Daarom is het volgens mij ook gewoon het allerslimst om een laptop te nemen. Weinig ruimte, weinig energie, praktisch en minder gezeik met compatible hardware...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:23 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je gebruikt niet die 450 Watt atlijd, alleen bij het opstarten ofzo, maar het kan idd. heel wat minder, vooral Intel heeft daar last van maar die komt eind volgend jaar met echt alternatieve oplossing. Hoe dat met de videokaarten zit weet ik niet maar het gaat daar ook schrikbarend warm aan toe.
Steve heeft ook nog wat:quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Daarom is het volgens mij ook gewoon het allerslimst om een laptop te nemen. Weinig ruimte, weinig energie, praktisch en minder gezeik met compatible hardware...
kweunie, ik heb n aversie tegen leptebs, net zoiets als frutselfietsen waar je niet meer aan kan sleutelenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Daarom is het volgens mij ook gewoon het allerslimst om een laptop te nemen. Weinig ruimte, weinig energie, praktisch en minder gezeik met compatible hardware...
Dequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:28 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Steve heeft ook nog wat:
[afbeelding]
Jawel, maar die dingen worden vaak zo heet...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:28 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Steve heeft ook nog wat:
[afbeelding]
Je rooie omroep heeft een leuke show.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jawel, maar die dingen worden vaak zo heet...
zou het? een Mac Mini zou juist 1 van de koelere Macs zijn, met een G4 erinquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jawel, maar die dingen worden vaak zo heet...
t moet geen DIG worden neequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
Mijn oor hoort nerdie-talk....
Gelukkig wel , weg met de technocratie..quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je rooie omroep heeft een leuke show.
Nano-technologie om het lichaam te repareren. Maar hij is dan al dood en ingevroren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Gelukkig wel , weg met de technocratie..
De mens is er altijd wel kritisch op geweest, maar we zijn in feite al hybride mensen, als je de technologie ziet die we nodig hebben...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Gelukkig wel , weg met de technocratie..
Mwoa, gelukkig ergeren de meeste mensen zich nog aan mobiel bellende mensen in de open luchtquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De mens is er altijd wel kritisch op geweest, maar we zijn in feite al hybride mensen, als je de technologie ziet die we nodig hebben...
wat is kratein?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De mens is er altijd wel kritisch op geweest, maar we zijn in feite al hybride mensen, als je de technologie ziet die we nodig hebben...
Maar het heeft weinig met kratein te maken.
Was jij niet degene met een rekening van ¤150?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mwoa, gelukkig ergeren de meeste mensen zich nog aan mobiel bellende mensen in de open lucht
Of je wordt wakker en je wordt ritueel verbrand omdat je geen moslim bent.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:57 schreef Yildiz het volgende:
35.000 dollar, of 120.000 dollar, gofter! je bent dood verdulle! dan isset ovâh!
Je zegt technocratie, het slaat op het cratie-gedeelte. Medische technologie is geen politieke bestuursvorm.quote:
Allemaal binnen gevolgd en meestal middernachtquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Was jij niet degene met een rekening van ¤150?
Zelfde technologie, broeder.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Allemaal binnen gevolgd en meestal middernacht
word wel zo! De medici krijgen steeds meer macht, het antwoord wordt steeds korter, de verzekeraar krijgt meer te vertellen, de privacy is een woord van vroeger. Wat brengt de toekomst?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je zegt technocratie, het slaat op het cratie-gedeelte. Medische technologie is geen politieke bestuursvorm.
Moeten wij ons schamen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zelfde technologie, broeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |