Uiterst origineel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Dearly, my Frank, I don't damn a give.
Moet het niet zijn: "kruistocht tegen de zinsopbouw"?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik noem het ''kruistocht tegen de logica.''
Nee, want die is correct.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Moet het niet zijn: "kruistocht tegen de zinsopbouw"?
SyntaxIS.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:17 schreef Drugshond het volgende:
De chaostheorie van de syntax.
chaostheoriequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:17 schreef Drugshond het volgende:
De chaostheorie van de syntax.
Doet me denken, der was toch Jurrasic Park vandaag op TV!?quote:
Wie rookt er nu ook vrouwelijk schaamhaar ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:39 schreef Floripas het volgende:
Mijn rachel is te goed voor shag.
Erg vaag vak, wel leuk.quote:
Wat heb je als grafka ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:31 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm call of duty 2 draait niet echt lekker. Wel mooi spel.
Ziet eruit dat ik nog 3 boeken ga lezen, na die van Straussquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Erg vaag vak, wel leuk.
Alle niet lineaire systemen vertonen hetzelfde gedrag.
Via de Feigenbaum constante kun je de periodieke vertakkingen uitlezen. En met Poncaire kun je een dwarsdoorsnede maken van alle trajectoren waarin het volgende punt/baan zou kunnen liggen. Maar je hebt vanwege het niet deterministische gedrag (afhankelijk van de beginvoorwaarden) geen zegenschap waar de volgende trajectorie zal gaan lopen.
Via Hamilton vergelijkingen kun je wel een complex dynamisch systeem modelleren, maar je loopt snel vast omtrend de voorspelbaarheid ervan. Omdat kleine schommelingen (in de begincondities) zich exponentieel opblazen worden tot niet benaderbare proporties.
Een heel vreemd verschijnsel is dat er chaos een heel klein gebied zit waarin weer orde kan voorkomen met een andere vertakkingsgrondtal (3).
1.2.4.8.16.enz.. chaos..... 3.9.27.81 enz..... chaos
Blijft een vage wetenschap waarmee schitterende LSD plaatjes gemaakt kunnen worden.
Dat is het probleem niet. Radeon 9600 pro.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:34 schreef Drugshond het volgende:
Wat heb je als grafka ?
James Gleik (1988) Chaos is wel een leuk boek voor beginners. En het leest eenvoudig weg.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:34 schreef Yildiz het volgende:
Ziet eruit dat ik nog 3 boeken ga lezen, na die van StraussFeigenbaum Poncaire Hamilton (ik ben wel eens in n plaatsje geweest wat Hamilton heet)
Verdulle, Haagse Hogeschool noch TU Delft hebben een boekje van hem.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
James Gleik (1988) Chaos is wel een leuk boek voor beginners. En het leest eenvoudig weg.
En de meest algemene begrippen komen er in terug en worden goed belicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Dat is redelijk aan de onderkant van min.requirements.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Radeon 9600 pro.
Ik denk dat mijn processor het niet meer aankan. Pentium IV 1,4 GHZ.
Ik twijfel al een tijdje of ik nou een nieuwe pc moet kopen of niet.
Ik kan er niet om lachen, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:26 schreef Tafkahs het volgende:
80 jaar varaleut is ook een soort museum..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:42 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb trouwens een Pentium IV 1,6. Ik dacht altijd 1,4![]()
Zelf bouwen zie ik niet zo zitten. Geld is opzich geen probleem. De vraag is alleen of ik er geld voor over hebquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:44 schreef Drugshond het volgende:
Dat is redelijk aan de onderkant van min.requirements.
Waarom niet zelf bouwen ?Je hebt alleen een nieuwe voeding nodig > 350-400 W, van een kwalitatief merk (Tagan, ToPower). Een nieuw mama-plankje (939 chipset) Een nieuwe CPU (939 3500+) Wat Cosair geheugen (1 GB) Een Zalman V7700 AL/CU Cooler Een grafka, >= 6600GT of X800-pro Een Zalman V700 VGA Cooler
En de rest kun je vrolijk (her)gebruiken.
Of je gaat overclocken.....Die videokaart kun je makkelijk 20-30 % opvoeren, wel een V700 erop zetten. En je gaat je mama-plankje opvoeren (nieuwste bios, andere fbs instelling) daar haal je ook zonder problemen 10-15 %.
Hey, DrW op tv.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik kan er niet om lachen, eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |