hey, dat is natuurlijk wel heel speciaal.
Ik trek gelijk de fles rosé open.![]()
Wil iemand me aanraken?
Maar die kneuzen in de voorrondes zijn zo geweldig. Humor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsja...en dan te bedenken dat zowel BB alsook Idols compleet nergens over gaan.......![]()
Nah, hij is gewoon een iritante vervelen manipulerende egoistische uitgelopen afgelikte vaatdoekquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ikke nie. Straks heb ik die riri hier in m'n achtertuin om het evangelie op te gaan lezen. Ik durf niet meer![]()
Wat een zielige, achterbakse, tering sukkel is die Rob toch he![]()
Laat die papagaai maar, ik wil wel deelnemen aan de scene waar de papagaai die uitspraak van heeftquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ooh baby, yeah baby, ooh baby, yeah baby.... Martini baby
Wil ook z'n papegaai![]()
Maak je geen zorgen. Het geroddel komt zeker weer terug. En nu is er nog drank ook!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:20 schreef Lkw het volgende:
Waarom is iedereen zo gemaakt 'lief' tegen elkaar aan het doen opeens? Dit is echt walgelijk en de onechtheid druipt eraf. Geef mij dan maar gisteren want dit is echt tenenkrommend.
Wat is er gebeurd? Heeft BB een love drug de kamers ingespoten of zo?
heb geduld Lkw, het gaat nog wel mis vanavond.....quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:20 schreef Lkw het volgende:
Waarom is iedereen zo gemaakt 'lief' tegen elkaar aan het doen opeens? Dit is echt walgelijk en de onechtheid druipt eraf. Geef mij dan maar gisteren want dit is echt tenenkrommend.
owkeequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:15 schreef cuall het volgende:
ik heb voor vanavond genoeg van nummers
effe een idols-break dus daar ben ik weer een splitsecond:quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:20 schreef Lkw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |