Neuhhh, slaap er geen minuut minder om hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nederlanders staan erom bekend dat ze zuinig op hun centjes zijn hé, ik ben daar geen uitzondering op de regel. Waarom denk je dat er sites zijn gemaakt zoals gratiz.nl , toch niet voor iemand die 'niet genoeg zakcentjes krijgt', nee, voor de normale Nederlandse burger. Maar ik snap werkelijk niet het probleem, ik stuur enkel een klacht en jullie maken er een probleem van.
Jezus wat een gezeik.. ieder z'n mening, klaar, afgelopen, uit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:05 schreef schooierd het volgende:
[..]
Neuhhh, slaap er geen minuut minder om hoor![]()
Maar het is stiekum een beetje kansloos om te doen alsof het geen gappen is, en wat krom is recht proberen te l*llen met de dooddoener "omdat iedereen het doet".
Als je aan m'n laptop rammelt flikkeren d'r kilo's achterdeur-MP3's uit... maar hoor je mij roepen dat dit zuivere B&J's koffie is?
![]()
![]()
Precies, open er een ander topic overquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jezus wat een gezeik.. ieder z'n mening, klaar, afgelopen, uit.
Ben&Jerrys eten en blij zijn. Hup.
Stelletje zeikerds.
Never-bite-the-hand-that-feeds-you-(ice cream)-ideequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Grappig dat bijna iedereen het toejuicht als iemand een bedrijf als de NS dupeert ( f*ck de NS, dat idee), maar als iemand onze favoriete ijsmakers dupeert....![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de Chocolate Therapy, die heb ik nog steeds niet gehad.
Ik vind het allemaal precies even grote kneuzen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Grappig dat bijna iedereen het toejuicht als iemand een bedrijf als de NS dupeert ( f*ck de NS, dat idee), maar als iemand onze favoriete ijsmakers dupeert....![]()
Geloof me, die weegt zwaar op de maagquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de Chocolate Therapy, die heb ik nog steeds niet gehad.
Ja. Begrijpelijk als dat het enige is wat je op een dag eet. Anderzijds zou je toch echt zal aankomen hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:02 schreef Laura 2000 het volgende:
OMG B&J's is zo verslavend!! Ik heb deze week serieus al 4 halve bakken op!!![]()
![]()
![]()
En ik vind bijna alle smaken lekker, behalve die met kersen.
Deze week gehad...
1. Phish Food
2. Chocolate Fudge Brownie
4. Caramel Chew Chew
3. Chunky Monkey
Het is echt een wonder dat ik niet ben aangekomen!!![]()
Ik moet maar even ene tijdje om de videotheek heen fietsen denk ik....
I love Australian!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:40 schreef freaky-me het volgende:
all time favourite: phish food
en cookie dough, fossil fuel, new york super fudge chunk, half baked.... alles eigenlijk!
B&J rules!
die is ook lekkerquote:
Owww, jij bent dom he, iedereen zit JUIST ijs te eten, en heeft geen tijd om op fok te zittenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:57 schreef Houniet het volgende:
Het is zulk mooi weer en niemand die aan het ijs zitDaar snap ik nou niets van
!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:21 schreef parselmouth het volgende:
Aight, een paar potten voor parselmouth dus![]()
Waarom kreeg jij dat 'voor jouw baan'?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:25 schreef Drostie het volgende:
Kreeg voor mijn baan een pint New York Super Fudge Chuck...gisteren uit eten, geen toetje genomen maar een pint Half Baked gehaald
Uhm half uurtje van te voren uit de koelkast halenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:32 schreef Camplo het volgende:Hoe krijg je dat ijs fatsoenlijk uit dat bakje?
Hier kreeg ik op me flikker omdat ik al 2 lepels omgevouwen heb
Van mijn vriendin, "Gefeliciteerd met je nieuwe baan"quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom kreeg jij dat 'voor jouw baan'?![]()
Ow die is zooooo lekker! Maar veel machtiger dan de rest van de smaken...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:30 schreef Pinball het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Omdat Chocolate Therapy de overtreffende trap van chocolade ijs is.
Dat ijs is ook goed te pruimen, alleen kan niemand tippen aan Ben & Jerry'squote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:24 schreef JimmyJames het volgende:
Net heel Groningen afgestruind naar B&JHeb maar een bak Australian-ijs gekocht, een hopelijk waardige surrogaat.
Stoeldraaiersstraat zit een notenzaakje die B&J verkooptquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:24 schreef JimmyJames het volgende:
Net heel Groningen afgestruind naar B&JHeb maar een bak Australian-ijs gekocht, een hopelijk waardige surrogaat.
Niet om 11 uur 's avonds vrees ikquote:Op maandag 29 mei 2006 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Stoeldraaiersstraat zit een notenzaakje die B&J verkoopt
quote:
WATquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
8 gratis bakken B&J gewonnen met de Postcode Loterij Straatprijs ofzoiets. Hoe relaxed is dat?
1. Cookie Dough, met stip!
2. Fossil Fuel
3. New York Super Fudge Chunk
Één la in de vriezer helemaal gevuld met B&J![]()
![]()
![]()
nol! o+quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
WAT! wij hier ook, alleen hebben wij 3 bakken gewonnen
rietje o+
4 loten dacht ik en iets met een verdubbelaar, maar dat heb ik maar half opgevangen. Ik was al bezig m'n 8 B&J's uit te kiezen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:49 schreef Isabeau het volgende:
Maar als je 8 bakken ijs hebt gewonnen...dan doe je dus met 8 loten mee, toch?
Moet je eens uitrekenen hoeveel bakken B&J's je daar jaarlijks van kan kopen voor al dat geld dat je aan de postcode loterij uitgeeft
(jaren meegedaan, nog nooit een cent gewonnen)
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:07 schreef Janetje het volgende:
Ik was net chagrijnig, dus heb caramel-sutra op..
Ik wás chagrijnig.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:17 schreef ikJur het volgende:
Ik heb serieus nog nooit ben&jerry's ijs op
en nee ik ben geen arme sloeber
Die is keismerig menquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:07 schreef Janetje het volgende:
Ik was net chagrijnig, dus heb caramel-sutra op..
Ik wás chagrijnig.
Waarom nog een paar maanden? Je bent nu aan de lijn en over een paar maanden ga je het er weer allemaal bij eten?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:30 schreef poohy het volgende:
Nog een paar maanden en dan kan ik mij ook weer storten op Ben & Jerry's![]()
Ga je toch weer terug naar Nederland verhuizenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:53 schreef poohy het volgende:
Nee hoor, ik woon nu nog in Nieuw-Zeeland en daar verkopen ze het niet![]()
Dat alleen is al voldoende reden om te emigreren.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:53 schreef poohy het volgende:
Nee hoor, ik woon nu nog in Nieuw-Zeeland en daar verkopen ze het niet![]()
Hoeveel mag je er halen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:44 schreef Houniet het volgende:
Kijk wat ik vandaag bij de post kreeg
[afbeelding]
Mijn Postcode Jackpot
Tweequote:
Goed ideequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:14 schreef Houniet het volgende:
OF!
Waarom open je daar geen Ben&Jerry's winkel danDie mensen daar zullen helemaal gek worden
Dan wordt je een ijsgod ofzo
Heb je gelijk werk
quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:15 schreef Malahide het volgende:
Fossil Fuel. Van elke dino die ik vind word ik blij![]()
Chocolate Fudge Brownie mag er anders ook zijn...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:30 schreef Pinball het volgende:
Omdat Chocolate Therapy de overtreffende trap van chocolade ijs is.
ik heb nu ook een bak met cookie doughquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |