Goedenavond.quote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk niet zomaar je pad virtueel kruisen zonder goedenavond te zeggen.
Goedenavond!![]()
Serieus? Woon je ook in Antwerpen of verblijf je er alleen vaak?quote:Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef Floripas het volgende:
Goedenavond.
Floripas ziet de geschiedenis door haar keukenraam - de Parijse brand is overgeslagen naar de Marollen.
Jouw vermoeden is juist.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:42 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Хее Флорипас,
Ергенс хеб ик зоьн вааг вермоеден дат йий дит вел кан лезен.
Brussel, ik had een apartement, maar ik was verhuisd. Ik was de laatst dingetjes nog aan het opruimen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:44 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Serieus? Woon je ook in Antwerpen of verblijf je er alleen vaak?
Ik kan het ook lezen, hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:42 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Хее Флорипас,
Ергенс хеб ик зоьн вааг вермоеден дат йий дит вел кан лезен.
Als ik het in Babelfish Russisch->Engels gooi komt er een (bijna) Nederlandse tekst uit rollen..quote:
To kheye Of floripas, Yergens of kheb of IR zo'n of vaag of vermoyeden of the dates of yiy of dit conducted Kahn lezen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:38 schreef jpzegthallo het volgende:
Als ik het in Babelfish Russisch->Engels gooi komt er een (bijna) Nederlandse tekst uit rollen..
Nee dat kan ik niet, want ik kon nergens een online arabic translator vinden, ook al heb ik mijn bedtijd speciaal nog even voor uitgesteld.quote:
Kom zeg, ik schreef al cyrillisch in 3 VWO. Maar net als jij, gewoon nederlandse letters vervangen door cyrillischequote:Op vrijdag 11 november 2005 00:13 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Heb je dat bij je studie ook moeten leren dan? Of gewoon als hobby erbij gedaan?
Dat is beter dan een praktische opdracht inleveren in 1337, zoals een paar leerlingen pas deden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom zeg, ik schreef al cyrillisch in 3 VWO. Maar net als jij, gewoon nederlandse letters vervangen door cyrillische
* Lord_Vetinari herinnert zich een ingeleverd strafwerk in cyrillisch
Proost!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:22 schreef Floripas het volgende:
LodewijkNapoleon, ik heb een alleraardigst kroniekje van Frankrijk gekocht.
Proost! Half zes alweer.
*plop*
Dat is goed. De jonge Drees doet mij niets.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:36 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Proost!
Oh ja, zullen we afspreken dat als jij Drees jr. met rust laat dat ik Foucault dan vredig laat rusten?![]()
Wat voor kroniekje heb jij je hand op weten te leggen?
Ik denk trouwens dat zijn gedachtegoed niet eens zover van het jouwe afstaat, jij bent ook nogal een realo, maar goed.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:51 schreef Floripas het volgende:
Dat is goed. De jonge Drees doet mij niets.
Leuk hoor, hoe heet het?quote:Het is een alleraardigst boekje, dat per jaartal even kort vertelt wat er gebeurd is, en waar ook genealogieen van vorsten instaan. Heel leuk, allemaal.
Een 'realo', dat ben ik nog nooit genoemd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat zijn gedachtegoed niet eens zover van het jouwe afstaat, jij bent ook nogal een realo, maar goed.![]()
![]()
[..]
Chronique de France, vrees ik.quote:Leuk hoor, hoe heet het?
Ik ga mijn baan opzeggen.quote:Verder alles goed?
Uitstekend. Al heb ik nog niet genoeg kast voor al mijn geboek.quote:Verhuizing goed verlopen?
Eugène was doens geestelijk vader, kun je wel zeggen.quote:En zo tussendoor; bestaat er ook een dwarsverband tussen Viollet-le-duc en Cuypers?
Vind jij neo- mooier dan -gotiek?quote:Zoiets staat me nog vaag bij nl.
Neogotiek!![]()
![]()
![]()
![]()
Een historisch geinteresseerde dame? (Dat stel ik me dan zo voor)quote:Shit! bezoek voor de deur, gaat het eens een keer echt ergens over....![]()
Met jou ook alles bon ton?quote:Nou, ik lees het wel, groetjes!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |