Serieus? Woon je ook in Antwerpen of verblijf je er alleen vaak?quote:Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef Floripas het volgende:
Goedenavond.
Floripas ziet de geschiedenis door haar keukenraam - de Parijse brand is overgeslagen naar de Marollen.
Jouw vermoeden is juist.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:42 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Хее Флорипас,
Ергенс хеб ик зоьн вааг вермоеден дат йий дит вел кан лезен.
Brussel, ik had een apartement, maar ik was verhuisd. Ik was de laatst dingetjes nog aan het opruimen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:44 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Serieus? Woon je ook in Antwerpen of verblijf je er alleen vaak?
Ik kan het ook lezen, hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:42 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Хее Флорипас,
Ергенс хеб ик зоьн вааг вермоеден дат йий дит вел кан лезен.
Als ik het in Babelfish Russisch->Engels gooi komt er een (bijna) Nederlandse tekst uit rollen..quote:
To kheye Of floripas, Yergens of kheb of IR zo'n of vaag of vermoyeden of the dates of yiy of dit conducted Kahn lezen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:38 schreef jpzegthallo het volgende:
Als ik het in Babelfish Russisch->Engels gooi komt er een (bijna) Nederlandse tekst uit rollen..
Nee dat kan ik niet, want ik kon nergens een online arabic translator vinden, ook al heb ik mijn bedtijd speciaal nog even voor uitgesteld.quote:
Kom zeg, ik schreef al cyrillisch in 3 VWO. Maar net als jij, gewoon nederlandse letters vervangen door cyrillischequote:Op vrijdag 11 november 2005 00:13 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Heb je dat bij je studie ook moeten leren dan? Of gewoon als hobby erbij gedaan?
Dat is beter dan een praktische opdracht inleveren in 1337, zoals een paar leerlingen pas deden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom zeg, ik schreef al cyrillisch in 3 VWO. Maar net als jij, gewoon nederlandse letters vervangen door cyrillische
* Lord_Vetinari herinnert zich een ingeleverd strafwerk in cyrillisch
Proost!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:22 schreef Floripas het volgende:
LodewijkNapoleon, ik heb een alleraardigst kroniekje van Frankrijk gekocht.
Proost! Half zes alweer.
*plop*
Dat is goed. De jonge Drees doet mij niets.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:36 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Proost!
Oh ja, zullen we afspreken dat als jij Drees jr. met rust laat dat ik Foucault dan vredig laat rusten?![]()
Wat voor kroniekje heb jij je hand op weten te leggen?
Ik denk trouwens dat zijn gedachtegoed niet eens zover van het jouwe afstaat, jij bent ook nogal een realo, maar goed.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:51 schreef Floripas het volgende:
Dat is goed. De jonge Drees doet mij niets.
Leuk hoor, hoe heet het?quote:Het is een alleraardigst boekje, dat per jaartal even kort vertelt wat er gebeurd is, en waar ook genealogieen van vorsten instaan. Heel leuk, allemaal.
Een 'realo', dat ben ik nog nooit genoemd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat zijn gedachtegoed niet eens zover van het jouwe afstaat, jij bent ook nogal een realo, maar goed.![]()
![]()
[..]
Chronique de France, vrees ik.quote:Leuk hoor, hoe heet het?
Ik ga mijn baan opzeggen.quote:Verder alles goed?
Uitstekend. Al heb ik nog niet genoeg kast voor al mijn geboek.quote:Verhuizing goed verlopen?
Eugène was doens geestelijk vader, kun je wel zeggen.quote:En zo tussendoor; bestaat er ook een dwarsverband tussen Viollet-le-duc en Cuypers?
Vind jij neo- mooier dan -gotiek?quote:Zoiets staat me nog vaag bij nl.
Neogotiek!![]()
![]()
![]()
![]()
Een historisch geinteresseerde dame? (Dat stel ik me dan zo voor)quote:Shit! bezoek voor de deur, gaat het eens een keer echt ergens over....![]()
Met jou ook alles bon ton?quote:Nou, ik lees het wel, groetjes!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[afbeelding]
Geen pagina voorbij zonder de heer des huizes uiteraard.![]()
Kun je deze post even onderbouwen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[afbeelding]
Geen pagina voorbij zonder de heer des huizes uiteraard.![]()
Heerlijk is datquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
1 gluhwein voor meneer LN
Goed zoquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:49 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Heerlijk is dat![]()
Eerst maar eens even lekker onderuit....
Zo Sweetsixteen16 (die inmiddels al weer negentien is) , wat is het laatste boek dat je gelezen hebt?
Jullie zien toch geen Goatse plaatje ofzo? Ik heb alleen een portretje van onz'aller Lord_Vetinari neergehangen.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:49 schreef jpzegthallo het volgende:
Voor de duidelijkheid LN: wij zien nu staan:
quote:
Cassis dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]* Lord_Vetinari is van de Blauwe Knoop
Och mijn Usernaamgever ligt al jaren onder de groene zoden, troost jequote:Op vrijdag 18 november 2005 21:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Goed zo
Mijn Username blijft me achtervolgen incluus mijn luiheid om een nieuwe account aan te maken
Ik ben momenteel bezig in: Jonathan Safran Foer - Extreem luid & ongelooflijk dichtbij.
Het is gebaseerd op de WTC ramp.
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:05 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Och mijn Usernaamgever ligt al jaren onder de groene zoden, troost je![]()
Die Jonathan Safran had in zijn debuutroman wel een komische schrijfstijl, heeft 'ie dat nog steeds?
quote:
Mooi, het lijkt me ook een verfrissende kijk op die ramp, gezien de aanpak die hij kiest.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja
Het is een aanrader, tot nu toe!
Wil het een beetje, het modden hier in je eentje? Het was de laatste tijd ook niet zo druk, dus dat scheelt dan wel weer.quote:
Tja, soms loop je achter de feiten aan, maar zoals je al zegt, C&H is een rustig, relvrij (of in ieder geval rel-arm) forum..quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:15 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Wil het een beetje, het modden hier in je eentje? Het was de laatste tijd ook niet zo druk, dus dat scheelt dan wel weer.
Ja, behalve als Israel of WOII aan bod komt, is er ook verder weing aanstootgevend hier, en gelukkig maar. Ik kom de laatste tijd nogal eens in POL of WFL en als je niet uitkijkt kom je midden in de loopgraven terecht.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tja, soms loop je achter de feiten aan, maar zoals je al zegt, C&H is een rustig, relvrij (of in ieder geval rel-arm) forum..
Nope. Doe ik niet aan mee. Geen behoefte aan. Welke POL-verkiezing trouwens? Ik weet alleen van een verkiezing in GC.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:24 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ja, behalve als Israel of WOII aan bod komt, is er ook verder weing aanstootgevend hier, en gelukkig maar. Ik kom de laatste tijd nogal eens in POL of WFL en als je niet uitkijkt kom je midden in de loopgraven terecht.
Ik heb je ook nog genomineerd trouwens in de POL verkiezing, lever jij nog een lijstje in of doe je daar niet aan?
De ontdekking en Siegfried zijn mijn favorieten en als ik zo terugdenk het enige werk dat ik van hem gelezen heb.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Mooi, het lijkt me ook een verfrissende kijk op die ramp, gezien de aanpak die hij kiest.
Jij bent wel into Mulisch he?
Wat vind jij van de eindscene van Siegfried waarin hij feit en fictie vermengt door het gek worden van Nietzsche te verbinden aan de geboorte van Hitler?
Snap ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nope. Doe ik niet aan mee. Geen behoefte aan. Welke POL-verkiezing trouwens? Ik weet alleen van een verkiezing in GC.
Ik heb zelfs alleen Siegfried gelezen, de Aanslag en de Ontdekking heb ik als film gezienquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
De ontdekking en Siegfried zijn mijn favorieten en als ik zo terugdenk het enige werk dat ik van hem gelezen heb.
Geil?quote:Wat ik van de qlimax vond?
Heerlijk, verassend, geil![]()
De aanslag, inderdaad voor mijn lijst ooit verplicht kijken naar een Nederlandse film (daar zat toen ook the Vanishing, het Gouden Ei, bij).quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:37 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik heb zelfs alleen Siegfried gelezen, de Aanslag en de Ontdekking heb ik als film gezien
[..]
Geil?![]()
Leg es uit?
Floripas heeft je ook voor diezelfde categorie genomineerd, bovendien heeft ze je ook nog de Wouke v. Scherrenburg troffee toegespeeld.quote:
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig, ik vond de film best redelijk, maar ik kan me ook voorstellen dat je zo'n dik niet goed kan overbrengen naar het witte doek. Waar is het boek vooral anders in dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
De aanslag, inderdaad voor mijn lijst ooit verplicht kijken naar een Nederlandse film (daar zat toen ook the Vanishing, het Gouden Ei, bij).
De ontdekking heb ik hier ook op videoband, wel een tegenvallertje hoor, maar goed.
Nee, ok ik had deze originele 'plotwending' niet verwacht.quote:Geil in de zin van: Goed zo Harry! Dat heb je mooi bedachtdat soort zaken maken mij geil etc.
Het boek is wel erg tot in het detail beschreven.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:48 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig, ik vond de film best redelijk, maar ik kan me ook voorstellen dat je zo'n dik niet goed kan overbrengen naar het witte doek. Waar is het boek vooral anders in dan?![]()
[..]
Nee, ok ik had deze originele 'plotwending' niet verwacht.![]()
Mijn hart ging er ook sneller van kloppen omdat ik ook wel eens losjes (heel losjes) dat idee heb gehad.
Nou, moet ik 'em toch eens lezen dan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het boek is wel erg tot in het detail beschreven.
Ik kan er veel van genieten als een boek helemaal ingediept wordt.
Soms wordt er echt 15 pagina's geluld over hoe het huis eruitziet.
Binnen 1 zin wordt een moord omschreven.
Haha, die heb ik echt een aantal keer overgelezen
Ik ben blij dat ik de film pas na het boek heb gezien om eerlijk te zijn
Ik ook niet, en daarom viel het me ook zo mee. Ik heb 'em geleend van mijn zwager, eigenlijk alleen omdat het over Hitler ging (Wat ik nog steeds het meest onbegrepen fenomeen ooit vind). Ik vind het sowieso wel interessant als in een roman feit en fictie met elkaar vermengt worden, op zo'n manier wordt je aan het denken gezet en moet je een probleem vanuit een nieuwe invalshoek benaderen. Deze roman heb ik nog niet zolang geleden gelezen, vooral interessant als je een beetje de voorgeschiedenis kent:quote:Verder had ik dus helemaa niks van Siegfried verwacht of iets in die richting
Goh, ik word beniewd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:03 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Nou, moet ik 'em toch eens lezen dan.
[..]
Ik ook niet, en daarom viel het me ook zo mee. Ik heb 'em geleend van mijn zwager, eigenlijk alleen omdat het over Hitler ging (Wat ik nog steeds het meest onbegrepen fenomeen ooit vind). Ik vind het sowieso wel interessant als in een roman feit en fictie met elkaar vermengt worden, op zo'n manier wordt je aan het denken gezet en moet je een probleem vanuit een nieuwe invalshoek benaderen. Deze roman heb ik nog niet zolang geleden gelezen, vooral interessant als je een beetje de voorgeschiedenis kent:
[afbeelding]
Kleine recensie:quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Goh, ik word beniewd.
Hopelijk onthoud ik deze titel
Volgens mij lees jij ook aardig wat af of niet? Ik ben zelf pas later met romans begonnen, achteraf gezien had ik dat veel eerder moeten doen.quote:Het verhaal
De joodse Philip Roth is 7 jaar oud als de wereldberoemde vliegenier Charles A. Lindbergh in 1940 een gooi doet naar het presidentschap van de Verenigde Staten. Lindbergh wint de verkiezing van Franklin D. Roosevelt, tot groot ongenoegen van veel Amerikaanse joden. Lindbergh wordt namelijk beschuldigd van antisemitische sympathieen. Er wordt zelfs beweerd dat hij gesproken heeft met Adolf Hitler. Tijdens de oorlogsjaren, een oorlog waar Lindbergh Amerika hoe dan ook buiten wil houden, zien we hoe Amerika langzaam veranderd. Er worden maatregelen genomen tegen joden in Amerika en het leven voor de familie Roth wordt steeds onveiliger en onzekerder. Door de ogen van de jonge Philip zien we hoe de familie Roth te leiden heeft onder het langzaam veranderende Amerika.
Het complot tegen Amerika is een knap in elkaar gezet 'wat-als' verhaal. In werkelijkheid heeft Lindbergh zich namelijk nooit kandidaat gesteld voor het presidentschap maar heeft Roosevelt de verkiezingen in 1940 ruim gewonnen. Wel heeft Roth zich wat betreft de anti-semitische ideeen van Lindbergh en andere personages in het boek op feiten gebasseerd. In zijn jeugd is Roth veelvuldig met anti-semitisme in aanraking gekomen en daardoor weet hij het verhaal extra kracht te geven. Roth weet op zeer realistische wijze een ijzingwekkende werkelijkheid neer te zetten.
]
Klinkt gezellig, dat boekquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:17 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Kleine recensie:
[..]
Volgens mij lees jij ook aardig wat af of niet? Ik ben zelf pas later met romans begonnen, achteraf gezien had ik dat veel eerder moeten doen.
Boh... Daar heb ik ook zo'n last van, altijd tijdgebrek en een goed boek heeft zeker z'n tijd nodig. Gelukkig heb ik een interessante studie zodat ik in elk geval vaak een goed excuus heb om het een en ander te lezen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Klinkt gezellig, dat boek
Goed verhaal in ieder geval.
Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig niet zo veel meer lees.
Dit komt mede doordat ik tegenwoordig andere zaken aan mijn hoofd heb voor het slapen gaan (wat dus voorheen een boek lezen was) echter ik vind het heerlijk om te lezen!
Ik heb het waarschijnlijk als een van de laatsten gelezen, en ik vond het ook niks, maar ik had dan ook dat boek al gelezen van Michael Baigent over de Heilige Graal, dus ik wist ook al wat ik ongeveer kon verwachten. Als je dat soort boeken interessant vind, kan ik je deze roman wel aanbevelen:quote:Ik ben nog steeds erg trots op het feit dat ik ver voooooor de hype de Da Vinci Code al had gelezen en had geconcludeerd dat ik het niet zo geweldig vond
Wat voor een studie doe je dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:41 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Boh... Daar heb ik ook zo'n last van, altijd tijdgebrek en een goed boek heeft zeker z'n tijd nodig. Gelukkig heb ik een interessante studie zodat ik in elk geval vaak een goed excuus heb om het een en ander te lezen.![]()
[..]
Ik heb het waarschijnlijk als een van de laatsten gelezen, en ik vond het ook niks, maar ik had dan ook dat boek al gelezen van Michael Baigent over de Heilige Graal, dus ik wist ook al wat ik ongeveer kon verwachten. Als je dat soort boeken interessant vind, kan ik je deze roman wel aanbevelen:
[afbeelding] Zie ook hier:Cultuur-Historisch café - De Michiel de Ruyter #2
Algemene Cultuurwetenschapenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat voor een studie doe je dan?
Ja, bovendien ligt bij Michael Baigent er zo dik bovenop dat hij er z'n eigen bedoelingen mee heeft, ik heb dat boek van hem over de Dode zee rollen ook, en daarbij is zijn 'hidden agenda' nog overduidelijker.quote:De heilige graal van Micheal Baigent heb ik ook in mijn bezit, maar vind ik zo enorm saai!
Ik kom er gewoon niet doorheen.
Dan viel de Da Vinci code weer mee.
quote:Je had me al eerder geadviseerd, zie ik
Algemene cultuurwetenschappen lijkt me erg fijn, alhoewel mijn voorkeur op WO uit zou gaan naar Letterkunde.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:05 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Algemene Cultuurwetenschapen
[..]
Ja, bovendien ligt bij Michael Baigent er zo dik bovenop dat hij er z'n eigen bedoelingen mee heeft, ik heb dat boek van hem over de Dode zee rollen ook, en daarbij is zijn 'hidden agenda' nog overduidelijker.
[..]
![]()
Maar helaas, ik moet gaan, wat vrienden en vriendinnen van me zijn hier en hebben me mee gevraagd richting stad. Iets heel anders, ik heb het vermoeden dat jij de muziek van RPWL wel mooi vind, dat is een beetje als Coldplay, maar dan wat intelligenter.
Rest mij slechts je een hele fijne avond toe te wensen!
[afbeelding]
p.s. en nog een mooie Canaletto op de wand van deze pagina.
Letterkunde is trouwens één van de disciplines van de studie, de andere zijn; kunstgeschiedenis, algemene geschiedenis en filosofie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Algemene cultuurwetenschappen lijkt me erg fijn, alhoewel mijn voorkeur op WO uit zou gaan naar Letterkunde.
Ik heb verder alleen een MAVO diploma, ik ben pas later weer gaan studeren, en wel door een toelatingsexamen te doen.quote:Dat terzijde, eerst maar eens mijn MBO opleiding afronden
quote:Mooi dan zijn we het betreft Micheal het met elkaar eens.
Ik heb via toen nog Winmx ook iets van 1000 á 1200 albums gedownload, geweldig systeem, als je een album echt te gek vind, dan koop je het later alsnog wel.quote:RPWL, ik heb direct Emule aangezet (oh wat erg! Waarom koop je geen cd's?) om te gaan zoeken.
Hij is een aantal nummers aan het downloaden.
Bescheidenheid getuigt vaak van diepe wijsheid, veel intellectuelen hebben dat inzicht overigens nietquote:Wat leuk dat je me zo slim inschatdiep van binnen ben ik dat denk ik namelijk wel.
Bij deze.quote:tot snel in het cafe!
En hoe was dat?quote:Morgenvroeg naar Amsterdam
Klinkt interessant allemaal!quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:18 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Letterkunde is trouwens één van de disciplines van de studie, de andere zijn; kunstgeschiedenis, algemene geschiedenis en filosofie.
[..]
Ik heb verder alleen een MAVO diploma, ik ben pas later weer gaan studeren, en wel door een toelatingsexamen te doen.Wat voor opleiding doe je trouwens?
[..]
![]()
[..]
Ik heb via toen nog Winmx ook iets van 1000 á 1200 albums gedownload, geweldig systeem, als je een album echt te gek vind, dan koop je het later alsnog wel.
[..]
Bescheidenheid getuigt vaak van diepe wijsheid, veel intellectuelen hebben dat inzicht overigens niet![]()
[..]
Bij deze.
[..]
En hoe was dat?![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iedereen gratis een stuk marsepein?
Ik vind het zelf ook niet zo geweldig, marsepein, je houdt er van of je haat het.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ikzelf.
Was immers al naar het toilet gerend.
Maar ik houd dus niet van Marsepein.
Lekkerquote:Op donderdag 1 december 2005 20:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iemand een kopje warme chocola?
Dat is het doel waarnaar wij streven...quote:
Is dit trouwens een bewust citaat? Ik zie je d'r voor aan, historicus.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is het doel waarnaar wij streven...![]()
He, dit is Cultuur en Historie, weet je nog? Sinterklaas is een aloud Hollandsch festijn en daar hoort warme choco met speculaas bijquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef Floripas het volgende:
Gatverredamme, Heer Patricier, haal dat stinkende bruine goedje eens weg en zet daar eens een blauwe Chimay neer.
Zeg, Amstelcentrist, daar waar ik woon niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
He, dit is Cultuur en Historie, weet je nog? Sinterklaas is een aloud Hollandsch festijn en daar hoort warme choco met speculaas bij![]()
Nope. Dit weekend staat in het teken van het Oud Hollandsch Sint Nicolaasfeest. Warme choco met speculaas, schaaltjes met kruidnootjes, brokjes marsepein, taai taai, borstplaat en chocoladeletters.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg, Amstelcentrist, daar waar ik woon niet.
Komt die Chimay nog? Hup, in de dictatoriale beentjes!
...dan vertrekt Floripas wel naar een plaats waar Echte Mannen zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nope. Dit weekend staat in het teken van het Oud Hollandsch Sint Nicolaasfeest. Warme choco met speculaas, schaaltjes met kruidnootjes, brokjes marsepein, taai taai, borstplaat en chocoladeletters.
*Roept achterna:quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
...dan vertrekt Floripas wel naar een plaats waar Echte Mannen zijn.
Puh!
*klikklakt weg*
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
*Roept achterna:
Ga je daar dan ook die biografie schrijven?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
* Draait zich om, fel als een Parthische schutter, gaat in de nou-ja-houding staan, handen in zij, trekt lippen terug in bloeddorstige grijns richting LV*
Ik vind het niet zo'n mooie uitvoering, maar als je hem toch wilt hebben moet je me even een mailadres sturen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |