Lekkerquote:Op donderdag 1 december 2005 20:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iemand een kopje warme chocola?
Dat is het doel waarnaar wij streven...quote:
Is dit trouwens een bewust citaat? Ik zie je d'r voor aan, historicus.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is het doel waarnaar wij streven...![]()
He, dit is Cultuur en Historie, weet je nog? Sinterklaas is een aloud Hollandsch festijn en daar hoort warme choco met speculaas bijquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef Floripas het volgende:
Gatverredamme, Heer Patricier, haal dat stinkende bruine goedje eens weg en zet daar eens een blauwe Chimay neer.
Zeg, Amstelcentrist, daar waar ik woon niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
He, dit is Cultuur en Historie, weet je nog? Sinterklaas is een aloud Hollandsch festijn en daar hoort warme choco met speculaas bij![]()
Nope. Dit weekend staat in het teken van het Oud Hollandsch Sint Nicolaasfeest. Warme choco met speculaas, schaaltjes met kruidnootjes, brokjes marsepein, taai taai, borstplaat en chocoladeletters.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg, Amstelcentrist, daar waar ik woon niet.
Komt die Chimay nog? Hup, in de dictatoriale beentjes!
...dan vertrekt Floripas wel naar een plaats waar Echte Mannen zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nope. Dit weekend staat in het teken van het Oud Hollandsch Sint Nicolaasfeest. Warme choco met speculaas, schaaltjes met kruidnootjes, brokjes marsepein, taai taai, borstplaat en chocoladeletters.
*Roept achterna:quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
...dan vertrekt Floripas wel naar een plaats waar Echte Mannen zijn.
Puh!
*klikklakt weg*
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
*Roept achterna:
Ga je daar dan ook die biografie schrijven?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
* Draait zich om, fel als een Parthische schutter, gaat in de nou-ja-houding staan, handen in zij, trekt lippen terug in bloeddorstige grijns richting LV*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |