Dit soort mensen zouden eigenlijk een perma-ban uit VBL moeten krijgen vind ik.....quote:
Dat hoeft nou ook weer niet.....maar een beetje bijscholing kan geen kwaadquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dit soort mensen zouden eigenlijk een perma-ban uit VBL moeten krijgen vind ik.....
ik zeg toch ook niet dat mijn eigen inzending beter wasquote:Op maandag 14 november 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Nou, schijten en stoma's zijn niveauloos vind ik. Als ik jureer moet je daar rekening mee houden.
Nee nee, maar ik wilde het toch even zeggen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat mijn eigen inzending beter was![]()
Tja mn gebrek aan een eindschot is me wederom op het einde de das om gedaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:57 schreef SocialDisorder het volgende:
In verband met close-finish, de genomineerden in willekeurige volgorde:
Mobster273: Limbovoetbal nieuwe troef in de strijd tegen het spitsenprobleem van Ajax
numero_uno: Blind wanhopig en haalt de jeugd naar het 1e voor meer scorend vermogen
-vaduz-: C1 speler Maduro kan zich niet motiveren om met de D1 mee te trainen en houdt het voor gezien
mennoson: Fons Sporen aangenomen als jeugdtrainer bij Ajax. Zijn werkwijze wordt onorthodox genoemd.
-schoirpioen-: Rinus Michels: "Voetbal is oorlog, dus een stormbaan tijdens de training kan geen kwaad"
De podiumplekken:
3e: -schoirpioen-: Rinus Michels: "Voetbal is oorlog, dus een stormbaan tijdens de training kan geen kwaad"
2e: mennoson: Fons Sporen aangenomen als jeugdtrainer bij Ajax. Zijn werkwijze wordt onorthodox genoemd.
1e: -vaduz-: C1 speler Maduro kan zich niet motiveren om met de D1 mee te trainen en houdt het voor gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |