mijn nederige excusesquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:11 schreef Terreros85 het volgende:
laten we nou eerst ff een uitslag afwachten...leuke foto inderdaad, maar zulke foto's zijn al zo vaak langsgekomen
Everybody wants kung fu fightingquote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef Noca het volgende:
Eerste keer volgens mij dat ik mee deed
Weet niet of deze al geweest is en of het goed genoeg is, maar dit wordt hem:
[afbeelding]
"Speler laat Van Gaal zien hoe het echt ging"quote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef Noca het volgende:
[afbeelding]
Speler schakelt letterlijk en figuurlijk zijn man uit.quote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef Noca het volgende:
[afbeelding]
Zal wel na werktijd worden.quote:Op maandag 7 november 2005 10:04 schreef Bjoro het volgende:
hoe laat krijgen we de uitslag ?
quote:Op maandag 7 november 2005 10:22 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Rellen in Frankrijk breiden zich uit naar het stadion
De zilveren medaille mag liggen op het nachtkastje van:quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:26 schreef AversusZ het volgende:
Ich habe es nicht gewusst!
Maar de gouden medaille komt te staan op de schoorsteenmatel van:quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:20 schreef -Schorpioen- het volgende:
Van der Vaart probeert de fouten van Koeman door de vingers te zien.
succes met het zoeken naar een nieuwe foto !quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:22 schreef DivineJester het volgende:
Van der Vaart trekt lange neus naar Ajax.
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:14 schreef dvdk het volgende:
[afbeelding]
'Talk to the hand, Marco...'
Hij is wel leuk hoor, maar we hebben al zo vaak gehad van:quote:Op donderdag 10 november 2005 10:51 schreef AversusZ het volgende:
persoonlijk vond ik die van dvdk toch ook erg grappig, Eervolle vermelding![]()
volgend jaar wegwijspietquote:Op donderdag 10 november 2005 12:02 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Ronaldinho smeekt Sinterklaas of ie dit jaar eens hoofdpiet mag zijn
PS: Dit is niet discriminerend bedoeld (Herman finkers)
Gaat dat konijn ook met de achtergrond aan de haalquote:Op donderdag 10 november 2005 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Ronaldinho is tijdens zijn bezoek aan de bijenkorf onder de indruk van de bijenkoningin
rubber?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef rubbereend het volgende:
mooi suc6 allemaal morgen rond deze tijd de uitslag
Op 2:quote:Op donderdag 10 november 2005 17:27 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Ronald in hogere sferen.
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
"Hey Oewendy, pass me the Lay's!"
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:22 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Ik ben Ronaldinho, ik ben 25 jaar en ik doe Donald Duck na
je stond met één voet op het hoogste plekje, het was heel closequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:43 schreef SocialDisorder het volgende:
zo eindelijk weer eens een podiumplek
gefeli Bjoro!
Zilver:quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:24 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Maahaamm, ik weet dat ik m'n broodtrommel vergeten ben maar nu even niet, jaaa!!
en Goud:quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:39 schreef Lionheaad het volgende:
Obafemi probeert de bal te laten schrikken....de bal verroert zich niet
feli en suc-6 met zoeken !quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Martins heeft na 10 weken motorieke training nog altijd moeite met het vangen van de bal.
2.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:53 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe parfum Scholes werkt afstotend
1.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:03 schreef Mobster273 het volgende:
[afbeelding]
Bal vastgelijmd door Scholes velt Ballack
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Er zat lack aan de bal
Mijne had ook moeten winnen, maar mijn humor wordt zeker niet begrepenquote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
Dan doe je zelf mee met een inzending!!
Dit soort mensen zouden eigenlijk een perma-ban uit VBL moeten krijgen vind ik.....quote:
Dat hoeft nou ook weer niet.....maar een beetje bijscholing kan geen kwaadquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dit soort mensen zouden eigenlijk een perma-ban uit VBL moeten krijgen vind ik.....
ik zeg toch ook niet dat mijn eigen inzending beter wasquote:Op maandag 14 november 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Nou, schijten en stoma's zijn niveauloos vind ik. Als ik jureer moet je daar rekening mee houden.
Nee nee, maar ik wilde het toch even zeggen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat mijn eigen inzending beter was![]()
Tja mn gebrek aan een eindschot is me wederom op het einde de das om gedaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:57 schreef SocialDisorder het volgende:
In verband met close-finish, de genomineerden in willekeurige volgorde:
Mobster273: Limbovoetbal nieuwe troef in de strijd tegen het spitsenprobleem van Ajax
numero_uno: Blind wanhopig en haalt de jeugd naar het 1e voor meer scorend vermogen
-vaduz-: C1 speler Maduro kan zich niet motiveren om met de D1 mee te trainen en houdt het voor gezien
mennoson: Fons Sporen aangenomen als jeugdtrainer bij Ajax. Zijn werkwijze wordt onorthodox genoemd.
-schoirpioen-: Rinus Michels: "Voetbal is oorlog, dus een stormbaan tijdens de training kan geen kwaad"
De podiumplekken:
3e: -schoirpioen-: Rinus Michels: "Voetbal is oorlog, dus een stormbaan tijdens de training kan geen kwaad"
2e: mennoson: Fons Sporen aangenomen als jeugdtrainer bij Ajax. Zijn werkwijze wordt onorthodox genoemd.
1e: -vaduz-: C1 speler Maduro kan zich niet motiveren om met de D1 mee te trainen en houdt het voor gezien
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:31 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Reactie spelers op het gooien van wc papier:"Het was ook een schijtwedstrijd
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:27 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Schijtwedstrijd, aldus de supporters
Drommels, Catch22- gaat mee in de zak wegens plagiaatquote:
Ik formuleerde me anders jaquote:Op woensdag 16 november 2005 14:07 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Drommels, Catch22- gaat mee in de zak wegens plagiaat![]()
Dank je wel voor het aanstippen van deze misdaad Bjoro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |